build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-May-2008 at 15:05
Lets hope theres no delays, scandals and stuffups this time  Cheers
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-May-2008 at 18:49
Vardar, што е со англискиов? LOL
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 21-May-2008 at 23:18
Па статијата е на англиски мислев таков е протоколот Dunno Big%20smile
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 12-Jun-2008 at 14:34
 

ЈАВЕН ПОВИК
21 Април 2008 година

ЗА УЧЕСТВО ВО ПОСТАПКА ЗА ДОДЕЛУВАЊЕ НА КОНЦЕСИЈА ЗА АЕРОДРОМИТЕ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА

 

Македонското Министерството за транспорт и врски на 10 април 2008 објави јавен повик за учество во постапката за доделување на концесија за аеродромот “Александар Велики“ - Скопје, аеродромот “Свети Апостол Павле“ - Охрид и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концедент на овој повик е Владата на Република Македонија, а предмет на концесијата е градба, реконструкција и користење на скопскиот и охридскиот аеродром и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концесијата не е делива.
Според огласот од
Министерството за транспорт и врски, рокот за доставување на тендерската документација за првата фаза во постапката за доделување на концесија (претквалификација) е 19 мај 2008 година до 12:00 часот по локално време, во Архивата на Министерството за транспорт и врски.
П
однесувањето на тендерската документацијата мора да биде придружено со неповратен надоместок за апликација во износ од 8.000 евра. Јавното отворање ќе се одржи на 19 мај, годинава. Во рок од десет дена од денот на јавното отворање ќе се изврши преквалификација на понудувачите.

 
Ја го утнав ова преквалификување или.....
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 12-Jun-2008 at 14:36


Па тоа беше мислам што ги отвараа понудите пред 3 недели некаде. Хохтиф, Аердором Виена, тие Турците итн.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 12-Jun-2008 at 14:40
Originally posted by pbanks



Па тоа беше мислам што ги отвараа понудите пред 3 недели некаде. Хохтиф, Аердором Виена, тие Турците итн.
 
 
Знам за тоа, ја  другше го сватив ова како да има втор дел во процедурата па затоа прашувам пошто од отварањето неам слушнато ништо Dunno
 
Јавното отворање ќе се одржи на 19 мај, годинава. Во рок од десет дена од денот на јавното отворање ќе се изврши преквалификација на понудувачите.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 12-Jun-2008 at 14:42


Па веројатно преквалификацијата се заташка со изборите но со оглед на нивниот исход сигурен сум дека се ќе продолжи непречено.


Edited by pbanks - 12-Jun-2008 at 14:42
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 02-Jul-2008 at 14:30
абе бива ли ова да го постираат ко вест LOL како и да е... убаво Cheers

27 June 2008 year

The Publis Enterprise for Airport Services is proud to announce that a new Time-Table has successfully been installed.

The Time-Table satisfies all international standards and stands as a nice new addition to the Terminal Hall.



http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=447&id=114

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 07-Jul-2008 at 08:53
Смешно и жално а најтрагично е ова...
The Time-Table satisfies all international standards
Crazy Nuts Crazy Doh
 
 
Него да се надеваме дека стварно за два месеци ќе биде готова концесијава па после нека се фалат како аеродромот ги задоволува сите стандарди а не ова Big%20smile
 

Инвестициите пресудни за избор на концесионери на аеродромите

Се очекува вложувањата да изнесуваат околу 150 милиони евра

Симон Илиевски

ОХРИД – „Постапката за издавање под концесија на аеродромите ’Александар Велики‘ во Скопје и ’Св. Апостол Павле‘ во Охрид треба да заврши за два месеца, а основен критериум при изборот на концесионерот ќе бидат инвестициите“. Ова завчера при одбележувањето на 55-годишнината од охридскиот аеродром го најави Зоран Крстевски, директор на Јавното претпријатие за воздушен сообраќај, велејќи дека со тоа ќе почне нова ера на авиосообраќајот во Македонија.

„Речиси една година Владата води постапка за издавање на аеродромите под концесија и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Сега се наоѓаме во втората фаза, во која на тендерот се пријавија познати светски компании, како што се германската ’Хохтив‘, виенскиот аеродром, турската ’Таф‘ и француската компанија ’Егис‘. Сега треба да се објави фазата во која тие ќе ги дадат понудите за планираните инвестиции. Очекуваме инвестициите да бидат околу 150 милиони евра за нова терминалска зграда и проширување на полетно-слетната писта на аеродромот во Скопје, а инвестицијата на охридскиот ќе се употреби за подобрување на карго-сообраќајот, паркинг-просторот и опремата“, најави Крстевски.

„За штипскиот карго-аеродром ќе се инвестираат околу 60 милиони евра“, соопшти директорот на аеродромското претпријатие Зоран Крстевски.

Охриѓани се горди на фактот што меѓу првите во регионот на 5 јули 1953 година слета првиот комерцијален авион од Белград и се надеваат дека ќе се реализира најавата за нови инвестиции во охридското воздухопловно пристаниште. „Горди сме што меѓу првите почнавме со авион да носиме туристи во Охрид. Тоа беше важен фактор за развој на туризмот на охридско-струшкото подрачје“, вели Томислав Тунтев, директор за авиосообраќај на охридскиот аеродром. Тој во својата монографија посветена на 55-годишнината, презентира голем број документи од кои може да се види уште во тоа време колку се увидело значењето на отворањето аеродром во овој регион.

По 25-годишна пауза, во саботата охриѓани можеа да уживаат во обновениот аеромитинг на кој учествуваа македонски аероклубови и хеликоптери на АРМ. Настанот го организираше Воздухопловната федерација на Македонија, со најава дека од идната година тој ќе стане вистинска туристичка атракција.

Utrinski
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 16-Jul-2008 at 09:03
До крајот на август ќе се знае концесионерот на аеродромите
 
Денес започна втората фаза од тендерската постапка за модернизација на аеродромскиот систем во земјава со издавање под концесија, соопштија од Министерството за транспорт и врски.
Комисијата испратила покана до четирите квалификувани понудувачи за подигнување на тендерска документација.
Рокот на доставување понуди е до 25 август, по што комисијата ќе одбере прворангиран понудувач, кој потоа ќе и биде предложен на Владата, која пак ќе донесе одлука за избор на најповолен понудувач.
Во трката учествуваат четири компании – “Viena International Airport“, Австрија; “TAV“, Турција; “Hochtief“, Германија; и “EGIS-Koupthing Singer&Friedlander“, Франција и Велика Британија.
Во периодот на концесионирање на аеродромот “Александар Велики“, идниот концесионер ќе треба да изгради нова терминална зграда, да се продолжи полетно-слетната патека, да се изгради пристапен пат заедно со изградба на нова клучка, да се инсталира систем за земска навигација, да се изгради комунална инфраструктура, да се догради административна зграда, да се изгради нов карго терминал, противпожарна станица и нов паркинг за воздухоплови.
На Охридскиот аердором “Свети Павле“ идниот концеионер ќе треба да направи реконструкција на постоечкиот паркинг, реновирање на објектите во карго центарот, изградба на ВИП објект, изградба на пречистителна станица и реконструкција на административната зграда.
Исто така ќе се гради и нов карго аеродром во Штип како алтернативен за потребите на цивилната авијација со можност во иднина да стане главен аеродром. Планирана е писта долга 2400 метри со можност за проширување до 3000 метри, нова терминална зграда, два хангари за увоз и извоз, административни објекти, инсталирање на радио-навигациски уреди, паркинг простор за возила, пристапен пат со изградба на нова клучка и комунална инфраструктура.
(Тотал)


http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=11575&mid=303&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 16-Jul-2008 at 12:24
Originally posted by pbanks

абе бива ли ова да го постираат ко вест LOL како и да е... убаво Cheers

27 June 2008 year

The Publis Enterprise for Airport Services is proud to announce that a new Time-Table has successfully been installed.

The Time-Table satisfies all international standards and stands as a nice new addition to the Terminal Hall.



http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=447&id=114



Master


Crazy

Rollin
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 04-Aug-2008 at 09:29
 

ЖАН ДИНАН, ДИРЕКТОР ВО КОМПАНИЈАТА „ЕГИС ПРОЖЕКТ“

Ќе донесеме евтини авиокомпании во Македонија

Клучна цел на нашиот проект е да го направиме летањето достапно за сите, а тоа може да се постигне ако се соз адепоголема конкуренција

Европскиот конзорциум „Егис прожект“ е една од четирите фирми што се квалификуваа за учество на тендерот за земање под концесија на македонските аеродроми. Проект-директорот во „Егис“, Жан Динан, вели дека инвестирањето во аеродромите „Александар Велики“ и „Св. Апостол Павле“ се вклопува во нивните стратегиски определби. Засега не открива колку ќе вложат во модернизација на двата аеродрома и во изградба на карго-аеродром во Штип бидејќи тендерската постапка се' уште трае. Една од целите на „Егис“ е да донесе евтини авиокомпании во Македонија, кои ќе ги намалат цените на авионските билети. Клучна цел на нашиот проект е да го направиме летањето достапно за сите. Тоа може да се постигне само ако се создаде поголема конкуренција и во Македонија ако дојдат евтини авиокомпании. Досега овие компании речиси ги игнорираа македонските аеродроми, што негативно се одразува врз цената на авиобилетите. Со сличен проблем се соочивме и на марсејскиот аеродром. Цените на авиобилетите беа превисоки и патниците често како превозно средство користеа воз. Сега една од овие компании очекува да превезе еден милион патници за само една година. Евтините авиокомпании на македонските аеродроми не само што ќе овозможат поголем број патници од земјава да летаат поевтино до повеќе европски и светски градови туку ќе придонесе и за унапредување на туризмот во Македонија. Благодарение на нив поголем број туристи ќе може да престојуваат во земјава.

Развој на „Бунарџик“

*Во конкуренција за земање на аеродромите под концесија се уште три меѓународни компании. Што предвидува Вашата понуда за да ги победи другите?

- „Егис“ во последните неколку години работеше на 1.000 проекти во 140 земји. Деловната стратегија на компанијата е експанзија преку обезбедување инженерски решенија за инфраструктурни и градежни проекти во сите делови на светот. Првичниот контакт со Македонија го имавме во 2005 година како носители на проектот за регионални патишта, кој се спроведува преку Министерството за транспорт. За овие неколку години добро ги научивме условите, правилата и олеснувањата за странските инвеститори. Остварената формална соработка со неколку градежни компании од Македонија ни овозможува уште подобро да се запознаеме со деловните обичаи во земјата. Имајќи предвид дека аеродромот „Александар Велики“ е на само три километри од слободната економска зона „Бунарџик“, нашата понуда ќе вклучи изградба на инфраструктура што индиректно ќе овозможи развој на зоната и ќе обезбеди полесен развој на инвестициите во „Бунарџик“. Досегашното искуство во изградба на автопатишта и други инфраструктурни објекти во Австралија, Германија, Австрија, Франција, Кореја и во други земји ќе ни биде од голема помош за исполнувањето на овие планови.

*Модернизацијата на двата аеродрома предвидува изградба на повеќе објекти. Колку овие градежни зафати ќе ги направат аеродромите во Скопје и во Охрид современи и функционални?

