build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Кичевски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 11-Jul-2012 at 19:00
во Кичево интензивно се работи на асфалтирање на повеќе улици,а оние улички каде е проблематично влегување на асфалтерките се поплочуваат со бекатон коцки(граѓаните не ги тргаат оградите дири ни за време на градењето,а после да си го вратат).

еве некоја слика од поплочувањето тротоарот на втората страна на ул.11 Септември(источната страна лани се поплочи),а за поздравување е што во Кичево покрај тротоарите секаде се полочува и просторот околу зградите,иако е тоа обврска на самите станари.

трипати браво,бидејќи за 3 години се асфалтираа улици со гаранција повеќе него ли за изминатите 30 години заедно на сите други градоначалници




Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 08-Jul-2012 at 20:01
асфалтиран е и вториот дел од локалниот пат Кичево-с.Кнежино(каде се наоѓа Кнежинскиот манастир и `куќата на уметноста`.Дали е асфалтирано до крај незнам,ова е сликано на почетокот на вториот дел од делницата,веднаш на расадникот `Крушино`

Back to Top
AlexTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 04-Feb-2009
Location: Македонија
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AlexTheGreat Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 23-May-2012 at 13:57
Кружен е потребен кај Пуцко Петрол исто така и кај полицијата
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 19-May-2012 at 19:09
овие се цевките за реконструкција на водоводот на ул.Булевар Ослободување,таа улица за која е погорниот кружен тек.прво мора да се постави водоводот па после тоа да се скрати ширината на средишното зеленило,па после тоа можи да се прави кружен тек.се зборува и за отворање на раскрсница пре полицијата во Кичево за да не е потребно вртење до кај `Пуцко Петрол`

цевките се ф355 мм




Edited by gjoko - 19-May-2012 at 19:09
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 19-May-2012 at 18:30
хаха па нормално ќе имам неокласичен в глава кога секој ден го читам и слушам тој збор. Па имам страф да не го прочитал некој од владата па можеби ќе раѓа идеата за антички улици, мислам креативни се
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 19-May-2012 at 18:18
Само... сега забележав... горните и долните пешачки премини и стоп линијата се премногу блиску до кружниот тек... мислам дека тоа не е во ред... бидејќи така би можел да се блокира кружниот тек... најдобро би било да се постават на поголема оддалеченост/растојание...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 19-May-2012 at 18:00

па почна да ни се врти во глава од Скопје 2014...

Инаку... не е лошо решение... само не ја знам ситуацијата каква е во Кичево...

Само ме загрижува малку должината на споредната оска на елипсата на кружниот тек... за автомобили би било океј... но автобуси, камиони... незнам...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 19-May-2012 at 17:56
Хаха извини леле каква грешка
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 19-May-2012 at 17:47
Неокласичен.... Rollinмислиш некласичен... и бај д веј каква е таа класификација.... од страна на авторот... зар нема друг поим за вакви кружни текови... а зошто да не стои и само кружен тек... во суштина е кружен тек...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 19-May-2012 at 17:32
Предлог проект неокласичен кружен тек кај бензиската Пуцко Петрол Авторот е Златко Злато а сликата ја најдов во фб. 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 07-May-2012 at 16:50

понеделник, 07 мај 2012, 16:32

Македонија
Ќе се санира локалната магистрала Кичево – Осломеј

Завршена е целокупната процедура околу санирањето на локалната магистрала што ги поврзува двете соседни општини, Кичево – Осломеј, јави МИА.




Овој патен правец е многу оштетен, особено кога се знае дека патот го користи и РЕК „Осломеј“.
- Завршена е целата процедура околу понудата за овој проект на нашата општина. Одбрана е фирмата која ќе ги изведе работите за санирање на овој, за нас многу значаен пат. Должината на патот е околу дваест километри и се движи од Кичево па се до селото Туин, изјави секретарот на општина Осломеј Бегзат Аљиу.
Вредноста на оваа инвестиција на општина Осломеј е околу еден милион денари.
http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=5432
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 04-May-2012 at 18:48
почнаа со копање за водоводот баш на раскрсницата што се гледа на сликата(магистрален пат-булевар ослободување),и прво копање го скинаа телефонскиот кабел,па 1/3 од градот беше отсечен со телефон,меѓу кои и пожарната.после тоа ја оставија дупкатата и ги снема работниците.наводно сакале наместо да се сечи магистралниот пат,да се копа мал тунел под него и да се постави цевка.изгледа како зафрканција но пробаа да копаат со вангла,пуштија некое дете да копа како во кинески рудник.

така е кога тендерот се дава наместо на ЈП Комуналец, на фирма од брат на политичар,без обзир кој е тој.

иначе планот е да се стеснува зеленилото на булеварот,а за сметка на тоа да се добие по трета лента во двата правци.по една за паркирање и по две за возење.

иако изгледа апсурдно,единствената магистрална водоводна линија за градот е на булеварот,и од неа се делат лево-десно за населбите дури и по 3-4 км.на пример нема магистрална линија по улицата Борис Кидрич,па тие земаат дури од Булевар.и во СФРЈ се правеле глупости,не само сега

ПС.онаа табла што се гледа на јарболот со државното знаме е баш за проектот за менување на водоводната мрежа

Edited by gjoko - 04-May-2012 at 18:49
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 04-May-2012 at 18:15
Ѓоко дали почнале работите кај булеварот Ослободување ( канализација и проширување на булеварот) и дали случајно знаеш дали ќе добива само проширениот дел нов асвалт или целиот булевар?Иначе една фотка ( цензирана). Јас сеуште не разбирам зошто се одлучила општината да го прошири булеварот. Сепак се надевам дека ќе реши некој проблем и дека ќе изгледа солидно .

Edited by my Macedonia - 04-May-2012 at 18:18
Back to Top
AlexTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 04-Feb-2009
Location: Македонија
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AlexTheGreat Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 26-Mar-2012 at 23:17
Originally posted by FoSsiL


@AlexTheGreat



Е не најде ти мене сега да ми солиш памет... 

Што потреби да имате, што и да правите во Кичево... За толку мали растојанија едноставно автомобил не е потребен... Тоа е факт... Не дека е Кичево... зборам за самото растојание... затоа и ти споредив... дека нема смисла јас со автомобил да одам до железничка... попрво пешки или со велосипед би одел ако ми се брза...




Треба да носиш товар. Пешки ќе одиш?
Околу Кичево има 4 општини. Пешки ќе одат до Кичево?
Има некои на кои центарот им е повеќе од пола саат оддалечен. Пешки да одат?
Некој се брза да заврши работа. Пешки да оди?
 

Originally posted by Cifra


И јас не се согласувам со тебе па не ти одговарам на таков начин. Овде сме да дискутираме.Исто ли е да се вклучиш во сообраќај кога си паркиран паралелно и кога си паркиран косо? Очигледно не е исто.


Кога е мала брзината на движење исто е.

Originally posted by Cifra


Баш за тоа зборувам, булеварот малку по малку ќе стане обичен паркинг. Мене тоа не ми пречи, ако Кичевчани стварно мислат дека така е правилно тогаш бујрум.


Ти пак не разбираш дека Булеварот веќе е паркинг. Муабетот е за капацитетот дали ќе се повеќе или помалку паркинг места.

Originally posted by Cifra

Ама ако е паркинг нека биде паркинг, нека нема илузии дека во исто време ќе биде и "Булевар Ослободување".Нека се воведе зонско паркирање на булеварот па да видиме дали морало сите да паркираат баш таму.И не зборам да се градат катни гаражи туку да се најде простор да се изградат или прошират неколку обични паркинзи блиску до центарот.


ќе турниме зграда, не е проблем.

Originally posted by Cifra

Да има барем доволно места за да не мора да се премине од паралелно на косо паркирање зашто така ќе биде понебезбедно и плус ќе се уништи средишното зеленило.


Едно зеленило што е, красота

Originally posted by Cifra

Не мора да се паркира баш на 2 метри од местото каде што си тргнал нели? Ѓоко веќе пиша дека слободни места во центарот има и сега ама луѓето патат да паркираат точно пред зградата кај што тргнала или за чалам да паркираат пред кафичот кај што седат.


Тука се согласуваме

Edited by N23 - 26-Mar-2012 at 23:29
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 26-Mar-2012 at 22:12

@AlexTheGreat

Што потреби да имате, што и да правите во Кичево... За толку мали растојанија едноставно автомобил не е потребен... Тоа е факт... Не дека е Кичево... зборам за самото растојание... затоа и ти споредив... дека нема смисла јас со автомобил да одам до железничка... попрво пешки или со велосипед би одел ако ми се брза...



Edited by N23 - 26-Mar-2012 at 23:28
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 26-Mar-2012 at 22:10
AlexTheGreat премногу дрско и насилно се однесуваш за (нов) член, само да одбележам пред да ти одбележи некој кој има вистинска власт на форумов!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
AlexTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 04-Feb-2009
Location: Македонија
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AlexTheGreat Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 26-Mar-2012 at 22:09
Originally posted by FoSsiL



А јас се чудам. Која е потребата од паркирање, и воопшто користење на возила во град како Кичево. Без навреда, градот е 4км на 2 км, односно од најодалечените точки до центарот отприка 2км на 1км... 

А 2км се пешачат за пола саат.... Дај малку размислете на тоа... Исто сега како јас од дома до железничка да пешачам... нема смисла да користам кола... 

Ако ви е за работа, ај да сфатам, ама пак и тоа ми е нелогично... мене со бус до школо 6км ми треба 30 мин во просек... вие за 30 мин пешки сигурно може да стигнете на работа... 

Но верувам дека тие коли таму на тој булевар се кога идете на кафе или слично... што нема логика ама ај...

Може и да се и од околните згради, тогаш има некое оправдување... но сепак сообраќајот во градот не би требало да биде толку многу интензивен....

Незнам, вака без никакви сознанија од терен, како навистина стојат работите, можам само да погаѓам... 

Не велам дека не ви треба асални булевари, улици, паркиралишта, друга инфраструктура, развој... само велам не ги користете колите за џабе, за од тука до тука.... Колите користете ги за надвор од град...

На крајот на краиштата... постојат велосипеди... 2км со велосипед се поминуваат за најмногу 10 мин... 4км за 20 мин...




Убаво си кажа никакви сознанија од терен.  

Edited by N23 - 26-Mar-2012 at 23:25
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 26-Mar-2012 at 22:07
за потребите на жителите на градови и јас не можам да се изначудам зошто им е потребен автомобил, јас скоро секој ден пешачам толкава должина и можам да кажам дека воопшто не е проблем тоа за било кој човек...
Но, секако, потребен е паркинг простор, ако не за жителите, барем за посетителите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 26-Mar-2012 at 21:58

ПС.

Кога веќе сме кај велосипедите... тоа е многу издржан поглед за сообраќајот и движењето во Кичево... И мислам дека треба да се позанимавате и со таа област.... изградба на соодветна инфраструктура и услови, можности...

Во Европа, малите градови генерално вака функционираат... и ништо не им фали... И е многу економично, логично, корисно, исплатливо... и патем многу поеколошки... 

Штета е вака мали градови кои се идеални за користење на велосипеди, да загадуваат многу од издувни гасови од автомобили... 

Чим ние тука, во Скопје, правиме напори и инсистираме на велосипедите... тогаш Кичево не треба да има никаква пречка и изговор дека тоа не го може...

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 26-Mar-2012 at 21:49

А јас се чудам. Која е потребата од паркирање, и воопшто користење на возила во град како Кичево. Без навреда, градот е 4км на 2 км, односно од најодалечените точки до центарот отприка 2км на 1км... 

А 2км се пешачат за пола саат.... Дај малку размислете на тоа... Исто сега како јас од дома до железничка да пешачам... нема смисла да користам кола... 

Ако ви е за работа, ај да сфатам, ама пак и тоа ми е нелогично... мене со бус до школо 6км ми треба 30 мин во просек... вие за 30 мин пешки сигурно може да стигнете на работа... 

Но верувам дека тие коли таму на тој булевар се кога идете на кафе или слично... што нема логика ама ај...

Може и да се и од околните згради, тогаш има некое оправдување... но сепак сообраќајот во градот не би требало да биде толку многу интензивен....

Незнам, вака без никакви сознанија од терен, како навистина стојат работите, можам само да погаѓам... 

Не велам дека не ви треба асални булевари, улици, паркиралишта, друга инфраструктура, развој... само велам не ги користете колите за џабе, за од тука до тука.... Колите користете ги за надвор од град...

На крајот на краиштата... постојат велосипеди... 2км со велосипед се поминуваат за најмногу 10 мин... 4км за 20 мин...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.