![]() |
![]() |
![]() |
Концесија на автопатишта |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 14> |
Author | ||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Точно но е сепак големо подобрување од она што беше претходно бидејќи поголем капацитет на таа делница беше ургентен. Скопје-Урошевац некако и се јаде но после тоа е константна колона. Секако Косоварите ќе треба да направат автопат како што треба во иднина. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Важното е дека веќе се гради, и тоа доста сериозно, незамисливо за Македонски стандарди. А нас пошто се ние супер си дремеме
![]() Да, точно но тоа брз пат е далеку од автопат, повеќе наликува на градски булевар. Останатиот дел од патот е фрекфрентен но под секоја критика. Жално за Македонија, нема моќни и развиени соседи со кои да се тргува сериозно. Единствената, Грција ни е малку скарана ![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Тука се лажеш. Има уште многу да се работи на тој автопат. Теренот е тежок, трошоците се големи а дистанцата воопшто не е мала. Тоа не значи дека ние треба да се шлаеме, Скопје-Приштина е ургентно може само да профитираме од итна изградба на тој автопат и некои правци на движење да се дефинираат до толку што ни Драч-Тирана-Приштина нема понатаму до толку да ги измести. Колку за информација Косоварите го прошируваат нивниот дел од магистралата Приштина-Скопје во "брз пат" (2х2) од Приштина па се до Урошевац. 20на километри се веќе помалку или повеќе изградени. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да се сложувам со тоа. Драч ќе им биде основниот трговски прозорец кон светот на 6 милиона Албанци во Косово и Албанија. Но, ние си имаме и доволно луѓе и доволна стоковна размена со Косово за ургентна изградба на автопат СКП-ПРШ. Па само 15 км се, не се многу. Иначе со нашето жел. поврзување со Бургас и нивното со Драч, вредноста на Солунското ке остане локална, т.е. интерно-грчка.
За мултимодалните терминали Скопје (а и Гевгелија, Струмица, Битола и Струга) се одлична позиција. Особено ако имаме среќа-пресек на 2 коридора до голем град како што е случајот со Скопје. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Тоа што Драч-Приштина не е пан-европски коридор, нема многу да смени во тоа од каде ќе поминуваат камионите. Некој камион од Драч сигурно нема да оди накај Приштина преку Македонија само затоа што ќе оди по „коридор“. Сечењето на коридорите индиректно можеме да го искористиме за создавање на шпедициски центри, мултимодални терминали, контејнерски хабови и меѓудругото така да профитираме од коридорите. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
ДА добро но Драч-Тирана-Кукс-Урошевац-Приштина слабо допира до коридорите. А Приштина-Скопје е директна врска на Косово со јазелот помеќу двата коридора. Така да тој автопат албанија-косово ќе биде пред се цивилен за проток на луѓе. Овој автопат СК-ПР ќе го собира кајмакот од камионскиот превоз.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да, никаква концесија за 15 км. Тоа е срамота да не може сами да го изградиме. Иначе со потоа не мислев по ред на реализација туку само набројував. Се согласувам дека Скопје- Приштина е атрактивна особено за камионскиот сообраќај. Македонија најмногу извезува на Косово, особено нафта од ОКТА но и ред други работи. Но вредноста на овој правец ќе се смали кога ќе се пушти автопатот Драч-Тирана-Приштина кој е веке во напредната фаза на изградба.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Да тачно изборот на тие две делници до некаде е правилен. Но со Приштина не можам да се сложам. Косово е џеб, па единствена врска е со Македонија, а со самото тоа Косово делумно е зависно и инфраструктурно и економски, а и голем број македонски граќани се во тесни роднински врски со косово па така да оваа делница може да биде дури и многу поискористена од некои делници од коридорите. Оваа делница треба да биде една о оние кои први би се изградиле но не се слагам со тоа да биде под концесија. За оваа делница сметам дека треба државата директно да ја финансира пошто ионака не е е нешто многу долга.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Дел од предложениве траси се сосема неатрактивни за било какви инвеститори и се кладам дека никоја фирма нема да застане сериозно за нив:
1) Штип-Кочани-Делчево-БГ. 2)Битола-Охрид-АЛ Патните правци ниту влегуваат во некоиод европските транспортни коридори, ниту поврзуваат големи административни и индустриски центри ниту поминуваат низ богати и густо-населени општини. Македонија треба да се сконцентрира на Коридорите 8 и 10, потоа на автопатот Скопје-Приштина. Друга важна магистрала која спојува неколку големи и важни градови би била Штип-Велес-Прилеп-Битола. Владата мислам дека грешно ги раздели пакетите и со тоа ги направи неатрактивни за инвестирање. Не е целта да се има автопат до секое мало градче, туку да се поврзат големите градови со престолнината и со соседните држави. До другите региони сосема е доволно да се има убав, нов, обичен пат. Иначе вашето мислење за атрактивноста и густината на сообраќајот на овие делници какво е? |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Во контекст на ова уште една слична вест
http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=12488 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
преземено од: http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2008/09/10/feature-02 Edited by гитардемон - 24-Oct-2008 at 09:34 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Малце не ми е јасно со планираниот автопат Романовце-БГ. Новиот автопат треба да почнува од романовце, а тоа е пред Куманово. А стариот (моменталниот) почнува од после Куманово. А како што знам трасата треба да биде истата. Значи сега каде новиот автопат ќе се надоврзе на старата траса?!
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Па во секој случај немаме причина да не навиваме за планов. Се иде на концесии, не постои можност да врземе државни пари во некоја глупост како во некои други случаи. Доколку не постои исплатливост концесионери на одредени делници едноставно нема да се најдат. Е сега проблем ќе има ако како по примерот со аеродромите са направат пакети на поволна и неповолна делница и целава работа доживее фијаско. @lsl сигурно можеме како држава да обезбедиме пари за таа проклета пруга до Бугарија. Јас мислам дека повеќе си имаме увртено во глава дека треба да се огребеме од ЕУ и од разноразни фондови бидејќи е европски коридор отколку било што друго. Слична приказна како раскрсницата на момин поток која е во толку лоша состојба зошто градот се прави луд цела деценија бидејќи НАТО ја деформирал со тешките возила па НАТО требал и да ја реконструира ![]() Е сега не викам дека не треба да се бориме за финансирање од алтернативни извори каде што може но кога се работи за вака битен проект за нас кој се влечка 15на години мислам дека не треба вака со глава во песок. Барем не за сегментот кон Бугарија. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески од Дневник
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=EDFC10E50231564A92308E46B17E9ACF |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Абе лсл, ако веќе така доаѓаат кешлии, зошто не дојде (или не се потрудиме да дојде) некој за пругата???
Зарем не приметуваш дека нема баланс во желбата за многу автопатишта и таа клучна пруга (не само према Бугарија, туку и према Албанија). Дај боже некој (ама сериозно) да го турка проектот како што викаш, а јавноста воопшто да не е информирана (мада и тоа е лош пристап). Ама пак останува фактот дека таа пруга треба да ни е приоритет во однос на 80%, ако не и сите овие автопати... Со автопативе се затрчуваме ко прле пред магаре. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
3. Нема везе батали!!
![]() Абе кловер не се разбираме! (како по обичај) Свесен сум дека пругата со Бугарија е еден од најприоритетните проекти на Македонија. Ама што да праиме кога толку пари немаме. За автопатите ќе дојде некој кешлија ќе го направи и готово. За пругата пари немаме!!! Ако нема ништо по весници и по нет, не значи дека не се планира!!! Сигурен сум дека некој во министерство и овој проект го турка! |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() А за пругава очигледно државава нема пари да ја гради, а автопатите си се градат пошто обврска на државата е само тендерите да ги распише, тука нема трошење пари. Ја очекувам првиот момент кој ќе биде погоден за изградба на пруга со БГ дека ќе се искорсти. Уверен сум од темпото на владата дека пругата не е баталена. Знам дека сакаат да исфорсираат инфраструктура така да не стравувам ни малку. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() 2. Ова со форсирањето на Штип ради НАТО е само лабава теорија. Но дури и да е така, Криволак е многу поблиску до М-1 него до Штип, а кога од Штип би се одело накај Криволак, пак би требало да се пушти делница во правец на Радовиш и Струмица. 3. Абе држи ова што го викаш дека не треба да се ставаат на ист кантар, ама јас зборев у смисол дека во планирањето железницата се запоставува, а се оди кон (барем планирано) презаситување со автопати. Значи зборам конкретно за неурамнотежено планирање и лошо рангирање на приоритети. Тоа нема врска со муабетот муабетот "Владата да направи фабрики, младите кај да се вработат" Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 03:28 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |