![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 54> |
Author | |
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Гледано на работите релативно, тргнувајќи од сечива појдовна точка, африка и генерално цел свет има направено многу повеќе во овие 30 години отколку Македонија и неколку други земји во регионот.
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
Ништо поразлична не е ни ситуацијата на овие простори, иако станува збор за драстично помала бројка на население и површина. Додека светот гради чуда, ние три декади се мачиме да изградиме железничка делница од 200 километри. Edited by Мартин - 01-Aug-2018 at 10:08 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Апсолутно. САкам да кажам дека има и позитивни примери, дисциплинирани општества, каде независно дали финансиерот е Кина, Светска Банка, ЕУ или нешто трето, епилогот на овие проекти е позитивен. Што значи дека не е баш се до лошиот инвеститор (кој е нормално да го гледа својот интерес). Според мене, самите примачи на ваква помош се одговорни дали ќе бидат „колонизирани или не“. Ќе го земам примерот со должничката криза во Грција (која генерално пак ја извадија). Многу луѓе посочуваат на Германија како на лошата страна во приказната, а многу помалку се збори за одговорноста на грчкото општество и политички чинители кои со децении неможат да направат квалитетни структурни реформи и да сменат некои лоши навики.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Потполно се согласувам, се разбира дека има и позитивна страна на тие проекти. Јас го апострофирав само негативното влијание дека беше спомната Кина, но несомнено дека тие проекти ќе им помогнат на долг рок. Да не заборавиме дека и ние сме високо корумпирана држава и знаеме што се случи со автопатите со кинески пари
![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
деновиве е тоа модерна теза, дека Кина инвестира за да ги задолжи државите па на крај да им ја превземе инфраструктурата. и во голем дел е сигурно вистина, Кина секако и следи своите интереси, а овој модел не е нов ниту е измислен од нив. Но постои и друга страна на медалот. Прво кога таквите држави би биле поспособни, веројатно тековно би можеле да ги отплатат долговите. Се работи за високо корумпирани држави. Второ, изградбата на пругата треба да оди рака во рака со нејзиното искористување за транспорт на луѓе и стока, а самите држави немаат создадено економски предуслови за тоа. И трето, веројатно најбитно. Дури и да ја гледаме кинеската интервенција исклучиво како кинески план за превземање на клучна инфраструктура во одредени земји, факт е дека до овој момент таму не се нашол начин да се постави некогаш и елементарна инфраструктура и дека железниците и другите инвестиции од овој тип може да генерираат до сега невиден развој во тие региони. Да го земеме примерот со Кенија. До лани, кон внатрешноста оперираше една стара пруга градена во колонијално време, која беше тотално деградирана и тотално вон сите современи норми. Лани (мисам лани беше) ја отворија првата делница, Момбаса-Наироби. Планирано е оваа делница да се продолжи (веројатно веќе и се гради) до Кисуму (најголемо кениско пристаниште на езерото Викторија) и да има два крака, еден кон Џуба (Јужен Судан) каде иако во моментов има граѓанска војна, очајно им е потребна оваа врска од географски и геополитички причини. Другиот крак би одел кон Кампала/Ентебе и подолу кон Кигали во Руанда. Значи ќе се поврзат уште 2 земји, и 2 главни града на две релативно динамични економии за источно африкански стандарди. Се на се, Момбаса-Наироби-Кисуму-(Џуба)-Кампала-Кигали ќе има серозно трансформативно влијание за тој регион.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Најтрагично во целава наша приказна не се ниту роковите, туку фактот дека пругата се проектира за максимум 100км/ч (барем така прочитав вчера во некоја од објавите). Тоа е една голема срамота. Не очекувам да поставиме Маглев, ама 100км/ч!!! |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
За поголемиот дел од Африка реално во право е Мартин и инфраструктурно и економски, но во право си и ти за источна Африка поконкретно за Џибути, Етиопија, Кенија и Уганда. За жал сите тие држави Кина ги напика во огромни долгови заради тие железници (за среќа успешно се изградија), што всушност е и стратешка цел на Кина во таквите држави за откако не ќе можат повеќе да си ги отплаќаат долговите, овие да им ја преземат инфраструктурата (иако и во моментов на некој начин ја имаат преземено). Во секој случај, без разлика на Африка или кој и да е, за нас е поразително ова што се случува и докажуваме по којзнае кој пат дека едноставно .... сме неспособна нација.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Дали си бил воопшто во Африка за да можеш да ја правиш ваквата споредба ? Или ај малку поедноставно, дали си воопшто запознаен со развојот на железницата во Африка ? Те прашувам бидејќи ако навистина си бил во Африка, или ако барем си запознаен со развојот на железницата во Африка, би знаел дека споредбата воопшто не ти држи вода, бидејќи Кина на дебело инвестира во Африка - вклучувајќи и во железничкото поврзување на државите од централна Африка и од источна Африка кои немаат сопствен излез на море.
Edited by Dexter26 - 01-Aug-2018 at 05:43 |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
Само на Балканов и во Африка може да се гради железничка делница 20-тина години и да нема ама баш никаков прогрес, дно.
Edited by Мартин - 31-Jul-2018 at 22:13 |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Експропријацијата на земјиштето ја одложи изградбата на железницата Македонија-Бугарија
За 18 месеци се одложува изградбата на пругата Куманово-Бељаковце, првата делница од железничката траса кон Бугарија, што е второ одложување досега. Овојпат, кочница се недовршените административни работи околу експропријацијата на градежните парцели, која треба да ја финансира Владата. Со среќа да ни е...
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Koи 8 километри? Допрва ќе се прави надвозникот следниве три месеци (читај шест) над улица Никола Тесла кој се наоѓа на 4.5 km oд почетокот. Па потоа ќе треба и надвозникот над ул. Доне Божинов на 5. 3 km (каде гледав дека до пред еден месец не е ставен ниту шљунак, туку е гола земја) и над Ѓорче Петров, на 6.3 км од почетокот на пругата во Лопате. http://kumanovonews.mk/vesti/zatvorena-del-od-nikola-tesla-gradjanite-zaobikoluvaat-pola-grad-za-da-stignat-doma |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Дайте снимки на първите 8км готови релси стрелки и снимайте некой водосток!
![]() |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
tunel e napraven e zaradi ciganite /romitekoi ziveat vednas do prugata
|
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Не прилича да е тунел.Междудругото поздрави за първите 8км пруга
![]() |
|
![]() |
|
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
Въпрос към живеещите в Куманово:
ТОВА нещо като тунел ли е и за какво го правят точно там? Edited by katani - 30-May-2018 at 12:36 |
|
![]() |
|
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Нов шљунак поставен до пред Бејтова Њива. Понатаму, гола жолта земја.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Дайте нещо снимки на новите релси до Куманово ново!
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
И в Google карти вече се вижда положения железен път до гара Куманово Ново, даже ми се видяха и две стрелки там, но изображението е лошо и не съм сигурен дали не греша.
Edited by katani - 23-Feb-2018 at 14:35 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |