build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mile_ohrid View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2015
Location: Ohrid
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote mile_ohrid Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 04-Jun-2020 at 17:12
Здраво,

Да не има некој свежи информации, до каде се клучките кај ТИРЗ Прилеп и ТИРЗ Струга?
Колку што се сеќавам требаше крај на Јуни почеток на мај да се готови.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 24-May-2020 at 02:48
Малку надвор од темата, кој го интересира gaming, може а се позанимава со EuroTrack Simulator, интересен е на youtube има клипови, некои предели во Македонија прилично автентично се реконструирани.

Клипов почнува со излез од Битола, клучката е добро симулирана, итн...



Edited by user8642 - 24-May-2020 at 02:49
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 23-May-2020 at 20:37
Бидејќи свежо возен патов, да споделам информации

1. Навистина се донесени машини за довршување на патот
2. Скоро целиот пат од велешка страна (од Богомила) не е завршен
3. Од прилепска страна е целосно асфалтиран
4. Бидејќи се оди на принципот, тури земја, малку чакал, фрли асфалт, асфалтот од прилепската страна веќе е пропаднат на некои места, а на многу други е набабрен

Во суштина вечноста ќе му биде до наредната зима.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 23-May-2020 at 19:20
Фамозната втора фаза...

06 мај - Општина Чашка

Денес започнаa градежните активности на втората и завршна фаза од региналниот патен правец Р 2340(Р 513) - Гостиражни кон с. Богомила во должина од 5.4 км, финансиран од програмата на Јавно Претпријатие за Државни Патишта во висина од 40 000 000 денари.

Изведувач на градежните активности е ЈП “Македонија пат" кој согласно градежната динамика оваа завршна фаза треба да ја заврши во следниве три месеци.

Со комплетното асвалтирање на регионалниот пат конечно се решава деценискиот проблем на жителите од овие региони за конечно поврзување на општина Чашка и општина Долнени (Прилепско) .
Минатата година се проби,тампонираше и асвалтираше половина од вкупно 10.8 км должина на регионалниот пат.

Големите заложби на оваа Влада во изминатиов период за модернизација на патната инфраструктура како ширум нашата држава така и во Општина Чашка во голема мера ќе го олесни животот на граѓаните и ќе овозможи непречен проток на стоки и услуги.

https://www.facebook.com/GoranStojanovskiGradonacalnikNaOpstinaCaska/posts/1521606808012307


Поназад имав и некоја информација за мостот нов во Богомила, неможам да најдам правилна нумерација на патов, во објавата стои еден број, на мапата на ЈПДП друг борј, и по ново и по старо не се поклопуваат броевите. Незнам дали има на друго место да сте пишувале затоа тука го пуштив.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 21-May-2020 at 13:46
Со оглед на сообраќајот Тетово-Јажинце, како и на претежно рамнинскиот терен, можеби тука треба да се размислува и директно за автопатско поврзување, како што е случајот и со Струмица-Ново Село. Двојно побрзо би се стигнувало од Тетово до Качаник отколку преку Скопје со исти брзини и ранг на пат, и би го презел целиот сообраќај помеѓу Полог и Косово. Секако, за ова треба интерес и од косовска страна, но мислам дека не е лошо да се гледа како опција.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 21-May-2020 at 13:36
Овој тунел и да се изгради, Тетово и Презрен може само колатерлана корист да имаат зашто се блиску, не би се правело секако заради локално населние. Пред се е потребен на економиите на Македонија, Косово, Албанија и Црна Гора. Дури и мислам дека отворено може да се разговара за фондови од блиски исток кои пред се од идеолошки причини се присутни по западен балкан, ако нив им е идеолошки исплатливо да финансираат дел, нас економски уште повеќе ни е исплатливо.

Има математика во тунел под Шара, не е туку така празен муабет!
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 21-May-2020 at 12:25
Шара сѐ уште не е национален парк, во септември се очекува да завршат формалностите.

Тунелов нема економска оправданост. Тетово и Призрен се средно-големи градови кои немаат повеќе од 200.000 жители во своите региони и немаат голема економска активност, а овој пат не е дел од меѓународен коридор. Изградба на автопат до Блаце, експресен пат до Јажинце и подобрување на патот преку Гора би биле доволни во следниве неколку децении. Треба многу услови да се исполнат за околу 2050 да биде исплатлив патов: големо подобрување на економиите на Македонија и Косово, силно индустриско и сервисно јакнење на Тетово и Призрен, значително зголемување на населението во двата региона и можност за развивање автопатска мрежа низ заштитени подрачја.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 20-May-2020 at 18:40
Значи ајде ве молам, воопшто не би коментирал вакви проекти. Ова е слично како што едно време се сакаше коридорот 8, меѓународен коридор кој врзува пристаништа да се прецрта и да оди низ Дебар. Ај што нема нацинална оправданост проектов не е до толку битно, нели треба да отвараме граници и да бидеме големо европско семејство, ама пред се нема никаква економска оправданост.
Ние имаме толку многу други приоритети за да зборуваме за вакви идеи, а камо ли за можни реализации.
Значи едноставно е: Коридорите 8, 10 и 10д дополнително и патот за Приштина (не знам официјално дали се води за некаков крак на коридор) мора да се целосно автопати, никакви ипровизации. Остатокот од патиштата помеѓу градовите да е главно експресни. Притоа да се стандардизира што точно се мисли под експресен пат. Бидејќи низ светот има различни примери за експресни патишта. И најбитно од се континуирано одржување на постоечката инфраструктура. Тука треба да се движи дебатата. Ние имаме правописни грешки по вертикална сигнализација на патиштата а овде зборуваме за тунел под Шара, која што од неодамна е и национален парк.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 19-May-2020 at 22:54
Затоа реков ќе гледаме да го изградиме до 2030 Crazy Идеално би било порано, се разбира дека е премногу 10 години, но да не заборавиме колку години се градат одредени крупни проекти кај нас. Не е толку до должината колку до желбата.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 19-May-2020 at 22:36
Касно е 2030 за 13 еани километри до Блаце!
За тунелов некои Арапи се моткаа, не знам што бидна. Еколошки не би бил сјаен, а ако треба да го финансираат робовладетелите од Заливот поарно ништо да не биде.

П.С. Качаник и делови од Гора не се кај нас. Ужас е мапана!
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 19-May-2020 at 22:32
Не мислам дека некогаш би се остварил (барем не во следниве 30 години), а е понуден во програмата на ДУИ бидејќи е проект што е актуелен во Косово (во форма на автопат), па пали кај населението во тој регион. Ниту една од партиите во македонскиот блок не го има спомнато досега. Претпоставувам ќе гледаме да го изградиме автопатот до Блаце до 2030 година како главно поврзување со Косово, а во меѓувреме Шар Планина ќе биде прогласена за национален парк што ќе го забави можното реализирање на проектот дополнително.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 19-May-2020 at 14:46
Колку милијарди би чинело? Прво нека направат експресен до Јажинце.

„Една од варијантите е најдолгиот тунел со шест километри и 400 метри, втора варијанта со тунел од 3 километри и третата варијанта е 1. 700 метри тунел. Сите три варијанти се разликуваат. Подолгата варијанта на тунелот подразбира дека тунелот е на 1.500 метри надморска височина и е предвиден помеѓу двете села Божовце и Вешала, втората варијанта е 3.200 метри тунел, на 1500 метри надморска височина, исто така, предвидено меѓу двете села Божовце и Вешала. Третата варијанта, во должина од 1.800 метри, е предвиден над селото Вешала, но е на 1.800 метри надморска височина. Според експертите, најдобра варијанта со ниска цена е втората, онаа за тунел долг 3.200 метри.“
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 19-May-2020 at 14:43
Што мислите за овој пат Тетово-Призрен. Многу корисна работа, крати 100км до Северна Албанија и Црна Гора, никако да има нешто опипливо дека е можно да се реализира.

https://vistinomer.mk/izgradbata-na-patot-tetovo-prizren-nikako-da-zapochne/




Edited by user8642 - 19-May-2020 at 14:44
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 19-May-2020 at 10:40
Р2336?? Р2340?? (по старо Р514??/Р513??)

Изградба на нов мост во Богомила, заради заштита на стариот камен мост кој беше оштетуван од камиони со дрва.




Edited by user8642 - 23-May-2020 at 19:17
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 05-May-2020 at 20:29
На првите две слики е надвозникот што го градат за ТИРЗ Прилеп.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 05-May-2020 at 16:59
ГРАДБИТЕ ПРОДОЛЖУВААТ

Сугарески и Китанов на увид на завршните активности на поправката и рехабилитацијата на регионалниот пат Р1101 делница, Прилеп–Тополчани– Битола, во должина од 15,5 км и вредност од 1,05 милиони евра. Ова е многу значаен пат за регионот во Прилеп и Прилепско.

Активно се работи и на патот од Дреново до Фариш и овој месец ЈПДП ќе објави тендер за рехабилиатција на трите ленти од Фариш до Прилеп, тендер за експресниот пат Дреново- Фариш, а десетина патишта годинава ќе се рехабилитираат преку Македонија пат. Не се заборавени ниту патиштата во Битола, Демир Хисар, Крушево, односно Пелагонискиот регион е едно големо градилиште.









https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 29-Apr-2020 at 15:00
Рехабилитација на државен пат Р2241 делница, врска со државен пат Р1201-Лабуништа-Боровец-Јабланица

Должина: 11,80 км.
Ширина: променлива од 4 м до 6 м.
Вредност: 45,07 милиони денари.

Активности: Набавка, транспорт и изработка на завршен асфалт бетонски слој АБ16 дср=5см; изработка на банкини со механичка стабилизација од тампонски материјал Дср 5 и Дср 10 см; обележување на асфалтна површина со патарска рефлектирачка боја и др.









https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 29-Apr-2020 at 10:29
Од 47-мата седница на Владата:

Денеска Владата ја усвои Информацијата за реалоцирање на средства од Проектот за поврзување на локални патишта финансиран од Светска банка, во износ од 50 милиони евра, во насока на кофинансирање на владината мерка за финансиска поддршка на работодавачите погодени од здравствено-економската криза за исплата на платите на работниците за месеците април и мај 2020 година.

https://vlada.mk/node/21206
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 28-Apr-2020 at 12:59
Fala
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 27-Apr-2020 at 18:01
да, се возе два месеца, лично сум поминал повеќепати
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.613 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.