- Инвестицискиот план на „Егис“ вклучува изградба на потребната аеродромска инфраструктура и на споредни објекти и патишта, кои ќе овозможат ефикасно функционирање на аеродромите во земјата. Во светот авионскиот сообраќај бележи рапиден пораст, особено во земјите во развој. Обврска на компаниите што управуваат со аеродромите е да го следат и да го предвидат овој пораст. Овие трендови наметнуваат аеродромите да бидат подготвени да примат поголем број авиони, патници и карго-сообраќај. Во наредните неколку години очекуваме трендот на пораст на сообраќајот во авионската индустрија да се почувствува и на аеродромите во Македонија. Сметаме дека досегашниот аеродромски капацитет е целосно искористен и затоа се потребни инфраструктурни зафати. Сега на аеродромите во Македонија се нудат само неколку основни патнички и карго-услуги, а во иднина очекуваме нивниот број да се зголеми. Но, не е се' во порастот. Мора да се земат предвид и безбедноста и сигурноста на аеродромите. „Егис“ работи на истражување и развој на безбедносни производи за потребите на Меѓународната организација за цивилно воздухопловство. Врз таа основа планираме македонските аеродроми да прераснат во модел за безбедност и сигурност и да бидат управувани според нови светски стандарди.

Соработка со домашни фирми

*Споменавте соработка со домашни компании. Со кои фирми планирате да работите и за кои проекти?


- За проектот за стопанисување со македонските аеродроми „Егис“ веќе има склучено два ексклузивни договора со „Гранит“ и со „Давос“. Се решивме на ваков чекор зашто и двете страни може да извлечат голема корист. За вашата земја тоа значи задржување на капиталот и отворање нови работни места, а ние како инвеститори добиваме локална експертиза која само домашните компании може да ја понудат и обезбедат. Во сите земји каде што инвестираме никогаш не ја потценуваме вредноста на експертизата на домашните подизведувачи.

*Имаше многу полемики за тоа дали треба да се
 гради карго-аеродром во Штип. Дали ова е
 исплатлива инвестиција?


- Потребата за развој на карго-индустријата е најчесто предизвикана од зголемената трговска размена со други земји. Одлуката на македонската влада да изгради карго-аеродром во Штип зборува за еден економски модел што Македонија сака да почне да го применува. Земјата располага со поволна географска положба за да привлече и да пренесе карго од регионот до земјите на ЕУ, иако и врските со Кина не се помалку значајни. Изградбата на инфраструктурата околу Штип ќе биде клучен фактор за развој на аеродромот. Во Македонија се воведуваат промени, како што се проектите за транспортна инфраструктура финансисрани од ЕУ (ЕГ ИПА, ЕРДФ и други), за кои се очекува да го олеснат развојот на карго-превозот.

Спасијка Јованова

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 08-Aug-2008 at 10:42
Се бара нова локација за карго-аеродром

Владата се премислува околу локацијата за изградба на карго-аеродромот. Сугестиите од холандската компанија НАКО се оценуваат како корисни што, со други зборови, значи дека селото Сушево како варијанта отпаѓа, јавува „Нетпрес“. Владини експерти, според агенцијата, сега како нова можна локација го посочуваат атарот на некогашното село Богословец, кое припаѓа на општината Свети Николе. Аеродромот би бил една од алтернативите на скопскиот аеродром Александар Велики.



http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1471&ArticleID=96093
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 08-Aug-2008 at 10:58
Треба скроз да го баталат....
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 08-Aug-2008 at 11:10
Cheers
 

Конференција со потенцијалните концесионери на аеродромите

Компаниите кои влегоа во втората фаза од тендерот за давање под концесија на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид, вчера во зградата на Владата одржаа Конференција на понудувачите. На Конференцијата, освен министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, присуствуваа претставници на четирите квалификувани компании „Виена интернешенел ерпорт“ од Австрија, „ТАВ“ од Турција, „Хохтиф“ од Германија и „ЕГИС - Коуптинг сингер и фридландер“ од Франција и од Велика Британија.

На средбата тие имаа можност да поставуваат прашања во врска со постапката и со тендерската документација. Рокот за доставување на пополнетата тендерска документација во Министерството за транспорт и врски е 25 август, по што Комисијата за спроведување на тендерската постапка ќе изврши евалуација и ќе одбере прворангиран понудувач пред конечната одлука на Владата, која ќе го избере најповолниот понудувач. (С.Н.)

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 08-Aug-2008 at 12:32
Мене не ми е јасно кај се најде волку глупава консултантска куќа. Па ако некој е кадарен да има консултантска куќа, ваљда треба и да биде паметен да увиди дека Струмица е подобра опција.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 08-Aug-2008 at 13:18


Е па тоа не е во нивна надлежност...

Плус тоа ако тој што ја плаќа студијата (владата) има несериозен пристап и сака да ги истурка своите „визии“ без разлика на заклучоците од студиите, има прилично голем простор за „убедување“ на консултантот да ги „подеси“ студиите во тој правец...




Edited by Cloverstack - 08-Aug-2008 at 13:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 10-Aug-2008 at 22:43
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=36623&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Економија
Ташковиќ: Владата да ја преиспита одлуката за менување на локацијата на карго аеродромот

Владата уште еднаш да ја преиспита одлуката за менување на локацијата за изградба на карго аеродромот од место веднаш покај Штип на простор кај селото Ерџелија во светиниколскиот регион, порачува доскорешниот министер за странски инвестиции Глигор Ташковиќ. Екс министерот вели дека постоеле сериозни документирани показатели дека тоа областа кај Ерџелија е богата со природен гас и сурова нафта. Ако Владата ја одбере оваа локација ќе направи погрешен потег, смета Ташковиќ.

 

- Поради овие околности ја повикувам Владата да размисли за локацијата, постојат податоци дека има нешто таму, не е добра идејата за изградбата на таа локација, не е безбедно – вели Ташковиќ.

 

Како опции за карго-аеродром, Ташковиќ ги посочува Струмица или Битола, региони во кои производството на земјоделски култури е најголемо.

 

Геолошките експерти подолг период зборуваат дека светиниколскиот регион е богат со минерални суровини. Испитувањата биле прекинати поради недостиг на финансиски средства.

 

- Се испитуваше на 1200 метри но не се најде ништо, но постојат показатели дека на 5000 метри има резерви на гас – вели Тодор Делипетров, декан на Рударско геолошки факултет во Штип.

 

Од Министерството за транспорт велат дека локацијата кај Ерџелија е избрана врз основа на мерењата што ги извршил консултантот од Холандија НАКО. Но, екс-министерот Ташковиќ вели дека Министерството за економија годинава преку јавен оглас барало консултантска компанија со чија помош ќе се оценат минералните резерви во овој регион. Потоа, според него, Владата имала намера преку тендер да бара нафтени компании заинтересирани за експлоатација.


(10.08.2008) Кире%20Коцевски
Автор: Кире Коцевски
kire.kocevski@kanal5.com.mk



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 11-Aug-2008 at 04:30
Излезе чоекот од влада и одма гукна кај треба аеродром, си знае он, паметен е!!! Ваљда и претходно го изнел истово мислење ама кој го слуша?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 16-Aug-2008 at 11:37
Заев: Струмица е подобра варијанта за изградба на карго аеродром

Струмичкиот градоначалник Зоран Заев тврди дека Струмица е подобра варијанта за изградба на карго аеродром.

“Во однос на Штип, Струмица е подобра варијанта за изградба на карго аеродром“, изјави струмичкиот градоначалник. Ова, според него, нема да значи поттикнување на ривалитет кој ќе значи економски, политички или друг вид антагонизам помеѓу Штип и Струмица. Наспроти ова, Заев за Нетпрес ја истака тесната можна соработка помеѓу него и  штипскиот градоначалник Панде Сарев. Комуникациите помеѓу Штип и Струмица се одвиваат на секаков план, пред се на економски и во сферата на инетерсите на обете локални самоуправи гледано преку работата и взаемната соработка на одделениата на двете општини, истакна струмичкиот градоначалник.

Заев изрази надеж дека ваквата соработка ќе продолжи и во иднина.


http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=37482&kategorija=1
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.066 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.