![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 86> |
Author | ||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ОД ДЕНЕС ЌЕ ВОЗАТ ПОГОЛЕМ БРОЈ АВТОБУСИ, НАЈАВИ ЈСП „СКОПЈЕ“
Поголем број автобуси ќе бидат пуштени од денеска на дел од линиите, најавуваат од ЈСП „Скопје“ и велат дека наместо според саботен возен ред, поголем број автобуски линии ќе возат според летен делничен возен ред. Поголем број автобуси ќе бидат пуштени на линиите 2, 2А, 5, 24, 41, 42, 43, 50, 53, 55А, 57, 63, 63А, 65, 65Б, 67, 163, 165, 167, 180. Останатите линии имаат саботен режим на сообраќање. Линиите 9, 19, 20 и 23 како и во изминатиов период, продолжуваат да соораќаат по редуциран делничен возен ред. Линиите, 25, 25А, 25Б, 28 кои возеа до Средно Водно и туристичката линија „Сити тур“ и натаму се времено укинати. ЈСП „Скопје“ го редуцираше бројот на автобуси кои сообраќаат низ градот од почетокот на епидемијата на коронавирусот. И покрај поплаките на граѓаните дека долго чекаат автобус, градоначалникот Петре Шилегов изминативе 6 месеци велеше дека не може да се зголеми бројот на автобуси и да се врати вообичаениот возен ред бидејќи е намален бројот на патници и ЈСП работи со загуба. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/od-denes-ke-vozat-pogolem-broj-avtobusi-najavi-jsp-skopje/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Порталб: Пропадна тендерот за набавка на автобуси за јавен превоз во Тетово, распишан нов
Општина Тетово ја поништи постапката за јавна набавка на пет автобуси за организирање на јавниот превоз, кои градоначалничката Теута Арифи ги ветува девет години наназад. Причината поради која пропадна тендерот е „недостаток на понудувачи кои ги исполнуваат условите“, пишува „Порталб.мк“. Веднаш по поништување на постапката за набавка на петте автобуси, истата беше повторно објавена. Понудите од заинтересираните компании во втората постапка се очекува да се достават до 25 октомври, а потоа ќе следи постапка за избор на најповолна понуда. „Податоците што ги поседуваме од Одделот за јавни набавки, велат дека немало понудувачи кои ги исполнувале потребните услови и како резултат на тоа постапката за јавна набавка мораше да се откаже. Огласот беше повторно објавен пред неколку дена и на 25 октомври треба да биде затворен. Потоа, продолжуваат другите фази како што се предвидени со одредбите на законот за јавни набавки“, велат од Општина Тетово. Уште во декември минатата година градоначалничката на Тетово Теута Арифи вети дека од јануари годинава ќе започне формалната постапка за јавна набавка и дека истата ќе заврши за еден месец. „Сметаме дека во јануари можеме да го започнеме процесот на набавка на овие пет автобуси“, рече Теута Арифи во декември минатата година. Со распишувањето на изборите во април годинава, се зголеми оптимизмот на Општина Тетово дека до крајот на оваа година граѓаните ќе можат да ги користат петте ветени автобуси. До пред неколку дена, вината за нереализација на овој проект од страна на Општина Тетово беше префрлена на „корона вирусот“, тврдејќи дека „поради состојбата со пандемијата, постапките се откажани“. Ветувањето за јавен превоз во Тетово, градоначалничката на Тетово, Теута Арифи го даде во првиот мандат во програмата за локални избори од 2013 година „Градиме заедно“, а истото го повтори и во дебатата организирана од „БИРН Косово “ и „Порталб.мк“ во октомври 2017 година. Ова ветување на Арифи не е исполнето. Исто ветување, Арифи даде на прес конференција еден ден пред новата 2020 година, на која според Арифи целата документација за снабдување на Тетово со пет автобуси е завршена и дека нивната набавка се очекуваше да заврши на крајот на јануари. „Од Светска банка обезбедивме средства од 72,5 милиони денари за набавка на пет автобуси за јавното сообраќајно претпријатие, би сакала да ве известам дека вчера Министерството за финансии ни го испрати за потпишување договорот и започнување на постапките за набавка на автобуси. Според ова, како што се одвиваат работите, сметаме дека во јануари можеме да го започнеме процесот на набавка на овие пет автобуси“, рече Теута Арифи на 30.12.2019 година. Од друга страна, Општина Тетово во септември годинава по вторпат го основа јавното сообраќајно претпријатие „Тетово Транспорт“, бидејќи првото не стана функционално и истото автоматски престана да работи поради законски рокови за ставање на истото во функција, а на последниот состанок на тетовскиот општински совет беше изгласан и статутот на ова претпријатие. https://meta.mk/portalb-propadna-tenderot-za-nabavka-na-avtobusi-za-javen-prevoz-vo-tetovo-raspishan-nov/ |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Добро, правилно би било дека ланската продажба била 450% поголема од годинешната, што автоматски не значи дека годинава е 450% помала, процентите не работат така, ама мислам дека е јасна поентата. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Прво автобуси кои загадуваат 700% помалку, сега 450% пад на продажба. Од извор на податок (кој и да е во ЈСП/ГС), преку објавувач (градоначалник), приемател (репортери) и преносител (медиуми), никој не се буни.
Да имаше пад од 450% полни ќе беа автобусите, особено со пензионери! Мора повеќе автобуси за да се намалат гужвите (кои, сепак, се далеку помалку од март наваму). Ако има загуби, нека ја зголемат цената на единечните билети. Со тоа ќе се зголеми популарноста на годишните, а ќе се демотивира користењето на јавен превоз. Онлајн наставата доста помага тука, ќе се избегнат гужвите кај 7/13/19. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Рече Шилегов и остана жив ![]() |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Граѓаните нервозни, се „гужваат“ во ретките автобуси, Шилегов вели мора да се штеди
Неразбирливо за корисниците на јавниот сообраќај е зошто одлуката за редуциран број на автобуси по скопските улици е сеуште на сила, кога престанаа да важат ослободувањата од работа за родителите на деца до 10 години, фирмите ги вратија назад работниците кои работеа од дома, почна да функционира „Мој термин“, а клиниките и амбулантите примаат пациенти, кои неретко на лекар одат со автобус. Автобусите на ЈСП секој ден се уште возат по саботен возен ред, кој беше воведен поради корона-кризата, иако работните активности на граѓаните се вратија во вообичаениот распоред. Имено, претпријатието на почетокот на март донесе одлука да ги редуцира автобусите, како резултат на намалената фрекфенција на патници, поради пандемијата на ковид-19, што беше разбирливо и оправдано ако се земе предвид дека училиштата се затворија, а и голем дел од граѓаните почнаа да работат од дома. Неразбирливо за корисниците на јавниот сообраќај е зошто одлуката за редуциран број на автобуси по скопските улици е сеуште на сила, кога престанаа да важат ослободувањата од работа за родителите на деца до 10 години, фирмите ги вратија назад работниците кои работеа од дома, почна да функционира „Мој термин“, а клиниките и амбулантите примаат пациенти, кои неретко на лекар одат со автобус. Реакција на револтирани граѓани денеска стигна до редакцијата на Слободен печат. – Автобусот со број 4 доаѓа еднаш на 40 минути. Дали знаете каков метеж се прави на автобуските станици за тој временски период? Во автобус за време на шпицот не можеш да се разминеш, а не пак да држиш растојание. Луѓе седат и на седиштата на кои пишува дека не смее да се седи, ама не ги обвинувам, и јас некогаш седам на нив, бидејќи во автобусот е таква гужва, што подобро да седнеме еден до друг, отколку да си дишеме во врат, вели наша сограѓанка која редовно го користи автобускиот превоз. Слично мислење има и патничка која се вози во автобусот со број 24. – Постојано слушаме дека треба да се држи растојание од два метра, но во автобус тоа не е можно. Би било многу полесно да се практикуваат протоколите за заштита од ковид-19 ако има почесто автобуси, бидејќи тоа ќе значи и помалку метеж и на автобуските и во автобусите. Но, со ваквите реакции на граѓание не се согласува градоначалникот Петре Шилегов. Тој тврди дека автобусите возат полупразни, а и треба да се штеди. – Анализите кои што ги правиме покажуваат дека во моментов превезуваме 0,6 патници на еден изминат километар, што значи дека фрекфенцијата на сообраќај не е на тоа ниво за да се вратиме на стариот возен ред, а мораме да ги правиме заштедите во транспортниот систем, имајќи во предвид дека добар дел од трошоците паѓаат на буџетот на Град Скопје. Таму каде што приметуваме дека на дневна основа, на определени места има гужви во шпицот, тие линии се појачуваат, меѓутоа кога ќе ги видите автобусите, ќе видите дека тие се де факто полупразни, рече Шилегов и нагласи дека за 450 проценти е опадната продажбата на билети во 2020 година, во споредба со 2019 година. https://www.slobodenpecat.mk/graganite-nervozni-se-guzhvaat-vo-retkite-avtobusi-shilegov-veli-mora-da-se-shtedi-video/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Воведувањето комбиниран билет за воз и јавен превоз ќе почека на надминување на корона кризата
Ковид-19 кризата е причина за прекинување на сите контакти меѓу Градот Скопје и Железници на РСМ-Транспорт околу можноста за воведување на комбинираниот билет за воз и јавен превоз, како и други поволности за патниците што ги користат овие средства за масовен превоз. Од Град Скопје за „Мета.мк“ информираат дека вработените во нивниот Сектор за сообраќај имале контакт со Железници на РСМ-Транспорт за усогласување на возните редови на патничките возови и на јавниот превоз, но ситуацијата со ковид-19 кризата ги прекинала сите понатамошни контакти. Од Град Скопје објаснуваат дека нивното ЈСП и државната железничка компанија се два различни оператори, така што постои потреба од меѓусебно усогласување со технички протоколи, како и усогласување и донесување на правни акти кои би овозможиле воведување на комбиниран билет за патување со воз и јавен превоз. Во моментов не постои временски термин во кој би се реализирале ваквите административни процедури. И од Железници на РСМ – Транспорт за „Мета.мк“ веќе нагласија дека тие се заинтересирани за воведување на една ваква поволност за граѓаните, но дека постојат предуслови што треба допрва да се решат. – За воведување на комбиниран билет на меѓуградскиот железнички превоз на патници и градскиот автобуски превоз, треба да се изготви студија за условите, оперативните и техничките можности за реализација на овој проект – велат од Железници на РСМ – Транспорт. „Мета.мк“ веќе пишуваше дека бројките на превезени патници со јавен превоз во Скопје, но и со патничкиот железнички сообраќај во земјава во континуитет опаѓаат. Различни експерти во неколку наврати за нашиот медиум нагласија дека властите треба меѓусебно да соработуваат за да се воведат нови поволности за патување на граѓаните, како би можело да се запре трендот на опаѓање на бројот на патници во јавниот превоз и возовите. Комбинираниот билет за воз и јавен превоз би бил најмногу користен од граѓаните од приградските населби на Скопје, како и од блиските градови Велес, Куманово и Тетово кои секојдневно патуваат до и од главниот град. Бидејќи не постои ваква поволност, на пример, граѓаните на Велес кои секојдневно патуваат на работа, училиште или за друга потреба во Скопје, плаќаат одделен месечен билет од 2.450 денари на Железници на РСМ-Транспорт, како и посебен месечен билет од 1.600 денари на ЈСП-Скопје, како би можеле да стигнат до посакуваната дестинација. Истото се однесува и за оние граѓани кои поретко патуваат, но се приморани да купат одделни возни билети за јавен превоз и за воз за да стигнат до посакуваната дестинација. https://meta.mk/voveduvanjeto-kombiniran-bilet-za-voz-i-javen-prevoz-kje-pocheka-na-nadminuvanje-na-korona-krizata/ |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Има можност во некои автобуси внатре да се влегува со автобус? На автобусите кои сообраќаат за Водно може да им се извади по некое седиште и да монтираат држачи внатре.
Се надевам дека ќе обрнат внимание на мултимодалноста кај БРТ-то. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Градските власти ветуваат држачи само на подолгите линии што водат до Водно и Матка
Неформалната група на скопски велосипедисти „На точак“ прашуваат дали постои можност на новите еко автобуси на плин да се постават држачи за велосипеди, пилот-проект кој започна да се реализира уште во 2016 година, на нивно барање, но не траеше долго. Оттаму додаваат дека иако често било дискутирано на средбите со претставници од Градот и им било потврдувано од градските власти дека ќе постои можност за поставување на држачи, до денеска не гледаат држачи за велосипеди на новите автобуси. Затоа, од „На точак“ прашуваат дали на донесените модели на автобуси има држачи за велосипеди и ако нема држачи, дали можат да се монтираат дополнително на одредени линии? – Ако можат да се монтираат држачи за велосипеди, дали Градот планира да го направи тоа и кога. Претходните беа непрактични за користење. Беше разговарано да влезат во документацијата за набавка или барем да се имаат предвид кога се набавуваат автобусите да бидат компатибилни – потенцираат од „На точак“ од каде очекуваат одговор од градските власти по ова прашање, но ја поздравуваат одлуката да се зголеми возниот парк на ЈСП и со подобри автобуси. Од Градот потврдија дека на новите автобуси не се поставени држачи за велосипеди, но велат оти размислуваат на опции да се постават на одредени линии кои би обезбедиле безбедно користење. – Монтирањето на вакви држачи на автобуси кои се движат по градски линии, поради брзото застанување и заминување е небезбедно за градскиот сообраќај. Велосипедите не се заклучуваат и тие не можат да се гледаат преку ретровизорите што е дополнително небезбедно. Еден од проблемите кои ги увидовме за време на пилот-проектот и поставените неколку држачи на велосипеди во 2016 година, е и големиот број на кражби на велосипеди – одговорија градските власти. Тие додаваат дека од овие причини, Градот и ЈСП планираат вакви држачи за велосипеди да постават на новите автобуси кога истите ќе започнат да сообраќаат до рекреативни центри, на подолга локација (Водно, Матка…). Засега, новите автобуси сообраќаат на градските линии 2, 5, 15 и 24. Во однос на претходниот проект, од Градот објаснуваат дека станува збор за пилот-проект кој ЈСП го спроведе во 2016-та и 2017 година, на барање и предлог на неформалната група велосипедисти „На точак“. – Вакви држачи беа поставени на неколку автобуси. Тогаш тие не беа често користени, а кога се користеа, се случија неколку кражби на велосипеди. Токму поради искуствата од овој пилог-проект беа донесени и одлуките, поставувањето на држачите да се движи во оваа насока – нагласија од Градот. (А.П.) https://www.vecer.press/градските-власти-ветуваат-држачи-сам/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Комбиниран билет за воз и јавен превоз нема, дивите таксисти со полни раце работа (инфографик)
![]() ![]() Нема никакво придвижување од надлежните власти за воведување на комбиниран билет за воз и јавен превоз, којшто би го користеле граѓаните кои секојдневно патуваат меѓу Скопје и околните градови Велес, Куманово и Тетово. Од Железници на РСМ-Транспорт за „Мета.мк“ информираат дека досега немале разговори со Град Скопје и ЈСП-Скопје околу можноста за воведување на комбиниран билет за воз и јавен превоз во главниот град. – Во повеќето поразвиени земји од ЕУ комбиниран билет за воз и јавен превоз е воведен во големите градови каде постои и градска железница. Во тој случај истиот билет важи за било кој тип на јавен превоз што се одвива во градот. За воведување на комбиниран билет на меѓуградскиот железнички превоз на патници и градскиот автобуски превоз, треба да се изготви студија за условите, оперативните и техничките можности за реализација на овој проект – велат од Железници на РСМ – Транспорт. Ваквата студија не само што не е изработена, се чини дека нема ниту волја за воведување на комбинираниот билет. Од ЈСП-Скопје и од Град Скопје побаравме одговори на прашањето дали планираат да го воведат комбинираниот билет и какви активности преземаат за да се воведе новата поволност за граѓаните, но до денешен ден не добивме одговори. Во меѓувреме, бројките на превезени патници и со јавен градски превоз во Скопје, но и со патничкиот железнички сообраќај во континуитет опаѓаат. За да може да стигне на работа или на школо некој од Велес, треба да плати одделен месечен билет од 2.450 денари на Железници на РСМ-Транспорт, како и посебен месечен билет од 1.600 денари на ЈСП-Скопје за да може секојдневно да стигне до посакуваната дестинација. Поради ова, дивите таксисти имаат полни раце работа и постојано расте бројот на патници што го користат ваквиот превоз меѓу Скопје и околните градови. Дивите таксисти се флексибилни, многу често возат до крајната дестинација што ќе ја побараат патниците, и тоа по конкурентни цени. И споделувањето места во автомобили има исто така зголемен тренд на користење кај граѓаните кои патуваат меѓу овие градови. Како резултат на ова, статистичките податоци покажуваат континуирано намалување на бројот на патници што патуваат со воз. Во 2011 година од железничките станици во Велес со воз отпатувале 477.000 патници, а лани ова превозно средство го користеле само 162.000 патници. Опаѓање на бројот на патници има и кај ЈСП-Скопје, па така во 2015 година 52,9 милиони патници биле превезени во скопскиот јавен превоз, а минатата година тој број опаднал на 44,2 милиони патници. Заедно со опаѓањето на интересот за користење на јавниот превоз и патничките возови, растат или потребите за дополнителни субвенции за одржување на превозот кај ЈСП-Скопје или натрупувањето долгови кај Железници на РСМ-Транспорт, кои пак секоја година добиваат субвенции од Градот Скопје и од Министерството за транспорт и врски. Покрај тоа што не е воведен комбиниран билет за јавен превоз и воз, „Мета.мк“ веќе пишуваше дека граѓаните не можат да го транспортираат својот велосипед во патничките возови и јавниот превоз во Скопје, а нема ниту паркинзи и можности за изнајмување велосипеди на автобуските стојалишта и железничките станици. Интегрирањето на овие видови транспорт и воведувањето на нови поволности за граѓаните се единствената можност за пораст на бројот на патници, сметаат експертите. https://meta.mk/kombiniran-bilet-za-voz-i-javen-prevoz-nema-divite-taksisti-so-polni-racze-rabota-infografik/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Општина Тетово ги разгледува понудите на компаниите за набавка на градски автобуси
Се разгледува документацијата на заинтересираните компании за купување на новите автобуси за јавен градски превоз во Тетово, што се ветуваат веќе неколку години од Општина Тетово, велат од локалните власти. Доцнењето на постапката за избор на најповолен понудувач е поради парламентарните избори во земјава, пишува „Порталб.мк“. Општината не дава точен датум кога треба да заврши разгледувањето на понудите. Општина Тетово на 12 јуни го објави повикот за доставување на понуди од страна на заинтересираните компании за набавка на автобусите за градски превоз. Рокот за доставување на понудите беше 15 јули, но поради одржувањето на предвремените парламентарни избори, истиот беше продолжен до 24 јули. – Моментално, се разгледуваат документите на секој економски оператор што доставил понуда – велат од Општина Тетово. Според Општина Тетово, сè уште тече постапката во која комисијата врши проверка на документите на компаниите кои аплицирале. – После отворањето, следи постапка во која комисијата врши верификација на документацијата и понудите и овој рок сè уште тече – рекоа за „Порталб.мк“ од Општина Тетово. Ветувањето за повторно воведување на јавниот превоз во Тетово, градоначалничката на Тетово го даде во нејзиниот прв мандат во Програмата за локалните избори за 2013 година со наслов „Градиме заедно“, а истото го повтори и во дебатата организирана од „БИРН Косово“ и „Порталб.мк“ во октомври 2017 година. Истото ветување, Арифи го даде и на прес конференција еден ден пред новата 2020 година, и според неа, набавката за автобусите се очекуваше да заврши на крајот на јануари 2020 година. Во март 2020 година од Општина Тетово информираа дека јавната набавка не е сè уште започната. На крајот на мај 2020 година, од општината рекоа дека пандемијата влијаела врз овој процес. Конечно, во јуни 2020 година беше објавен тендерот за купување на автобусите. Инаку, Општина Тетово во септември 2019 година по вторпат основаше јавно претпријатие за градски превоз „Тетово Транспорт“. https://meta.mk/opshtina-tetovo-gi-razgleduva-ponudite-na-kompaniite-za-nabavka-na-gradski-avtobusi/ |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Овие беа тие што после пуштањето во употреба се увиде дека нема таква бензинска во Прилеп, па мораше еколошки да возат секој ден до Битола??
![]() ![]() |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Сите 4?
![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Само една година откако Заев ги „благослови“ 4-те нови еко-автобуси во Прилеп , тие се во дефект и вон употреба
https://alfa.mk/samo-edna-godina-otkako-zaev-gi-blagoslovi-4-te-novi-eko-avtobusi-vo-prilep-tie-se-vo-defekt-i-von-upotreba/ |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Текст од февруари, но нафрла неколку битни поенти. Последниот параграф е... чуден.
Ќе стане ли конечно јавниот автобуски превоз во Скопје одржлив?
porta3.mk |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Една причина сериозна зашто на Скопје му се потребни гасифицирани автобуси. Пред некое време во ТВ дебата меѓу Коце и Шилегов беше изнесена една информација што мене вака како граѓанин ме изненади многу негативно. Пред неколку години додека беше Коце градоначалник морало да се пресели некоја гаража на комуналец од околината на пластичарска/топанско само заради тоа што навечер додека мирувале камионите не останувал полн резервоар на камион од кражби и морало да се однесе во друг дел од градот да не биде на достап на лопови.
Е сега верувам дека ова е случај и со ЈСП, ама заради политичка коректност према заедниците кои се склони на ваков тип ситен криминал, а вероватно и поради политички пазар унутар коалиции одредени "граѓани" да бидат оставени на мира да си тераат работа, па можда и некое ситно перење пари преку извлекување под изговор за кражби. Апелирам до град Скопје под итно да се гасифицира се што може зашто плин потешко се краде, или барем она што е на дизел од возен парк да биде чуван во гаража каде има помалку ваков криминал. Во секој случај, ние не ни можеме вака оддалеку да замислиме на кој се начин крвари градскиот буџет и со какви се глупи ситно-политизирани проблемчиња се соочува градската управа. Не сум можел да замислам дека има некој што редовно ги празнел резервоарите на камионите преку вечер и тоа била редовна појава што се толерирала. Пострашно ми е да замислам дека тоа денес сеуште се случува негде! Путуј Европо, не не чекај нас! Edited by user8642 - 22-May-2020 at 00:51 |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Може да се воведе и такса за јавен превоз, која годишно би чинела 1000 денари во Скопје, 400-600 во останатите општини каде има јавен превоз и 50 денари онаму каде што нема (90% од последниве рамномерно би се рапсределиле низ ЈСП-ата во нивните региони, а 10% во останатите региони од државата). За почеток не би се намалила цената на билет, барем не поради оваа мерка - реобмислување на цените и билетите секако треба. Од плаќање такса би биле ослободени помладите од 14 години, бремените жени и примателите на социјална помош. Според ДЗС, во 2018 во скопскиот регион живееле 630,873 луѓе, од кои 115,954 биле до 14 години, родени биле 8,020 деца (минус близнаци, тризнаци = бремени жени), а бројот на социјални случаи веднаш не го најдов, но да претпоставиме дека 450,000 луѓе би платиле такса - тоа се 7.3 милиони евра.
Потоа, таксата значително би се зголемила (и тоа скалесто, во однос на примањата на граѓанинот и опслуженоста со јавен превоз во неговото место на живеење; оној кој има БРТ постојка пред куќа би плаќал повеќе од некој кој живее во планинско село во скопскиот регион каде што не оди автобус), а билетите би поевтиниле. Помладите од 18 (и средношколците кои веќе станале полнолетни) и студентите на додипломски и мастер студии на факултет во Македонија би се возеле бесплатно од 1 септември до 30 јуни (15 август до 15 јули, без викенд за студентите), а бремените жени и оние кои на било кој начин се наградени од државата (орден и сл.) би имале бесплатен превоз постојано. Повластувања би имало и за пензионерите, примателите на социјална помош и невработените. Да се воведе и алтернативен начин на плаќање, како на пример со пластични шишиња кои ќе се остават за рециклирање на постојка или читање книга. На сите избрани и именувани функционери и вработени во државните органи, органите на локалната самоуправа и сите јавни претпријатија под нивна надлежност во Скопје да им се скратат 1000 денари од платата (но не повеќе од 6% доколку износот го надминува тоа), а на оние од другите градови помалку, и да им се издаде слободен билет кој ќе важи од понеделник до петок (и во сабота и недела доколку истите се работно ангажирани). Да се поттикнат и приватните субјекти на слична мерка, онаму каде тоа е возможно. Покрај таксата за јавен превоз, да се воведе и кредит за јавен превоз, во износ од 500 денари годишно, кој би овозможувал попуст при купување билет - па така 50 возења директно би можеле да чинат 25 наместо 35 денари, или пак 14 возења не би се плаќале на лице место, а 15-тото би било 10 денари поевтино. Покрај стимулирање на јавниот превоз, треба да се дестимулира и автомобилскиот - со зголемени акцизи за нафта (применливо ли е ова?) и давачки за возила кои не се користат за директно извршување на работните потреби, затворање на центарот за сообраќај и нов концепт на плаќање паркинг. Треба и намалување на употребата на службени возила. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Најнапред, драбо ми е што се сложувате. Да се надополнам за точка 4. од погоре. Зашто државата исплаќа пари за превоз на вработени во јавна администрација низ Скопје, а има државно претпријатие кое ја обезбедува истата таа услуга. А не се малку такви, пола и повеќе од државната администрација е лоцирана во Скопје. Тоа што некогаш се плаќаше издвоено хранариа+превоз кроз тек на време се има слеано у плата и се има заборавено. Еве сега криза е, скупе су паре, а видовме дека државата многу лесно може со една одлука на влада да крати плати на администрација, па да им дадам еден предлог. На сите јавни слежбеници да им се скрати по 1000 денари од плата трајно на територија на сите градови каде што има јавен превоз и да им се даде слободни билети, па кој сака нека го користи. Оваа голгота мора да се прекрати. Ако се собере ова на куп, стимулација за приватни компании, јавна администрација сите да имаат билети, студенти, ученици, па ете ги 70% од оние што се движат низ градот. А со толку прилив на пари во ЈСП ќе има буџет за многу повеќе работи него сега.
Edited by user8642 - 20-May-2020 at 23:46 |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
![]() Уште оперираме по стратегија од 1984 ![]() ЈСП, како бирократско-заостанато претпријатие, може да се боцне со либерализација на приватниот превоз и негово поголемо интегрирање во мрежата, сегашна и идна. Под претпоставка дека ќе се изгради БРТ-то, може да се развијат неколку видови на автобуски линии, секоја од нив со свои специфики и различен возен ред, возила, рути: 1. Собирни линии - линии кои од сите страни на градот ќе возат патници до најблиската БРТ постојка, а потоа ќе се вратат назад. Би биле многу чести и опслужувани воглавно од возила со низок и среден капацитет. 2. Долги линии - линии кои ќе сообраќаат од една до друга страна на градот, понекогаш паралелно на БРТ. Би служеле за уште подобро поврзување на градот и растеретување на системот на бас рапид транзит, а ќе се користат возила со висок капацитет. 3. Кружни линии - кои ќе кружат околу градот. 4. Централни линии - би го опслужувале централното градско подрачје, неретко одејќи од постојка на едната до постојка на другата БРТ линија. 5. Приградски линии - поврзувајќи ги приградските населби кои сега се ужасно покриени меѓусебе со јавниот превоз, а БРТ не би ја подобрил ситуацијата. 5. Аграрни линии - би возеле од земјоделските села во околината на Скопје до зелените пазари и назад. Опслужени од модифицирани минибуси. 6. Конектирачки линии - би оделе од важните транспортни точки (аеродром, park 'n' ride, жел. станици) до БРТ постојки и објекти и области од поголемо значење, како на пример центарот на градот. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
COPY PASTE на Шилегов во инбокс треба сите колективно. Не дека не му требаат идеи за двокатните, сигурен сум дека ќе имаат слух за да се ослободат од вмровските оставштини. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |