build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 13-Oct-2011 at 21:43
Го баталија тоа.... пак нови консултанти, студии...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 14-Oct-2011 at 01:48
Се радував кога го баталија, мислев дека ќе се оди на далеку посолидно решение кое ќе произлезе од ГУП-от.

За жал, од најавата за подземна улица под плоштадот, испаѓа дека соодветниот подземен шински коридор е отпишан  Ohno
Не би сакал да коментирам пред време, но тоа многу лош сигнал за тоа како ќе биде конципиран целиот проект... Се надевам дека парите и времето потрошени на нови консултанти и студии, не се фрлени во ветар, но не сум оптимист.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 14-Oct-2011 at 08:08
Ако добро разбрав, сакаат трамвајоскиот сообраќај да го дадат под концесија? Само трамвајот или целиот градски транспорт? Тешко дека ќе најдат концесионер само за трамвајот, ми мириса дека ќе се доживее иста судбина како кај концесиите за патишта. Приватно-јавно партнерство? Хм... тешко и тоа. ПО мене, за трамвај само кредит, можно е да се искористи и некој европски поволен (ЕБРД, Светска банка....)
На секој почеток на вака големи проекти стои политичка одлука, да се надеваме дека повеќе нема да си играат и ќе бидат сериозни овој пат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 14-Oct-2011 at 10:10
Previous
 
Само трамвајот планираат да го дадат под концесија и да, тешко ќе најдат концесионер само за трамвајот, а уште потешко дека ќе најдат приватен партнер, едвај најдоа приватен партнер за новите автомати за продажба и поништување на билети после 2 или 3 неуспешни обиди.
 
Но тоа е друга приказна, скопјани не се гладни и жедни по трамвај или LRT, самиот факт дека воопшто не излегуваат јавно ни во знак на поддршка ни против изградбата на трамвајската мрежа, говори повеќе од доволно дека не се баш заинтересирани за сето ова, поради што градските власти можат кога сакаат да го фрлат сето ова во вода и исто како никогаш и да не се случило, единствено ќе жалиме за парите фрлени за сето ова.
 
Секако дека градот Скопје може да се задолжи кај ЕБОР или Светска Банка, па дури и кај ММФ, но не делува како да е заинтересиран за такво задолжување, за разлика од катните гаражи за кои е повеќе од подготвен и заинтересиран за задолжување, а можеби е и подобро да не се задолжува воопшто, и онака веќе имаме половина милијарда евра да му враќаме на ММФ за спомениците и за објектите од Скопје 2014, а никој не проговори јавно дека Мудис го намали кредитниот рејтинг на Македонија поради ваквите задолжувања.
 
Така да, подобро воопшто да не се задолжуваат за трамвајот, и онака сме веќе до гуша задолжени, уште да не задолжат како грците, па ќе мораме со сламки да дишеме.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 03-Nov-2011 at 17:35

Децениски старата идеја конечно ќе се реализира. Скопје ќе добие трамвај, а скопјани можност да се возат со него.

Tramvaj500

За трамвајот заврши првата фаза, односно изработката на физибилити студија од страна на консултантот „Виалто“.

Проектот трамвај сега се наоѓа во втората фаза, а тоа е подготовката на тендерската документација, која треба да биде готова во јануари месец 2012 година. Веднаш потоа се објавува тендер за концесионер на трамвајот. Таа постапка ќе трае 3-4 месеци, што значи дека  следната година во мај или јуни веќе ќе има избрано концесионер, најави градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски.

-Изградбата на трамвајската линија во должина од 15 километри, од Ново Лисиче до Ѓорче Петров е многу значаен проект за Градот Скопје. Анализата покажува дека оваа инвестиција е исплатлива, со тоа што постои можност Градот Скопје и Владата на РМ да дотираат во годишните трошоци за функционирањето на трамвајот со одреден процент, изјави Трајановски.

Првата линија на трамвајот ќе ги поврзувa скопските населби Ново Лисиче, Аеродром, Центар, Карпош, Влае и Ѓорче Петров, а  неофицијално трамвајската траса би се одвивала по крајната десна лента по булеварите Партизански одреди, Димитрие Чуповски, комплексот банки и Јане Сандански.

Со спроведувањето на проектот „Трамвај“ ќе се намали сообраќајниот метеж во главниот град и ќе се заштити животната средина.

http://kurir.mk/republika/skopje/48374-Skopje-definitivno-ke-dobie-tramvaj
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 03-Nov-2011 at 17:59
Soobrakajniot metez ke se namali samo ako sinskiot bide nezavisen od avtomobilskiot soobrakaj. Ne mi e jasno kako mislat "krajanata desna lenta"?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 03-Nov-2011 at 18:10
Ах... зар и со ова сега ќе треба да се замарам...
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 03-Nov-2011 at 18:12
И повторно истата приказна
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 03-Nov-2011 at 18:25

Не можам само да ги разберам. Зошто мислат дека овие работи, како што се планирање и оформување на град, и неговата ифраструктура, сообраќај и јавен превоз се толку небитни работи, зошто мислат дека се толку прости и едноставни... па само направи колку да го биде, колку да го има... плукни залепи.... не се прави тоа така... 

Многу грешат.... многу... од една страна имаш град кој неконтролирано се шири и зголемува... а од друга страна ние си играме мајтап со јавниот превоз...

Како само мислат да протнат трамвај на рекорд? Како? 

Па поарно нека земат од оние би-артикулејтед тролејбуси и нека си замислуваат дека имаат трамвај.

Само што многу понормално е да земат такви, и поефтини се, и помалку инфраструктура... ако сакаат да биде на струја... ете им струја... капацитетот... тука негде... брзината исто... многу подобро такви да земат, отколку да прават некој квази-ЛРТ, ма каков ЛРТ ова е стандарден трамвај... и да мислат дека го решиле проблемот со јавниот превоз во Скопје... во градот кој се повеќе и повеќе се деградира и расипува... уништува...

Ама тоа е... ај баш да видиме што ќе бидне и од ова...

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 03-Nov-2011 at 18:59
Потполно се согласувам...не сакам да мудрувам професионално, ама искуствено - се нема идеја очигледно...

...и аман од овие афрички текстови , као у пештери да живееме...

Скопје ќе добие трамвај, а скопјани можност да се возат со него.


MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 03-Nov-2011 at 20:33

Како за рингишпил да се работи.... На тоа е сведен нашиот менталитет.

Не дека е вистинска и неопходна потреба... тоа успат... The main purpose is the feeling.. the feeling of being inferior, and the efforts to change that... but it seems we will fail anyway.... а зошто... зашто сме заслепени... затоа... затоа што не знаеме кои ни се правите потреби... кои ни се правите работи кои треба да ги направиме... зашто не си даваме самите да еволуираме и да се издигнеме на повисоко... зошто.... најмногу поради таа искомплексираност од инфериорноста... и занимавање со глупости и воопшто непотребни работи... заборавајќи дека има поважни нешта од нашите секојдневни бизарни и мизерни жалопојки, прибирања и мерење ‘‘величини‘‘... и притоа неправење ништо за промена... правилна промена... отидов оффтопик... ама ај... 

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 03-Nov-2011 at 20:44
Баш и не ги разбирам последниве неколку постови?!
Никој не може да негира дека трамвај, посебно ензависен ЛРТ ќе го растерети сообраќајот. Прашање е само како ќе го спроведат. Геграфката положба на Скопје кажува јасно дека треба да се покрие линијата исток-запад. Пр. Сараево. Тие го ставија трамвајот на средината наглавниот нивен булевар кој исто така иде исток-запад и покрива голем дел од градот. Само нашиве ставија на Партизанска идиотски зелен појас со некои жбунови, ко бајаги имаме зеленило во градов
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 03-Nov-2011 at 21:58
Originally posted by nenad

Баш и не ги разбирам последниве неколку постови?!
Никој не може да негира дека трамвај, посебно ензависен ЛРТ ќе го растерети сообраќајот. Прашање е само како ќе го спроведат. Геграфката положба на Скопје кажува јасно дека треба да се покрие линијата исток-запад. Пр. Сараево. Тие го ставија трамвајот на средината наглавниот нивен булевар кој исто така иде исток-запад и покрива голем дел од градот. Само нашиве ставија на Партизанска идиотски зелен појас со некои жбунови, ко бајаги имаме зеленило во градов


Железничката линија може многу лесно да се постави под партизанска, со тоа ќе се зголеми брзината на јавниот превоз, во споредба ако се иде со класично трамвајско решение.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 03-Nov-2011 at 23:15
Трамвајската линија апсолутно би требало да оди по средината на Партизанска, средишните столбови и зеленило да се тргнат, а доколку треба дополнителен простор за патниот сообраќај тогаш би можело да се срушат трафиките и да се узурпира велосипедската патека која би се надоместила со дел од пешачката патека.

Во строгиот центар јас би го затворил за автомобили и паркирање малите улици кои гравитираат околу Максим Горки, на сметка на трамвајот, пешаците и велосипедистите. По плоштадот Македонија, трамвајската линија би ја продолжил преку Кејот 13 ноември се` до Транспортниот центар од каде преку булеварот Владимир Комаров (кој би го користеле исклучиво трамваите) би излегувал на булеварот Јане Сандански и по средината на овој булевар би продолжил до Ново Лисиче.

Знам дека рушам ДУП-ови и ГУП и можеби не сум реален, но според мене ова е најевтино, најизводливо, најодвоено од патниот сообраќај и не бара подземни зафати.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 04-Nov-2011 at 00:36
Со спроведувањето на проектот „Трамвај“...

Кога ќе напишат вака, веднаш се сомневам во транспарентноста. Мислам дека трасата треба да произлезе од многу опсежни анализи и размисли за малку поголеми инвестиции.

Можеби помал проблем е како ќе вози по периферните делови, но преминот низ централното градско подрачје и Транспортниот центар мора да се реши малку похрабро.

Целта треба да биде радикално побрзо транспортно средство, кое ќе придобие патници за сметка на другите. И секако, мора да се смета на тоа дека автобусите ќе останат во сообраќај.

Затоа, објавување само на „Трамвај“ без никакви други измени на јавниот превоз и градската инфраструктура изгледа како „Трамвајот наречен желба - 3 дел“. Само што сега изгледа ќе се оствари, но како и по која цена..
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 04-Nov-2011 at 00:53
Originally posted by mladen_s

Со спроведувањето на проектот „Трамвај“...

Кога ќе напишат вака, веднаш се сомневам во транспарентноста. Мислам дека трасата треба да произлезе од многу опсежни анализи и размисли за малку поголеми инвестиции.

Можеби помал проблем е како ќе вози по периферните делови, но преминот низ централното градско подрачје и Транспортниот центар мора да се реши малку похрабро.

Целта треба да биде радикално побрзо транспортно средство, кое ќе придобие патници за сметка на другите. И секако, мора да се смета на тоа дека автобусите ќе останат во сообраќај.

Затоа, објавување само на „Трамвај“ без никакви други измени на јавниот превоз и градската инфраструктура изгледа како „Трамвајот наречен желба - 3 дел“. Само што сега изгледа ќе се оствари, но како и по која цена..


Доколку трамвајската линија оди по средишното булеварско зеленило, останува нејасно каде ќе се симнуваат патниците од трамвајот. Право на улица? Како ќе се реши тоа?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 04-Nov-2011 at 01:20
Originally posted by phenomenon


Доколку трамвајската линија оди по средишното булеварско зеленило, останува нејасно каде ќе се симнуваат патниците од трамвајот. Право на улица? Како ќе се реши тоа?


Како што е решено сегде во свет - се става ограда, ако треба и мало проширување.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 04-Nov-2011 at 01:58
А зашто сте се запнале толку за стредина, нема потреба да дуплиаме постојни постојки за автобуси, а башка и вака зафркнато е малце за патниците. Амо треба до толку одвоена лента зашто зеленилото не се компензира на сметка на уше една сообраќајна лента, а крајната кога веќе ја одвојуваме да остане за целиот јавен превоз, односно и за автобусите.

