build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 23-Jun-2011 at 11:59
Во Скопје е воведена нова градска линија со број 25, која сообраќа од Транспортен Центар до Средно Водно,
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 17-Apr-2011 at 19:54

    И да ги прашам - што корист? Ќе речат дека за линиите надлежен е град Скопје. А благодарение на немањето превоз, многу места значително ги намалија своите жители. Споредете ги пописните резултати од 2002 и од 1994 година.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 16-Apr-2011 at 22:59
Друже, оди на интернет - страницата на ЈСП - Скопје, постави им го ова прашање, они ќе ти одговорат, секогаш одговараат на прашањата на граѓаните. Според мое лично мислење, откога ќе се купат новите минибуси, тогаш би можело да се очекува превоз кон овие села.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 16-Apr-2011 at 11:24

     Ќе може ли некој да ми каже дали ЈСП има намера да пушти автобус или комбе на следниве релации (во заграда е наведен бројот на жителите според пописот 2002):

1. Побожје - Бродец- Танушевци (417) -Брест(569)
2. Рашче - Радуша (1892)- Рудник Радуша (211)
3. Маркова Сушица - Јаболци (41) - Држилово (362)
4. Маркова Сушица - Осинчани- Елово (265) - Црн Врв (700)
5. Батинци - Драчевица (250)
6. Долно Количани - Пагаруша ( 227) - Вртекица ( 111)
7. Горно Количани - Црвена Вода (46) - Палиград (303)
8. Зелениково - Пакошево (247) - Ново Село (149)
9. Зелениково - Страхојадица (268) - Смесница (104) - Гумалево (102) - Дејковец (84)
10 Скопје - Горно Нерези (314)
 
    Нема смисла сиве овие луѓе во 21-от век да немаат превоз.
 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 11-Apr-2011 at 13:16

Билетот за приградски автобус поевтин за 10 денари

Ако досега имаше три зони за приградските линии и цените на билетите се разликуваа во зависност од должината на дестинацијата, сега се изедначува со цената за карта во градски автобус и ќе биде фиксна - 30 денари

Цената на билетите во јавниот сообраќај и во градска, но и во приградска зона ќе се изедначи и ќе чини 30 денари, информираат од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Со оваа одлука за 10 денари поевтинува, всушност, само билетот за местата што се во околината на Скопје. Ќе има фиксна цена, додека картата за градскиот дел останува иста: 30 денари купена во автобус и 25 денари во билетарница.

Новиот тарифен модел се воведува поради проблемите што на ЈСП им создавале патниците кои купувале поевтини билети, а се возеле на подолги дестинации. Затоа и се решиле да воведат само две зони: градска и приградска. Досега имаше четири - градска и три приградски, на кои важеа и различни цени: 30, 35 и 40 денари.

Од ЈСП сметаат дека овој начин ќе биде поедноставен и за нив, но и за граѓаните.

Предлог-одлуката, неделава ќе се најде на дневен ред на седница на Советот на Град Скопје.

- Целта е да се поедностави системот на наплата во приградскиот превоз. Сметаме дека со него ќе иницираме поголем број патници на подрачјето на градот Скопје. Во исто време, со тоа ќе се решат и проблемите што ги имаме со корисниците на нашите услуги. Се случуваше патник да патува на подалечна релација, а наместо да купи билет за четврта зона од 40 денари, тој купуваше за прва, кој чини 30 денари. Нашите контролори имаа голем проблем со тоа - изјави директорот Мишо Николов.

Цената на картата за градска зона останува иста, односно 30 денари купена од возач и 25 денари во билетарница. Тие карти за приградски линии не може да се најдат во билетарници, туку се купуваат директно во автобус и ќе чинат фиксно 30 денари.

Бројките на ЈСП велат дека 90 проценти од купените билети се за првата зона, додека помалку од 10 проценти се за приградска зона. Автобуските стојалишта што ја означуваат зоната на Скопје се: Маџари кај рампата, бензинска пумпа во Ѓорче Петров, Момин Поток, населба Драчево, Радишани - кај црквата, населбите Ченто, Припор, Шуто Оризари. Во оваа зона спаѓаат и селата Припор, Горно Оризари, Волково, Стајковци, Драчево - кај тополите, мостот на Маркова Река, Хиподром, езеро Треска и Дексион.

Со новиот систем за наплата, ЈСП ќе биде во загуба од 1,5 милион денари, но само доколку бројот на патници остане како и досега. Но, Николов е оптимист и смета дека ќе привлечат повеќе патници, па дека тоа нема да се случи.

- Приливот на нови патници го гледаме во оние граѓани кои досега не се возеле со јавниот градски превоз - смета тој. http://dnevnik.com.mk/?ItemID=46D4505CE0C6B246A3B3B5FCDEBC5F5A
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 21-Mar-2011 at 20:19
Еве ги единствените мапи за линиите на јавниот превоз во Скопје кои успеав да ги најдам. Веројатно некои податоци се застарени.

Инаку оваа првава мапа е класика, таков стил на мапа се користеше уште од кога памтам (од раните 80-ти) и ги имаше на повеќето станици, на оние старите зелени табли кои сеуште стојат на по некоја станица. Штета што од тогаш имаме застанато во времето

1


2


3

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 20-Mar-2011 at 18:53
Убаво е што се сетиле да ја пуштат линијата 15 а, но мислам дека треба да се размислува и на други линии, пред се на линиите 12 и 64, кои речиси целосно се поклопуваат со линиите 2 и 22. Мислам дека треба да размислат да ги пуштат овие линии по Илинденска, тоа ќе значи многу и за патниците, оние што патуваат од Ѓорче побрзо би стигнувале до центар преку Илинденска отколку преку Партизански одреди.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 17-Mar-2011 at 12:42

Поевтино до солунскиот аеродром отколку до скопскиот


Скопје е можеби единствениот град во Европа во кој не постои никаков јавен превоз до аеродромот. Советниците на ЛДП во градот пред една година поднесоа иницијатива за воведување на посебна автобуска линија, но надлежните никако да го доразгледаат предлогот

 
 
%20  
Скопјани и странските туристи со години се соочуваат со истиот проблем - како да се стигне од и до аеродромот „Александар Велики“. Додека во другите европски градови е нормално до аеродромите да има градски превоз, а некаде и метро, воз, трамвај, кај нас сé уште работата е на ниво на иницијатива за организирање ваков вид превоз.

Советничката група на ЛДП од градот пред една година поведе ваква иницијатива, која сé уште не стигнала на дневен ред на седниците на советот.

- Пред една година ја поднесовме оваа иницијатива, а автобус до аеродромот „Александра Велики“ сé уште не е воведен. Скопје е можеби единствениот град во Европа во кој не постои каков било јавен превоз до аеродромот. Воведувањето автобуска линија до аеродромот ќе им заштеди дополнително пари на сите што патуваат со авион. На седницата од 8 април 2010 година, градоначалникот Коце Трајановски и претставниците на ЈСП „Скопје“ посочија дека треба да се разгледаат повеќе варијанти за организирање на автобускиот превоз до аеродромот, како и да се добијат дозволи од Министерството за транспорт и врски. Требаше да се испита и дали концесионерот на аеродромот,,Александар Велики“, компанијата ТАВ, е заинтересирана за воведување ваков превоз. Помина цела година, а никој од надлежните не одговори, па излегува дека никој не е заинтересиран за оваа автобуска линија. Превозот до аеродромот би можел да е и градски и приградски, или комбинација од двата - вели Зоран Шапуриќ, координатор на советничката група на ЛДП.

Од турската компанија ТАВ, која стопанисува со аеродромот „Александар Велики“, велат дека постои интерес за воведување ваква автобуска линија, ама чекаат таа да стане финансиски исплатлива.
- ТАВ не се откажал од таквата иницијатива. Долго време се правеше бизнис-анализата. Кога ќе увидиме дека ваквиот проект ќе биде финансиски оправдан, тогаш може да се активира таква линија - информираат од ТАВ.

Сличен став имаат и надлежните од јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“.

- Линија до аеродром засега не може да се воведе, зашто таа ќе носи голема финансиска загуба. Советниците од ЛДП, кои се иницијатори за воведување на линијата, треба да кажат и кој ќе ги финансира загубите. ЈСП не е во таква можност - вели Мишо Николов, директорот на ЈСП „Скопје“.

ЛДП не се согласува дека се работи за неисплатлива инвестиција, затоа што постојано има патници што се возат од аеродромот и до него.

- Превозот до аеродромот не би му носел загуби на ЈСП, туку напротив, линијата би била рентабилна, особено ако се има предвид постојаното зголемувањето на патниците што летаат со авион. Исто така, треба да се има предвид и фактот дека ЈСП добива големи субвенции од градот. Доколку, пак, ТАВ не сака да ги прими автобусите, што би било своевиден европски преседан, автобуската линија би можела да завршува пред паркингот на аеродромот, што е на само педесетина метри од пристанишната зграда - додава Шапуриќ.

