![]() |
![]() |
![]() |
Концесија на автопатишта |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 14> |
Author | |||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Црвени Брегови и Криволак изгледа на истото се мисли а?!
![]() ![]() ![]() Нема везе сепак и без таа реченица смислата се задржува. Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:23 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
1.
![]() 2. Форсирање на Штип со автопат до Скопје и со аеродром е дел од надворешната политика и моменталната ситуација околу Криволак како НАТО база. Овде повеќе не сакам да навлегувам. Јас сум против, но нашата влада нешто надвор договорила и сега тоа е, што е! Само незнам зашто не се зема во предвид Црвени Брегови како алтернатива на Криволак, па да има аеродром во каде што треба да има, и да има автопат каде што треба да има. Ама изгледа пак е последица од домино ефектот на темата обработена во 1. 3. Кловер не би се сложил со тебе кога автопатот и железницата ги ставаш одма на кантар. Автопатите се приватни, а железницата државна. Можеби би требало и пругата со БГ да се даде под концесија,а можеби е подобро да биде и под државна капа......Шознам тука не навлагам, само зборот ми е да не ги ставаме на кантар. Свесен сум за потребата од пругата, но малце со твојата реченица ме асоцираше на оној старскиот муабет "Владата да направи фабрики, младите кај да се вработат!!!". ![]() Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:14 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Малку подетално да го проанализираме планот за давање на автопатски делници под концесија.
Еве како би изгледала Македонија, доколку по некое чудо планот се оствари: ![]() Од самата мапа, веднаш се гледа дека има доста недоследности... Единствено објаснување кое можам да го претпоставам за форсирањето на Охрид-Битола и Велес-БГ е автопатски да се пополнат сите алки на т.н. централен коридор исток-запад (АЛ-Битола-Велес-Штип-БГ). Поради периферната поставеност на коридорот 8, можеби идејата е поцентралните делови на Македонија да добијат своја автопатска врска на правец исток-запад. Но дури и да е така, се поставуваат неколку важни прашања: 1. Интензитетот на сообраќајот генерално ни е толку мал, што сме на „тенок мраз“ дури и за делници од коридорот 8 (кој има поголем проток на сообраќај и многу поголемо меѓународно стратешко значење), а камо ли да го удвојуваме и да ствараме алтернативи и „конкуренција“... Истото тоа во голема мерка важи и за Штип-Миладиновци во однос на Штип-Отовица. Се плашам дека ова ќе се одрази во тоа какви понуди ќе добиеме... 2. Зошто упорно Струмичкиот регион (а во пакет со него и Радовиш) се лишува од можности за развој??? Веќе почнува да смрди на политичка мотивација! На толку автопати кои толку лесно ги цртаат, можеа да зацртаат еден и накај Струмица, град и регион кој заедно со Скопје и Полог најбргу се развива и заслужува поголеми инфраструктурни проекти. 3. Зошто се форсираат автопати далеку повеќе од нашите капацитети и потреби, а железницата никој не ја есапи? Што ќе ни се на пример две автопатски врски со Бугарија, а немаме ниту една железничка... Веле Самак во едно неодамна постирано интервју на форумов ги нагласуваше автопатите како предуслов за привлекување на странски инвестиции. Исто така се пофали дека работат на носење инвеститор кој би отворил фабрика за автомобили во Македонија, како круна на инвестициите. Не знам како г-дин Самак земислува да се транспортираат тие автомобили... Зарем со шлепери? Се добива впечаток на оптимистичко но плитко дилетантско планирање. Очигледно дека (дури и да се реални очекувањата на владата за концесиите) странските инвеститори многу повеќе би преферирале пристојни железнички врски, отколку презаситеност со автопати... Но еве спремен сум дури и да навивам за ваков (пре)оптимистички проект, само барем нека ја „урамнотежат“ мапата и нека предвидат поврзување Штип-Радовиш-Струмица. Ако е преоптимистички, барем нека биде преоптимистички за сите подеднакво! Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:51 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() Во врска со делниците за под концесија, (засега) нека ги прешкртаат 6 и вториот дел од 4 и се ќе биде во ред... Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:47 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Ова за малце ќе ни промакнеше... од 21.08:
http://netpress.com.mk/vest.asp?id=37900&kategorija=2
Колку што памтам и за аеродромите тргнавме со дваесетина заинтересирани, па продолживме со четири кои останаа во процесот, за на крај да добиеме само една понуда. Ако пробаат тотално неатрактивните делници (за кои крајно нереалистично даваат оптимистички најави) да ги „спакуваат“ со оние делници кои имаат пореални шанси да привлечат интерес кај концесионерите, најверојатно ќе добиеме лош исход и на ова поле. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
да само нешто е под концисија но се друго им е под кирија, скоро цела инфраструктура во хрватска е на кредит па така веќе долгот (внатрешен и надворешен) официјално им е 60 милијарди евра додека гласините се дека веќе надминал 100 милијарди, па сега видете што се е под капа на државата!но и со така голем долг тие воопшто не се тревожат напротив постојано нешто ново почнуваат најверојатно толку го загризале муабетот за потрошувачко општество што ни самите веќе незнаат каде и колку им е чергата, но истата ситуација е во повеќето земји во транзиција освен кај нас каде ндворешниот долг ни е на скромни 2 милијарди евра што е за пофалба, е сега го немаме лажнио сјај како тие новокомпонирани транзиции кои и покрај толку преоптеретување сеуште се далеку од европа и западот бидејки форсираат неприроден начин на економски раст нешто шо е дренд во моментов во светот но кај и да е само по себе ке се сруши, чисто офтопик еве една добра анимирана презентација за тој way of life на конзумирачко општество: www.storyofstuff.com |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Грешиш, еве те поправам ![]() Имаат дадено нешто под концесија, ама најголем дел од мрежата е под капа на државата. Edited by Cloverstack - 18-Aug-2008 at 15:37 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
gotsomekicks ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 305 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Јас колку што сум информиран во Хрватска поголемиот дел од патиштата се дадени под концесија. Поправете ме ако грешам. Не сметам дека има нешто лошо тука. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
nemaat veke sto da prodavaat , pa ke gi davat i patistava pod koncesija, sramno e bogami :( |
|||||||||||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() Не И не се работи за продавање, туку за концесија. Сепак е различно ![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
samo kaj nas li se prodavaat patistava?
|
|||||||||||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() Важно надлежните се оптимисти, воопшто не се штедат кога стнува збор за цртање автопати ![]()
![]()
![]()
Edited by Cloverstack - 18-Aug-2008 at 14:07 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=7BED7550A6D9C74482BD5A534554E1EB |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
17.07.2008,
14:45
ПРОЕКТ ВРЕДЕН 2,4 МИЛИЈАРДИ ЕВРА ВЛАДАТА ЌЕ ГРАДИ НОВИ ПАТИШТА Ќе се градат нови патишта ширум земјава. Владата бара прелиминарно да се пријават компании кои се заинтересирани да соучествуваат заедно со властите во изградба, финансирање, стопанисување и одржување на неколку автопати со наплата на патарини низ државава. Барањето е објавено во неколку домашни весници, но и во угледни светски списанија како ,,Фајненшл Тајмс’’ и ,,Економист.’’ Преку реализирање на ваквата замисла Владата има за цел подобрување на патната инфраструктура, еден од клучните елементи за влез во Европската Унија.Со овој проект треба да се изградат вкупно 550 километри автопат, поделен на седум делници. Најдолгата делница која ќе изнесува 130 километри ќе го поврзува граничниот премин Меџитлија, со Велес. Велес пак ќе биде поврзан и со Обел, на границата со Бугарија. Другите делници ќе ги поврзуваат граничниот премин Ќафасан и Битола, Гостивар и охридскиот аеродром, Романовце и Деве Баир на границата со Бугарија, Штип и Миладиновци, додека најкратката делница која изнесува 13 километри ќе биде заобиколницата Скопје – Блаце. Предвидено е овој проект да чини 2,4 милијарди евра. На концесионерите ќе им биде дадено време од околу три години за изградба на делниците. Концесионерите ќе стопанисуваат со овие патишта во период од 20 до 25 години, слично како и концесијата за аеродромите.Од Министерството за транспорт и врски велат дека клучно при изградбата на инфраструктурата ќе биде поттикнување зна интерес кај приватниот сектор кој заедно со Владата би работел во креирањето на новите патни правци. www.sitel.com.mk Edited by lslcrew - 17-Jul-2008 at 18:35 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Останува да видиме што ќе се деси со тендеров па да ни се разјаснат сите дилеми. А за земјиштето во аеродром објаснив на друго место што е работата, да не ја гушиме темата тука.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Ако се сеќавате имаве исто вакви нерелани проценки и околу цената на земјиштето во Аеродром (карши Бисер), па повторно по „багателната“ цена од преку 350 еур квадрат ако не се лажам сепак никој не се јави заинтересиран. Кога ќе сфатат властиве дека приватникот го интересира само времето на поврат на инвестицијата и заработката после тоа. Ништо паушално или илузионо, едноставна математика е во прашање.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Баби и жаби... Нема никаква врска колкав процент од автопатите низ Европа се под концесија. Тоа што е клучно е дека на сообраќај од 3000 ПГДС па и помалку за некои од набројаните мегаломански замисли, приказната завршува. Има надеж за одредени делници, но и тоа не можам да го сватам пресериозно, кога сериозноста на целава најава е поткопана со крајно нереалистични проценки... |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
http://dinamico2.unibg.it/highways/paper/FAYARD.pdf
Еве некоја анализа за европа. Edit: Еве уште некоја http://www.worldbank.org/transport/roads/tr_docs/hwy_conc.pdf Edited by lslcrew - 16-Jul-2008 at 21:36 |
|||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |