build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 54>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 01-Aug-2018 at 11:01

Гледано на работите релативно, тргнувајќи од сечива појдовна точка, африка и генерално цел свет има направено многу повеќе во овие 30 години отколку Македонија и неколку други земји во регионот.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 01-Aug-2018 at 10:08
Originally posted by Dexter26


Previous
 
Дали си бил воопшто во Африка за да можеш да ја правиш ваквата споредба ?
 
Или ај малку поедноставно, дали си воопшто запознаен со развојот на железницата во Африка ?
 
Те прашувам бидејќи ако навистина си бил во Африка, или ако барем си запознаен со развојот на железницата во Африка, би знаел дека споредбата воопшто не ти држи вода, бидејќи Кина на дебело инвестира во Африка - вклучувајќи и во железничкото поврзување на државите од централна Африка и од источна Африка кои немаат сопствен излез на море.


Да, добро сум запознаен со инвестициите на Кина во Африка. Меѓутоа тоа не го менува фактот дека целиот континент се дави во корупција, меѓуетнички и меѓурелигиозни конфликти, непотизам, сиромаштија, немање елементарни услови за живот, ниско ниво на образование и што уште не. И ако во последниве десетина години успеале малку да пркнат кога е во прашање железничката инфраструктура, една ластовичка сепак не прави пролет, нели?

Ништо поразлична не е ни ситуацијата на овие простори, иако станува збор за драстично помала бројка на население и површина. Додека светот гради чуда, ние три декади се мачиме да изградиме железничка делница од 200 километри.

Edited by Мартин - 01-Aug-2018 at 10:08
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 01-Aug-2018 at 09:24

Апсолутно. САкам да кажам дека има и позитивни примери, дисциплинирани општества, каде независно дали финансиерот е Кина, Светска Банка, ЕУ или нешто трето, епилогот на овие проекти е позитивен. Што значи дека не е баш се до лошиот инвеститор (кој е нормално да го гледа својот интерес).

Според мене, самите примачи на ваква помош се одговорни дали ќе бидат „колонизирани или не“. Ќе го земам примерот со должничката криза во Грција (која генерално пак ја извадија). Многу луѓе посочуваат на Германија како на лошата страна во приказната, а многу помалку се збори за одговорноста на грчкото општество и политички чинители кои со децении неможат да направат квалитетни структурни реформи и да сменат некои лоши навики.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 01-Aug-2018 at 09:14
Потполно се согласувам, се разбира дека има и позитивна страна на тие проекти. Јас го апострофирав само негативното влијание дека беше спомната Кина, но несомнено дека тие проекти ќе им помогнат на долг рок.

Да не заборавиме дека и ние сме високо корумпирана држава и знаеме што се случи со автопатите со кинески пари
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 01-Aug-2018 at 09:00
Originally posted by ironm

За поголемиот дел од Африка реално во право е Мартин и инфраструктурно и економски, но во право си и ти за источна Африка поконкретно за Џибути, Етиопија, Кенија и Уганда. За жал сите тие држави Кина ги напика во огромни долгови заради тие железници (за среќа успешно се изградија), што всушност е и стратешка цел на Кина во таквите држави за откако не ќе можат повеќе да си ги отплаќаат долговите, овие да им ја преземат инфраструктурата (иако и во моментов на некој начин ја имаат преземено).

Во секој случај, без разлика на Африка или кој и да е, за нас е поразително ова што се случува и докажуваме по којзнае кој пат дека едноставно .... сме неспособна нација.


деновиве е тоа модерна теза, дека Кина инвестира за да ги задолжи државите па на крај да им ја превземе инфраструктурата. и во голем дел е сигурно вистина, Кина секако и следи своите интереси, а овој модел не е нов ниту е измислен од нив.

Но постои и друга страна на медалот. Прво кога таквите држави би биле поспособни, веројатно тековно би можеле да ги отплатат долговите. Се работи за високо корумпирани држави. Второ, изградбата на пругата треба да оди рака во рака со нејзиното искористување за транспорт на луѓе и стока, а самите држави немаат создадено економски предуслови за тоа. И трето, веројатно најбитно. Дури и да ја гледаме кинеската интервенција исклучиво како кинески план за превземање на клучна инфраструктура во одредени земји, факт е дека до овој момент таму не се нашол начин да се постави некогаш и елементарна инфраструктура и дека железниците и другите инвестиции од овој тип може да генерираат до сега невиден развој во тие региони.

Да го земеме примерот со Кенија.

До лани, кон внатрешноста оперираше една стара пруга градена во колонијално време, која беше тотално деградирана и тотално вон сите современи норми. Лани (мисам лани беше) ја отворија првата делница, Момбаса-Наироби.

Планирано е оваа делница да се продолжи (веројатно веќе и се гради) до Кисуму (најголемо кениско пристаниште на езерото Викторија) и да има два крака, еден кон Џуба (Јужен Судан) каде иако во моментов има граѓанска војна, очајно им е потребна оваа врска од географски и геополитички причини.

Другиот крак би одел кон Кампала/Ентебе и подолу кон Кигали во Руанда. Значи ќе се поврзат уште 2 земји, и 2 главни града на две релативно динамични економии за источно африкански стандарди. Се на се, Момбаса-Наироби-Кисуму-(Џуба)-Кампала-Кигали ќе има серозно трансформативно влијание за тој регион.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 01-Aug-2018 at 08:52
Најтрагично во целава наша приказна не се ниту роковите, туку фактот дека пругата се проектира за максимум 100км/ч (барем така прочитав вчера во некоја од објавите). Тоа е една голема срамота. Не очекувам да поставиме Маглев, ама 100км/ч!!!


Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 01-Aug-2018 at 06:45
За поголемиот дел од Африка реално во право е Мартин и инфраструктурно и економски, но во право си и ти за источна Африка поконкретно за Џибути, Етиопија, Кенија и Уганда. За жал сите тие држави Кина ги напика во огромни долгови заради тие железници (за среќа успешно се изградија), што всушност е и стратешка цел на Кина во таквите држави за откако не ќе можат повеќе да си ги отплаќаат долговите, овие да им ја преземат инфраструктурата (иако и во моментов на некој начин ја имаат преземено).

Во секој случај, без разлика на Африка или кој и да е, за нас е поразително ова што се случува и докажуваме по којзнае кој пат дека едноставно .... сме неспособна нација.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 01-Aug-2018 at 05:42
Previous
 
Дали си бил воопшто во Африка за да можеш да ја правиш ваквата споредба ?
 
Или ај малку поедноставно, дали си воопшто запознаен со развојот на железницата во Африка ?
 
Те прашувам бидејќи ако навистина си бил во Африка, или ако барем си запознаен со развојот на железницата во Африка, би знаел дека споредбата воопшто не ти држи вода, бидејќи Кина на дебело инвестира во Африка - вклучувајќи и во железничкото поврзување на државите од централна Африка и од источна Африка кои немаат сопствен излез на море.


Edited by Dexter26 - 01-Aug-2018 at 05:43
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 31-Jul-2018 at 22:13
Само на Балканов и во Африка може да се гради железничка делница 20-тина години и да нема ама баш никаков прогрес, дно.

Edited by Мартин - 31-Jul-2018 at 22:13
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 31-Jul-2018 at 22:10
Експропријацијата на земјиштето ја одложи изградбата на железницата Македонија-Бугарија

За 18 месеци се одложува изградбата на пругата Куманово-Бељаковце, првата делница од железничката траса кон Бугарија, што е второ одложување досега.

Овојпат, кочница се недовршените административни работи околу експропријацијата на градежните парцели, која треба да ја финансира Владата.


Со среќа да ни е...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 23-Jun-2018 at 09:48
Originally posted by geny

Дайте снимки на първите 8км готови релси стрелки и снимайте некой водосток!


Koи 8 километри? Допрва ќе се прави надвозникот следниве три месеци (читај шест) над улица Никола Тесла кој се наоѓа на 4.5 km oд почетокот. Па потоа ќе треба и надвозникот над ул. Доне Божинов на 5. 3 km (каде гледав дека до пред еден месец не е ставен ниту шљунак, туку е гола земја) и над Ѓорче Петров, на 6.3 км од почетокот на пругата во Лопате.


http://kumanovonews.mk/vesti/zatvorena-del-od-nikola-tesla-gradjanite-zaobikoluvaat-pola-grad-za-da-stignat-doma
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 22-Jun-2018 at 15:52
Дайте снимки на първите 8км готови релси стрелки и снимайте некой водосток!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 31-May-2018 at 10:20
tunel e napraven e zaradi ciganite /romitekoi ziveat vednas do prugata
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 30-May-2018 at 13:15
Не прилича да е тунел.Междудругото поздрави за първите 8км пруга
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 30-May-2018 at 12:35
Въпрос към живеещите в Куманово:

ТОВА нещо като тунел ли е и за какво го правят точно там?

Edited by katani - 30-May-2018 at 12:36
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 29-May-2018 at 10:57
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 09-Apr-2018 at 17:25
Нов шљунак поставен до пред Бејтова Њива. Понатаму, гола жолта земја.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 05-Mar-2018 at 16:56
Дайте нещо снимки на новите релси до Куманово ново!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 03-Mar-2018 at 22:49
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 23-Feb-2018 at 13:59
И в Google карти вече се вижда положения железен път до гара Куманово Ново, даже ми се видяха и две стрелки там, но изображението е лошо и не съм сигурен дали не греша.

Edited by katani - 23-Feb-2018 at 14:35
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.398 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.