build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 15-Feb-2016 at 13:31
Денеска
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 14-Feb-2016 at 23:47
Кога ќе ја донесат во депото во К.Вода сакам да ја видам и да ја слушнам како работи?
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Online
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 14-Feb-2016 at 17:30
Originally posted by ehrlich

Мислам, навистина не би сакал, но се повеќе оди кон тоа дека навистина има проблем со самите пруги.


Наводно и најверојатно проблемот се работи во поставеноста на тркалата на возот, односно врз тркалата е спојот на вагоните, а не како на вагоните што ги имаме каде што за секој вагон си има тркала посебно.
И сега, проблемот се јавувал во одредени места или кривини каде нема добра нивелација на пругата, па се случува да напред вагонот се наклонува првин на лево да речеме, па на десно. Е во моментите кога предниот вагон во тој момент се наклонува на десно, вториот вагон е наклонет кон лево и сето тоа предизвикувало да реагираат тие сензори, се надминувала дозволената толеранција на ваквиот начин на однесување на вагоните во текот на движењето.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 14-Feb-2016 at 16:35
Асемблирање на дизел моторната гарнитура

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 14-Feb-2016 at 16:33
zabegan, Со новата дизел моторна гарнитура да во делот на моторите (тоа е различно од предходната)
Но со сите следни веќе ќе го нема тој период на обуки и тестирања.
Иначе во моментов една од гарнитура се тестира на огромно (за нас) растојание во Кина

zokidac, Во принцип може но сепак се проектирани да се троделни (мотори, хидраулика, ...)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 14-Feb-2016 at 06:30
Доколку има потреба во иднина има можност за додавање на вагони така?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 14-Feb-2016 at 02:37
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by ViktorMKD

Добивме две гарнитури!!! Се знае ли кога ќе пристигне следната?

Многу бргу, во Средоземно море е
малце лаичко прашање... дали сите ќе поминуваат на истите тестови?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 13-Feb-2016 at 22:31
Originally posted by ViktorMKD

Добивме две гарнитури!!! Се знае ли кога ќе пристигне следната?

Многу бргу, во Средоземно море е
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 13-Feb-2016 at 20:51
Добивме две гарнитури!!! Се знае ли кога ќе пристигне следната?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 13-Feb-2016 at 18:34
Originally posted by ViktorMKD

А, дали некој знае како ќе биде нумерирана оваа гарнитура?


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 13-Feb-2016 at 10:53
ВЛАДО МИСАЈЛОВСКИ: Освен нарачаните шест, ќе купиме уште нови возови

Имаше многу шпекулации по медиумите дека новиот воз не можел да вози по нашите пруги или дека технички не бил соодветен на железничкиот систем во Македонија, но еве изминатава недела ги демантиравме тие шпекулации. Овие возови се конструирани со техничка помош на македонски инженери

Во земјава по долги години се обновува потенцијалот во железничкиот сообраќај. Пристигна вториот воз од шесте нови што ги набави Владата. Со каква динамика ќе стасуваат и другите?

- За првпат по неколку децении започнавме со обнова на возниот парк во железницата. Сите бевме сведоци во каква состојба беа возовите пред оваа Влада да почне да инвестира во подобрување на возниот парк. Затоа решивме да инвестираме 25 милиони евра само во набавка на шест нови патнички воза. Велам само во патнички возови, затоа што инвестиравме и во набавка на товарни вагони и локомотиви.

Минатата година пристигна првиот електормоторен воз и тој пред неколку дена официјално го пуштивме во употреба на релација Скопје-Велес-Табановце. Имаше многу шпекулации по медиумите дека овој воз не можел да вози по нашите пруги или дека технички не бил соодветен на железничкиот систем во Македонија, но еве изминатава недела ги демантиравме тие шпекулации. Овие возови се конструирани со техничка помош на македонски инженери, кои директно учествуваа во процесот на производство во Кина. Сите возови се произведени по европски стандарди на кои одговараат и нашите пруги, така што нема простор за шпекулации.

Вториот воз е од типот на дизел моторна гарнитура, кој ќе сообраќа на релација кон Битола. Но пред да го пуштиме во употреба најпрво ќе мора да ги помине истите безбедносни тестови за кои имам информации дека ќе траат околу еден месец. Останатите четири воза ќе стигнат најдоцна до крајот на април, и тоа најпрво ќе пристигнат два, па потоа уште другите два воза. Со оваа инвестиција ќе го замениме 60 проценти од патничкиот возен парк во железницата.

Дополнително правиме анализа да набавиме уште неколку воза, со што целосно ќе го обновиме возниот парк и ќе овозможиме сигурен, безбеден и квалитетен патнички превоз за граѓаните на Македонија

Во тек е и проектот за реконструкција на железничките станици по должина на Коридорот 10. Во која фаза е изградбата на пругата до Бугарија, од Битола кон Грција и проектот за изградба на пруга од Кичево кон Албанија?

- Откако оваа Влада дојде на власт ја согледавме потребата од нужно рехабилитирање на пругите и изградба на нови делници, сè со цел од една страна за да ја раздвижиме домашната економија и да ги задоволиме потребите на домашните компании кои го користат железничкиот сообраќај, а од друга страна Македонија да ја направиме конкурентна транзитна земја за надворешните компании, бидејќи тука поминува еден од најважните коридори, а тоа е Коридор 10.

Приоритет изминатите години ни беше рехабилитација на пругата токму на коридорот од Табановце до Гевгелија. Со завршување на оваа реконструкција ќе овозможиме поголеми брзини на пругите, а со тоа и намалување на времето за транспорт, што е многу важно во бизнисот со превоз на стока.

Во исто време, започнавме со еден проект со кој сметаме дека дополнително ќе го раздвижиме железничкиот транспорт низ Македонија, а тоа е изградба на пруга на Коридор 8. Ова е исклучителен важен проект бидејќи ќе овозможиме железничка врска на Исток кон Бугарија и на Запад кон Албанија. Во меѓувреме, работиме и на проектирање на нова пруга од Кичево до Лин, границата со Албанија и еден крак од оваа пруга и кон Охрид.

Морам да спомнам дека завршивме со реконструкцијата на меѓународната железничка станица во Скопје, а работиме и на реконструкција на 10 железнички станици на Коридор 10 за кои очекувам дека комплетно ќе бидат завршени оваа година, за што вкупно инвестиравме околу 4,5 милиони евра, средства добиени преку европските фондови.

Целото интервју на http://telegraf.mk/aktuelno/ekonomija/ns-newsarticle-vlado-misajlovski-osven-naracanite-sest-ke-kupime-uste-novi-vozovi-intervju.nspx
За сè има вторпат
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 12-Feb-2016 at 20:41
А, дали некој знае како ќе биде нумерирана оваа гарнитура?
Back to Top
SkopjeZaVardar View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 13-Dec-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 66
  Quote SkopjeZaVardar Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 12-Feb-2016 at 20:30
Еве од денес, превземено од ФБ страната: Клуб на љубители на железниците во Македонија.



Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 12-Feb-2016 at 15:41
Денес видов како ја составуваат новопристигнатата гарнитура во депото кај Пивара. Не можев да сликам, за жал.
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 11-Feb-2016 at 14:47
Освен насмеани лица кои видовме дека се возат низ возовите (барем на првиот ден), некој да сподели повеќе искуство ако се возел.

Вчера, моите родители биле на кратко растојание до Зелениково, и рекоа дека возот на излегување од станицата „Јане Сандански“ сам запрел поради наклонот кој го има самата пруга на таа делница. Мислам, навистина не би сакал, но се повеќе оди кон тоа дека навистина има проблем со самите пруги.

Исто така, кажаа дека во возот, цело време имало Кинез, веројатно од самата компанија.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 11-Feb-2016 at 02:03
Originally posted by Џоле

Без да ги помине потребните тестови? Некако многу бргу го пуштаат во сообраќај.
најверојатно само новинарска будалаштина е... сите знаеме дека си кажуваат се од памет
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 09-Feb-2016 at 18:52
Originally posted by kultuzin

Originally posted by BOJAN

Култузин, нека е со среќа новиот воз. И покрај тоа што мислиш поинаку, јас искрено се надевам дека железничкиот превоз може да биде подобар ако се сака, а не возот да заврши во ендек.


Не мислам поинаку. Го мислам истото како и ти. И тоа сум го кажал, железницата може и треба да биде подобра. Не само во делот на подобри пруги и нови возови. Туку и во делот на подобри возни редови, подобра веб страна, побрзо, поточно и пофлексибилно информирање, подобро одржување на пругите, подобри железнички станици, со автомати са купување на карти, нормални и чисти тоалети во железниците, интегриран и ускладен градски со железнички превоз. Можност за купување на карти кои ќе важат и за градски и за железнички превоз. Можност за превоз на велосипеди и многу други работи. Она што јас со тебе не се согласувам е тоа што твоите критики се идеолошки и политички мотивирани, додека јас секогаш се трудам да бидам реален и конструктивен. Знаеш и самиот дека го критикувам онаа што не ми се допаѓа. Последно беше со офицерскиот дом во Битола. А еве како што гледаш и за железницата имам што да кажам но не можам да не реагирам кога БАГРА од политичари кои во животот со прст не мрднале за ништо во земјата сега излегуваат со лажни обвинувања и критики. Тие луѓе за мене се нерелевантни и нивниот збор нема ама воопшто никаква тежина.


Па сите овде Култизин истото го сакаме и бараме, но нашата влада, која да не го забораваме фактот дека е десет години на власт, не започна со ниеден од овие проекти, а најголем дел од ова што ни си го посакуваме не е ни во најава.

Многу ли е тешко да се спроведат сите овие работи, да се отпочне проект за приградска железница, да се поврзе аеродромот со главната железничка станица (се работи за факинг два-три километри), ама не, нашите власти не размислуваат за вакви работи.

И да ги најават сега, нема да им поверувам, затоа што можеби 90% од луѓето се партиски обоени, но јас си ги следам сите, и им ги памтам работите.

Воедно, ќе кажам и ова, како син на железничар, кој буквално пораснал во воз, Македонски железници ја имаа најбедната година, минатата година, во текот на своето постоење. Ова треба само да се признае, а не да се етикетираат луѓе дека биле опозиција.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 09-Feb-2016 at 18:47
Многу ми направи мерак купувањето на новите гарнитури. За вакво задолжување немам ништо против. Но исто ми е многу и жал кога ќе видам дека и со ваква смешна фрекфенција на пругите како и со смешната брзина на возовите сепак се случуваат несреќи. Да има тука удел лошата инфраструктура но стравот е во тоа што има случаи и каде се гледа необученоста на оние од кои зависат стотици животи...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 09-Feb-2016 at 18:11
Без да ги помине потребните тестови? Некако многу бргу го пуштаат во сообраќај.
За сè има вторпат
Back to Top
MartinX View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote MartinX Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 09-Feb-2016 at 16:49



Пристигнува вториот воз од Кина.
Предвидено е да биде пуштен во сообраќај следната недела. Првично ќе сообраќа на релација Скопје-Битола.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.262 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.