build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Концесија на автопатишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 14>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 13-Sep-2008 at 03:22
Црвени Брегови и Криволак изгледа на истото се мисли а?! Roll%20eyesBig%20smileCrazy

Нема везе сепак и без таа реченица смислата се задржува.


Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 13-Sep-2008 at 03:02
1. Кога ја гледам мапата, уште во првата милисекунда ми светнува потребата да се казни некој што не гласал за актуелната гарнитура. Политичката мотивација лебди во воздух, ја има секаде околу нас! Па зарем оваа влада е влада само на тие што гласале за нејзе?! Срамота!

2. Форсирање на Штип со автопат до Скопје и со аеродром е дел од надворешната политика и моменталната ситуација околу Криволак како НАТО база. Овде повеќе не сакам да навлегувам. Јас сум против, но нашата влада нешто надвор договорила и сега тоа е, што е! Само незнам зашто не се зема во предвид Црвени Брегови како алтернатива на Криволак, па да има аеродром во каде што треба да има, и да има автопат каде што треба да има. Ама изгледа пак е последица од домино ефектот на темата обработена во 1.

3. Кловер не би се сложил со тебе кога автопатот и железницата ги ставаш одма на кантар. Автопатите се приватни, а железницата државна. Можеби би требало и пругата со БГ да се даде под концесија,а можеби е подобро да биде и под државна капа......Шознам тука не навлагам, само зборот ми е да не ги ставаме на кантар. Свесен сум за потребата од пругата, но малце со твојата реченица ме асоцираше на оној старскиот муабет "Владата да направи фабрики, младите кај да се вработат!!!".


Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:14
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 13-Sep-2008 at 02:46
Малку подетално да го проанализираме планот за давање на автопатски делници под концесија.

Еве како би изгледала Македонија, доколку по некое чудо планот се оствари:



Од самата мапа, веднаш се гледа дека има доста недоследности...

Единствено објаснување кое можам да го претпоставам за форсирањето на Охрид-Битола и Велес-БГ е автопатски да се пополнат сите алки на т.н. централен коридор исток-запад (АЛ-Битола-Велес-Штип-БГ). Поради периферната поставеност на коридорот 8, можеби идејата е поцентралните делови на Македонија да добијат своја автопатска врска на правец исток-запад.

Но дури и да е така, се поставуваат неколку важни прашања:

1. Интензитетот на сообраќајот генерално ни е толку мал, што сме на „тенок мраз“ дури и за делници од коридорот 8 (кој има поголем проток на сообраќај и многу поголемо меѓународно стратешко значење), а камо ли да го удвојуваме и да ствараме алтернативи и „конкуренција“... Истото тоа во голема мерка важи и за Штип-Миладиновци во однос на Штип-Отовица. Се плашам дека ова ќе се одрази во тоа какви понуди ќе добиеме...

2. Зошто упорно Струмичкиот регион (а во пакет со него и Радовиш) се лишува од можности за развој??? Веќе почнува да смрди на политичка мотивација!
На толку автопати кои толку лесно ги цртаат, можеа да зацртаат еден и накај Струмица, град и регион кој заедно со Скопје и Полог најбргу се развива и заслужува поголеми инфраструктурни проекти.

3. Зошто се форсираат автопати далеку повеќе од нашите капацитети и потреби, а железницата никој не ја есапи? Што ќе ни се на пример две автопатски врски со Бугарија, а немаме ниту една железничка...
Веле Самак во едно неодамна постирано интервју на форумов ги нагласуваше автопатите како предуслов за привлекување на странски инвестиции. Исто така се пофали дека работат на носење инвеститор кој би отворил фабрика за автомобили во Македонија, како круна на инвестициите. Не знам како г-дин Самак земислува да се транспортираат тие автомобили... Зарем со шлепери? Се добива впечаток на оптимистичко но плитко дилетантско планирање. Очигледно дека (дури и да се реални очекувањата на владата за концесиите) странските инвеститори многу повеќе би преферирале пристојни железнички врски, отколку презаситеност со автопати...


Но еве спремен сум дури и да навивам за ваков (пре)оптимистички проект, само барем нека ја „урамнотежат“ мапата и нека предвидат поврзување Штип-Радовиш-Струмица. Ако е преоптимистички, барем нека биде преоптимистички за сите подеднакво!


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:51
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 13-Sep-2008 at 00:30


Во врска со делниците за под концесија, (засега) нека ги прешкртаат 6 и вториот дел од 4 и се ќе биде во ред...


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:47
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 13-Sep-2008 at 00:23
Ќе се шири патот Гостивар - Охрид



Автор:  Митко Р. Јовановски
Над 80 милиони евра од државниот буџет за 2009 година ќе бидат наменети за изградба на објекти во сообраќајната инфраструктура. Овие средства се само проекција, додека дефинитивниот износ за изградба на патната инфраструктура ќе биде утврден по завршувањето на консултациите што се водат меѓу министерствата за утврдување на буџетските проекции за 2009 година.
 
Зголемувањето на средствата за оваа намена е дел од владината политика за наредната година, која се состои во зголемување на капиталните инвестиции што ќе овозможат интензивирање на градежните работи во патната инфраструктура, која се планира да биде изградена по пат на концесии. Комисијата за стратегиски проекти во која членуваат министрите од економскиот дел на Владата и Фондот за магистрални и регионални патишта работат на дефинирање на приоритетите за 2009 година. Сепак, како што ни изјави министерот за финансии Трајко Славевски, предност ќе им биде дадена на патните правци во источна Македонија и на Коридорот 8 на потегот од Гостивар до Охрид, кој е „прогласен“ за тесно грло во домашниот патен сообраќај во летниот период.
 
Надлежен за реализација на проектите од патната инфраструктура е Фондот за патишта, каде што ја подготвуваат програмата за 2009 година. Секако таа ќе биде во согласност со веќе утврдениот концепт за изградба на мрежа со автопатишта со наплата на патарина, со контролиран пристап и со висок квалитет и стандарди. Проектот се состои од седум главни автопатни делници, кои се поврзуваат со постојниот систем на автопатишта со патарина за да формираат интегриран систем што ќе ја покрива земјата.
 
- Динамиката за реализацијата на овие проекти ќе зависи од брзината на завршувањето и изработка на проектната документација за која е потребен минимален период од 6 до 9 месеци. За повеќето од тие проекти се намирени финансиските трошоци и очекуваме идната година да се интензивираат градежните работи - велат нашите извори.
 
Изградбата на новите сообраќајници ќе биде по пат на концесии, за што пројавија големо интересирање од повеќе сериозни странски компании. Следен чекор е објавување јавен повик за претквалификации. Во текот на идната година за оние делници за кои евентуално нема да се избере концесионер, Владата предвидува да обезбеди средства за градба на нови автопатски делници што би се реализирале во следниот четиригодишен период. Средствата би биле обезбедени со рационализација на трошењата на буџетските корисници, но и со промовирање развојна буџетска политика преку зголемување на ставката за капитални инвестиции.
За остварување на овие проекти македонската влада ќе го користи искуството на Хрватска, која во изминатите години имаше континуиран буџетски дефицит, но изгради повеќе сообраќајници, кои на државата ѝ носат значителен финансиски прилив.
 
 
 
 
Седумте нови автопатни коридори
 
1. Романовце до Узем (границата со Бугарија) преку Страцин и Крива Паланка
2. Заобиколницата Скопје до Блаце (граница со Косово)
3. Гостивар до Требениште
4. Ќафасан (граница со Албанија) до Битола преку Струга, Охрид и Ресен
5. Велес (Отовица) до Меџитлија (граница со Грција) преку Прилеп и Битола
6. Велес (Отовица) до Обел (граница со Бугарија) преку Штип и Делчево
7. Штип до Миладиновци преку Свети Николе

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=181&ArticleID=7000


Cheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 29-Aug-2008 at 16:42
Ова за малце ќе ни промакнеше... од 21.08:

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=37900&kategorija=2

За учество на тендер за концесии на автопати со наплата на патарина во Македонија интерес пројавиле 48 компании

Министерството за транспорт и врски соопштува дека на повикот за пројавување на интерес за учество на тендер за концесии на автопати со наплата на патарина во Република Македонија, кој траел 30 дена и завршил заклучно со 15.08.2008 година, се пријавиле 48 компании, финансиски институции и конзорциуми од Европа, Кина, Индија и Северна Америка.

Како што стои во соопштението следна фаза е предквалификација на сите кои се пријавиле на првичниот повик за пројавување на интерес која ќе заврши во септември годинава, а компаниите кои успешно ќе ја поминат фазата за предквалификација ќе учествуваат на тендерот за концесии на автопати со наплата на патарина.

„Повикот, претставува покана до соодветни квалификувани фирми и конзорциуми да го изразат својот прелиминарен интерес за учество, заедно со Владата, во проектирање, изградба, финансирање, работење и одржување на неколку автопати со наплата на патарини, лоцирани во различни делови на земјата. Проектите опфаќаат вкупно 550 км патишта, поделени во седум одделни делници“, стои во соопштението.

Успешните понудувачи, се додава во соопштението, ќе бидат поканети да учествуваат во ограничениот јавен повик за доделување на концесија, или серија концесии, за развој на определени делници од автопатната мрежа со наплата на патарина. Владата на Република Македонија има за цел да ја унапреди инфраструктурата во сувоземниот транспорт, како дел од нејзиното приближување кон членство во Европската Унија.


Автор на веста: Нетпрес
Објавена на 21.08.2008 16:50:36



Колку што памтам и за аеродромите тргнавме со дваесетина заинтересирани, па продолживме со четири кои останаа во процесот, за на крај да добиеме само една понуда.
Ако пробаат тотално неатрактивните делници (за кои крајно нереалистично даваат оптимистички најави) да ги „спакуваат“ со оние делници кои имаат пореални шанси да привлечат интерес кај концесионерите, најверојатно ќе добиеме лош исход и на ова поле.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 21-Aug-2008 at 18:15


Македонија

Голем интерес за концесии за патишта

Скопје, 21.08.2008 15:11


Вкупно 48 субјекти од Европа, Кина, Индија и од Северна Америка пројавија интерес за учество на тендерот за концесии на автопати со наплата на патарина во Македонија.

Ова денеска го соопшти министерството за транспорт и врски, додавајќи дека компаниите што успешно ќе ја минат предквалификацијата, ќе учествуваат на тендерот за концесии на автопати со наплата на патарина.

Оние што ќе добијат на тендерот заедно со Владата ќе учествуваат во проектирање, изградба, финансирање, работење и одржување на вкупно 550 километри патишта во Македонија, поделени во седум делници./крај/со/мп

Copyright 2008 makfax. Сите права се задржани. Текстов не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со makfax.




Copyright © MAKFAX 2001-2008

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 18-Aug-2008 at 16:41
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by gotsomekicks


Јас колку што сум информиран во Хрватска поголемиот дел од патиштата се дадени под концесија. Поправете ме ако грешам.


Грешиш, еве те поправам Big%20smile

Имаат дадено нешто под концесија, ама најголем дел од мрежата е под капа на државата.


да само нешто е под концисија но се друго им е под кирија, скоро цела инфраструктура во хрватска е на кредит па така веќе долгот (внатрешен и надворешен) официјално им е 60 милијарди евра додека гласините се дека веќе надминал 100 милијарди, па сега видете што се е под капа на државата!но и со така голем долг тие воопшто не се тревожат напротив постојано нешто ново почнуваат најверојатно толку го загризале муабетот за потрошувачко општество што ни самите веќе незнаат каде и колку им е чергата, но истата ситуација е во повеќето земји во транзиција освен кај нас каде ндворешниот долг ни е на скромни 2 милијарди евра што е за пофалба, е сега го немаме лажнио сјај како тие новокомпонирани транзиции кои и покрај толку преоптеретување сеуште се далеку од европа и западот бидејки форсираат неприроден начин на економски раст нешто шо е дренд во моментов во светот но кај и да е само по себе ке се сруши, чисто офтопик еве една добра анимирана презентација за тој way of life на конзумирачко општество: www.storyofstuff.com
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 18-Aug-2008 at 15:37
Originally posted by gotsomekicks


Јас колку што сум информиран во Хрватска поголемиот дел од патиштата се дадени под концесија. Поправете ме ако грешам.


Грешиш, еве те поправам Big%20smile

Имаат дадено нешто под концесија, ама најголем дел од мрежата е под капа на државата.


Edited by Cloverstack - 18-Aug-2008 at 15:37
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 18-Aug-2008 at 15:30
Originally posted by mitatos


nemaat veke sto da prodavaat , pa ke gi davat i patistava pod koncesija, sramno e bogami :(


Јас колку што сум информиран во Хрватска поголемиот дел од патиштата се дадени под концесија. Поправете ме ако грешам.

Не сметам дека има нешто лошо тука.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 18-Aug-2008 at 14:54
Originally posted by Cloverstack



Не

И не се работи за продавање, туку за концесија. Сепак е различно Big%20smile

nemaat veke sto da prodavaat , pa ke gi davat i patistava pod koncesija, sramno e bogami :(
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 18-Aug-2008 at 14:52


Не

И не се работи за продавање, туку за концесија. Сепак е различно Big%20smile
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 18-Aug-2008 at 14:46
samo kaj nas li se prodavaat patistava? 
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 18-Aug-2008 at 14:06
Ќе биде тешко да се најдат концесионери за автопатите
No shit Sherlock Crazy
Важно надлежните се оптимисти, воопшто не се штедат кога стнува збор за цртање автопати Roll%20eyes


И покрај упорното настојување, од надлежните државни институции не успеавме да добиеме информации за бројот на возилата што поминуваат на овие предложени делници, од што најмногу зависи интересот на инвеститорите.
Па зарем и ова се третира како државна тајна во Македонија Wallbash


Според некои домашни компании, кои подолго време работат на слични проекти во странство, важно е државата да биде голем партнер во овој проект и да инвестира во друга инфраструктура, како што се мотели, паркинзи, бензински пумпи
Абе ајде, како тоа држава да инвестира во мотели и во бензински? Nuts


Според нив, атрактивни се делниците кон источна Македонија
Од целиот пакет, токму делниците источно од Штип се нај неатрактивни, а двете делници што го спојуваат Штип накај запад во најголема мерка си конкурираат една на друга (за што веќе зборувавме), па едната од нив исто така ќе биде тотално неатрактивна по дифолт. Не гледам никаква поткрепа на тврдењето во текстот.


И Владата на Србија склучи договор со странски концесионери кои ја градат и делницата од Хоргош во Војводина до Пожега.
Овој проект е долго заглавен и замрсен во матни игри... Ако се угледуваме на него, пиши пропало уште од сега.


Edited by Cloverstack - 18-Aug-2008 at 14:07
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 18-Aug-2008 at 11:18

Ќе биде тешко да се најдат концесионери за автопатите

Триесет компании се информирале, но не се знае колку од нив ќе бидат заинтересирани за изградба

Сања Наумовска

Триесет домашни и странски компании подигнале информативен пакет со детали за понудата на Владата за давање седум делници на автопати под концесија, но прашање е дали некоја од нив сериозно ќе се заинтересира да гради автопат под концесија поради прилично скромниот промет на возила низ Македонија. Ниту во Министерството за транспорт и врски ниту во Фондот за магистрални и регионални патишта не кажуваат колку од заинтересираните компании вратиле прелиминарно писмо за намери. Рокот за доставување истекува денеска, кога и завршува првата фаза од проектот.

Според конкурсот објавен во домашни и во странски весници, под концесија се даваат седум делници на кои е предвидена изградба на автопат во повеќе делови од државата со вкупна должина од 560 километри, за чија изградба вкупната инвестиција достигнува 2,4 милијарди евра. Тоа се делниците од Романовце до Деве Баир со должина од 70 километри, од обиколницата на Скопје до граничниот премин со Косово - Блаце во должина од 13 километри, од Гостивар до охридскиот аеродром - 93 километри, од границата со Албанија до Битола - 85 километри, од Меџитлија до Велес - 130 километри и од Велес до границата со Бугарија - 120 километри и последната делница од Штип до Миладиновци со должина од 49 километри.

Во меѓувреме, во Фондот за патишта велат дека се' додека не ги добијат официјалните информации за заинтересираноста на компаниите, нема да ги објавуваат анализите за економската исплатливост со кои би се привлекле потенцијалните инвеститори. Засега, податоците направени пред објавата на јавниот повик се чуваат во тајност, а по оцената на заинтересираноста на компаниите ќе следуваат нови анализи и утврдување на условите за концесијата.

Според надлежните во Фондот, дополнително ќе се утврдува рокот на кој делниците ќе се даваат под концесија и веројатно за сите или за дел ќе биде различен. Можно е тие да се групираат и во пакет, со оглед на тоа дека во понудата има и делница од заобиколницата на Скопје до граничниот премин со Косово - Блаце во должина од само 13 километри, во која, веројатно, инвеститорите нема да најдат голема економска исплатливост. По завршувањето на првата фаза, ќе биде направена претквалификација на пријавените компании. Успешните понудувачи ќе учествуваат на ограничен јавен повик.

Потенцијалните концесионери, по изградбата на автопатите, ќе можат да стопанисуваат со нив и да наплатуваат патарини. Прашање е за колку време би можело со патарини концесионерот да ја исплати инвестицијата, зашто на македонските патишта, освен на две-три делници, нема толку голем сообраќај. Македонија е осиромашена, особено транспортот на стоки е на ниски гранки, па ќе требаат десетици и десетици години една таква инвестиција да му донесе корист на потенцијалниот концесионер. И покрај упорното настојување, од надлежните државни институции не успеавме да добиеме информации за бројот на возилата што поминуваат на овие предложени делници, од што најмногу зависи интересот на инвеститорите.

Според некои домашни компании, кои подолго време работат на слични проекти во странство, важно е државата да биде голем партнер во овој проект и да инвестира во друга инфраструктура, како што се мотели, паркинзи, бензински пумпи, пристапи до историски локалитети и друго. Тоа е тренд во Европа, кој не треба да ја одмине ниту Македонија. Според нив, атрактивни се делниците кон источна Македонија, која ќе добие поголема вредност на земјиштето и ќе биде поатрактивна за отворање фабрики. Отворањето на економските зони во Штип и плановите за изградба на каргоаеродром мора да бидат условени со изградба на квалитетни патишта. Пристаништето во Драч е причина за да се изградат и патиштата од Гостивар кон Охрид и кон границата со Албанија, коментираат градежниците. За нив, особено атрактивна е и делницата кон Гевгелија, која не е во понудата на Владата. Отворањето на Балканот кон Европа по решавањето на кризите во Косово, Србија и отворањето на Албанија, коментираат стручњаците, максимално ќе ги стави во функција коридорите кои минуваат низ овие земји. Македонија, во овој случај, мора да да биде подготвена со квалитетни сообраќајници.

Добар пример за инвестирање во патната инфраструктура на Балканот е Хрватска, која до 2000 година имаше 400 километри автопат.

Од 2001 до 2005 година за изградба на 480 километри автопати низ Хрватска се инвестирани 2,5 милијарди евра. Резултатот денес е очигледен, вредноста на земјиштето е неколкупати зголемена, привлечно за инвеститори, а намален е и бројот на сообраќајните незгоди. Под концесија Хрватска ги отстапи делниците од Загреб до Риека и од Загреб до Мацељ. Моментно во оваа земја има 1.412 километри автопат, а во тек е изградба на 117 километри автопат, меѓу кои и делницата од Загреб до Сисак. Според програмата на хрватската влада, од 2009 до 2012 година треба да се реализира и автопатот Загреб - Сплит - Дубровник, која веројатно ќе вклучува и изградба на мост кон полуостровот Пелешац. Со довршувањето на правците од Жупања кон Липовац, од Бели Манастир преку Осиек кон границата со Босна и Херцеговина и поврзувањето на Истра, Хрватска ќе добие уште близу 500 километри автопат, практично во секој дел од државата.

И Владата на Србија склучи договор со странски концесионери кои ја градат и делницата од Хоргош во Војводина до Пожега. Австрискиот "Пор", заедно со шпанската ФЦЦ, ја дели концесијата за автопатот што треба да биде завршен во 2012 година. Под концесија од 30 години, владата на Босна и Херцеговина ќе ја издаде на потенцијалниот инвеститор делницата на автопатот од Бања Лука кон Сплит.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=7BED7550A6D9C74482BD5A534554E1EB
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 17-Jul-2008 at 18:34
17.07.2008, 14:45

ПРОЕКТ ВРЕДЕН 2,4 МИЛИЈАРДИ ЕВРА

ВЛАДАТА ЌЕ ГРАДИ НОВИ ПАТИШТА

Ќе се градат нови патишта ширум земјава. Владата бара прелиминарно да се пријават компании кои се заинтересирани да соучествуваат заедно со властите во изградба, финансирање, стопанисување и одржување на неколку автопати со наплата на патарини низ државава.

Барањето е објавено во неколку домашни весници, но и во угледни светски списанија како ,,Фајненшл Тајмс’’ и ,,Економист.’’ Преку реализирање на ваквата замисла Владата има за цел подобрување на патната инфраструктура, еден од клучните елементи за влез во Европската Унија.Со овој проект треба да се изградат вкупно 550 километри автопат, поделен на седум делници.

Најдолгата делница која ќе изнесува 130 километри ќе го поврзува граничниот премин Меџитлија, со Велес. Велес пак ќе биде поврзан и со Обел, на границата со Бугарија. Другите делници ќе ги поврзуваат граничниот премин Ќафасан и Битола, Гостивар и охридскиот аеродром, Романовце и Деве Баир на границата со Бугарија, Штип и Миладиновци, додека најкратката делница која изнесува 13 километри ќе биде заобиколницата Скопје – Блаце. Предвидено е овој проект да чини 2,4 милијарди евра. На концесионерите ќе им биде дадено време од околу три години за изградба на делниците. Концесионерите ќе стопанисуваат со овие патишта во период од 20 до 25 години, слично како и концесијата за аеродромите.  

Од Министерството за транспорт и врски велат дека клучно при изградбата на инфраструктурата ќе биде поттикнување зна интерес кај приватниот сектор кој заедно со Владата би работел во креирањето на новите патни правци.

www.sitel.com.mk


Edited by lslcrew - 17-Jul-2008 at 18:35
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 17-Jul-2008 at 03:13
Останува да видиме што ќе се деси со тендеров па да ни се разјаснат сите дилеми. А за земјиштето во аеродром објаснив на друго место што е работата, да не ја гушиме темата тука.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 17-Jul-2008 at 00:27
Ако се сеќавате имаве исто вакви нерелани проценки и околу цената на земјиштето во Аеродром (карши Бисер), па повторно по „багателната“ цена од преку 350 еур квадрат ако не се лажам сепак никој не се јави заинтересиран. Кога ќе сфатат властиве дека приватникот го интересира само времето на поврат на инвестицијата и заработката после тоа. Ништо паушално или илузионо, едноставна математика е во прашање.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 16-Jul-2008 at 21:43
Originally posted by lslcrew

http://dinamico2.unibg.it/highways/paper/FAYARD.pdf

Еве некоја анализа за европа.

Edit: Еве уште некоја

http://www.worldbank.org/transport/roads/tr_docs/hwy_conc.pdf


Баби и жаби...

Нема никаква врска колкав процент од автопатите низ Европа се под концесија. Тоа што е клучно е дека на сообраќај од 3000 ПГДС па и помалку за некои од набројаните мегаломански замисли, приказната завршува.

Има надеж за одредени делници, но и тоа не можам да го сватам пресериозно, кога сериозноста на целава најава е поткопана со крајно нереалистични проценки...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 16-Jul-2008 at 21:34
http://dinamico2.unibg.it/highways/paper/FAYARD.pdf

Еве некоја анализа за европа.

Edit: Еве уште некоја

http://www.worldbank.org/transport/roads/tr_docs/hwy_conc.pdf


Edited by lslcrew - 16-Jul-2008 at 21:36
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.