Скопјани, пак, молат бога да се организира редовен превоз до аеродромот, како што беше случајот пред дваесетина години, кога до таму возеа автобусите на ЈАТ. За нив превозот до таму со такси е вистински грабеж.

- Редовно патувам со авион во странство, таква ми е работата. Најголем проблем ми е како да стигнам до аеродромот и да се вратам од таму. Затоа што од дома до аеродромот со такси ми требаат најмалку 900 денари. Но за враќање е ужас. На аеродромот нема ниеден таксист од скопските компании што возат по таксиметар. Таму те чекаат диви превозници, кои до град бараат од 1.200 до 3.000 денари. Не дај боже, пак, да си странец. Жив ќе те одерат. Ама кога немаш избор, ќе си платиш, како да се возиш во странство, а не дваесетина километри од центарот на градот. Поевтино е да стигнеш до Белград, на пример, зашто повратниот автобуски билет е 1.900 денари. И шопингот до Солун е поевтин. Целодневна прошетка до таму чини 800 денари - вели Неда Божиновска од Ѓорче Петров.

Градските власти нé известија дека воведувањето ваква линија не е нивна надлежност, туку за тоа треба да се погрижи или јавното претпријатие за аеродромски услуги или Министерството за транспорт и врски.
Затоа, пак, одговорните од приватното претпријатие „Слобода превоз“ велат дека не би имале никаков проблем да сообраќаат по таа линија доколку им се даде таква шанса.

- Постои желба и имаме превозни капацитети, ама треба да се види во Министерство за транспорт и врски дали се заинтересирани за таа линија. Доколку има, би се пријавиле за тој вид превоз. Само претходно треба да се направи проекција на трошоците, на трасата по која би возеле автобусите, дали ќе има доволен број патници. Проблем е и тоа кога полетуваат и слетуваат авионите. Треба сé да се усогласи - изјави Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“.

Од Министерството за транспорт и врски не успеавме да добиеме никаков одговор.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=317111020189&id=14&prilog=0&setIzdanie=22233
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 16-Mar-2011 at 15:58

Шапуриќ - Скопје е единствена метропола во Европа без јавен превоз до аеродром

Скопје, 16. март 2011 (ИНПРЕС)
извор: Инпрес фото: архива

Воведувањето на автобуски превоз до „Александар Велики“ би им го олеснило превозот на граѓаните до аеродромот, смета  Зоран Шапуриќ, координатор на советничката група на ЛДП во Советот на град Скопје.

Шапуриќ вели дека Скопје е единствената метропола во Европа која нема јавен превоз до аеродромот.

- Градоначалникот и претставниците на ЈСП посочија дека е потребно да се разгледаат повеќе варијанти за реализирање на автобускиот превоз, да се добијат дозволи од Министерството за транспорт и врски и да се испита дали постои интерес кај операторот на аеродромот „Александар Велики“, турската компанија ТАВ, за воведување на автобуска линија. Досега е јасно дека ТАВ не е заинтересиран за овој предлог, поради што автобуската линија би можела да завршува пред паркингот на аеродромот, што е на само педесетина метри од зградата на аеродромот“, вели Шапуриќ.

Според него, превозот до аеродромот би можел да се организира комбинирано со автобуска линија преку автопатот или со приградска линија, или пак, во двете варијанти. Превозот до аеродромот, вели Шапуриќ, не би му носела загуби на ЈСП, туку напротив би била рентабилана особено ако се има предвид постојаното зголемување на бројот на патниците на аеродромот „Александар Велики“.
http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=2066CFDF267B434B8897DCDCC3A5143D
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 16-Mar-2011 at 12:04
непотребна глупост е ова со 15а... наместо да го зголемат бројот на возила за време на шпицови они пуштаат нова линија. исто мора да престанат да ставаат букви на броевите. што им фали нов број да воведат? или олд скул таблите се преголем трошок Roll%20eyes
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 15-Mar-2011 at 18:18
Броевите на линиите мора веќе еднаш да се средат. Еден “мал“ пример со линијата 65:

65 обична, обраќа на 2-3 часа, релација Т.Центар-Раштак.
65в, Стајковци, на околку 10 минути.
65в, Инџиково. Нема врска со Стајковци. Оваа линија е отприлика на час и половина.
65в, Црешево, поминува низ Стајковци, и обично се разликува по тоа што носи напред едно картонче на кое со пенкало пишува ЦРЕШЕВО. Обично врти на секој час.
65А, Страчинци. 4 пати дневно.
65Б, Смиљковци/Виниче.

А автобусиве едноставно ни изобилуваат со информации...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 15-Mar-2011 at 17:58
Ова по би изгледало како редуцирање на линијата
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 15-Mar-2011 at 15:55
Од ЈСП:

ЈСП СКОПЈЕ ги известува своите корисници дека од (вторник) 15.03.2011 год. дел од автобусите од редовната линија 15 ќе возат со ознака 15А по бул. Илинден.
Трасата на движење е следнава: од почетна станица во Ново Лисиче до плоштад Рекорд автобусите ќе сообраќаат како и линија бр. 15, потоа продолжуваат десно по ул. Даме Груев и бул. ВМРО(Пошта 1), лево по бул. Илинден, ул.Манапо (Карпош 3), бул. Партизански Одреди и ул. Љубљанска (терминал на лин. 15 и 19 во Карпош 4).
Во обратна насока ќе се движат по ул. Љубљанска, бул. Илинден, бул. ВМРО, ул Даме Груев, ул. Димитрие Чуповски, а од Плоштад Рекорд продолжува коко и линија бр.15 до Ново Лисиче.


Толку од надежда дека ќе има повеќе автобуси.

Туку можеби најдобро би било веќе кога пуштаат нова линија, освен новина дека ќе вози по Илинденска, нека направат да вози и по Авној па после кај Мајчин дом да се приклучува на Јане Сандански.

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 15-Mar-2011 at 15:51
Најс. Се надевам дека со неа ќе се зголеми бројот на автобуси кои сообраќаат натаму. Дали била 15, или 15а, мене не ми прави проблем. Само нека ги има почесто. Се надевам дека поради новава линија 15ката нема да изгуби од возниот парк.

Дали била Партизанска или Илинденска, Карев и така се наоѓа во измеѓу.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 15-Mar-2011 at 15:48
 

Новата автобуска линија 15 А од утре ќе почне да сообраќа на релацијата Ново Лисиче - Карпош 4, соопшти Јавното сообраќајно претпријатие - Скопје.

jsp-240
Новата автобуска линија ќе сообраќа по булеварите „Јане Сандански“, „Кочо Рацин“, улиците „Димитрија Чуповски“ и „Даме Груев“, булеварите „ВМРО“ и „Илинден“, улицата  „Манапо“ во населбата Карпош 3, по булеварот „Партизански одреди“ и улицата „Љубљанска“.

http://www.kurir.mk/republika/skopje/22474-JSP-so-nova-linija-na-relacija-Novo-Lisice-%E2%80%93-Karpos-4


Edited by lslcrew - 15-Mar-2011 at 15:48
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 04-Feb-2011 at 23:24
Би било убаво ЈСП да својата страница да објави каков е исходот од воведувањето на новите линии: 4а, 18а, 22а и др., мене ми се чини дека поголем дел од овие линии се нискорентабилни, барем според бројот на патници што се вози во нив, со исклучок на линијата 2а. 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 04-Feb-2011 at 18:46
Од понеделник нова автобуска линија 21-А во Скопје

петок, 04 февруари 2011
 
ЈСП-Скопје од понеделник воведува нова автобуска линија со број 21-А, што ќе оди од Транспортниот центар до селото Злокуќани и обратно
 

 
 
Како што соопшти Град Скопје, автобусите на ЈСП-Скопје ќе сообраќаат по трасата - од булеварот „Кузман Јосифовски - Питу“, булеварот „Кочо Рацин“, улиците „11 Октомври“, „Димитрие Чуповски“,„Даме Груев“, булеварот „Партизански одреди“, булеварот „8-ми Септември“ и улицата „Скупи“. Во обратна насока, возилата ќе се движат по истата траса.

Граѓаните возниот ред можат да го погледнат на веб-страницата на ЈСП-Скопје www.jsp.com.mk.

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=62703
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 11-Jan-2011 at 14:56
До Злокуќани сообраќа автобусот 21, ама преку Влае, а не преку Систина. Во близина на Систина сообраќа автобусот 18 кој оди до Визбегово. Всушност, ќе биде голема грешка ако го пуштат 21а кон Злокуќани, а не кон новата индустриска зона позади Зајчев рид бидејќи ниеден автобус не сообраќа натаму, а има голем број на граѓани што таму работат.
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 11-Jan-2011 at 01:08
Мислам автобус број 21 оди до таму, ама преку Влае. А не сум сигурен ама мислам порано имаше и линија број 18 која имаше последна станица баш некаде кај систина.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 10-Jan-2011 at 15:28


Имаше ли до сега било каков јавен превоз до Злокуќани? Таму живеат не така малку луѓе...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.121 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.