|
![]() |
|
Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT) |
|
Post Reply
|
Page <1 1213141516 22> |
| Author | ||||
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#261 Posted: 11-Jul-2021 at 13:37 |
|||
|
Дали некој слушна/прочита нешто за Обединети нации и за Даме Груев? Кога ќе почне мостот да се прошири или да се прави нов, како ќе биде новото решение? Кога ќе почне новото решение за проширување на Даме Груев ако се затвори Рекорд?
Или ова не се теми на муабет во градската власт? |
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#262 Posted: 11-Jul-2021 at 13:41 |
|||
Овие се тие дрвја по 15 метри? Сериозно? Всушност, дрвјата што ги посочуваш имаат по 7-8 метри (тие што се во средишното зеленило), така да добро ќе е да се намали со хиперболи и хистерија. Во секој случај, ќе биде штета доколку не можат да се пресадат, но ајде малку да го земеме пошироокиот контекст и работите да ги ставиме на кантар, за колку дрвја се работи, наспроти каков проект. И на крајот на краиштата, просторот овозможува, а со презентацијата беше претставено решение со многу повеќе дрвја. Еве ја подолу истата локација. Стојам на ставот дека притисокот кон властите, енергијата, активизмот и слично, најрационално ќе биде да се насочи кон тоа ваквото зеленило долж БРТ трасите да стане реалност, а не кон нерационален отпор и тези што не држат вода.
|
||||
![]() |
||||
Urbanista
Newbie
Joined: 28-Dec-2020 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 36 |
Quote Reply
#263 Posted: 11-Jul-2021 at 13:42 |
|||
|
Исто како што се реконструира Орце Николов, се намалуваат паркинг места од 240 на 80, а нема обезбедено друг паркинг или катна гаража..
Дрвата достигнуваат до 3ти кат, ако е тоа 8м тогаш во ред. Инаку дрва само по проекти гледам дали на згради или улици нацртани, а во реалноста само се сечат и тие малку што останаа. Не гледам ни хипербола ниту хистерија само го изразувам своето мислење. Edited by Urbanista - 11-Jul-2021 at 13:53 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#264 Posted: 11-Jul-2021 at 13:48 |
|||
Сега кога вака цврсто и оштро го кажа, шансите (и реалната потреба) за метро значително пораснаа
Туку да те прашам тебе како непоколеблив поборник за тотален капитализам и целосна приватизација. Што мислиш да понудиме концесија за изградба на метро? Ајде ете така да ја тестираме потребата и исплатливоста на метро, а?
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#265 Posted: 11-Jul-2021 at 13:55 |
|||
Еве ги вистинските теми! За жал не само што градската власт мисли дека не треба да ја „замара“ јавноста со такви „ситници“, туку изгледа и на build.mk ова веќе не се битни теми за дискусија
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#266 Posted: 11-Jul-2021 at 14:05 |
|||
Веќе се изјаснив за тоа:
А во контекст на зеленилото имам едно прашање до тебе. Дали си староседелец на таа локација во Дебар-Маало, или си купил стан во некоја од новоградбите? |
||||
![]() |
||||
user8642
Senior Member
Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
Quote Reply
#267 Posted: 11-Jul-2021 at 14:06 |
|||
Ама нема да дојде ниеден заинтересиран после прва евалуација на условите на терен! Кога ќе види уствари колку диви превозници има, колку нелојална конкуренција имаме, колку диви таксисти возат, кога ќе види дека XH-trans Боговиње не остава патници само на меѓуградска автобуска туку и на 20 места од влегување во Скопје до центар. Кога ќе преброи приватна 23-ка еуро-3 увезена од холаднија со уште не сменети написи и холандски реклами на нејзе дека вози по уште поефитини цени од јавен превоз напунета три-кратно над капацитет по сообраќајна. Која полиција ја имаме ние што може да му ја заштити инвестицијата?? На пример дека нема да има диви паркирања по трасата, зашто ако добие концесија секое диво паркирање практично значи упад во туѓ имот! Која полиција ќе го заштити од класично шверцање во јавен превоз?? Од иситите причини што во Македонија не е исплтатливо да имаме приватни големи катни гаражи кој ќе работат и тоа како исплатниво. Кога ќе се спроведе камшик за секое диво паркирањ еи кога ќе се остави природно да порасне цената на паркинг во центар на 100 денара за час, и кога ќе се укинат крајно-дискриминирачките зонски паркирања, ете тогаш и тој бизнис ќе рпоцвета. Се дотогаш ќе чекаме Груевски да ни гради катни гаражи со барокни фасади. Исто како сега што чекаме некој Шилегов да ни изгради нешто што само природно по себе е исплатливо. Ете затоа нема да дојде концесионер, а не зашто јавниот превоз не е исплатлив! Баш е исплатлив!! |
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#268 Posted: 11-Jul-2021 at 14:20 |
|||
Ок, ајде да речеме дека ова се главните пречки за изградба на метро. Тогаш ништо не менува дали би се градело приватно или државно, во двата случаи би било пропадната инвестиција. |
||||
![]() |
||||
user8642
Senior Member
Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
Quote Reply
#269 Posted: 11-Jul-2021 at 14:28 |
|||
Не! Во двата случаја би било исплатлива инвестиција! Business-case-от е позитивен секако, разликата е единствено во тоа што државата нема пари да инвестира, а инвеститори по свет би имале пари да инвестираат!
