build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 100101102103104 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #2021 Posted: 26-Mar-2010 at 22:28
а луге кога почнуваат оваа недела или на 1-ви Април? со нетрпение го чекам почетокот поздрав
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #2022 Posted: 26-Mar-2010 at 19:25
eve go celoto intervju http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=58842
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #2023 Posted: 26-Mar-2010 at 19:24

Финансксики проблеми немаме, интервју со Мурат Орнекол шеф на ТАВ Холдингот

Финансксики проблеми немаме, машините се на терен вели шефот на холдингот ТАВ - Мурат Орнекол. Веќе лобирале кај македонските воздухопловни власти за да ја донесат турската авиокомпанија Туркиш Ер Лајнс за национален авиопревозник во земјава. За да им конкурираат на регионалните аеродроми најавија пониски цени и поквалитетни услуги и за компаниите и за патниците.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2024 Posted: 26-Mar-2010 at 04:29
Кловер добро што го спомна железничково поврзување. Сега со воведувањето на либерализација на железницата ќе се отвори одлична можност за превозник да влезе и да обезбеди таква врска. Нормално тоа може да биде и здружен капитал, сигурно и ТАВ ќе има интерес да влезе во такво проект, да има може и дополнителен капитал ако државата или градот преку ЈСП сакаат да учествуваат во таквиот проект. Првичната инвестиција ќе биде пруга до аеродромот што и не така многу ако се има во предвид дека пругата проаѓа покрај аеродромот, после тоа два терминала еден патнички еден за карго, и за превоз некој обичен шинобус или некој вид на лесна железница прилагодена кон напонската мрежа. Пругата ќе носи и дополнителен приход од евентуално заинтересирани компании за товарниот транспорт да постои можност.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2025 Posted: 26-Mar-2010 at 02:10
Во интервјуто со Орнекол ништо од првичното  Blahblah  дека од скопскиот аеродром ќе прават хаб.

Туку одлична е веста дека веднаш ќе ја средуваат состојбата со организиран превоз до аеродромот (иако вестите на Канал5 и Вечер се контрадикторни околу модусот)
Сепак, се надевам дека среднорочно ќе се оди на железничко поврзување на аеродромот
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #2026 Posted: 25-Mar-2010 at 23:09
ОБНОВЕНА ИНИЦИЈАТИВАТА ЗА ВОВЕДУВАЊЕ НА РЕДОВНА АВТОБУСКА ЛИНИЈА ДО АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ
 
Таксистите дерат патници на скопскиот аеродром
 
Најлошо поминуваат туристите кои не се информирани дека не постои терминал, па мора да ги користат такси-услугите кои чинат од 25 евра, па нагоре
 


Скопје една од ретките метополи која со години нема редовна автобуска линија до аеродромот Александар Велики во Петровец. Патниците кои патуваат со авион или пак оние кои пречекуваат гости на аеродромот мора да се снаоѓаат за превоз. Најлошо поминуваат туристите кои не се информирани дека не постои терминал, па мора да ги користат такси-услугите кои чинат од 25 евра па нагоре.
- Наплатуваат паушално и ако не се ценкаш, ќе те одерат. Такси-услугите чинат колку авионските билети. Такви цени нема никаде во светов, бидејќи аеродромите се поврзани со редовни автобуски, жлезнички, трамвајски, тролејбуски линии, па патувањето е брзо едноставно и што е најважно евтино, вели еден од редовните корисници на авионските услуги.

Откако пред многу години ЈСП го укина терминалот поради нерентабилност, имаше многу иницијативи за повторно воспоставување на сообраќајна врска. Деновиве барање до Градското собрание за воведување на автобуска линија на релација град Скопје - Александар Велики поднесе советничката група на Либерално-демократската партија.
- Потребно е итно воведување на редовна автобуска линија по која автобусите би се обраќале од центарот на град Скопје до аеродромот и обратно и тоа неколку пати дневно, според редот на возење кој би бил подреден на распоредот на полетување и слетување на авионите на аеродромот. Линијата би била сосема рентабилна имајќи го предвид бројот на летовите, се вели во денешното соопштение од ЛДП, вели Зоран Шапуриќ од ЛДП и воедно му предложи на Советот на Град Скопје да прифати заклучок со кој ќе го задолжи градоначалникот и ЈСП итно да започнат со активностите за воведување редовна автобуска линија на споменатата релација и одвивањето на сообраќајот по оваа линија да започне да функционира во рок од 30 дена од донесувањето на овој заклучок.

Раководството на ЈСП вели дека оваа идеја е веќе разгледувана, деновиве било разговарано и со новиот менаџерски тим на ТАВ, но иако постои расположение, сепак, немаат донесена конечна одлука. "Доколку добиеме барање, ние ќе го разгледаме и верувам дека позитивно ќе одговриме", велат од ЈСП Скопје.

Во моментов автобусите со број 52, 53, 62 и 68 возат од Транспортниот центар до селото Петровец за цена од 35 денари.

Елизабета АРСОСКА
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=A41DC32CA397E74AAAA691A1B7E6FB87

Back to Top
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #2027 Posted: 25-Mar-2010 at 19:25
добро доста се фалеа ајде нека почнат веќе...
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #2028 Posted: 25-Mar-2010 at 16:36
Previous 
 
а можда специјално ќе се снимаат епизоди од Шехерзад, за да се анимираат патниците што чекаат, оти нели некад ќе заврши. Ако е бал - нека е маскенбал, па предлагам сите жени вработени да личат на Шехерезад, а сите мажи на Онур.. името на аеродромот да се смени во 1001 ноќ и да и се пушти водичка на грција дека попуштаме за името, а ние живи пресреќни
 
Crazy        Big%20smile         Bonk        Crazy        Naughty
 
 
п.с. слободно бриши LOL
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2029 Posted: 25-Mar-2010 at 15:21
Мурат Орнекол: Светски стандард на македонските аеродроми, зачинет со „вкус“ на Шехерезад

 СКОПЈЕ / 25.03.10 / 14:25
еРЕПОРТЕР ИНТЕРВЈУ

автор:МИРЈАНА СТОЈАНОВСКА
Изгледот на македонските аеродроми, нашиот национален срам, ќе стане минато...

Тоа се ветувањата на првите луѓе на ТАВ, кои најавуваат совршено ниво на аеродромски услуги, но и шарм на популарната Шехерезад за патниците кои ги чекаат летовите.

„Александар Велики“, порачуваат тие, во рок од две години треба да блесне во полн сјај, наместо досегашната руинирана аердромска зграда, застарената писта и полупразните авиони.

Оптимистички приказ за иднината на македонските аеродроми во интервју за еРепортер најави генералниот оперативен директор на TAV Airports Holding Мурат Орнекол.

Тој е пријатен средновечен турски господин, кој говори беспрекорен англиски, чија појава и однесување потврдуваат искусен бизнисмен.

Орнекол, кој има големо искуство, веќе ја снимил состојбата и реално ја опишува сликата на македонскиот воздушен авиосообраќај и за „еРепортер“ неколкупати потенцирааше дека најголема штета за Македонија во моментот е тоа што се уште нема свој национален авио превозник.

„Веќе имаме за 12 насто зголемување на бројот на патниците, иако условите се навистина лоши бидејќи нема национален авиопревозник“, појаснува првиот човек на ТАВ, компанија која од почетокот на март годинава ги презеде македонските аеродроми.

Со вложувања во развојот на аеродромот, господин Орнекол вели дека по 20 години е реално да се очекува дека низ главното македонско воздушно пристаниште ќе минат и до четири милиони патници годишно.

Според него, целна група за компанијата се патниците од дијаспората, односно таканаречениот „етнички сообраќај“ кој е голем предизвик за скопскиот аеродром, додека пак „Свети Павле“ во Охрид ќе биде повеќе ориентиран кон туристите..

„Се обидуваме да промовираме авиокомпании кои ќе нудат вакви услуги на Македонците од странство кои што доаѓаат во земјата, но сакаме да понудиме и услуги за граѓаните кои сакаат да летаат во подалечни земји. Длабоко се надевам дека македонските граѓани, не сега, но за една до две години ќе можат со директен лет да заминат и за Америка. Ние сме тука за да ги промовираме вашите намери и да ги усогласиме со вашите желби“, вели господин Орнекол.

Што се однесува до охридскиот аеродром, тој смета дека „Министерството за туризам треба да биде креативно во промоцијата, насекаде да го ја промовира туристичката понуда на Охрид и со тоа со тоа да привлече инвеститори - сопственици на хотели кои ќе посакаат да дојдат таму“.

„Тав е подготвен да пружи совршено ниво на услуги, но ако го нема патникот, тогаш се ќе биде попусто-не ќе можеме ништо да сториме! Патникот нема да дојде заради аеродромот, ќе дојде за свое задоволство, да ужива во одморот...Има многу предизвици за Министерството за туризам ...“, порачува првиот човек на ТАВ.

Господин Орнекол открива дека дел од стратегијата за привлекување патници ќе биде и напорот да се намалат цените на авио-билетите.

„Но, ние имаме начини како да придонесеме таа цена да се намали, а тоа е да понудиме подобри услуги и помали цени за аеродромските трошоци. Ги следиме нашите конкуренти, зборуваме поединечно со различни авиокомпании, бидејќи дел од стратегијата се и аеродромските трошоци. Тие, верувајте ќе бидат многу поатрактивни од порано“, додава Орнекол.

Според него, за ТАВ е особен проблем и тоа што Македонија има потпишано многу билатерални договори со авиокомпаниите.

„Ние веќе разговаравме со цивилното воздухопловство да се прекине тоа и да се воспостави систем на отворено, слободно небо“, додава тој.
Господин Орнекол најавува дека ТАВ наскоро ќе отпочне со реконструкцијата на аеродромот „Александар Велики“, која, патем, доцни поради процедурата за обезбедеување на сите административни дозволи.

Првиот човек на ТАВ, потсетува дека бенефит од реконструкцијата ќе имаат и македонските компании кои практично ќе ги изведуваат сите градежни работи.

„Две македонски компании се веќе дел и од „едношалтерскиот“ систем на работење на ТАВ. Активностите, какви што се работењето на терминалот, авионските услуги, дјути- фри продавниците, храната и пијалоците, прсторот за паркирање, информатички прашања. и друго..ќе ги спроведуваат посебни компании кои се во сопственост на ТАВ Холдинг.“, вели првиот човек на оваа компанија.

„ Во Македонија веќе имаме регистрирано компанија која се вика Авту Македонија за дјути-фри продавници, а за храната и пијалоците ќе биде задолжена македонска компанија БКА“, вели Орнекол.

Говорејќи и за други услугите на аеродромот, турскиот бизнисмен серизоно го сфати нашето прашање за емитување на серијата „Шехерезад“ како интересен предлог за подобра услуга и анимација на патниците кои ќе се затекнат во аеродромската зграда.
 „Предлогот е интересен... Не е лошо во кафетериите или рестораните на скопскиот аеродром, да постои можност да се следи турската серија „Илјада и една ноќ, која е телевизиски хит во земјава“, порачува Орнекол.

 „На новиот терминал ќе може да се прикажува на екраните, а тоа особено ќе биде лесно изводливо во кафетериите и рестораните. Би било интересно да се привлече вниманието на патниците дури и кога чекаат во редица“, вели со насмевка господин Орнекол.

http://www.ereporter.com.mk/mk-mk/Details.aspx?Title=6529

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #2030 Posted: 23-Mar-2010 at 13:26
ТАВ неделава започнува да реновира


Раководството на компанијата, која е новиот корисник на аеродромите во Скопје и во Охрид, е ангажирано за подготовката на свеченоста што беше најавена за средината на март. Терминот на почнување на градежните работи се усогласува со кабинетите на македонскиот премиер и високите претставници од турската влада, кои треба да присуствуваат на церемонијата, дознаваме од извори на компанијата.

Неколкукратното одложување на обновата на аеродромите беше дел од пратеничките прашања на вчерашната седница на македонскиот парламент.

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески рече дека концесионерот ТАВ модернизацијата на скопскиот аеродром „Александар Велики“ треба да ја заврши најдоцна за 20 месеци, а за 12 месеци да го обнови охридскиот „Свети Апостол Павле“.

На аеродромот во Скопје модернизацијата опфаќа изградба на терминална зграда со површина од 40.000 квадратни метри, девет пати поголема од сегашната, за, како што рече Јанакиески, тој да може да стане регионален центар. Планирана е нова административна зграда, ќе се продолжи полетно-слетната патека за 500 метри, со што ќе се овозможи сите типови авиони да можат да слетуваат на аеродромот, ќе се изгради фитосанитарен дел, нови објекти за потребите на Армијата, нова клучка, дополнителен паркинг-простор.

Автор: М.Р.Ј.
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=32310102634&id=9&prilog=0&setIzdanie=21941

Турската компанија ТАВАШ ќе воведе редовни автобуски линии од аеродром до Скопје

Прво да го решиме проблемот со такси превозот па потоа ќе воведеме редовни автобуски линии од Скопје до аеродромот Александар Велики. Ова го најави првиот човек на Тав Македонија – Мурат Орнекол. Орнекол тврди дека во рок од две недели ќе го решат проблемот со таксистите. Како не откриваат, но вели дека тоа е услов за турската компанија Таваш да дојде во Македонија и да воведе неколку редовни автобуски линии но само од главниот град до аеродромот.

Проблемот со дивите таксисти на аеродормите се провлекува веќе со години. Сите претходни раководства на аеродромите до сега најавуваа решение, но не успееја да го решат овој проблем. Се коментираше дека ваквиот хаос го дозволуваа и самите менаџери во неможност да најдат автобуска компанија што ќе вози од Скопје до аеродром. За такси превоз граѓаните плаќаа од 1600 денари па нагоре. Сега Турците велат дека ќе создадат услови за сигурен превоз до аеродромот и назад за да не бидат оштетени патниците. Орнекол најави и дека преговараат со неколку странски авиокомпании да влезат во Македонија со свои летови до нови дестинации. За неколку недели ќе се стави и камен темелникот на новата терминална зграда.

Кире Коцевски
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=58808





Edited by Мартин - 25-Mar-2010 at 14:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2031 Posted: 23-Mar-2010 at 03:35
Originally posted by lslcrew

Малку ме чуди како планираат да таа очекувана бројка од патници да ја исполнат со само една писта. Всушност незнам колку патници може да опслужува една писта, може ли ако некој знае пример да наведе аеродром со одприлика толку патници.

Една писта може без проблем да се справи и со најоптимистичките планови на ТАВ

„Вториот“ лондонски аеродром, Gatwick, со својата единствена писта опслужува над 32 милиони патници годишно. Тоа е веќе екстрем, но сепак е илустрација дека бројките што ги проектираат Турците за скопскиот аеродром воопшто не се проблем да се постигнат со една писта.


Edited by Cloverstack - 23-Mar-2010 at 03:36
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2032 Posted: 23-Mar-2010 at 03:21
Драмата ја има и секако дека она што се случува не е воопшто до крај познато, но далеку е од тоа дека ќе се повлечат. Проценките се сепак проценки и прашање е колку можат да бидат веродостојни. Амбицијата неможеме да ја оспориме зашто се работи за приватна компанија која прв пат навлегува на Балкан и има намера ова да и биде некоја порта кон еден дел од пазарот.

Малку ме чуди како планираат да таа очекувана бројка од патници да ја исполнат со само една писта. Всушност незнам колку патници може да опслужува една писта, може ли ако некој знае пример да наведе аеродром со одприлика толку патници.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #2033 Posted: 23-Mar-2010 at 00:37
Скопскиот аеродром ќе стане регионален центар
 

Најдоцна за 20 месеци концесионерот ТАВ треба да ја заврши модернизацијата на скопскиот аеродром „Александар Велики“, а за 12 месеци на охридскиот „Свети Апостол Павле“. Вкупните средства што турски ТАВ треба да ги вложи во македонските аеродроми се околу 200 милиони евра, ги повтори уште еднаш познатите работи министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, одговарајќи на пратеничко прашање на вчерашната седница на Собранието. На аеродромот во Скопје модернизацијата опфаќа изградба на терминална зграда со површина од 40.000 квадратни метри, деветпати поголема од сегашната, со цел, како што рече Јанакиески, тој да може да стане регионален центар. Планирана е нова административна зграда, ќе се продолжи полетно-слетната патека за 500 метри, со што ќе се овозможи сите типови авиони да слетуваат на аеродромот. (Ек.Р.)

Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #2034 Posted: 22-Mar-2010 at 23:14

Sale погоре велиш дека си мртов сериозен за заминувањето на TAV, а подоле као се демантираш велејќи дека сепак не објавиле официјално, ама кај и да е, си одат заради потезите. Па токму тоа сакав да ти кажам, потегот вработување и тоа на 2 клучни места за екипирање и систематизација на вработени или понатамошни вработувања. Мене овој потег воопшто не ми кореспондира со твоиве излагања, кои патем ми делуваат истресени од ракав. Одложувањата сите знаеме зашто и како се случија и тоа не се смета за неисполнување на услови, туку за тинтрање.

И од каде си сигурен 100% дека направиле погрешна процена. На што ја базираш таквата сигурност, на статија од Утрински!? Мислам дека во време на криза и тоа како, никому не му оди во прилог да направи погрешна процена. Не те разбирам, кога тоа они се освестиле дека уствари се зафркнале.. вчера !? Па можеа да не обезбедат кредит од банкиве и ќе се повлечеа, т.е. ќе беа елиминирани, па макар и им била активирана банкарска гаранција, боље да го изгубат тоа, отколку да продолжат да вложуваат во бунар. Да не ме сфатиш погрешно, и мене ме нервира одложувањево и целава драма со TAV, ама ако имаш некои сознанија, убаво ти рече и овај_стариов, дај поконкретни информации.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #2035 Posted: 22-Mar-2010 at 19:14



Неодамна, министерот Миле Јанакиески најави дека за ТАВ ќе важат сите обврски што се предвидени во договорот, за чие исполнување ќе има и строги услови. Според Јанакиески, предвидено е одземање на концесијата, а во договорот ќе има клаузула според која ако не се изгради штипскиот аеродром во предвидениот рок од три години, тогаш ТАВ ќе мора да плаќа казна од 5.000 евра за секој ден задоцнување. Исто така, на товар на Турците, Владата ќе може да ангажира друг изведувач.

Поради строгите услови поставени во јавниот повик, наспроти, според европските стандарди, неатрактивноста на нашите аеродроми заради малиот број патници, ТАВ е единствениот заинтересиран концесионер. Другите три квалификувани фирми, „Виена интернационал ерпорт” од Австрија, „Хохтиф“ од Германија и ЕГИСод Франција и Велика Британија не доставија понуди, со образложение дека рокот бил прекраток.
Utrinski

Ovaa vest e od Septemvri 2008.Se ispocituva li dogovorot?Ne.Stispskiot aerodrom ke se "gradi" 2021.HmmmSe ispocituva li rokot za pocetok na rabotite na skopskiot aerodrom?Ne.Se odlaga vekje 3 pati.Sto se raboti na ohridskiot aerodrom(koj e minijaturen).Nisto.

Ako nekoj mene me izlaze 3-4 pati,zosto da mu veruvam deka 5-ot pat zboruva vistina?Koga ke ja napravat novata kasarna,ke pocnam da im veruvam.Zborovi i prazni muabeti ne se dovolni.Potrebno e da pocne da se raboti.Koga ke se pocne,mozeme seriozno da razgovarame.Se drugo e mlatenje prazna slama.Ne e nagagjanje toa deka nisto ne se raboti i se tapka vo mesto,nagagjanje e koga nekoj veruva deka ke pocne da se raboti.

PS Hotelot karsi Ramstor pocna da se gradi pred 2 godini.Sto imame tamu?Ogromna dupka.Hotel nema.Na A.Veliki nema ni dupka.



Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #2036 Posted: 22-Mar-2010 at 18:43
@Sky
Jas ne rekov deka TAV oficijalno objavile deka si odat.Rekov deka so site potezi sto gi vlecat,taka izgleda.A deka samite se svesni deka napravile pogresna procenka,toa e 100% tocno.I kakov e toj konkurs za 2 rabotni mesta?Pa da mozat vo momentov,bi otpustile pola vraboteni(so pravo,zasto ima premnogu vraboteni).
@Stari
Brojot na patnicite go znaea,ama TAV planiraa da go zgolemat brojot za 10 pati.Sega im stanuva jasno deka tesko se doagja o brojka od milion patnici,5 miliona e ednostavno neverojatno.Mozebi sum premnogu sumnjicav,mozebi cela rabota ke ja zavrsat za 6 meseci,samo ne znam kako.Inaku,da ve potsetam,vo dogovorot stoese deka "rabotite mora da zapocnat najdocna do 1Mart.Vo sprotivno,dogovorot propagja,a tenderot se povtoruva.Bankarskata garancija se zadrzuva".Nisto od toa do sega ne e pocituvano.Ova e vekje 3-to odlozuvanje na rabotite.Dali e mnogu ili malku,sekoj sam neka zakluci.
PS Cekavme tolku,ke pocekame uste malku,pa ke vidime...
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #2037 Posted: 22-Mar-2010 at 15:27
tocno e deka celiot proces se razvlece,deka ima nekoi neprozracni raboti vo celiot dogovor!
No mislam deka e neseriozno da zboruvame za otkazuvanje,poradi toa sto bas po baranje na TAV bese celoto cekanje.Ako ne bea sigurni ke se otkazea porano.
A brojot na patnicite ne e iznenaduvanje,Tav go znaese toa uste koga se prijavuvase na tenderot
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #2038 Posted: 22-Mar-2010 at 15:24
Previous
 
Во контекст на наводното заминување на TAV, само да споменам - по дневните весници има актуелни огласи за вработување во TAV Macedonia. Нели е малку нелогично ?! еве и еден линк http://www.tav.jobs/english/makedonya_pozisyonlar.html
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #2039 Posted: 22-Mar-2010 at 15:12
Originally posted by ovaj_stariov

Sale,daj malku poseriozno.

Muabeti od tipot TAV veke razmisluval da si odi se nadvor od sekoja logika.Ako imas nesto da kazis,nekoja informacija sto nie ne ja znaeme,spodelija!
Inaku od prazni muabeti kako sto e tvojov posleden komentar nema potreba


Drugar,jas sum mrtov seriozen.I ne se toa prazni muabeti.Dovolno informacii dadov,pa moze da se primeti deka ne zboruvam na pamet.Voopsto ne se zadovolni so brojot na patnici,a nemaat ni ideja kako bi go resile toj problem.Imaat zalepeno nalepnici TAV i toa e se.A da,platite se namaleni.
Nieden nivni poteg ne ukazuva na toa deka ke gradat.Ti dadov i primer.Prvo treba da se napravi nova kasarna,da se srusi starata,pa da frlaat lopati.Pistata treba da se prodolzi,a so sopstvenicite na nivite ne e ni razgovarano.Stipskiot aerodrom se odlaga za 10 godini.I nekoi iks raboti...
Mene toa ne mi izgleda na seriozna rabota.
Na 1 Mart trebase da POCNE da go gradi Aerodromot(t.e.terminalot).Toa bese posledniot rok.Koj Mart e denes?Sto se sluci na 1 Mart?Potpisvaa dogovor sto e potpisan pred 2 godini.Dogovorot so TAV trebase na 1 Mart da se RASKINE,zatoa sto gi probija site rokovi.I kako sto rekov,kako ke pocnat da gradat,koga na toa mesto seuste e kasarna na ARM?
PS Koga ke pocne izgradbata na kasarnata,ke te obavestam,zasto si nedoverliv.Pozdrav.



Edited by Sale SK - 22-Mar-2010 at 15:16
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #2040 Posted: 22-Mar-2010 at 11:19


neka go pocekaat papata neli i toj treba da dojdi
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 100101102103104 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.627 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.