Сепак како и да вртиме додека скопје не го добие вистинскиот тунел под плоштад нема ништо од сите желби за каков и да е друг превоз. Се се врти околу тој проект, што повеќе се одложува, се дотогаш само ќе се вртиме во импровизации со сите други работи кои го сочинуваат градскиот сообраќај.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 04-Nov-2011 at 02:32
Трамвајскиот сообраќај ќе се одвива по крајната десна лента ?
 
Па тоа е лудило невидено, кога ќе се искомбинираат автобусите кои треба да се движат и да застануваат на крајната десна лента со трамвајот кој исто така ќе треба да се движи и да застанува на крајната десна лента, ќе добиеме уште поголем сообраќаен метеж од сегашниот.
 
А автобусите, како и до сега, ќе се движат по средна лента поради зафатеноста на крајната десна лента, така да, сообраќајниот метеж наместо да се растерети, ќе стане уште поголем.
 
А какви се плановите за безбедноста на останатите учесници во сообраќајот, особено пешаците, велосипедистите, а пред се, децата, младите и постарите ?
 
И што стана со најавите за трасата Гази Баба - Ѓорче Петров, се откажаа од нејзе ?
 
Таа траса треба да им биде уште поважна од трасата Ново Лисиче - Ѓорче Петров, бидејќи трасата Гази Баба - Ѓорче Петров со тек на време ќе треба да се продолжи кон Илинден и аеродромот Александар Велики од една страна, и кон Сарај од друга страна, за да прерасне во траса Аеродром Александар Велики / Илинден - Сарај.
 
Нели се фалеа дека имаме современ аеродром и дека ќе организираат редовен превоз од аеродромот до централното градско подрачје и назад ?
 
Па еве, ова им е шанса за тоа, зошто не ја зеле во предвид во овој нивен првичен план ?
 
Организираниот автобуски превоз од Александар Велики до централното градско подрачје и назад треба да биде привремено решение, ако воопшто планираат тој аеродром навистина да биде поврзан со градот, ќе мораат да преминат кон редовна трамвајска линија од аеродромот до централното градско подрачје и назад како решение на долг рок.
 
Но зошто да си ги вжештуваме главите, кога и онака ќе треба допрва да подготвуваат тендерска документација и да распишуваат тендер на кој ќе бираат концесионер ?
 
А нема никакви гаранции дека ќе се јави некој на тој тендер, исто како што нема никакви гаранции дека истиот ќе заврши успешно во 2012, а ако тендерот не заврши успешно во 2012, тогаш во 2013, 2014 и 2015 ќе им биде тешко успешно да ја завршат постапката за јавната набавка, бидејќи сите тие се изборни години, а за време на избори јавните набавки се стопираат, во 2013 ќе им биде најтешко бидејќи тогаш треба да се одржат наредните редовни локални избори, можеби градот Скопје ќе добие нов градоначалник и нова градска администрација која може да ја започне повторно од почеток целата постапка, или дури и да ја прекине истата.


Edited by Dexter26 - 04-Nov-2011 at 02:38
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 04-Nov-2011 at 09:55
Иако со години сакав во Скопје да има трамвај од денешна перспектива сум ПРОТИВ. Зошто? Па вака:

*Го обновивме целиот возен парк на ЈСП зошто би требало уште едно превозно средство кое ќе се движи по истите улици?
*Зарем неможе со автобус да се стигне од Влае или Центар до Бисер?
*Зарем со трамвајот овој пат ќе се скрати?
*Како? Кога ќе се движи по истите улици и ќе запира на истата лента на која запираат сите градски автобуси?
*Зарем нема да смета на останатите учесници восообраќајот па потоа тие да се успорат?

На Скопје му требаат само булевари, градскиот превоз е обновен.
Му треба метро, а затоа што немаме услови за тоа, тоа не значи дека мора да градиме трамвај по секоја цена. Дали вреди за парите?

Ова е само уште една од оние вмровски причи за мали деца, они се ќе направат што немало макар и обелиск... ОК е луѓе добра работа вршите со булеварите и паркинзите!

Само ќе ни го искомплицира животот ништо повеќе.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.336 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.