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#270 Posted: 11-Jul-2021 at 14:36 |
|||
|
Чекај сега, значи метро би било исплатливо во теорија, ама приватни инвеститори немало да дојдат затоа што кај нас не е исплатливо во пракса, значи во никој случај да не правиме БРТ. Така некако ми звучи кога же го сумирам муабетот
|
||||
![]() |
||||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#271 Posted: 11-Jul-2021 at 15:15 |
|||
|
Партизанска до 2 ленти...леле што ќе биде тоа...а едната полна автобуси/такси/на кратко до трафика и слаткара...
А мостот ОН, со 1+1? |
||||
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||||
![]() |
||||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#272 Posted: 11-Jul-2021 at 17:55 |
|||
|
30 godini se gradi nesto vo javniot soobrakaj, de tramvaj, de metro, sega metrobus i na krajot ke si ostane kako sto e sega.
PS: I letecki metro da ponudat, pak mana ke mu najdete. Ednostavno ovaa nacija ima odbivnost na nesto novo i vednas se mobilizira so mototo "Sega ne e vreme". |
||||
![]() |
||||
user8642
Senior Member
Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
Quote Reply
#273 Posted: 11-Jul-2021 at 18:07 |
|||
|
Да не правиме ништо на среднорочен план!!! Краткорочно може да згустуваме јавен превоз, да воведуваме нови линии, дури и ако сакате да симулираме "БРТ" со централна линија на 2 минути и остали собирни линии изведено со автобуси. Да носиме нови ефикасни плински автобуси. Да расчистуваме возила од трета лента на Партизанска и втора лента на Цветан Димов. Буквално се што можеме со посточеката инфрастуруктура, за тоа барем нема ограничувања. Наместо да дремат 20 радара околу Скопје и по автопат, што нема никаде во нормални држави, еве нека се позанимава сообраќајната полиција со овакви прекршители. Долгорочно само на метро да се размислува и никакви меѓу-фази компромиси со глупи измишљотини.
А до тогаш да си ги решавање другите горливи инфрастутруктурни точки како пробивање на тунел под плоштад, пробивање на мост кај влада, пробивање на Цветан Димов, тунел Кисела Вода - Аеродром, мост Кванташки, подвозник Фершпед-Маџари, па и Јужен Булевар можда. Што се тука на форумов имаат членовите идентификувано како паметни проекти и предлози што може да се направат. Тоа му треба на Скопје. А прекопување непотребно на главните артерии и запушување на патниот сообраќај и тоа све за големи пари, без никаква реална добивка, не ни треба тоа! |
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#274 Posted: 11-Jul-2021 at 18:23 |
|||
Зарем 70 милиони евра, со вклучени 7 милиони евра за интелигентно функционирање на крстосниците (што ќе има директно влијание на целокупниот сообраќај) се навистина големи пари за проект од вакво значење? И што би била алтернативата? Метро? Епа метро со слична покриеност би било 20 пати поскапо, макар што јас сум на мислење дека дури и да ги имавме парите, го немаме времето за чекање, а дури и време да имавме, пак метрото е навлегување во нешто со многу понеизвесен исход.
Ултраекономични возила со голем капацитет, со голема фреквенција и со комерцијална брзина од 25 km/h дури и во најголемата гужва. Две линии што покриваат огромен дел од градот. Стварно не разбирам како може да кажеш дека нема реална добивка. |
||||
![]() |
||||
user8642
Senior Member
Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
Quote Reply
#275 Posted: 11-Jul-2021 at 18:37 |
|||
|
Освенб во делот меѓу Буњаковец и НБРМ, јас не гледам каде сега автобусите имаат проблем со движење. Па ионака се движат со задоволителна брзина по Партинзанска и по Јане Сандански. Што нуди, што ќе реши БРТ во делот на Центар? Ништо?
Пак ќе ти кажам, ние можеме да уживаме до 80% од благодетите на БРТ, без да направиме БРТ? Па дури и затворен рекорд можам да го набројам тука. Ако сакаш дури може да ги синхронизираме раскрниците со автобусите на ЈСП! Скопје има ЦУКС, автобусите им треба по еден ГПС со СИМ картица, а и тој го имаат! Треба само малку памет и воља за имплементација на софтвер што сигурен сум дека и тој постои. Расчистување втора/трета лента, погуст возен ред, понови ефикасни поголеми автобуси, пешачки рекорд резервиран за автобуси, симулација на централна линија со автобуси на 2 3 минути, синхронизирани раскрници со автобуск превоз. За све ова не треба скапиот БРТ проект, треба воља за спроведување со ПОСТОЕЧКИ РЕСУРСИ! Па пак не се прави. Еве ти набројав што све чекори ќе ти го купат времето што го немаме за метро. Па и Солун и Софија чекале по 10 години за да профункционира прва линија, што па ние сме посебни и толку сме нестрпливи да чекаме. Edited by user8642 - 11-Jul-2021 at 18:39 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#276 Posted: 11-Jul-2021 at 19:24 |
|||
Ова е веќе крајно несериозно.
Нема зошто пак да ми кажеш. Јас ова истово сум го кажал во 2019 година: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3669&PID=235493#235493 Но сето тоа е само делумен и привремен лек. И тогаш во 2019 сум нагласил дека вакви чекори се почетна точка. Тоа секако не може да замени БРТ систем и дефинитивно нема ни оддалеку да е 80% од благодетите на БРТ. Сега кога веќе гледаме дека се нуди БРТ систем кој за наши услови има би рекол дури и изненадувачки солидни карактеристики, редно е да се сконцентрираме на него. Затоа што сеуште има многу недефинирани или необелоденети варијабли што можат да го направат системот подобар или полош.
Не чекале 10 години, туку многу повеќе. Едноставно таква е природата на планирање и изградба на метро, а уште потешко и побавно оди во економски сиромашни средини и во средини со дефицит на технички капацитет. Софија (која патем е отприлика двојно поголем град од Скопје) - Планирањето е почнато во 60-тите. - Изградбата е почната во 1978. - Првиот сегмент е пуштен во употреба во 1998. Солун (кој патем е таква урбанистичко-планерска катастрофа, што грците немаа можност за ЛРТ/БРТ, фазна денивелација и слично... едноставно немаа никаков избор освен подземна железница) - Планирањето е почнато во 80-тите - Изградбата е почната во 2006 - Првиот сегмент ќе биде пуштен во употреба во 2023 (ако не го одложат повторно) Скопје - Планирањето не е почнато, побогу ние не сме ни до фаза на празно предизборно ветување. - Метро не е потребно. |
||||
![]() |
||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#277 Posted: 12-Jul-2021 at 00:59 |
|||
|
настрана дали метро е исплатливо или не, ми се чини дека метро е подобро за долги релации во градови со поголема површина, метро не е нешто што би го користел да стигнам од Аеродром до Центар ниту пак метро е створено да застанува на секои пет метри... кај нас метрото може да се искористи за поврзување на приградските средини, ама еве на пример многу од нив стојат на трасата на железницата, што може да се искористи за ЛРТ, и ете ти решение што не се меша во сообраќај и не компромитира урбани подрачја
проблемот кај нас е што не се размислува на долги временски релации и не се развиваат генерални стратегии за јавниот превоз искомбиниран од сите видови на превоз, со цел да се намали користењето на возила во секојдневен сообраќај, најчесто се настапува со популистички проекти кои често се судираат со останатите проекти и имаат голем број на проспусти кои стандард се критикуваат на форумов Edited by zabegan - 12-Jul-2021 at 01:00 |
||||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
![]() |
||||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#278 Posted: 12-Jul-2021 at 17:23 |
|||
|
Алтернатива е со тие 70+ милиони да се изгради речиси целата сообраќајна инфраструктура на градот заедно со булевари, мостови, надвозници и подвозници што инаку би се граделе 10+ години.
Гужвата ќе се подели, автобуските линии ќе се изменат и ќе се скрати времето на патување. Нема потреба ни за метро ни за оваа склопка БТР, ако има алтернативи за патување и растеретени улици како резултат на новопробиени улици и мостови. |
||||
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#279 Posted: 12-Jul-2021 at 18:41 |
|||
Во Европа нема сериозен град со големина на Скопје, кој како јавен превоз има само на класичен автобуски превоз. Примарната сообраќајна мрежа треба да продолжи да се реализира, но не е замена за БРТ. Напротив, ако има одлична сообраќајна мрежа, а недостасува ефикасен јавен превоз, тоа дополнително ќе стимулира повеќе автомобили на улиците, а помалку патници во јавниот превоз и тој така влегува во надолна спирала. |
||||
![]() |
||||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#280 Posted: 12-Jul-2021 at 21:34 |
|||
|
Ако има одлична сообраќајна мрежа нема да имаме никаков проблем ни ние со возила ни други со велосипеди и автобуси. Ние имаме проблем што нема алтернативни патишта и секаде се јавуваат тесни грла, застој и загадување. Еден простест на 10 будали и цел град е во заложништво, е толку е поврзан исток со запад.
Нека се воведува БТР ама не може да престанеме да поставуваме прашања. Дали тие пари вложени во БТР ќе бидат поголема корист за сите наместо... И кога веќе се гради зарем не можеше да се премости и Вардар па да има бенефит и за Маџари, за 500м збориме. ОК. Еве ќе се изгради БТР на сметка на сообраќајни ленти. И дали тоа ќе значи дека ќе се намали бројот на возила за 15-20%? Илузија. Не може само да се збори за позитивните страни, треба да се знае и на чија штета ќе биде. Едвај чекам да ја видам Партизанска со 2+2 и ист број на автомобили. |
||||
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||||
![]() |
||||
Post Reply
|
Page <1 1213141516 22> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |