build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 16-May-2010 at 16:54
Некогаш и стуардеси имаше во возовите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 11-May-2010 at 09:43
Еден момент ме воодушеви, колку средено изгледа машиновозачот, со одело во кабината ја вози локомотивата, како во цел нормален свет. Денес вакво нешто нема да видиме, барем јас немам видено.

Се сеќавам порано и возачите на ЈСП задолжително носеа плави кошули и одела додека ги возеа автобусите.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 10-May-2010 at 15:52
Слика од пред дваесетина години на новата железничка станица во Скопје и тогашната ЈЖ а подоцна и МЖ 661-240... (за жал оваа локомотива од одамна е вон употреба и скапува во депото во Лисиче)...Ohno




Edited by zookisk - 10-May-2010 at 15:54
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 03-May-2010 at 11:58

Значи класика, за празници не ти гине место пред WC
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 03-May-2010 at 10:59
Владимир, жалам, ама слики од кичевскиот нема!

Шпанецот за среќа не возеше кон Кичево овој викенд. Слики нема, затоа што морав да стојам на вратата до тоалетот со уште 30-тина патници.

Можеби друг пат, кога ќе нема големи гужви, ќе направам некоја сликаRoll%20eyes.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 29-Apr-2010 at 18:13
Originally posted by BOJAN

Хм, тоа значи дека 101/102 има проблеми уште на самите свои почетоци?

Секогаш има на нови и ремонтирани машини еден период да легне системот.
Originally posted by BOJANД

али има некакви вести од 109/110, ќе ја видиме ли во брзо време по нашиве пруги, во Колска многу споро работатOhno

По се по малку е зажто толку полека иде ремонт во Колска, прво нема пари а друго современа опрема.
Originally posted by BOJAN

Деновиве ќе одам кон Охрид, па ќе ја испробам 107/108 кон Кичево, се надевам.

Се надевам ќе направиш некое сликиче и ќе го изнесеш впечатокот.


28-04-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 29-Apr-2010 at 09:56
Хм, тоа значи дека 101/102 има проблеми уште на самите свои почетоци?

Дали има некакви вести од 109/110, ќе ја видиме ли во брзо време по нашиве пруги, во Колска многу споро работатOhno.

Деновиве ќе одам кон Охрид, па ќе ја испробам 107/108 кон Кичево, се надевам.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 29-Apr-2010 at 01:32
Точно „шпанецот“ МЖ 712-107/108 оди за Кичево, за жал сите останати гарнитури стално нешто мора да се поправаат чак и новата 101/102 (која изгледа е стабилизираа), така да има стално некое тумбање бидејќи мора да има стална гарнитура за Кочани (на тој правец не може да иде 661)
Затоа иде и 661-Кенеди со неколку вагона за Кичево


27-04-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 28-Apr-2010 at 22:26
Пред некој ден бев на пат кон Велес и забележав извесна промена на кочанскиот воз. Имено, сообраќа Шпанецот 101/102, внатре е чист, среден и мислам дека 107/108 има голема конкуренција во удобноста на патување.

Исто така, тргнувајќи од Скопје забележав дека кон Кичево вози 107/108, иако доста често сообраќа натаму и Кенеди со 2 вагони.

Владимир, едно прашање до тебе, што се случува во гарнитурата 103/104, зошто воопшто не сообраќа, за гарнитурата 105/106 знаеме дека и е уништен моторот, ама за оваа...

Ако е така, дали е можно од овие две гарнитури да се склопат моторите во една, за едната да сообраќа, бидејќи чиста загуба е Кенеди да влече кон Кичево со 2 вагони.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 05-Apr-2010 at 13:49
Владимир, ја мислам на организиран превоз до ваквите концертни настани.

На пример, да постои договор помеѓу Железница и Литиум. И така, Литиум со години ангажира комбиња и автобуси за Нови Сад. На тој начин, спалните и кушет вагони би биле доста поевтини.

Со ова, младите апсолутно би се согласиле, кушет и спалните вагони нема да седат во депо, железница би остварила профит. Сите среќни и задоволни.

Мислам дека Железница треба да се организира во оваа насока и во текот на летот. Пакет аранжмани со сместување и превоз до Црна Гора, Хрватска, Грција, Бугарија, па и ТУрција би биле феномелно решение. Соработката со туристичките агенции би можела да го замени автобускиот превоз со воз.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 05-Apr-2010 at 10:55
Originally posted by BOJAN

... Е сега, зошто кушет и спалните вагони не се користат за туристички цели и концерти, како Егзит, Инмјузик фест или Зигет, тоа е работа што треба да ја продискутирамеNaughty.

Мислам дека погрешеа тура избра за пример, сите кој идат на овие манифестации се млади луѓе без големи финансии за да платат кушет или спална.



Кушет вагон МЖ Bc 51 65 59-80 012-8
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 04-Apr-2010 at 22:42
Daniel, мислиш на бело-плавите кушет вагони?

Се согласувам дека беа доста чести изминатите две-три години не само на релација кон Битола.

Главната причина што не се користат е што не е предвидено за така кратка релација како Скопје-Битола-Скопје да сообраќа овој тип на вагон. Кушет вагоните се користат за ноќните возови, кај нас на линијата Белград-Скопје-Солун и Скопје-Бар и Скопје-Варна преку летото.

Главна причина што се користеа изминатите години кон Битола и останатите релации е што немаше доволен број на патнички вагони. Во недостиг на патнички вагони се пуштаа кушет-вагони, кои доколку се кренат леглата во купето се добиваат седиштаBig%20smile.

Сепак, немој да се изненадиш доколку во време на поголеми гужви, како петок, недела и празници ги видиш повторно вметнатиLOL.

Е сега, зошто кушет и спалните вагони не се користат за туристички цели и концерти, како Егзит, Инмјузик фест или Зигет, тоа е работа што треба да ја продискутирамеNaughty.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 04-Apr-2010 at 21:21

Зошто го нема повеќе синиот вагон т.е. вагон со кревети? Ова го кажувам за Битола затоа што пред неколку години често го пуштаа тој вагон, но сега повеќе го нема... ?!

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 12-Mar-2010 at 02:13
Originally posted by Danielbtmk

Која локомотива се рaсипа во прилеп пред 2-3 дена? 661-236 или 661-238 или можеби некоја друга бидејќи тие најповеќе ги пуштаат за битола?



Ako mislime za istiot voz t.e 4902 koj se rasipa vo 14:30....toa bese lokomotivata MZ 661-146
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 11-Mar-2010 at 12:39

Која локомотива се рaсипа во прилеп пред 2-3 дена? 661-236 или 661-238 или можеби некоја друга бидејќи тие најповеќе ги пуштаат за битола?



Edited by Danielbtmk - 11-Mar-2010 at 21:11
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 22-Feb-2010 at 23:48

Барем се прави нешто добро...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 15-Jan-2010 at 23:48
... За таа цел, со средства обезбедени од Светска Банка, склучени се договори со фирмите „Гоша“ од Република Србија и „Гредељ“ од Република Хрватска, за набавка на 36 нови товарни плато вагони. Истите ќе ја модернизираат нашата железница, ќе го подобрат возниот парк на Македонски Железници Транспорт АД Скопје, а воедно ќе бидат придобивка за подобрување на товарниот железнички сообраќај и ќе допринесат кон подобрување на условите за превоз на стоки низ нашата држава. Новите вагони се во фаза на изработка и ќе бидат испорачани во Република Македонија во текот на 2010 година...

И целосниот текст од Министерство за транспорт и врски

Соопштение до јавноста - 15.1.2010

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PN=23                                          

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2010 at 00:26
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 15-Jan-2010 at 16:03

Набавени ќе бидат нови 36 товарни вагони

Министерството за транспорт и врски во текот на годината во областа на железниците предвидува да реализира проекти кои ќе бидат насочени кон подобрување на моментална состојба на железницата и обезбедување на подобар и поефикасен превоз на лица и стоки.


За таа цел, како што денеска соопшти Министерството, со средства обезбедени од Светска банка ќе бидат набавени 36 нови товарно плато вагони за потребите на Македонски железници Транспорт со кои ќе се збогати возниот парк на железницата и ќе се подобрат условите за превоз на стока.

Веќе се склучени договори со фирмите „Гоша“ од Србија и „Гредељ“ од Хрватска и се очекува вагоните кои се во фаза на изработка да бидат испорачани во Македонија во текот на годината.

Покрај ова, Министерството информира дека активно се работи и на комплетирање на активностите за изградба на Пан-европскиот коридор осум кој е недоизграден.

Во текот на минатата година избрана е фирма која е задолжена за изработка на идејните проекти и студии за изградба на железничката мрежа на Коридорот осум, делницата Кичево – Лин, а во текот на годинава ќе биде распишан и тендер за избор на консултантска куќа која ќе треба да почне со изработката на основниот проект на оваа делница со рок на изработка до 36 месеци.

За делницата Куманово – Крива Паланка – граница со Република Бугарија, пак, потребно е да се изработат главни проекти за мостови и главни проекти за тунели и траса, со рок на изработка од 18 месеци.

- Со успешното реализирање на овие значајни проекти, железницата на граѓаните на Република Македонија треба да им овозможи доверлив сервис, намалување на времето на патување и поврзување, намалување на штетните емисии, подобрување на квалитетот и пристапноста на системот за прифатливи цени, се вели во соопштението од Министерството за транспорт и врски.


http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/nabaveni-ke-bidat-novi-36-tovarni-vagoni
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 09-Jan-2010 at 20:02
Одговор од нишката - Дизел локомотиви
Originally posted by mon

Ova ne sum go znael! Dali e ist slucajot i so vagonite i ostanatite vozila na MZ ili samo so lokomotivite?

За вагоните не сум потполно сигурен бидејќи прво мораше да се смени кодот за Македонија - 65, а редниот број на вагоните сигурно е сменет но не на сите вагони како на пример на САЛОН колата која има ред. бр. 000-4 иако имаме само една.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 07-Jan-2010 at 22:49

За првото прашање за уште еден воз кон Приштина сигурно во скоро време нема да има поради рентабилноста, (читај и нелегална транспортерска мафија)
А за второто, шпанците имаат одллично греење, и не можат да испуштат пареа бидејќи се споена гарнитура, за разлика од вагоните каде некој треба да го затвори вентилот на задниот вагон за да не иде пареата во ветер.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.