![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 60> |
Author | |
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Го баталија тоа.... пак нови консултанти, студии...
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Се радував кога го баталија, мислев дека ќе се оди на далеку посолидно решение кое ќе произлезе од ГУП-от.
За жал, од најавата за подземна улица под плоштадот, испаѓа дека соодветниот подземен шински коридор е отпишан ![]() Не би сакал да коментирам пред време, но тоа многу лош сигнал за тоа како ќе биде конципиран целиот проект... Се надевам дека парите и времето потрошени на нови консултанти и студии, не се фрлени во ветар, но не сум оптимист. |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 729 |
![]() ![]() |
Ако добро разбрав, сакаат трамвајоскиот сообраќај да го дадат под концесија? Само трамвајот или целиот градски транспорт? Тешко дека ќе најдат концесионер само за трамвајот, ми мириса дека ќе се доживее иста судбина како кај концесиите за патишта. Приватно-јавно партнерство? Хм... тешко и тоа. ПО мене, за трамвај само кредит, можно е да се искористи и некој европски поволен (ЕБРД, Светска банка....)
На секој почеток на вака големи проекти стои политичка одлука, да се надеваме дека повеќе нема да си играат и ќе бидат сериозни овој пат |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Само трамвајот планираат да го дадат под концесија и да, тешко ќе најдат концесионер само за трамвајот, а уште потешко дека ќе најдат приватен партнер, едвај најдоа приватен партнер за новите автомати за продажба и поништување на билети после 2 или 3 неуспешни обиди. Но тоа е друга приказна, скопјани не се гладни и жедни по трамвај или LRT, самиот факт дека воопшто не излегуваат јавно ни во знак на поддршка ни против изградбата на трамвајската мрежа, говори повеќе од доволно дека не се баш заинтересирани за сето ова, поради што градските власти можат кога сакаат да го фрлат сето ова во вода и исто како никогаш и да не се случило, единствено ќе жалиме за парите фрлени за сето ова. Секако дека градот Скопје може да се задолжи кај ЕБОР или Светска Банка, па дури и кај ММФ, но не делува како да е заинтересиран за такво задолжување, за разлика од катните гаражи за кои е повеќе од подготвен и заинтересиран за задолжување, а можеби е и подобро да не се задолжува воопшто, и онака веќе имаме половина милијарда евра да му враќаме на ММФ за спомениците и за објектите од Скопје 2014, а никој не проговори јавно дека Мудис го намали кредитниот рејтинг на Македонија поради ваквите задолжувања. Така да, подобро воопшто да не се задолжуваат за трамвајот, и онака сме веќе до гуша задолжени, уште да не задолжат како грците, па ќе мораме со сламки да дишеме. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Децениски старата идеја конечно ќе се реализира. Скопје ќе добие трамвај, а скопјани можност да се возат со него.За трамвајот заврши првата фаза, односно изработката на физибилити студија од страна на консултантот „Виалто“. Проектот трамвај сега се наоѓа во втората фаза, а тоа е подготовката на тендерската документација, која треба да биде готова во јануари месец 2012 година. Веднаш потоа се објавува тендер за концесионер на трамвајот. Таа постапка ќе трае 3-4 месеци, што значи дека следната година во мај или јуни веќе ќе има избрано концесионер, најави градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски. -Изградбата на трамвајската линија во должина од 15 километри, од Ново Лисиче до Ѓорче Петров е многу значаен проект за Градот Скопје. Анализата покажува дека оваа инвестиција е исплатлива, со тоа што постои можност Градот Скопје и Владата на РМ да дотираат во годишните трошоци за функционирањето на трамвајот со одреден процент, изјави Трајановски. Првата линија на трамвајот ќе ги поврзувa скопските населби Ново Лисиче, Аеродром, Центар, Карпош, Влае и Ѓорче Петров, а неофицијално трамвајската траса би се одвивала по крајната десна лента по булеварите Партизански одреди, Димитрие Чуповски, комплексот банки и Јане Сандански. Со спроведувањето на проектот „Трамвај“ ќе се намали сообраќајниот метеж во главниот град и ќе се заштити животната средина. http://kurir.mk/republika/skopje/48374-Skopje-definitivno-ke-dobie-tramvaj |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 729 |
![]() ![]() |
Soobrakajniot metez ke se namali samo ako sinskiot bide nezavisen od avtomobilskiot soobrakaj. Ne mi e jasno kako mislat "krajanata desna lenta"?
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ах... зар и со ова сега ќе треба да се замарам...
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
И повторно истата приказна
![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не можам само да ги разберам. Зошто мислат дека овие работи, како што се планирање и оформување на град, и неговата ифраструктура, сообраќај и јавен превоз се толку небитни работи, зошто мислат дека се толку прости и едноставни... па само направи колку да го биде, колку да го има... плукни залепи.... не се прави тоа така... Многу грешат.... многу... од една страна имаш град кој неконтролирано се шири и зголемува... а од друга страна ние си играме мајтап со јавниот превоз... Како само мислат да протнат трамвај на рекорд? Како? Па поарно нека земат од оние би-артикулејтед тролејбуси и нека си замислуваат дека имаат трамвај. Само што многу понормално е да земат такви, и поефтини се, и помалку инфраструктура... ако сакаат да биде на струја... ете им струја... капацитетот... тука негде... брзината исто... многу подобро такви да земат, отколку да прават некој квази-ЛРТ, ма каков ЛРТ ова е стандарден трамвај... и да мислат дека го решиле проблемот со јавниот превоз во Скопје... во градот кој се повеќе и повеќе се деградира и расипува... уништува... Ама тоа е... ај баш да видиме што ќе бидне и од ова... |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
![]() ...и аман од овие афрички текстови ![]()
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не дека е вистинска и неопходна потреба... тоа успат... The main purpose is the feeling.. the feeling of being inferior, and the efforts to change that... but it seems we will fail anyway.... а зошто... зашто сме заслепени... затоа... затоа што не знаеме кои ни се правите потреби... кои ни се правите работи кои треба да ги направиме... зашто не си даваме самите да еволуираме и да се издигнеме на повисоко... зошто.... најмногу поради таа искомплексираност од инфериорноста... и занимавање со глупости и воопшто непотребни работи... заборавајќи дека има поважни нешта од нашите секојдневни бизарни и мизерни жалопојки, прибирања и мерење ‘‘величини‘‘... и притоа неправење ништо за промена... правилна промена... отидов оффтопик... ама ај... |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 729 |
![]() ![]() |
Баш и не ги разбирам последниве неколку постови?!
Никој не може да негира дека трамвај, посебно ензависен ЛРТ ќе го растерети сообраќајот. Прашање е само како ќе го спроведат. Геграфката положба на Скопје кажува јасно дека треба да се покрие линијата исток-запад. Пр. Сараево. Тие го ставија трамвајот на средината наглавниот нивен булевар кој исто така иде исток-запад и покрива голем дел од градот. Само нашиве ставија на Партизанска идиотски зелен појас со некои жбунови, ко бајаги имаме зеленило во градов |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Железничката линија може многу лесно да се постави под партизанска, со тоа ќе се зголеми брзината на јавниот превоз, во споредба ако се иде со класично трамвајско решение. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Трамвајската линија апсолутно би требало да оди по средината на Партизанска, средишните столбови и зеленило да се тргнат, а доколку треба дополнителен простор за патниот сообраќај тогаш би можело да се срушат трафиките и да се узурпира велосипедската патека која би се надоместила со дел од пешачката патека.
Во строгиот центар јас би го затворил за автомобили и паркирање малите улици кои гравитираат околу Максим Горки, на сметка на трамвајот, пешаците и велосипедистите. По плоштадот Македонија, трамвајската линија би ја продолжил преку Кејот 13 ноември се` до Транспортниот центар од каде преку булеварот Владимир Комаров (кој би го користеле исклучиво трамваите) би излегувал на булеварот Јане Сандански и по средината на овој булевар би продолжил до Ново Лисиче. Знам дека рушам ДУП-ови и ГУП и можеби не сум реален, но според мене ова е најевтино, најизводливо, најодвоено од патниот сообраќај и не бара подземни зафати. |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
Со спроведувањето на проектот „Трамвај“...
Кога ќе напишат вака, веднаш се сомневам во транспарентноста. Мислам дека трасата треба да произлезе од многу опсежни анализи и размисли за малку поголеми инвестиции. Можеби помал проблем е како ќе вози по периферните делови, но преминот низ централното градско подрачје и Транспортниот центар мора да се реши малку похрабро. Целта треба да биде радикално побрзо транспортно средство, кое ќе придобие патници за сметка на другите. И секако, мора да се смета на тоа дека автобусите ќе останат во сообраќај. Затоа, објавување само на „Трамвај“ без никакви други измени на јавниот превоз и градската инфраструктура изгледа како „Трамвајот наречен желба - 3 дел“. Само што сега изгледа ќе се оствари, но како и по која цена.. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
![]() ![]() |
Доколку трамвајската линија оди по средишното булеварско зеленило, останува нејасно каде ќе се симнуваат патниците од трамвајот. Право на улица? Како ќе се реши тоа? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Како што е решено сегде во свет - се става ограда, ако треба и мало проширување. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
А зашто сте се запнале толку за стредина, нема потреба да дуплиаме постојни постојки за автобуси, а башка и вака зафркнато е малце за патниците. Амо треба до толку одвоена лента зашто зеленилото не се компензира на сметка на уше една сообраќајна лента, а крајната кога веќе ја одвојуваме да остане за целиот јавен превоз, односно и за автобусите.
Сепак како и да вртиме додека скопје не го добие вистинскиот тунел под плоштад нема ништо од сите желби за каков и да е друг превоз. Се се врти околу тој проект, што повеќе се одложува, се дотогаш само ќе се вртиме во импровизации со сите други работи кои го сочинуваат градскиот сообраќај. |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Трамвајскиот сообраќај ќе се одвива по крајната десна лента ?
Па тоа е лудило невидено, кога ќе се искомбинираат автобусите кои треба да се движат и да застануваат на крајната десна лента со трамвајот кој исто така ќе треба да се движи и да застанува на крајната десна лента, ќе добиеме уште поголем сообраќаен метеж од сегашниот. А автобусите, како и до сега, ќе се движат по средна лента поради зафатеноста на крајната десна лента, така да, сообраќајниот метеж наместо да се растерети, ќе стане уште поголем. А какви се плановите за безбедноста на останатите учесници во сообраќајот, особено пешаците, велосипедистите, а пред се, децата, младите и постарите ? И што стана со најавите за трасата Гази Баба - Ѓорче Петров, се откажаа од нејзе ? Таа траса треба да им биде уште поважна од трасата Ново Лисиче - Ѓорче Петров, бидејќи трасата Гази Баба - Ѓорче Петров со тек на време ќе треба да се продолжи кон Илинден и аеродромот Александар Велики од една страна, и кон Сарај од друга страна, за да прерасне во траса Аеродром Александар Велики / Илинден - Сарај. Нели се фалеа дека имаме современ аеродром и дека ќе организираат редовен превоз од аеродромот до централното градско подрачје и назад ? Па еве, ова им е шанса за тоа, зошто не ја зеле во предвид во овој нивен првичен план ? Организираниот автобуски превоз од Александар Велики до централното градско подрачје и назад треба да биде привремено решение, ако воопшто планираат тој аеродром навистина да биде поврзан со градот, ќе мораат да преминат кон редовна трамвајска линија од аеродромот до централното градско подрачје и назад како решение на долг рок. Но зошто да си ги вжештуваме главите, кога и онака ќе треба допрва да подготвуваат тендерска документација и да распишуваат тендер на кој ќе бираат концесионер ? А нема никакви гаранции дека ќе се јави некој на тој тендер, исто како што нема никакви гаранции дека истиот ќе заврши успешно во 2012, а ако тендерот не заврши успешно во 2012, тогаш во 2013, 2014 и 2015 ќе им биде тешко успешно да ја завршат постапката за јавната набавка, бидејќи сите тие се изборни години, а за време на избори јавните набавки се стопираат, во 2013 ќе им биде најтешко бидејќи тогаш треба да се одржат наредните редовни локални избори, можеби градот Скопје ќе добие нов градоначалник и нова градска администрација која може да ја започне повторно од почеток целата постапка, или дури и да ја прекине истата. Edited by Dexter26 - 04-Nov-2011 at 02:38 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
![]() ![]() |
Иако со години сакав во Скопје да има трамвај од денешна перспектива сум ПРОТИВ. Зошто? Па вака:
*Го обновивме целиот возен парк на ЈСП зошто би требало уште едно превозно средство кое ќе се движи по истите улици? *Зарем неможе со автобус да се стигне од Влае или Центар до Бисер? *Зарем со трамвајот овој пат ќе се скрати? *Како? Кога ќе се движи по истите улици и ќе запира на истата лента на која запираат сите градски автобуси? *Зарем нема да смета на останатите учесници восообраќајот па потоа тие да се успорат? На Скопје му требаат само булевари, градскиот превоз е обновен. Му треба метро, а затоа што немаме услови за тоа, тоа не значи дека мора да градиме трамвај по секоја цена. Дали вреди за парите? Ова е само уште една од оние вмровски причи за мали деца, они се ќе направат што немало макар и обелиск... ОК е луѓе добра работа вршите со булеварите и паркинзите! Само ќе ни го искомплицира животот ништо повеќе. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |