build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 103104105106107 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2081 Posted: 06-Feb-2010 at 18:28
luge kolku se 40.000 kvadratni metri?
neli gtc e tolku golem?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #2082 Posted: 06-Feb-2010 at 15:33

ТАВ ЈА ИСПИТУВА ПОДЛОГАТА НА СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ

Тур­ци­те го премеруваат "Александар Велики"

Тур­ски­от концесионер на аеродромите ТАВ продолжува со мерењата и ис­пи­ту­ва­ња­та на подлогата на Скопскиот аеродром "Александар Велики". Подготвителните ра­бо­ти започнаа кон крајот на минатата година, а Турците и официјално треба да го пре­зе­мат работењето на двата македонски аеродрома на први март, со при­моп­ре­да­ва­ње меѓу Министерството за транспорт и врски и претседателот на Бордот на ТАВ Мустафа Сани Шенер.
"Кон­це­си­о­не­рот има неколку обврски пред да почне со градбата на новите објекти кои се предвидени со проектот за реконструкција на Скопскиот аеродром. Треба да се исели воениот дел, зашто токму каде што е сега лоциран, ќе биде новата тер­ми­нал­на зграда. Ќе се прават и нови паркинг-локации, а ќе има промени и во прис­та­пот кон Аеродромот, зашто ќе се гради нова клучка. Ќе се продолжува и пистата за 500 метри, на јужната страна", велат од менаџментот на АД "Аеродроми на Ма­ке­до­ни­ја".
ТАВ, според концесискиот договор, треба да ја дислоцира војската, така што ќе $ овоз­мо­жи соодветни услови за работа. Новата терминална зграда, според нај­а­ви­те, треба да има 40.000 квадратни метри. Колку за споредба, сегашниот терминал има 6.000 квадратни метри, а новиот Софиски аеродром има 25.000 квадратни мет­ри. Новиот аеродром е димензиониран да опслужи над 6 милиони патници годишно. Ла­ни Скопскиот аеродром имаше 600.000 патници. Неофицијално се зборува дека, се­пак, "Александар Велики" нема од старт да биде најголем во регионот туку дека ќе се овозможи со етапна градба, доколку има потреба, да се проширува. Додека се гради новата терминална зграда, ќе функционира постојната, за која сега се пра­ват планови каква пренамена ќе има потоа.
Два­та аеродрома сега имаат околу 800 вработени. Концесионерот презема обврска на­ред­ни­те 7 години да не ги отпушта. Уште две години се очекува да продолжи со ра­бо­та и Јавното аеродромско претпријатие, додека да завршат започнатите суд­ски постапки и да се ликвидираат долгувањата и побарувањата.
А.Салтировска                                                                                                                                          http://www.vest.com.mk/?ItemID=EB7BA9BE1A4DE0479C23ED0E853E7BD2

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #2083 Posted: 25-Jan-2010 at 00:15

Власта не стравува од можни тужби за аеродромите

Според Слаѓана Тасева, менувањето на условите за ТАВ не е поразличнo од случајот со ЕВН, само во обратна насока

Соња Маџовска


Дали обидот на мала врата изградбата на карго-аеродромот во Штип да се одложи за други времиња, можеби и за десетина години, може да ја чини многу нашата држава?

Што ако почнат да тужат, како што веќе некои реномирани компании најавуваат, а кои се откажаа од овој тендер за реновирање на скопскиот и на охридскиот аеродром, само поради изградбата на штипскиот.

Владата не е многу загрижена. Таа останува на ставот дека нема ништо спорно во целата постапка, бидејќи немало значајни промени во склучениот договор со ТАВ. Оттаму објаснуваат дека тие ништо не промениле во тендерските услови, според кои, си останува обврската за изградбата на каргото. „Нема промена во делот на тендерот дека треба да се гради карго- аеродромот во Штип. Само има одлагање на неговата изградба поради изработка на метеоролошка студија за движењата на ветровите во Штипскиот и во Светиниколскиот регион“, вели портпаролот на Владата, Мартин Мартиновски. Според него, оваа промена на условите би ја добила и која било друга компанија, а не само ТАВ, како што е во случајов. Една од причините зошто сега се одложува изградбата на каргото, е што, наводно, бил потребен дополнителен елаборат за движењето на ветровите во Штипскиот регион, што треба да покаже дали небото над Штип ги исполнува условите за функционирање на аеродромот или не. Но, зарем ова власт не го знаеше тоа уште пред објавувањето на тендерот?

А токму каргото во Штип ја двоуми реномираната германска компанија „Хохтиф“, па се откажа од учеството на повикот за концесионирање на македонските аеродроми. Нивното мислење го делеа и француската компанија ЕГИС и австриската „Виенски аеродром“, кои, исто така, се откажаа.

Според експертите, пролонгирањето на изградбата на карго-аеродромот во Штип фрла сенка врз тоа колку е рамноправен односот спрема овие потенцијални инвеститори, а дел од нив веќе целиот тендер го окавлификуваа како нефер. Аналитичарите порачуваат дека честото менување на тендерските услови се катастрофални за земјава, бидејќи создаваат несигурност кај инвеститорите.

Според Слаѓана Тасева, претседател на „Транспарентност - нулта корупција“, во случајот со тендерот за македонските аеродроми, другите компании можат да поведат судски спор и теоретски можат да го добијат поради променетите услови во тендерот отпосле, но тоа може да трае со години. Тие може да добијат само отштета, но не и поништување на тендерот. Тоа, пак, значи дека поведувањето судски спор од страна на некоја од компаниите што се повлекоа нема да ја одложи изградбата на аеродромите од страна на турската компанија ТАВ.

За Тасева менувањето на условите за ТАВ не се ништо поразлично од случајот со ЕВН, само во обратна насока. „Не гледам разлика меѓу она што се прави со ЕВН и ова со ТАВ. Само при менувањето на условите за австриската компанија тие се лоши и затоа таа реагираше со тужба, која најверојатно ќе ја добие. Додека во случајот со ТАВ, менувањето на тендерските услови им одговара на Турците, па затоа тие молчат. Во секој случај, оваа практика на власта да ги менува тендерските услови создава несигурност и ги става инвеститорите во нерамноправна положба. Власта со компаниите се пазари во зависност од тоа за кој инвеститор станува збор. Ова е катастрофална состојба што е на границата на коруптивно однесување. Нашите институции прават се' тендерските услови да изгледаат формално законски, а, всушност, се незаконски“, смета Тасева.

А Владата во меѓувреме за ТАВ направи уште неколку отстапки. На двапати Турците добија одлагање на рокот за почеток на инвестицијата. Сега останува ветувањето дека турската компанија ќе почне да гради на 2 март. Таа ги доби под 20-годишна концесија аеродромите во Скопје и во Охрид, со обврска да ги модернизира, за што ќе вложи околу 200 милиони евра. Планирано е прво да се гради нов терминал и да се продолжува пистата на „Александар Велики“, а паралелно со тоа да се врши целосна реконструкција на „Св. Апостол Павле“.

Владата неколку пати повтори дека веќе нема да се прават никакви отстапки и дека ако се пробие и последниот рок, Македонија ќе ја ефектуира гаранцијата од шест милиони евра што ја депонирала компанијата ТАВ. Инаку, договорот со ТАВ се' уште не е ниту јавно објавен и две години откако е склучен, јавноста не знае на што точно се обврзале нашата Владата и ТАВ.                                                                                                                                             http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D8DD2EEF40864F4C9F7424258BBD2FFC   

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2084 Posted: 18-Jan-2010 at 15:07
Originally posted by krale

Кловер, го забораваш повратниот лет, мислам дека и тие патници се бројат нели?
Да, претпоставувам... Инаку постот го избришав пред да ми реплицираш. бидејќи само се дуплирав за она што го кажа гитардемон во меѓувреме, па еве да не се чудат луѓето за таа забелешка Smile
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #2085 Posted: 18-Jan-2010 at 14:40
Кловер, го забораваш повратниот лет, мислам дека и тие патници се бројат нели?

1999 и 2000 само зборуваат каков потенцијал има аеродромот. Да, имаше затворени правци во Косово, но од друга страна имаше визи, тешко се излегуваше и влегуваше во земјава, а и кризата сепак откажа некои кои планираа да летаат во тој период. Значи ако Приштина во овој момент (со помала популација, стандард и со визи) има 1.2 милино, Скопје по сите нормални параметри би морал да има 1.5 милиони. За жал малиот број е резултат на лошото менаџирање со Аеродромот, а не на потенцијалот на самиот аеродром, мислам дека ќе се сложите.

Јасно дека тоа нема се случи во 2010, но со добри ниско-буџетари, може да се престигне Приштина за 5 години.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2086 Posted: 18-Jan-2010 at 14:31
Забораваш дека за време на косовската криза не работеше тамошниот аеродром, а освен тоа сите хуманитарни организации и слични мисии доаѓаа во Скопје и преку Петровец. Тоа дека ќе помине милион ќе помине, не се ТАВ будали, ама дека ќе биде во 2010 нема теорија. Прво треба да дојдат lcc, а во меѓувреме и да се подигне животниот стандард. Не е екскурзија во Париз само трошоци за лет. Треба пари и за престој.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #2087 Posted: 18-Jan-2010 at 14:27
Види вака... смешни се овие коментари. Па Скопје веќе имаше преку 1 милион патници и тоа пред 10 години. Што значи во 2010 дека не може да направи таква бројка е нелогично. Да не зборувам дека Приштина во 2009 имаше 1.2 милиони, со помала популација и помал стандард. Сегашната бројка од 600000 е реално побајаги потценета. ТАВ тоа добро го знае инаку не би ни влегувале за 600000.

Инаку осцилација од 300000 е само 4 дополнителни лета дневно (со 100 патници), така да воопшто не е нереална.

Втората идеја ти е добра - за терминалот да се искористи за нискотарифите. Не знам што е во план, треба да се погледне идејниот проект.

Edited by krale - 18-Jan-2010 at 14:30
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2088 Posted: 18-Jan-2010 at 12:16
Ајде де. За поголем аеродром (како Софија или Белград) можеби осцилација од 300 000 патници годишно (околу 10% од нивниот патникопоток) не е многу голема. Но, за Скопје тоа значи зголемување од 33% што неможе да се оствари преку една лоу-кост компанија и без национален авиопревозник. Има неколку предуслови и за лоу-костерот. Треба да е позициониран во Скопје за да може да опслужува многу дестинации за да донесе 300 000 патници годишно и се сомневам дека една единствена компанија може да се справи со тоа.
Инаку за капацитетот мислам дека е прилично доволен за средно-временски период. Што се случува со сегашниот терминал по градбата на новиот? Доколку не се планира на негово место да се гради нешто, со мала модернизација може зградата да се пренамени исклучиво за лоу-костерите притоа нудејќи помалку и понеквалитетни услуги за сметка на помали трошоци и такси, што автоматски привлекува доста компании. Тоа го направија во Софија, старата зграда (Терминал 1) е исклучиво за нискотарифците.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #2089 Posted: 18-Jan-2010 at 11:27
Originally posted by axel


<p id="ArticleTitle">ТАВ почна да копа на Скопскиот аеродром


ТАВ
ги почна подготвителните работи на Скопскиот аеродром "Алек­сан­дар
Велики". Од аеродромското претпријатие потврдуваат дека се ис­пи­ту­ва
теренот на две локации - во делот каде што треба да се продолжи
полетно-слет­на­та патека и на локацијата каде што треба да се градат
новата тер­ми­нал­на зграда и паркингот. "До почетокот на март, новиот
концесионер треба ком­плет­но да го преземе работењето со Аеродромот.
Беше одржан сос­та­нок со авиокомпаниите кои летаат од 'Александар
Велики' . Следен чекор е преземањето на вработените", велат од
Скопскиот аеродром. Од укинувањето на визите за македонските
државјани на 19 декември, бро­јот на патници за европските земји од
Скопскиот аеродром е зголемен за 11,5 насто, споредено со истиот период
минатата зима. Во 2009, на го­диш­но ниво падот на патници, во споредба
со 2008 година, е 8,1 отсто. Само лани во де­кем­ври, споредено со
истиот месец претходната година, имало зго­ле­му­ва­ње на бројот на
патници од 2,1 насто. За 13 дена од јануари, бројот на патници од
Скопскиот аеродром е зголемен за 9,1 насто. Лани Скоп­ски­от аеродром
имал 600.000 патници.                                                       

http://www.vest.com.mk/?ItemID=DDD8D5A041499E4C8215C07A299939A2



Ако оваа година има пораст од 10%, тоа значи дека Скопскиот ќе има близу 700000 патници, што значи бројката од 1 милион е многу блиску и брзо ќе стане реалност ако дојде барем 1 ниско-буџетна авио компанија.

Затоа ќе повторам дека е смешно да се проектира ваков централен аеродром за 1,5 милион патници (идеално).
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2090 Posted: 18-Jan-2010 at 00:11
„Хохтиф“: Отстапките за ТАВ не се фер



Подоцнежната промена на првичните услови за наддавањето за аеродромите ги става во нерамноправна положба сите други учесници што не беа избрани, изјави за „Дневник“ Андреас Штајнер, портпарол на „Хохтиф“

Постапката за избор на концесионер на двата македонски аеродрома е нефер бидејќи победникот доби нови, подобри услови од пропишаните во јавниот повик кои важеа за сите заинтересирани, реагира германската компанија „Хохтиф“. Таа беше една од четирите што првично беа заинтересирани за концесионирање на аеродромите во Скопје и во Охрид.

Во „Хохтиф“ велат дека будно ја следат целата постапка околу приватизацијата на македонските аеродроми, па наскоро ќе одлучат дали и што ќе преземат.

- Подоцнежната промена на првичните услови за наддавањето ги става во нерамноправна положба сите други учесници што не беа избрани. Затоа, таквата процедура може единствено да се смета за нефер. Поради тие причини, ние со голем интерес и внимание ќе ја следиме приватизацијата на македонските аеродроми - изјави за „Дневник“ Андреас Штајнер, портпарол на „Хохтиф“.

Реномираната германска компанија се откажа од учеството на повикот за концесионирање на аеродромите во Скопје и во Охрид најмногу поради обврската за изградба на карго-аеродромот во Штип, за кој експертите предупредуваа дека е неисплатлива инвестиција. Ставот на Германците го делеа и француската компанија ЕГИС и австриската „Виенски аеродром“, кои се откажаа од истата причина. Штипскиот аеродром, оддалечен само дваесетина километри од скопскиот „Александар Велики“, беше оценет како нерационално решение и во студијата за развој на македонските воздушни пристаништа што ја подготви холандската консултантска куќа „Нако“ по барање на Владата.

Последната отстапка на Владата кон ТАВ , откако претходно на Турците двапати им беше продолжуван рокот за почеток на модернизацијата на двата аеродрома ја разбранува експертската јавност. Експерти за јавни набавки сметаат дека со промената на условите по изборот на концесионерот се доведува во прашање регуларноста на целата постапка, со што се дава добра основа за поништување на јавниот повик. Тие објаснуваат дека трите компании, доколку се жалат пред меѓународни институции на нееднаквиот третман што го добиле во Македонија, сигурно ќе го добијат процесот.

И покрај ваквите реакции, Владата останува на ставот дека нема ништо спорно во целата постапка, бидејќи немало значајни промени во склучениот договор со ТАВ.

Турската компанија ги доби под 20-годишна концесија аеродромите во Скопје и во Охрид, со обврска да ги модернизира, за што ќе вложи околу 200 милиони евра.

Според најавите на ТАВ, по двете одлагања на почетокот на модернизацијата, градежните работи дефинитивно ќе почнат на 2 март. Планирано е прво да се гради нов терминал и да се продолжува пистата на „Александар Велики“, а паралелно со тоа да се врши целосна реконструкција на „Св. Апостол Павле“.

Даница Тунтевска


Ај честито. Сепак и пеналите се поефтини отколку да си купиме тенкови наместо да ни ги донира турската влада. Стојам на тоа. И онака ако не се Турците ние досега со тенџериња ќе бевме место шлемови.

Инаку да не бидам пицајзла, веста на GM не е за во авиокомпании? Не за друго, да ни се сортираат точно вестите.

Edited by гитардемон - 18-Jan-2010 at 01:14
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2091 Posted: 16-Jan-2010 at 15:33

ВЛАДАТА ПОДГОТВУВА ТЕРЕН ЗА ТАВ


Аеродроми да и вратат на М-НАВ 2,5 милиони евра


Македонската влада ги прави потребните подготовки за доаѓањето на Турската компанија ТАВ која, според најавите, треба од март месец да почне со инвестиции во аеродромите Александар Велики во Скопје и Св. Апостол Павле во Охрид. Поради тоа, Владата донесе одлука претпријатието Аеродроми да и врати долг од 2,5 милиони евра на македонската контрола на летање М-НАВ.

Од Владата велат дека долгот мора да се врати назад до крајот на февруари 2010 година. Покрај тоа, М-НАВ треба да го врати на рати кредитот на ЕБОР и тоа еден еден месец пред одредениот датум.



Edited by my Macedonia - 16-Jan-2010 at 15:34
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2092 Posted: 16-Jan-2010 at 12:57
Браво за Montevideo, @VirginAtlantic одличен проект Cheersне сум го знаел.

Јас би бил задоволен и со она што го видовме на рендерите кога се претставуваа турците иако веројатно тоа мало рендерче е далеку од конечното решение.



Што се однесува за веста која ја постави axel, можам да кажам само Cheers


Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #2093 Posted: 16-Jan-2010 at 12:18

ТАВ почна да копа на Скопскиот аеродром

ТАВ ги почна подготвителните работи на Скопскиот аеродром "Алек­сан­дар Велики". Од аеродромското претпријатие потврдуваат дека се ис­пи­ту­ва теренот на две локации - во делот каде што треба да се продолжи полетно-слет­на­та патека и на локацијата каде што треба да се градат новата тер­ми­нал­на зграда и паркингот. "До почетокот на март, новиот концесионер треба ком­плет­но да го преземе работењето со Аеродромот. Беше одржан сос­та­нок со авиокомпаниите кои летаат од 'Александар Велики' . Следен чекор е преземањето на вработените", велат од Скопскиот аеродром.
Од укинувањето на визите за македонските државјани на 19 декември, бро­јот на патници за европските земји од Скопскиот аеродром е зголемен за 11,5 насто, споредено со истиот период минатата зима. Во 2009, на го­диш­но ниво падот на патници, во споредба со 2008 година, е 8,1 отсто. Само лани во де­кем­ври, споредено со истиот месец претходната година, имало зго­ле­му­ва­ње на бројот на патници од 2,1 насто. За 13 дена од јануари, бројот на патници од Скопскиот аеродром е зголемен за 9,1 насто. Лани Скоп­ски­от аеродром имал 600.000 патници.                                                       

http://www.vest.com.mk/?ItemID=DDD8D5A041499E4C8215C07A299939A2



Edited by pbanks - 16-Jan-2010 at 12:45
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #2094 Posted: 14-Jan-2010 at 14:22
Ех,и јас би сакал да имаме вакво нешто во Скопје!
Но колку што знам веќе има проект по кој ќе се гради аеродромот.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #2095 Posted: 14-Jan-2010 at 14:05
Далеку ќе биде Петровец од ова. Е ова е нешто навистина убаво! Браво Виргин!
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #2096 Posted: 14-Jan-2010 at 10:48
Originally posted by Andrej_LJ

На Скопје му треба убав терминал, со не повеќе од 4 воздушни ракави, но пред се модерен и дизајнерски. И се разбира силна домашна (или странска) компанија, која би го избрала за хаб. 
 
Потполно се согласувам со тебе!
Кога гледам темата за аеродромот во Скопjе, винаги си мисла дека тоа как би било да изгледа наjдобро. За мен новиот терминал на аеродромот на Монтевидео би бил идеален за Скопjе:
 

Carrasco International Airport, Montevideo, Uruguay

Арх. Рафаел Виноли

Капацитет: 1.8 милиони патници годишно со можност да прими до 3 милиони
Инвестициjа: 134 милиони $
Откриен: 5 октомври 2009г., за патници 29 декември 2009
Паркинг: 1200 возила
 
 
 
 
 
 
 
На SSC има много повеке слики. Аеродромот е прекрасен!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #2097 Posted: 11-Jan-2010 at 22:00
Ок, нема грешка... проценката за големината ја ценам од проектниот план што беше постиран овде пред некоја страна.

Инаку, во секој случај ќе биде многу подобар од овој сегашниот, ама нема да биде аеродром што ќе „штрчи“ на Балканот како посебно нешто.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2098 Posted: 11-Jan-2010 at 21:51
Cheers  за веста

----------------------------------------------------------------------------------

Се слагам со гитардемон и VladimirP (кrale, мислам дека избрзуваш со заклучоците). А и нема потреба од око да ја цениме големината на терминалот, кога таа најреално се цени преку годишниот капацитет за патници, податок кој е соопштен. На крајот на краиштата, објектот изгледа прилично практичен за проширување.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2099 Posted: 11-Jan-2010 at 21:32

Малце трчење пред руда ми делува.
Од ена слика-рендер на фасада неможе да видиме што све ќе содрзи комплексот.
Впрочем и на ТАВ и е во интерес да ги имаат тие делови за да и преку нив заработат
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2100 Posted: 11-Jan-2010 at 21:22
Па добро гаражи за рент-а-кар, зграда за авиокомпании, карго терминал и хотел нема да бидат прикажани на рендерот сигурно бидејќи не се дел од зградата на главниот терминал. Не знам ни дали се обврзани тие да изградат такви објекти, или ќе си бараат инвеститори кои сами ќе дојдат ако проработи добро. Ако под мини трговски мислиш на 10-20 продавници што се и повеќе од доволно за 5.000.000 патници годишни, тогаш има тука во секој случај место.

Туку нели рокот беше до први март, а сега викаат баш на втори ќе почнат. Зошто не на први? Мислам дека има некоја финта тука, само немам доволни знаења од право за да сфатам што се случува.

Сепак, како што некаде прочитав, тоа е цената што ја плаќаме за безрезервната поддршка на Турција во сите меѓународни сфери. Затоа ги оставаат ТАВ да нè маткаат, а по сè Турција што ни дала, веројатно е и политички фер одиграно.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 103104105106107 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.645 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.