build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 20-Feb-2012 at 17:08
Секоја чест на граѓаните од Железарница! До пред неколку години имаа само две линии: 16 и 13, која беше многу ретка. А сега и 13 е многу почеста, и плус имаат и 2а, 26 и од среда ќе имаат и 42. Споредете со многу поголемите Кисела Вода (само 24 и 13) и Драчево (41 и 42).
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 13-Dec-2011 at 06:22
Добро, каква и да е оваа смотана работа со пензионериве, сепак е привремена. Кога ќе воведат картички, тогаш пензионерите би требало да имаат свои посебни пензионерски картички што даваат попуст или се за бесплатно возење (како ќе решат). Така веднаш сето тоа ќе се евидентира при влез и проблемите се елиминираат. Барем така е во некои земји што сум ги посетил. Дали ќе го направат кај нас така, е друго прашање, но порано или подоцна ќе мора така да биде.

Edited by Граѓанин - 13-Dec-2011 at 09:04
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 12-Dec-2011 at 23:29
Јас отсекогаш сум викал дека ученици, студенти и пензионери треба бесплатно да го користат јавниот градски превоз, а локалните и државните власти да го субвенционираат таквиот чекор. Воопшто не ми се допаѓаат идеите „од-до“ за пензионерите, а со воведувањето на секојдневен бесплатен превоз автоматски ќе се намалат турканиците во автобусите.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 12-Dec-2011 at 22:58
Ова е па уште поглупо од самата идеа за бесплатен превоз. Кој ќе ги контролира дали некој се вози бесплатно во 10 до 9 или во 8 навечер? 64те контролори вработени во ЈСП? Кои ги немам видено во автобус веќе 3-4 месеци? Смешка невидена се овие значи
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 12-Dec-2011 at 21:59
Ептен глупи идеји имаат овие од градов ,пффф зарем сега ке ги распределуваме лугето пензионери од волку саат до толку, средношколци од толку до толку ,ова е чиста дискриминација, ако им се дава попуст нека важи тоа за цела година,и нека не ги мењаваат одлуките секој месец ,ако се тие стари не се играчки ,срамота е ова што се прави навистина една од најглупите одлуки што сум ги чул.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 12-Dec-2011 at 17:40

По неодамнешната иницијатива на двајца советници од Град Скопје, да се воведе платен билет за пензионерите кој би чинел 1.200 денари и би се плаќал на две рати од по 600 денари, повторно никна нова иницијатива за пензионерскиот превоз.

penzioneri-jsp500

Пензионерите да се возат бесплатно секој работен ден 09.00 до 15.00 часот, е новиот предлог кој ќе се разгледува на утрешната 54. Седница на Советот на Град Скопје.

Според директорот на ЈСП-Скопје, Мишо Николов во автобусите во вторник и петок се случува голем метеж во автобусите.

-Знаеме што се случува и мораме да најдеме решение за тој проблем. Сега за сега постојат повеќе иницијативи и правиме анализа на сите нив, но како и да е мора да има некоја промена која ќе ги реши проблемите. Како опција, постои и воведување на повеќе бесплатни денови за пензионерите со цел да се растовари метежот. Во текот на пролета се очекува да има некои промени, потенцира Николов.

http://www.kurir.mk/republika/skopje/53248-Penzionerite-ke-se-vozat-besplatno-sekoj-den-od-9-do-15-casot
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 09-Dec-2011 at 15:48
Originally posted by phenomenon

Аеродром со Кисела Вода е поврзан со линијата 13.
Според мене, еве неколку измени кои јас би ги направил.
Линија 3б, наместо до Државна Болница ќе продолжи до Козле.
Линија 6, ќе сообраќа Пржино - Карпош IV.
Линија 10, НАВИСТИНА ќе сообраќа од Транспортен Центар до Скопско Поле, за да ги растовари линиите што идат накај Петровец.
Линија 17, место до касарна Илинден, што за мене е економски неоправдано, ќе продолжи по Македонско Косовска Бригада и Босна и Херцеговина и ќе оди до Бутел.
Линија 31, ќе оди преку населбата Лисиче и Горно Лисиче.
Линијата 57А, би ја укинал.Која е смислата на постоењето на оваа линија, кога трасата и е иста со линијата 37, која ја укинаа пред многу години?!


Јас одамна веќе имам дадено идеа на директоров на ЈСП, на веб страната, ама џабе кога никој не те слуша. Дефинитивно треба да се направи(прилагоди) некоја линија, која ќе има почетна точка нерези(последна 57ца) до Ново Лисиче.

Тоа би изгледало вака, улица Козле до Кам Маркетот, вртење лево по 8ми септември до Партизанска. Од тука до крај по Партизанска, низ центар, преку железничка до крај на Аеродром. Вртење лево на бул.Србија и од кај сала МЗТ пак назад по иста траса. Значи некоја комбинација од 57ца и 15ка
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 06-Dec-2011 at 04:33
Јас од 41 би направил една долга линија Од Драчево до Радишани. Со свртување низ железничка како една од централните станици.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 05-Dec-2011 at 20:19
Аеродром со Кисела Вода е поврзан со линијата 13.
Според мене, еве неколку измени кои јас би ги направил.
Линија 3б, наместо до Државна Болница ќе продолжи до Козле.
Линија 6, ќе сообраќа Пржино - Карпош IV.
Линија 10, НАВИСТИНА ќе сообраќа од Транспортен Центар до Скопско Поле, за да ги растовари линиите што идат накај Петровец.
Линија 17, место до касарна Илинден, што за мене е економски неоправдано, ќе продолжи по Македонско Косовска Бригада и Босна и Херцеговина и ќе оди до Бутел.
Линија 31, ќе оди преку населбата Лисиче и Горно Лисиче.
Линијата 57А, би ја укинал.Која е смислата на постоењето на оваа линија, кога трасата и е иста со линијата 37, која ја укинаа пред многу години?!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 05-Dec-2011 at 19:20

Од Козле до Карпош само пеш



Од Козле до Карпош само пеш


 

Сообраќајната наука укажува дека автобусите треба да се на главните коридори и да се чести, велат од ЈСП

 
 
%20  

НЕМА АВТОБУСКИ ЛИНИИ МЕЃУ СОСЕДНИ НАСЕЛБИ

Бутел со Кисела Вода, Козле со Аеродром, Козле со Карпош и со Кисела Вода, Аеродром со Кисела Вода... Има десетици градски населби што не се поврзани меѓу себе со директна автобуска линија. Иако некои од нив се оддалечени и само неколку километри, за да стигнете од едно на друго место мора да се возите со два автобуса. Оваа неповрзаност на општините е голем проблем за скопјани. На интернет-порталот на ЈСП меѓу најчесто поставуваните прашања од граѓаните се токму оние за конекцијата помеѓу населбите. „Дали ќе има нова автобуска линија од Драчево до Аеродром, ќе се воведе ли повторно линијата со бројот ‘6’ од Пржино до Карпош, кога ќе пуштите линија до Пинтија, што е со релацијата од Ченто до Дом на печат“, се само дел од многуте прашања на граѓаните. Одговорот на ЈСП на повеќето од нив е дека воведувањето нови линии е во надлежност на градот.

- Ако сакам да одам од Козле до Карпош, јас треба да сменам два автобуса и да изгубам повеќе време отколку кога би одел пеш. Ај да станува збор за населби што се во рурални средини, но овие се речиси во центарот на градот, на само неколку километри. А да не го спомнувам тоа што ќе треба да платам четири билети, два за одење и исто толку за враќање - вели Јовица Симонов. Директорот на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, Мишо Николов, вели дека сообраќајната наука дава одговор на прашањето за автобуските линии. Во согласност со правилата на секој поголем град, неопходно е да има неколку дијаметрални и многу радијални линии. Со тоа би се задоволиле потребите на граѓаните за јавен превоз, додека поврзувањето на општините од различни делови на градовите не се практикува.

- Автобусите не се доволно чести, но ние правиме напори да ја подобриме таа ситуација. Засега ја следиме состојбата и наскоро ќе ги засилиме линиите на „41“, „2“, „57“ и „5“. Инаку, има многу населби што не се поврзани со една линија, но замислете ако треба да се поврзуваат сите населби со посебни линии? Сообраќајната наука укажува дека автобусите треба да се на главните коридори и да се чести. На пример, патник од Козле се качува со линијата „57“ до Центар и потоа со „15“ патува до Карпош. Сметам дека ако двете линии се чести и редовни, патувањето најдобро ќе се реализира - објаснува директорот Николов. Граѓаните често реагираат и за немањето директна автобуска линија до аеродромот „Александар Велики“.

Од ЈСП велат дека сé уште се водат разговори со турскиот концесионер ТАВ и дека наскоро ќе имаат конкретно решение за овој проблем.

За Љубин и за Скопско Поле само еднаш дневно

Во однос на приградските населби автобуските линии се уште поретки, за некои денови има по неколку автобуси, а викенди нема ниту еден. Пример за ова е Скопско Поле и автобусот со број „10“, кој преку неделата само еднаш тргнува од Транспортниот центар, и исто толку од Скопско Поле, а за време на викендите нема ниту еден автобус. Слична е состојбата и со автобусот „32“, кој сообраќаа до селото Љубин. Во текот на неделата има само еден правец, од селото кон Скопје, а повратен нема, додека за време на викендите нема никаков градски превоз. До селото Марино, од Транспортен центар тргнуваат само два автобуси, а кон Скопје има дури четири. Доколку жителите сакаат преку викенд да дојдат во градот, тоа мора да го направат со сопствено возило или, пак, со такси, затоа што автобуси нема.

 
   
Автор: Александра Денковска   Фотографија: Маја Јаневска Илиева




http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=125111019138&id=14&prilog=0&setIzdanie=22448

Edited by Cloverstack - 06-Dec-2011 at 13:25
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 24-Nov-2011 at 01:50
Originally posted by phenomenon

Previous
Потсети се дека 15 и 19 кога поаѓаат од пред салата Партизан во Карпош IV, тргаат накај север, не накај југ!

Точно е дека они веројатно возат 200-300 метри по илинденска, но најголем дел од рутата им иде по Партизанска. Ако ништо друго коа се враќав накај дома од средно ги користев тие автобуси и знам кој од каде иде.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 24-Nov-2011 at 00:16
Previous
Потсети се дека 15 и 19 кога поаѓаат од пред салата Партизан во Карпош IV, тргаат накај север, не накај југ!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 23-Nov-2011 at 23:49

Previous

Само 15А оди по Илинденска. 7, 15 и 19 одат по Партизанска, а за 59 не сум сигурен.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 23-Nov-2011 at 22:07
Не. Идат и 15А, 15 и 19. Не сум сигурен дали идат и 7 и 59.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 23-Nov-2011 at 21:51
Ja видов сликава во другата нишка

И ми текна да прашам (макар сум 80% сигурен) дали 8-ка е единствената линија во Скопје со траса по Булевар Илинден?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 22-Nov-2011 at 23:23
ШТЕ ЕДЕН ОБИД МЕТРОПОЛАТА ДА СЕ ПОВРЗЕ СО АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ


Со Градски до аеродром за 150 денари!?


Доколку УО на ЈСП ја одобри новата линија таа би сообраќала од хотелот Александар палас-МАТ-Рекорд-Транспортен центар-хотел Континентал-аеродром и обратно


За 100 до 150 денари граѓаните ќе може да се возат со јавен превоз до скопскиот аеродром Александар Велики, а автобусите ќе поаѓаат од хотелот Александар Палас. Ова е предлогот на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) доставен до Град Скопје, а даден на барање на советничката група на ЛДП. Доколку Управниот одбор на ЈСП ја одобри новата линија, градските советниците само формално ја потврдуваат. Сепак, повеќепати досега се поднесуваа иницијативи за воведување на редовна автобуска линија, но епилог немаше. Последиците, пак, најмногу ги чувствуваа патниците кои при секое доаѓање на Скопскиот аеродром се соочуваат со вистинско патешествие кога треба да најдат превоз од и до метрополата. Легалните таксисти нудат превоз, но наплаќаат и до 800 денари во еден правец, а дивите и тројно поскапо, цена што многу граѓани не можат да си ја дозволат.
- За да се оствари најавениот возен ред ќе треба да се ангажираат пет возила со десет возачи, а годишниот трошок заедно со патарините за новата линија би изнесувал 270 илјади евра или трошоците по тура би чинеле 4.294 денари. Сметаме дека на оваа линија ќе работиме со загуби и поради тоа ќе бараме и субвенции од Градот - вели директорот на ЈСП, Мишо Николов.
Трасата што ЈСП ја предлага за движење на автобусите би се движела од хотел Александар Палас-МАТ-Плоштад Рекорд-хотел Холидеј Ин-Транспортен центар-хотел Континентал-аеродром Александар Велики и обратно. Автобусите би сообраќале од единаесет до шест пати во текот на денот, што зависи од фреквенцијата на патници на аеродромот кои најмногу ги има во петок и недела, а најмалку во четврток. Пресметките ЈСП ги правела според редот на летање на авионите за месец април наредната година.

Советникот на ЛДП, Зоран Шапуриќ очекува да се реализира предлогот за воведувањето на линија до аеродром, но тој смета дека овие тури ќе бидат исплатливи и ЈСП нема да има потреба од субвенции.
- Доколку ЈСП во една тура има и само дваесет патници во еден правец и исто толку во другиот правец ќе има приход од 6.000 денари, а претпријатието пресметало дека трошоците за една тура ќе му изнесува 4.200 денари. За разлика од ЈСП, пак автобусите што ги носат вработените на "ТАВ Македонија" направиле пресметки на 3.000 денари од тура - истакна Шапуриќ.

Досега имаше неколку иницијативи за воведување на директна линија од метрополата до аеродромот. Некои од нив потекнуваа од советниците во Град Скопје, а обиди имаше и од аеродромските власти. Според нивното објаснување, и покрај напорите да се најде компанија која ќе врши превоз на патниците од и до аеродромот тие биле неуспешни, бидејќи приватните превозниците не се заинтересирани за опслужување на оваа линија најверојатно зашто ја сметале за нерентабилна.

Новите сопственици на аеродромот ТАВ Македонија, велат дека тие немаат обврска да воведат автобуска линија. Сепак, посочуваат дека преговараат со заинтересирани компании и доколку има конечен договор тогаш ќе воведат линија.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=BECF7D06E91B1640B39A9F2DD06FDBF9
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 17-Oct-2011 at 22:26

СКОПСКА


ЈСП РАБОТИ СТУДИЈА ЗА ВОВЕДУВАЊЕ НОВИ АВТОБУСКИ ЛИНИИ


Кисела Вода, Аеродром и Гази Баба ќе се поврзат со 14 и 42 !?


Соседните Кисела Вода и Аеродром немаат директна автобуска врска, па граѓаните од едната кои работат или пак учат на територијата на другата општина мора да одат Општина Центар, па со две прекачувања да стигнат до посакуваната дестинација. Жителите со години бараат од ЈСП да им се воведе нова автобуска линија, а деновиве како иницијатива стаса и до Советот на Град Скопје, која ќе се разгледува во наредните 30 дена. Станува збор за пуштање на линија што ќе ги поврзува општините Кисела Вода, Аеродром и Гази Баба преку булеварот "Србија" и двете индустриски зони, што ќе придонесе и кон поквалитетен и побрз градски автобуски превоз.
- Граѓаните од населбите Драчево, Пинтија и Усје за да стигнат до своите работни места, училишта, факултети, патуваат до Центар, користат две-три автобуски линии, а со тоа губат час до два од своето време за да стигнат и да се вратат до саканата дестинација, стои во иницијативата од советниците на СДСМ.

Градските власти ја сфатија сериозноста на проблемот, па затоа го задолжија ЈСП во рок од 30 дена да направи студија за сообраќајна и финансиска одржливост за воведување на оваа и други автобуски линии. Студијата која треба да биде готова во ноември, треба да ги вклучи сите бенефити од новонабавените автобуси, зголемување на бројот на патници, кој во моментов варира од 12 до 13 отсто, како и големото подобрување на сообраќајната инфраструктура со проширувањето на неколкуте булевари. По добивањето на оваа студија иницијатива за нова автобуска линија која ќе ги поврзува општините Кисела Вода, Аеродром и Гази Баба ќе биде разгледувана од страна на градските советници кои ќе ја донесат одлуката колку нови линии ќе се воведат.

Како броеви за автобуската линија се предложуваат 14 или 42, а новата траса на движење би била од последна станица на бројот 41 (Типо) во населба Драчево, преку улицата "Првомајска" (Пинтија, Усје), до општина Аеродром преку булеварот "Србија", потоа преку булевар "Војводина", Алкалоид, Пивара, Шумарски факултет, улица "Македонска бригада" до СУГС "Панче Арсовски" и обратно. Освен оваа линија студијата треба да опфати и други линии кои би го поврзувале главниот град во ширина.



http://vecer.com.mk/?ItemID=9EF8ACEA85E7B74DB77A8A561A263427
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 24-Jun-2011 at 09:26
Едвај, преполни се
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 24-Jun-2011 at 09:24
Се сетија по неколку дена дека линијата кон Водно треба да добие број. Мене ме интересира како стигнува автобусот до Средно Водно во сабота и недела?
Back to Top
Macedonian View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Macedonian Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 24-Jun-2011 at 01:24
Originally posted by phenomenon

   Во Скопје е воведена нова градска линија со број 25, која сообраќа од Транспортен Центар до Средно Водно,
Милениумски Крст
МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата кога зурла ќе ти го раскине срцето.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.