![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 20> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Сепак, се работи за тестирања на овие возови. Слични тестови имаше и на Маглев и на TGV, мислев дека кинезите побрзо ќе воведат возови со брзина од 500 км/ч, но по малку самите се противречни со изјавувањето дека зголемувањето на брзината доведува до намалување на сигурноста на патниците.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Кинески воз ќе може да развие брзина од 500 км/час
Кина во текот на овој викенд испроба супербрз воз кој може да развие брзина од 500 км/час. Возот што го направија во компанијата „CSR Corp Ltd“, најголем кинески производител на возови, дизајниран е да личи како стар кинески меч, наведува Синхуа. ![]() Според кинески официјални претставници тие возови нема обврзано да возат со толкава брзина. - Настојуваме да обезбедиме сигурност на патувањата со брзи возови, изјави Шен Џијун, експерт за железнички сообраќај. Во оваа година беше регистриран судар на два брзи возови на пругата Пекинг-Шангај во јули кога загинаа 40 патници. Оттогаш изработката на новиот супербрз воз беше речиси запрена. Министерот за железница Лиу Џидјун кој се смета за најзаслужен за брз развој на тој сектор, беше отпуштен во февруари поради корупција и се уште не е изведен пред суд. http://www.idividi.com.mk/futurama/tehnologija/735914/index.html |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Mirakuliks, ти благодарам на информациите што ги сподели. Интересен пример е годишната карта за патување, се надевам дека ќе се спроведе вакво нешто и кај нас.
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Поврзаноста помеѓу поголемите градови во германија без прекачување е само со IC и ICE, но обично ради еден куп причини и верме на тргнување побрзо се стига ако смениш воз негде еднаш до двапати. А со оглед колку е распространета целата железничка мрежа вопшто не мораш со интерсити илиинтерситиекспресите да патуваш бидејќи има уште повеќе регио и региоекспреси, кои со едно две менувања можеш исто така да стигнеш до другиот град.
Во однос на рентабилност не сум сигурен ама судејќи од колку чинат картите и колку во основа многу се користи железничкиот транспорт дури и ако имаш годишна попуст карта од 25 или 50 посто нејверојатно сама се финансира железницата. Инаку има и годишна BahnCard 100 каде цела година можеш да се возиш со кој сакаш воз (во втора класа) и да го кориситш јавниот транспорт во секој град за 3800 евра. Сега проверив, DB добива субвенции за одржување и на не толку рентабилните линии и одржување и надградба на мрежата, субвенции кои на годишно ниво се бројат во милијарди евра. Бојан ова не го ставив во патешествија, бидејќи ова „патешествие“ траеше еден час и четириесет минути. Edited by mirakuliks - 24-Dec-2011 at 01:54 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Прекрасна репортажа од Германија, ова можело да оди дури и во нишката Патеписи. Дали помеѓу Берлин и Хамбург и воопшто помеѓу главните германски градовии сообраќаат само ICE возови или сеуште важи практиката за сообраќање и на возови од понизок ранг? Конкретно во Германија, носат ли профит ICE возовите на Германските железници, дали добиваат некаков вид субвенции од државата при изградбата и оддржувањето на трасите и возовите или пак железницата се самофинансира во однос на ICE возовите?
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Пред 5 години Deutsche Bahn имаше релативно ефтина понуда на таканаречен „твин тикет“ кој важеше за двајца странци. Понудата опфаќаше патување од 5 дена во рок од еден месец од купувањето. 24 часа во денот со ICE. Така ја поминав скоро цела Германија. Во тоа време се уште беше дозволено пушење, па со пиво на масичка и партнерката под рака ги посетивме сите поголеми (и неколку помали) градови. Едно од најдобрите доживувања.
Помеѓу Берлин и Хамбург со ICE нема попатни станици освен ако не се сметаат локалните (3 во Берлин и 2 во Хамбург, но доколку се тргнува од главната станица во Берлин до центарот на Хамбург се застанува само на една) на кои возот обично се задржува по 2-3 минути. Сите ICE немаат ист распоред, тоа зависи од линијата. Најчесто попатните застанувања не траат повеќе од 3 минути но понекогаш се случуваат и подолги паузи и до 30 минути (ретко и обично кога на еден ICE треба да му се прикачат вагони од друга ICE линија). |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Ти завидувам ![]() Туку кажи колку попатни застанувања имаше помеѓу Берлин и Хамбург и со колкаво траење. И дали во однос на попатните застанувања сите ICE возови имаат ист распоред? |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Ајде бидејќи моите патувања со германските ICE минатиот август не беа
документирани еве сега ви давам една репортажа од моето последно
патување (овој декември) од Берлин за Ханбург. Со оглед на времето
потербно да се стигне од Берлин до Хамбург со ICE не некое големо патување но значајно. Имено со подигањето на скорото целата делница помеѓу овие два града на ниво да може да се сообраќа со 230 км на час авионските врски помеѓу Берлин и Хамбург се укинати бидејќи со возот реално се патува побрзо и поевтино помеѓу овие два града.
Како и да е да не должам многу, па почнуваме од главната железничка во Берлин каде стигнав со S-Bahn (горните перони, види слика) и го чекав InterCity Express за Хамбург на долните (подземни, под река) перони. ![]() Како и најчесто возот стига точно на време (+/- 2 минути) но нажалост за да се качам на возот немав премногу време за подобри слики а мислам има доста на интернет. Како и да е дадениот воз чинам дека беше од ICE 2 генерацијата. ![]() Внатре во возот вагоните од втора класа се обично поделени на 40% купеа и 60% седишта од океански тип, кој во основа за сите што патуваат сами или во пар имаат многу повеќе смисла. ![]() Во секој вагон освен класично поставени седиша има по 3 од секоја страна седишат кои се едни спроти други наместени со масичка измеѓу на која може да се стави нешто за јадење, пиење, читање или како што многу често е случајот лаптоп: ![]() со таа предност што измеѓу двете седиша има по еден штекер кој нуди 220 волти и на кој слободно можев да го приклучам мојот лаптоп кој има адаптер кој влече 120 вати ![]() И нормално во вакви услови може да се работи на лаптопот што е многу битно за тие што имаат работа и патувањето со воз не им е изгубено работно време, а со оглед дека почнуваат дел од дениците да се покриваат со врска за да возовите нудат и Wi-Fi интернет пристап дури и до одредена мерка може слободно времето поминато во возот да се искористи како ефективно работно време. Но ако се нема некоја попаметна работа може едноставно и да се лгедаат филмови како што правеше патникот отспротива. И нормално се тоа додека возот се движи со 230 км на час (на краевите на секој вагон има ЛЦД екран со податоци за патувањето и брзината со која се движи возот) ![]() Инаку седиштата на сите ICE ергономски и далеку поудобни од класични авионски седишта и тоа да не спомнувам дека овде станува збор за вагон од втора класа. Внатрешноста на вагоните е многу пријатна, и тоалетите работата на принципот на авионски тоалети и имаат течен сапун, вода и хартија за бришење раце. А инаку вагоните се целите поставени со теписон а деловите со седишта и купеата се со стаклени врати кои се отвараат на сензор за движење. ![]() Еден час и четириесет минути по тргнувањето од Берлин и поминати 286 километри возот пристигна во главната железничка станица во Хамбург. ![]() Оваа делница и начинот на кој е опслужувана (по еден воз на секој час) е модел колку брза и ефикасна може да биде железничката врска помеѓу европските градови. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Русија ќе потроши 600 милиони евра на брзи возови
Понеделник, 19 Декември 2011 17:30 Сподели Споделете ја веста со Вашите пријатели Германската компанија „Сименс“ денеска соопшти дека примила нова нарачка на супер брзи возови од руската железничка компанија РЗД во вредност од 600 милиони евра. ![]() Во соопштението се наведува дека договорот подразбира испорака на осум супер брзи возови „Веларо РУС“ на руската компанија РЗД, почнувајќи од 2014 година, со 30-годишен договор за одржување. Возовите со по десет вагони ќе превезуваат патници меѓу Москва и Санкт Петербург, со цел да се излезе во пресрет на зголемената фрекфенција на патници на оваа релација. „Сименс“ наведува дека секој од возовите ќе превезува по 600 патници, а ќе се движи со брзина од 250 километри на час. Директорот на компанијата „Сименс“ Петер Лешер се очекува договорот да го потпише денеска во Москва. http://kurir.mk/svet/vesti/54121-Rusija-ke-potrosi-600-milioni-evra-na-brzi-vozovi |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Честитки за овој авангарден потег за кој вреди да се напише текст. Се надевам дека технологијата ќе се развива и имплементира со голема брзина и дека соларниот воз нема да застане на само еден тест-пример, туку и дека ќе се воведува насекаде низ Европа.
Јас лично се надевам дека ќе успеат да направат соларен воз кој целосно ќе биде независен од постоечкиот електроенергетски систем. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Соларен воз
Возот се движи низ тунел на кој има инсталирано колектори. На крајот од проектот планирано е да има 16 000 соларни панели со вкупна површина од осум фудбалски стадиони или над 50 000 метри квадратни. Сегашниот тунел е долг 3,6 километри а инвестицијата тежи над 15 милиони евра. Со помош на панелите со струја ќе биде напојувана и целокупната инфраструктура во тој дел од пругата. Дел ќе се користи и во возот а остатокот од производството ќе биде испорачано за самиот град Антверпен, каде и се наоѓа соларниот тунел. Експертите пресметале вкупно производство од 3 000 MW што е доволно да се задоволат потребите од електрична енергија на 950 домаќинства. Проектот за искористување на обновливите извори на енергија, привлече огромно внимание кај еспертите низ Европа. Со помош на пари од унијата и во Италија набргу ќе се реализира сличен проект. На горниот дел од возовите ќе бидат инсталирани панели кои ќе помогнат при климатизацијата на вагоните. Францускиот проект пак предвидува енегријата да се искористи за осветлување на кабините. http://energymk.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=139:2011-12-18-11-41-56&catid=40:2011-07-02-22-55-47&Itemid=70 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
овој воз бил на фирмата од Лука Ди Монтецемоло,шефот на Ферари кој сака да влезе во овој бизнис
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://interesno.com.mk/fun/34-interesting/12237-kolku-brzo-odi-vozot-na-ferari |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
новиот супер брз воз на Италија пред промоција
![]() извор:утрински |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве нешто интересно
"Real time" интерактивна мапа за локацијата и статусот на возовите во Чешка: http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa2 Edited by Cloverstack - 22-Oct-2011 at 21:38 |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Znaci za maskiot pol ce bide mnogu ednostavno: pantolonite dole, "alatot" nadvor pa pravo vo kesickata i pustajte! Se prasuvam sto so ponezniot pol!? Olku golema glupost nemam odamna procitano...
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Холандската железница планира да воведе ќеси за уринирање
Текст: Б.И Чек дис аут | 08 октомври 2011 Холандската национална железница NS во петокот го соопшти својот генијален план за помош на патниците кои имаат „итна потреба“ од „олеснување“, а возот во кој се наоѓаат нема тоалет - ќе бидат воведени ќеси за уринирање! ![]() Оваа одлука веќе наиде на полемики и во железничките компании и меѓу политичарите. „Тоа ќе биде за итни потреби, а не за редовна употреба, исто како што во автомобилите и возовите постои сет за прва помош“, изјави Едвин ван Шеренбург, портпаролот на NS. „Уринарните ќеси ги подготвуваме за во зимскиот период во случај да има еден метар снег и да е неможно да се излезе од возот“, нагласи Шеренбург. Овие изјави наидоа на незадоволство кај оние кои уште минатата година се побунија поради воведувањето возови без тоалети на кратките линии, пренесува Reuters. „Оваа мерка може да послужи за итни случаи, но секој воз мора да има тоалет, бидејќи не е нромално патниците да излегуваат од возовите на железничките станици за да посетат тоалет“, вели Кирс Вонк, претставничка на Холандското здружение за јавен транспорт на патници. Истоврмено, многу холандски политичари изразиле неверување кога ја чуле веста за уринарните ќеси, или се пошегувале на сметка на овој „генијален план“. „Ја прочитав веста во весниците и мислев дека се работи за шега“, изјави за Холандското радио Мелани Шулц ван Веркер од министерството за животна околина и инфраструктура, истовремено упатувајќи апел сите возови во Холандија да бидат опремени со тоалети до 2025 година. http://kajgana.com/holandskata-zheleznica-planira-da-vovede-kjesi-za-uriniranje |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Патување со авион помеѓу големите градови трае околу 2-2:30 часа бидејќи патникот треба од главна железничка да стигне на аердром 45 минути пред полетување и после од аеродром да стигне до главна железничка, ради врска со јавниот транспорт. Е сега Берлин Хамбург е единствена железничка врска која го има укинато летовите помеѓу овие два града (со ICE трае 90 минути). Други релации во однос на брзината се релевантни само релациите каде ICE не застанува на измеѓу поголеми градови и ове се викаат ICE спринтери, и каде пругата по целата должина е изградена за воглавно брзини до 230 км на час. Ама на пример франкфурт берлин спринтерот вози 3 часа и 40 минути, што е поспоро од патувањето со авион. Исто така сега, иако со ICE, Берлин-минхен трае 6 и пол часа. Но делницата Нинберг-Ерфурт-Хале/Лајпциг која е со максимална брзина од 120 км на час се надградува на 250 км на час. Како и да е возовите секогаш ќе имаат многу поголем капацитет за превоз на патници отколку авионите, башка реално има повеќе избор на тргнувања отколку летови. Во однос на цените, обично тука сите имаат картичка со 25 односно 50 посто попуст која се исплаќа веќе со две до три подолги патувања со воз, така да цените се секогаш пониски. Инаку колку за споредба, берлин франкфурт авион се наоѓа од 99 до над 200 евра повратна, со тоа што треба најверојатно денови однапред да купиш карта. Додека регуларна цена за повратна со спринтерот 240 евра ако ја купиш непосредно пред поаѓање. Друга споредба е со ICE Берлин-Минхен повратна регуларна цена пред поаѓање е 230 евр,а а со авион е 270 евра, и треба да се купи неколку дена однапред додека има места, освен тоа ти требаат дополнителни 30 евра за од аеродорм да стигнеш до минхен и назад до аеродром. Ама точно поради тие BahnCard 25 и 50 и башка 40% поевтини цени ако купиш карта една недела однапред повеќето германци претпочитаат да користат воз. Инаку како што спомнав само спринтерите се вистинските брзи линии, иако се користата и за истите или други линии ICE сепак германија е релативно густо наслена и има доволно големи градови попат да секое ICE мора да застанува почесто а со тоа и подолго да патува за да биде рентабилно ради бројот на патници кои ги опслужува. Edited by mirakuliks - 01-Oct-2011 at 22:42 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Две постари компарации
![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 20> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |