build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vaskobog View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Jan-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote vaskobog Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 07-Jan-2013 at 16:43
Нема никаква смисла повратниот деловен воз од Битола до Скопје да пристигнува во 08:11. Сите оние што се на работа и од 08:00 па и од 08:30 не можат да стигнат. Нема никаква финансиска смисла во возниот ред на таа релација.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 05-Jan-2013 at 10:39
Originally posted by BOJAN

Укинат е еден патничкиот од Скопје кон Гевгелија од 9:00 часот и возот од Гевгелија за Скопје од 9:56 часот, со што на оваа релација остануваат само два воза. Овие возови продолжуваат да сообраќаат само на релација Скопје-Велес-Скопје. Јад и бедаOhno.



Не е укинат целосно туку привремено додека трае ремонт на пругата кај Смоквица секој ден од 10 до 17 часот...

Edited by zookisk - 05-Jan-2013 at 10:40
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 04-Jan-2013 at 11:36
Укинат е еден патничкиот од Скопје кон Гевгелија од 9:00 часот и возот од Гевгелија за Скопје од 9:56 часот, со што на оваа релација остануваат само два воза. Овие возови продолжуваат да сообраќаат само на релација Скопје-Велес-Скопје. Јад и бедаOhno.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 20-Dec-2012 at 07:57
Originally posted by BOJAN

На интернет-страницата на МЖ-Транспорт не е поставен новиот возен ред за 2013 година. Гледам дека и низ весниците си стои стариот возен ред. 



Возен ред 2012/2013 година...

http://mztransportad.com.mk/dokumenti/DZEPEN-VOZEN%20RED-PDF%202012-2013.pdf



Edited by zookisk - 20-Dec-2012 at 07:58
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 15-Dec-2012 at 12:07
На интернет-страницата на МЖ-Транспорт не е поставен новиот возен ред за 2013 година. Гледам дека и низ весниците си стои стариот возен ред. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 05-Dec-2012 at 16:08
МЖ-Инфраструктура и официјално го објави возниот ред на следниов линк: http://mzi.mk/documents/VOZEN-RED.pdf. Како што и претходно пишавме, нема поголеми измени. Да се надеваме дека дел од вагоните од големиот број укинати меѓународни возови на српските железници ќе се насочат кон Скопје, а зошто и да не добиеме ресторан-вагон во овие возови.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 03-Dec-2012 at 22:38
И падна во вода секаков напредок после репарирањето на неколку гарнитури и доста вагони
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 03-Dec-2012 at 17:48
Овој возен ред веќе трета година ќе остане во идентична рамка. Лично не ми се допаѓа ваквиот потег, бидејќи се јавува потреба одредени релации треба да добијат поголем или помал број возови. Додуше, колку што гледам се укинати ноќните возови кон Кичево и Кочани, што мислам дека е лошо бидејќи секој што ќе појде од Скопје кон овие градови не може да се врати со воз назад. Сите знаеме дека нема соодветен возен парк за повеќе, но може и тоа да се реши на некој начин.

Еве и пример од мене:

Скопје-Кочани 9:50, 18:20
Кочани-Скопје 5:20, 14:00

На овој начин граѓаните од двата града ќе имаат можност да отидат и да се вратат во текот на еден ден, а истовремено да сообраќа само една гарнитура колку што има МЖ-Транспорт на располагање.

Скопје-Кичево 9:20, 16:10, 21:50.
Кичево-Скопје 5:20, 11:40, 18:35.

Ваквиот возен ред би можел да се одржува со една гарнитура или една локомотива со вагони, а притоа да може да се намират потребите за гориво во депо.

Не ми е јасно што ќе биде со вечерното поврзување од Кичево и Кочани во неделите и за празниците, возовите тогаш беа полни со патници па не ми е јасно зошто ги укинуваат тие возови. Искрено, очекував и утринскиот патнички воз кон Битола да постане експресен, да има по еден утрински и попладневен воз меѓу Скопје и Битола, така би имало повеќе патници во возовите.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 03-Dec-2012 at 13:54
ВОЗЕН РЕД ЗА 2012/2013 ГОДИНА...

Скопје -Гевгелија
06.05(iR), 09.00 (iR), 16.50 (iR)

Скопје - Велес
06.05(iR), 06.48 (iR), 09.00 (iR), 13.20(Не) (R), 14.30 (iR), 15.20(iR), 16.50 (iR), 17.10(R) (RX), 19.38 (iR), 22.40 (R)

Скопје - Кочани
15.20 (iR)

Скопје - Кичево
08.05 (iR), 16.50 (iR)

Скопје - Битола
06.48 (iR), 14.30 (iR), 17.10(R) (RX), 19.38 (iR)

Скопје - Куманово - Табановци
06.20 (iR), 08.20 (ICB), 11.00 (R), 16.26 (R), 19.00 (R), 20.10 (D), 23.00 (R)

Скопје - Ниш - Белград
08.20 (ICB), 20.10 (D)

Скопје - Приштина
16.35 (B)

(Не)- Не сообраќа во Недела      (R)- Задолжителна резервација

Edited by zookisk - 03-Dec-2012 at 14:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 01-Dec-2012 at 12:23
Po novom redu vožnje samo jedan međunarodni putnički voz između Srbije i Hrvatske

Četvrtak, 29. Novembar 2012.

- Četiri para vozova u saobraćaju između Srbije i Hrvatske neće saobraćati po novom redu vožnje od 9. decembra, zbog odluke Hrvatskih železnica da zbog nerentabilnosti u međunarodnom saobraćaju ukinu čak 46 vozova. Razlozi za ovakvu odluku Hrvatskih železnica – Putničkog prevoza su ekonomske prirode. Oni su se odlučili za ovakve mere rukovođeni ekonomskim razlozima i finansijskim pitanjima, odnosno pitanjima isplativosti pojedinih međunarodnih linija. Naime, Putnički prevoz Hrvatskih železnica je ponudio da bez naknade saobraćaju dva jutarnja voza iz Beograda i to za austrijski Filah (210/211) i Cirih (414/415), dok je za ostalih tri, i to za Zagreb (412/413), Sarajevo (450/451) i večernji voz za Filah (314/315) tražio da se plati velika naknada. Za našu stranu to nije bilo prihvatljivo, jer smo smatrali da nema nikakvog razloga da imamo dva „jutarnja“ voza i ništa više. Naročito zbog činjenice da bi jutarnji voz (210/211) iz Beograda za Filah trebalo da kreće u 5:00 časova, a povratak u naš glavni grad stiže u 23:48. Sa takvim vremenima polaska i dolaska voz bi imao zanemarljiv broj putnika, a samim tim bi i ostvareni prihod bio višestruko manji od troškova, - kaže direktor Sektora za prevoz putnika "Železnica Srbije" Dragan Stanković, povodom ukidanja četiri para vozova između Srbije i Hrvatske, po novom redu vožnje koji stupa na snagu 9. decembra ove godine i važi do 14. decembra 2013.

Tako je u međunarodnom putničkom železničkom saobraćaju sa Hrvatskom po novom redu vožnje ostao jedino voz između Beograda i Ciriha (414/415), za koji se neće plaćati novčana nadoknada za pristup železničkoj infrastrukturi.

Prema Stankovićevim rečima, Hrvatske železnice su navedene linije između Beograda i Zagreba (412/413), Beograda i Sarajeva (450/451) i večernji voz između Beograda i Filaha (314/315) procenile kao nerentabilne i odlučio se za njihovo ukidanje (ukoliko se ne plati), rukovođen racionalizacijom poslovanja, visokim troškovima, a malim prihodima. Pojedini od vozova koji će biti ukinuti mogli su ostati u saobraćaju i po novom redu vožnje, da su se zainteresovane železničke uprave saglasile sa plaćanjem troškova vožnje vozova hrvatskim prugama (tzv. naknada za pristup železničkoj infrastrukturi HŽ-u).

-Primera radi, da bi u saobraćaju i po novom redu vožnje ostao voz između Beograda i Sarajeva, zainteresovane železničke uprave (Železnice Srbije, Republike Srpske i Federacije BiH) trebalo bi da na godišnjem nivou izdvoje iznos od oko 677 hiljada evra, za korišćenje 87 kilometara hrvatskih pruga. "Železnice Srbije", ali ni druge železničke uprave na ovom pravcu nisu imale ekonomski interes da ovu liniju očuvaju i u novom redu vožnje. Treba istaći da je naša strana, kroz niz kontakata i sastanaka, kako na nivou železnica, tako i na nivou resornih ministarstava, insistirala kod Hrvatskih železnica da u saobraćaju, kao minimum ponude ostanu dva para vozova,i to po jedan dnevni (za Cirih 414/415)  i noćni voz (za Filah 314/315).Na žalost nismo do sada naišli ni na kakvo razumevanje od Hrvatskih železnica, objašnjava Dragan Stanković, direktor Sektora za prevoz putnika.

-"Železnice Srbije" su krajem prošle godine, upravo zbog previsokih naknada za korišćenje železničke infrastrukture u drugim državama (Italija, Austrija), ostale bez pojedinih direktnih međunarodnih železničkih linija. Tako su Italijanske železnice od Madjarske tražile godišnju naknadu od milion evra za voz koji je saobraćao između Budimpešte i Venecije (sa direktnim kolima iz Beograda za Veneciju), što su Madjarske železnice prve godine ispunile, ali su već druge godine odustale, pa je i Srbija ostala bez direktne veze sa Italijom.

Naknada za pristup železničkoj infrastrukturi razlog je što danas između Slovenije i Italije nema putničkih vozova, a Rumunske železnice su pristale tokom 2012. godine da plaćaju Austrijskim železnicama samo naknadu četiri meseca godišnje (tokom letnje sezone) za voz „Dačija“ do Beča, pa je pored ostalog zbog toga i Beograd ostao bez direktne železničke veze sa Austrijom, - objašnjavaju u Sektoru za prevoz putnika "Železnica Srbije".

Železnice u Evropi, naime, sve više predstavljaju ekonomske, tržišno orjentisane poslovne sisteme, zasnovane na ostvarivanju prihoda. Države svuda u Evropi subvencionišu putnički železnički saobraćaj (putem tzv. "obaveze javnog prevoza", koja obuhvata budžetsku nadoknadu železnici između realne, ekonomske cene prevoza i cene koju plaćaju putnici), ali negde ona obuhvata celokupan saobraćaj, negde samo unutrašnji, a negde i međunarodni. Do nedavno su evropske železničke uprave u međunarodnom saobraćaju preuzimale troškove korišćenja infrastrukture svaka na svojoj teritoriji za čitave vozove koji njihovim prugama saobraćaju, ali danas postaje gotovo redovna praksa da se naplaćuje nadoknada za korišćenje železničke infrastrukture od zainteresovanih železnica, a države u sve manjoj meri subvencionišu međunarodni putnički saobraćaj. Najdrastičniji primer u Evropi su Grčke železnice, koje su pre par godina ukinule svoj celokupan međunarodni putnički železnički saobraćaj, jer je procenjeno da je nerentabilan i ekonomski neisplativ.

Inače, prosečna godišnja nadoknada za korišćenje železničke infrastrukture za jedan par vozova u evropskim državama kreće se između 800 hiljada i milion evra. 

„Železnice Srbije“ još uvek nisu počele da naplaćuju nadoknadu za korišćenje železničke infrastrukture, jer još uvek nisu doneti svi normativni propisi i podzakonska akta za tako nešto. Upravo proces restrukturiranja srpskih železnica koji je u toku (osnivanje akcionarskog društva, razdvajanje infrastrukture i prevoza, osnivanje novih društava) ima za cilj prilagođavanje poslovanja "Železnica Srbije" evropskim standardima, nakon čega će biti stvoreni uslovi da i srpske železnice posluju na ekonomskim, tržišnim osnovama, uključujući i naplatu nadoknade za pristup infrastrukturi, ali i naplatu prihoda po osnovu tzv. „obaveze javnog prevoza“ (razlike između realne cene koštanja prevoza i cene vozne karte koju plaća putnik).

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/37892.html
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 28-Nov-2012 at 00:45
Малку ретро возен ред на возови од пред 7 години:

За возен ред до 10.12.2005 год.
Скопје -Гевгелија
03.25 (е), 06.11(п), 16.11 (е), 18.39 (п)

Скопје - Велес
02.35 (п), 03.25 (е), 06.11(п), 06.25 (п), 10.55 (п), 13/15 (п), 14.35 (п), 16.11(е), 18.39 (п), 19.00 (п)

Скопје - Битола
02.35 (п), 06,25 (п), 14.35 (п), 19.00 (п)

Скопје - Куманово - Табановци
03.50 (п), 07.10 (б), 12,55 (е), 15,29 (б), 18.45 (п), 22.00 (е).

Скопје - Ниш
15.29 (б).

Скопје - Ниш - Белград
07.10 (б), 12.55 (е), 22.00 (е).

Скопје - Загреб - Љубљана
12.55 (е).

Скопје - Солун - Атина
03.25 (е).

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 24-Nov-2012 at 11:49
Традиционално, како и секоја година Германските државни железници го објавија возниот ред за 2013 година за сите европски релации уште пред еден месец. Помеѓу Скопје и Белград нема никаква измена на сегашните возови, од Скопје поаѓаат во 8:20 и 20:10 часот, со тоа што на утринскиов воз му е продолжено времетраењето на патувањето во Белград и стигнува по 18 часот. Можеби ќе го чека во Ниш возот од Софија и заедно ќе сообраќаат кон Белград. Од Белград кон Скопје остануваат возовите во 7:50 и 21:50 часот.

Да повторам уште еднаш, со новиот возен ред има драстични кратења на меѓународните возови од железничките станици во Белград, Загреб и Сараево. Сараево губи се`, освен еден воз кон Загреб, хрватските железници од 56 ќе одржуваат само 24 меѓународни линии а од Белград ќе останат само осум меѓународни возови кон Скопје, Софија, Бар и Будимпешта и по еден воз кон Загреб, Љубљана и Цирих и кон Братислава, Прага, Киев и Москва.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 23-Nov-2012 at 13:41
30 годишното неинвестирање во железниците на Македонија и Србија, наспроти се поголемите инвестиции во Бугарија и Романија си го зимаат својот данок.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 22-Nov-2012 at 11:17

Železnica bez para - ukidaju se vozovi za Sarajevo i Zagreb


Zbog manjka novca i visokih tarifa koje Hrvatska naplaćuje za korišćenje svoje pružne infrastrukture, „Železnice Srbije“ od 9. decembra radikalno smanjuju broj vozova koji idu preko graničnog prelaza Šid, između Srbije i Hrvatske. Ukidaju se direktni polasci za Sarajevo i Zagreb, a umesto dosadašnih pet polazaka iz Beograda ka Cirihu preko Hrvatske, ubuduće će ići samo jedan.

Zbog nerentabilnosti, „Hrvatske železnice“ ukidaju čak 46 vozova u međunarodnom saobraćaju, ali je susednim zemljama ostavljena mogućnost da održe te linije ako žele, ali uz nadoknadu.


- Da bi u saobraćaju ostao voz između Beograda i Sarajeva, železničke uprave iz Srbije, RS i BiH trebalo bi da na godišnjem nivou izdvoje oko 677.000 evra za korišćenje 87 kilometara hrvatskih pruga. Ni mi, ali ni drugi nismo imali ekonomski interes da ovu liniju očuvamo - kažu za „Blic“ u „Železnicama Srbije“.

 

U međunarodnom putničkom saobraćaju, od decembra neće saobraćati ni dnevni voz „Andrić“ koji je išao iz Beograda za Budimpeštu, kao ni voz na relaciji Beograd-Sofija-Istanbul-Beograd. Takođe, ukida se polazak i na liniji Beograd-Bukurešt-Beograd.

 

Upravo zbog previsokih naknada za korišćenje železničke infrastrukture u drugim državama, Srbija je ostala bez direktnih međunarodnih železničkih linija ka Italiji i Austriji. Naše „Železnice“ još ne naplaćuju nadoknadu za korišćenje železničke infrastrukture.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/353866/Zeleznica-bez-para--ukidaju-se-vozovi-za-Sarajevo-i-Zagreb


Не знам што повеќе да кажам освен дека би сакал да направам едно патување до Сараево и Загреб пред 9 декември. Со ваквото натегање на Српските и Хрватските железници дефинитивно се погребува патувањето со воз на Балканот. Се изолираме една со друга држава, но и покажуваме колку другите сакаат да патуваат низ нашите држави. Погледнете ја пред пет години наспроти денеска железничката врска помеѓу Грција, Турција, Македонија, Бугарија, Србија, Хрватска и БиХ. Фрапантно е негативна разликата.

Само да напоменам, на Коридорот 4 остануваат петте возови помеѓу Будимпешта и Букурешт, а турските железници од наредната сезона воведуваат воз помеѓу Истанбул и Будимпешта. Ќе видиме каков возен ред ќе направат Турција и Бугарија по реконструкцијата на пругата, но дефинитивно го губиме приматот што го имавме до пред неколку години.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 31-Oct-2012 at 01:35
Земајќи го во предвид фактот што возниот ред на Македонски железници за 2012/2013 година треба да излезе во јавност за неколку недели, како и секоја година се обидов да подготвам возен ред кој би можел да одговори на потребите на патниците. Еве го мојот предлог:

Скопје-Битола 7:30(е); 14:30(п); 17:10(е); 19:30(п);
Битола-Скопје 3:30(п); 6:00(е); 16:00(е); 18:45(п);

Утринскиот и попладневниот експресен воз би ги возеле модернизираните дизел моторни гарнитури Шпанци 712-103/104 и 712-105/106, додека патничките возови би ги возеле дизел локомотиви со патнички вагони;


Скопје - Кичево 7:55 (п); 16:50 (п); 19:10 (п);
Кичево - Скопје 5:15 (п); 10:25 (п); 19:14 (п);


За оваа релација би биле резервирани две кенеди само за вечерните поаѓања со по два патнички вагони, додека надвор од грејната сезона би можеле да сообраќаат дизел маневарките.


Скопје-Кочани 2:30(п)- сабота, понеделник, државни празници; 9:00(п) (со преседување во Велес); 15:40(п);
Кочани-Скопје 5:35(п); 16:40(п) (со преседување во Велес); 18:50(п) - петок, недела и државни празници;


На релација Скопје-Кочани-Скопје би сообраќала дизел-моторната гарнитура Шпанец 712-107/108, додека на релација Битола-Кочани-Битола би сообраќал Шпанецот 712-101/102. Токму вторава гарнитура би можела да се усогласи за идеално преседнување во Велес со утринскиот/вечерниот воз на релација Скопје-Гевгелија-Скопје


Скопје-Гевгелија 6:20(п); 9:00(п); 16:50(п);
Гевгелија-Скопје 4:50(п); 9:30(п); 17:00(п);

Стандард и понатаму би возеле двете електромоторни гарнитури Горбачов или електро локомотива со патнички вагони.


Битола-Кочани 7:00(п);
Кочани-Битола 16:40(п);


Како што објаснив, оваа линија би можел да ја држи некој од Шпанците. Да добиеме конечно поврзување на западот и истокот на земјава, но и Скопје со Кочани од наутро.


Скопје-Белград 9:40(е); 20:30(е);
Белград-Скопје 7:50(е); 21:50(е);


Би можело во дневниот експресен воз да се вклучи некој бифе-вагон на Српските железници, и така од новиот возен ред ќе бидат изоставени многу меѓународни возови, па можеби може ние да профитираме од тоа. Исто така, би било супер да се врати возот Скопје-Бар-Скопје во летните месеци.


Скопје-Приштина 10:20(б); 17:40(б);
Приштина-Скопје 6:00(б); 14:30(б);

Мислам дека конечно треба да профункционираат повторно два пара возови кон Приштина за да може патниците да појдат и пристигнат до одредена точка во текот на еден ден. Ако не можат ова да го направат двете железници, тогаш подобро нека не постои воз кон Приштина.

Скопје-Велес: 2:30(п), 6:20(п), 7:30(е), 9:00(п); 13:30(п); 14:30(п); 15:40(п); 16:50(п); 17:10(е), 19:30(п), 22:45(п);

Скопје-Табановце 6:25(п), 9:40(е), 16:30(п), 18:50(п); 20:30(е), 22:50(п);

Кон Велес и Табановце би продолжиле стандардно да сообраќаат идентичен пар на возови, бидејќи немаме доволен број на локомотиви и патнички вагони за зголемување на поаѓањата.



Предлагам секој петок, сабота, недела и државни празници да се воведе експресен воз на релација Скопје-Солун-Скопје. Од Скопје да поаѓа во 5:30 часот, додека од Солун во 20:00 часот. Овој воз во периодот од 1 јуни до 1 октомври да сообраќа секојдневно. Мислам дека на овој начин ќе се избегне периодот кога нема патници и возот создава загуби, но истовремено ќе се одговори на потребите на патниците во оние денови кога има потреба од врска со Солун.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 22-Oct-2012 at 19:11
Originally posted by N23

Originally posted by BOJAN

Какви се нацртите на меѓународниот возен ред на МЖ-Транспорт за наредната година? Можеби изгледа смешно терминот „меѓународен“ кога имаме само 3-4 возови дневно, но ме интересира дали е возможно укинување и на досегашните два воза Скопје-Белград-Скопје и целосна изолација на Македонија?

Причината за ова прашање лежи во последните случувања во соседните земји. По се изгледа дека финансиските проблеми на Хрватски железници не се повод за укинување на голем дел од меѓународните возови од Белград. Според официјалната вест на сајтот на Хрватски железници, возовите Белград-Минхен и Белград-Филах (австриска граница) ќе сообраќаат и наредната 2013 година, но само на релација Винковци-Минхен и Винковци-Филах. За потсетување Винковци е пограничната станица помеѓу Хрватска и Србија. Објаснувањето на хрватите е дека српските железници немаат доволен број на електрични локомотиви за да го одржуваат целокупниот сообраќај на ниво на Србија. На тој начин, извесно е дека со новиот возен ред ќе остане само еден воз дневно кон Љубљана. Дали сличен потег планираат Српските железници и со нашите возови?


Иако малце "глупо" ми делува објаснувањето со тезата дека локомотивите се виновни за ова, сепак реални да бидеме, во ваква ситуација патниците ќе имаат можност да се возат во комплетно реновирани гарнитури, со оглед на тоа дека ако се качеше некој у Београд, мораше цел пат да се помине во руинирани вагони (во Винковци се додаваат 3-4 хрватски вагони). Од друга страна, Винковци е сосема солидна станица за трансфер во друг воз, така да мала пауза во тој град нема да е нешто лошо. Поважно е Хрватите во иднина да не ги укинат овие возови, а со тоа и конекцијата на Македонија со западна Европа (така само ќе остане конекцијата преку Будимпешта).


Тешко дека Винковци е било каква станица од која би требало да поаѓаат меѓународните возови. За патниците од Балканот таа станица значи дека ќе останеме без воз кон Минхен и ноќен воз за Љубљана, бидејќи помеѓу последната српска станица Шид и хрватската станица Винковци има добра километража за пешачење, што тешко дека некој би се решил да го прави за да фати воз.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 19-Oct-2012 at 15:01
Originally posted by BOJAN

Цела Македонија чека на нови моторни гарнитури. Од владата и од МЖ се крстат во Европската банка за обнова и развој, која треба да даде согласност за кредитот во износ од 50 милиони евра. Ако веќе владата дала согласност, тогаш ЕБРД треба да му дозволи на МЖ-Транспорт да објави меѓународен тендер за купување на гарнитурите.

Pa ne ceka bas cela Makedonija na novite motorni garnituri. Ima eden del od Makedonija koj e prilicno razvien (jugoistok) kade sto lugeto ne cekaat na novite garnituri bidejki nemaat zeleznica
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 19-Oct-2012 at 14:40
Originally posted by BOJAN

Какви се нацртите на меѓународниот возен ред на МЖ-Транспорт за наредната година? Можеби изгледа смешно терминот „меѓународен“ кога имаме само 3-4 возови дневно, но ме интересира дали е возможно укинување и на досегашните два воза Скопје-Белград-Скопје и целосна изолација на Македонија?

Причината за ова прашање лежи во последните случувања во соседните земји. По се изгледа дека финансиските проблеми на Хрватски железници не се повод за укинување на голем дел од меѓународните возови од Белград. Според официјалната вест на сајтот на Хрватски железници, возовите Белград-Минхен и Белград-Филах (австриска граница) ќе сообраќаат и наредната 2013 година, но само на релација Винковци-Минхен и Винковци-Филах. За потсетување Винковци е пограничната станица помеѓу Хрватска и Србија. Објаснувањето на хрватите е дека српските железници немаат доволен број на електрични локомотиви за да го одржуваат целокупниот сообраќај на ниво на Србија. На тој начин, извесно е дека со новиот возен ред ќе остане само еден воз дневно кон Љубљана. Дали сличен потег планираат Српските железници и со нашите возови?


Иако малце "глупо" ми делува објаснувањето со тезата дека локомотивите се виновни за ова, сепак реални да бидеме, во ваква ситуација патниците ќе имаат можност да се возат во комплетно реновирани гарнитури, со оглед на тоа дека ако се качеше некој у Београд, мораше цел пат да се помине во руинирани вагони (во Винковци се додаваат 3-4 хрватски вагони). Од друга страна, Винковци е сосема солидна станица за трансфер во друг воз, така да мала пауза во тој град нема да е нешто лошо. Поважно е Хрватите во иднина да не ги укинат овие возови, а со тоа и конекцијата на Македонија со западна Европа (така само ќе остане конекцијата преку Будимпешта).
23ka.wordpress.com
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 19-Oct-2012 at 10:54
Какви се нацртите на меѓународниот возен ред на МЖ-Транспорт за наредната година? Можеби изгледа смешно терминот „меѓународен“ кога имаме само 3-4 возови дневно, но ме интересира дали е возможно укинување и на досегашните два воза Скопје-Белград-Скопје и целосна изолација на Македонија?

Причината за ова прашање лежи во последните случувања во соседните земји. По се изгледа дека финансиските проблеми на Хрватски железници не се повод за укинување на голем дел од меѓународните возови од Белград. Според официјалната вест на сајтот на Хрватски железници, возовите Белград-Минхен и Белград-Филах (австриска граница) ќе сообраќаат и наредната 2013 година, но само на релација Винковци-Минхен и Винковци-Филах. За потсетување Винковци е пограничната станица помеѓу Хрватска и Србија. Објаснувањето на хрватите е дека српските железници немаат доволен број на електрични локомотиви за да го одржуваат целокупниот сообраќај на ниво на Србија. На тој начин, извесно е дека со новиот возен ред ќе остане само еден воз дневно кон Љубљана. Дали сличен потег планираат Српските железници и со нашите возови?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 12-Oct-2012 at 12:26

2 ПАТИ КАМЕНУВАН ВОЗОТ СО ХРВАТИТЕ КОИ ДОАЃААТ ВО МАКЕДОНИЈА

Во организација на навивачкото здружение „Секогаш верни“, хрватските навивачите тргнаа кон Скопје за да ја бодрат нивната репрезентација.

 

Тие го напуштиле Загреб во четвртокот доцна попладнето околу 17:15 часот, а во Скопје би требало да стигнат денеска попладне. По добриот стар обичај, атмосфера во возот била како тие веќе да победиле.

Но на самиот влез во Србија се случија два инциденти. Односно возот во кој тие патувале бил на два наврати каменуван.

Првиот пат камења летале веднаш чим влегол на територијата на Србија од Хрватска, а вториот пат во близина на Белград

Скршени се два прозорци, но нема повредени и не е направена поголема штета.

Српските навивачи сигурно имале информација кога точно возот ќе минува, со овој инцидент се продолжува традицијата на навивачки ,,сачекуши,, бидејќи и српските навивачи во неколку навртати им посакуваат ,,добредојде,, на хрватските навивачи кои минуваат низ Србија.

Вечерва околу 1700 хрватски навивачи ќе се упатат на стадионот Филип Втори на натпреварот на нивната репрезентација со Македонија.



Edited by zookisk - 12-Oct-2012 at 12:27
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.294 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.