build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 18-Jul-2011 at 06:48

Жичницата работи турбо

Двојно зголемената цена на возењето на жичницата во јули не го намали интересот на граѓаните да ја користат. Напротив, бројот на оние што ја испробале и со неа се качиле до Милениумскиот крст на врвот на Водно секојдневно расте.

Од ЈСП информираат дека во текот на јуни, кога возењето промотивно чинеше 50 денари, од продадените билети се собрани два милиона денари. Во првите 10 дена од јули бил направен промет од милион денари, а до крајот на месецот се очекува промет меѓу 2,5 и 3 милиони денари. Тоа би значело дека овој месец жичницата ќе ја посетат минимум 30.000 граѓани.

Од Министерството за за транспорт и врски најавија дека од исплатливоста на овој дел од жичницата ќе зависи дали ќе го градат и остатокот, од црквата „Свети Јован“ во Капиштец до Средно Водно.

Цената на еден повратен билет за возење од Средно Водно до врвот и назад изнесува 100 денари за возрасни и 50 денари за деца од 6 до 14 години. Возењето е бесплатно за малите деца до 6 години и за пензионерите во вторник и во петок, кога е гратис и возењето со градските автобуси.

Според директорот на ЈСП, Мишо Николов, засега не се регистрирани оштетувања на кабините ниту имало инциденти и покрај големиот број посетители.

- Патниците се однесуваат коректно. Не сме забележале ниту чкртања по кабините ниту некакви оштетувања. С` е во најдобар ред - вели Николов.

Досега немало ниту поголеми прекини во работата на жичницата, освен за редовниот сервис и малиот застој од 10 минути што се случи на 15 јуни кога поради силниот ветер и дожд снема електрична енергија.

- Се работеше за период од 10 минути во кој моравме да ги вклучиме агрегатите, а патниците мораа да чекаат во своите кабини. Тие преку разгласот беа известени за прекинот и без паника почекаа да биде вклучен агрегатот. Тоа на некој начин и беше тренинг за тоа колку сме подготвени брзо да реагираме во вакви ситуации - објасни Николов. (А.П.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=1BA4B85A22579D4D86AE303E27046914
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 15-Jul-2011 at 12:19

Жичарницата ги надмина спомениците во популарност

  • Објавено: пред 11 минути |
  • Прочитано: 19 |
  • Печати |
http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/07/15/zicara%5b3%5d.jpg

Од пуштањето во употреба на скопската жичарница досега редовите на билетарата никако да стивнат. Летните горештини не само што не ги спречуваат Скопјани да организираат екскурзии на Водно, туку и ги поттикнуваат.


Пензионерите, пак, се дружат повеќе од кога било, и тоа за џабе. Во вторник и среда деновите кога им е бесплатно возењето во автобусите и на жичарницата, се чини како тие да се домаќини тука. Со ужинка и ладен пијалок од дома, под дебела сенка не им пречи високата температура.


Надлежните од ЈСП, во чии ингеренции е жичарницата, се особено задоволни од посетеноста и приходите кои ги остварува главната туристичка атракција во Скопје.


- Во јуни остваривме 2 милиони денари, а за овој месец досега имаме направено приход од 1,2 милиони денари - изјави директорот на ЈСП, Мишо Николов.


Анализите кои постојано се изработуваат во однос на рентабилноста во работењето на жичарницата ќе бидат пресудни во донесувањето на одлуката за реализација на останатите фази од проектот, според кој е предвидено изградба на делница и на потегот од црквата „Свети Јован Крстител“ во Капиштец до Средно Водно.


- Се изготвуваат анализи и извештаи за работењето и посетеноста на жичницата, приходи од продажба на билети и слично, кои кон крајот на септември ќе ги доставиме до Министерството за транспорт и врски и врз основа на нив тие ќе одлучат за понатамошните активности - додаде Николов.
Според него, сé уште е рано да се шпекулира, бидејќи станува збор за големи финансиски средства, имајќи предвид дека цената на чинење на една делница изнесува 8 милиони евра.

http://www.time.mk/read/NONE/662a5ec30c/index.html

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 05-Jul-2011 at 08:38
Немојте премногу да се потпирате ни на работното време кое е изложено на влезот кај жичарницата. Во саботата бев, со работа почнаа околу 09:20, иако имаше луѓе што чекаа.


Edited by Cloverstack - 05-Jul-2011 at 08:38
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 05-Jul-2011 at 01:53
Originally posted by Dave Gahan

Originally posted by N23


Немој и ти вакви цепидлачки информации да кажуваш, зашто метрополо-обожувачите на Скопје ќе истурат критики.


Не е воопшто цепидлачење, туку се крајно суштински забелешки...подобро да нема жичара, отколку резил да биде...

Ова за работново време, фала за информацијата, дека и јас ќе се залетав денеска и тоа што е најтрагично сакам само да се симнам со жичара, да отидев денеска ќе се враќав пешки во мрак...

А инаку МТВ1 како релевантен извор на информации, не знам што му значи на некој странец што улетал овде или мене што ми е на 180 канал на тв-то...без сериозни табли и патокази ништо не праиме...



Беше на шега и бев ироничен, иначе целосно го поддржав урбан фрик за муабетот. Моментот ми беше да не критикува толку, затоа што идеалистите за кои Скопје е веќе светска метропола ќе го критикуваат максимално.
А за МТВ ако и после средувањето на програмата не ти е меѓу 4-5 канали, ондак тотално узалуд плаќаш радио-дифузна такса и џабе ги имаш другите канали.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 04-Jul-2011 at 23:22
Originally posted by kultuzin

Денес се обидував да најдам нешто повеќе за работното време на жичарницата но не успеав да најдам ништо на страната на ЈСП. И додека им бев на сајтот си викам ај малце да видам како им е направен и што да кажам „КАТАСТРОФА„ е веројатно благо кажано. Неможам да разберам дека суште се користат информации во ПДФ формат, неможам да разберам дека нема активен планер од точка А до точка Б и ред други пропусти кои успеав да ги забележам. Секако најтрагично е што неуспев да ги најдам информациите на Жицарницата која како нова понуда би требало да биде топ тема. Навистина неможам да разберам дека толку многу се донира во ЈСП а сеуште менаџирањето на оваа претпријатие тапка во место. Исрено мислев дека ќе тргнат работите како во случајот со Золошката но се гледа дека таму нема никаква желба за подобрување.


На почетната страница на ЈСП има огромен банер за жичарницата а кога ќе стиснеш на прозорчето под него за информациите за линии и возен ред (градски или приградски, сеедно), но на него се даваат информациите за автобуската линија што оди до жичарницата, а не за самата жичарница. Тоа под итно мора да се смени.  Планерот ти е наведен подолу-лево и вели дека е во изработка. PDF информации не сретнав. Кога ќе стиснеш за линиите, ти ги дава како аплет со сите информации.


Edited by Граѓанин - 05-Jul-2011 at 00:05
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 04-Jul-2011 at 22:51
Originally posted by N23


Немој и ти вакви цепидлачки информации да кажуваш, зашто метрополо-обожувачите на Скопје ќе истурат критики.


Не е воопшто цепидлачење, туку се крајно суштински забелешки...подобро да нема жичара, отколку резил да биде...

Ова за работново време, фала за информацијата, дека и јас ќе се залетав денеска и тоа што е најтрагично сакам само да се симнам со жичара, да отидев денеска ќе се враќав пешки во мрак...

А инаку МТВ1 како релевантен извор на информации, не знам што му значи на некој странец што улетал овде или мене што ми е на 180 канал на тв-то...без сериозни табли и патокази ништо не праиме...

MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 04-Jul-2011 at 22:41
Еве го работното време, го сликнав
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 04-Jul-2011 at 22:35
N23 ти стана локален шериф а
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 04-Jul-2011 at 22:35
Денес се обидував да најдам нешто повеќе за работното време на жичарницата но не успеав да најдам ништо на страната на ЈСП. И додека им бев на сајтот си викам ај малце да видам како им е направен и што да кажам „КАТАСТРОФА„ е веројатно благо кажано. Неможам да разберам дека суште се користат информации во ПДФ формат, неможам да разберам дека нема активен планер од точка А до точка Б и ред други пропусти кои успеав да ги забележам. Секако најтрагично е што неуспев да ги најдам информациите на Жицарницата која како нова понуда би требало да биде топ тема. Навистина неможам да разберам дека толку многу се донира во ЈСП а сеуште менаџирањето на оваа претпријатие тапка во место. Исрено мислев дека ќе тргнат работите како во случајот со Золошката но се гледа дека таму нема никаква желба за подобрување.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 04-Jul-2011 at 22:33

Немој и ти вакви цепидлачки информации да кажуваш, зашто метрополо-обожувачите на Скопје ќе истурат критики.
Факт е дека тотално неорганизирано се започна со работење на жичарницата. Иначе имаш телоп на МТВ 1 кој врти по цел ден и дава информации за жичарата.
Но не е само тоа, кога веќе ја правеа Жичарата да тргнува барем за почеток од Средно Водно, можеа да го асфалтираат патот до горе. За кучињата веќе џабе збориме, интенција ни е наместо да плаќаме за зоолошка да си иаме зоолошка на отворено.
Ипак е и народот делумно крив за нехигиената. 2 пати коа бев, си ја покажуваа културата фрлајќи губре во куќарките до жичарата и константно газеа по сеуште неизраснатата трева.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 04-Jul-2011 at 22:24
Значи вака, денес имав луфта од 1 саат а бев на Водно и решив да се повозам со жиарницата. Непријатно се изненадив од следново:
 
1. Никаков знак никаде каде се наоѓа почетокот на жичарницата (нити на Водњанска, нити на раскрсницата на Средно Водно накај Нерези нити горе. Омилените туристи (кои секаде ги спомнуваме незнам како би ја нашле)
2. НА средно Водно 10-тина џукели мрзливо се моткаа на паркингот вероватно како одбор за дочек. За ѓубрето да не зборувам.
3. Кога веќе едвај ја најдов жичарницата непријатно се изненадив дека смениле работно време а никаква објава никаде. Имено понеделник им е неработен ден, а останатите денови работат пола саат, пола саат не.
 
И не би било ништо од ова проблем кога малку повеќе внимание би се посветило на обележувањето и знаците, хигиената и отстранувањето на кучињата скитници. За работното време што да кажам. Се става голема табла до патоказот некаде кај олимиско село со работно време и цена. Вака не бев единствен кој се качи до горе и изнервирано си се врати назад. Е ваквите ситници не прават неспособни да задржиме туристи и да се покажеме как оорганизиран држава. А тоа е толку малку во споредба со направената жичарница.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
ObserverMK View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15-Jun-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ObserverMK Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 04-Jul-2011 at 17:33
Не не океј на форум за тоа и постои форум ама во веснициве очигледно само простор пополнуваат :-)
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 02-Jul-2011 at 21:58
Originally posted by ObserverMK

Добро за жичарницава секој ден ќе има вести колку луѓе влегле дали ќе се доградува...па пред месец дена се отвори, а више се прават триста анализи за иднината,претерано според мое мислење.
иако иритира секој ден да се замараме со една те иста работа, битни се овие анализи, поарно анализите, одколку на крај да испадне пропадната инвестиција и целиот проект да пропадне ко многу други...
жичарницава не е објект од кој ќе се профитира од самата негова изградба, има ред фактори кои влијаат и кои ако се занемаруваат ќе биде сетот тоа џабе потрошени пари
Back to Top
ObserverMK View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15-Jun-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ObserverMK Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 02-Jul-2011 at 11:08
Добро за жичарницава секој ден ќе има вести колку луѓе влегле дали ќе се доградува...па пред месец дена се отвори, а више се прават триста анализи за иднината,претерано според мое мислење.
Back to Top
Stibera View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 117
  Quote Stibera Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 02-Jul-2011 at 11:07

Жичницата празна по новата повисока цена


На првиот ден од новата цена на билетот за жичницата од 100 денари немаше ред пред билетарницата, ниту посетители


 
%20  
За разлика од претходниот ден до кога важеше повластениот ценовник од 50 денари за едно возење, кога неколку стотици граѓани се туркаа пред кабините. Автобусот кој возеше кон Средно Водно вчера донесе пет, шест патници. Можеше да се види само по некој пензионер и по некое дете. Вработените во билетарницата ни рекоа дека значително е намален бројот на посетителите, а ги немаше ни пензионерите, кои беа главните патници во петоците, кога за нив важи бесплатниот автобуски превоз. Можеби тоа се должи на лошото и врнежливо време или на поскапената цена на билетот од 100 денари за возрасните.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=7211931188&id=14&prilog=0&setIzdanie=22320

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 30-Jun-2011 at 01:29
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 28-Jun-2011 at 17:35
Originally posted by OCB


Крстовар - Матка = 17км по земјен пат. Бидејќи жичарница би се градела по воздушна линија оддалеченоста би била околу 16км. Имајќи в предвид дека сегашната жичарница е долга 1,6км и чини 6,7 милиони евра, инвестицијата за жичарница до Матка би била околу 67 милиони евра. Со овој податок би требало да заврши дискусијата околу шпекулацијата дека жичарницата ќе се продолжува до Матка.


17,5км е од полицијата до манастирот Св. Никола Шишевски, ако така вика Garmin...јас од планинарите знам дека е околу 19-тина километри до манастирот Св. Андреја, кој е директно под шишевскиот манастир, кој е би била некаква логична крајна точка, ако воопшто има некаква логика целава будалаштина...така да реално од крстот до матка се некои 12-13км, пат кој е интересен за планинари, ама за треснување толкави пари во жичара во вакво невреме е стварно лудо...така да, останува да се реши делот до средно Водно и тоа што побрзо, вака, во оваа траса, жичарата и прави само лоша услуга на планината...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 28-Jun-2011 at 16:48


Крстовар - Матка = 17км по земјен пат. Бидејќи жичарница би се градела по воздушна линија оддалеченоста би била околу 16км. Имајќи в предвид дека сегашната жичарница е долга 1,6км и чини 6,7 милиони евра, инвестицијата за жичарница до Матка би била околу 67 милиони евра. Со овој податок би требало да заврши дискусијата околу шпекулацијата дека жичарницата ќе се продолжува до Матка.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 28-Jun-2011 at 14:48
Originally posted by mitatos

Cloverstack@ измерил и вика 8км =)
Нема шанси да е толку кратка...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 28-Jun-2011 at 14:41
Cloverstack@ измерил и вика 8км =)
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.