![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 36> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
По повод фудбалскиот меч помеѓу Македонија и Хрватска, од Загреб денеска попладне ни пристигнува посебен навивачки воз со 7 ганц нови хрватски вагони кои би било добро да ги имаме во архива на Билд. Ако некој се најде на железничката станица во Скопје, нека направи некоја фотка.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Токму на вакво пашање инсистирав од МЖ да добијам одговор, од каде пак сите се согласни дека мала земја како Македонија нема потреба за шини на кои ќе се вози со 200км на час. 120 на цела територија би биле одлични, со образложение дека со таква брзина и од најодалечените места кон Скопје ќе се стига за 2 часа. Аналогно на ова и на тендерот кој треба идниве недели да искочи, не може да се очекува дека ќе се купуваат богзнае какви гарнитури. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Не би рекол дека не треба да не загрижува. Пругата Битола-Скопје е проектирана за 120км/ч што значи дека растојанието од 232км би се поминувало за 2 часа (наместо 3 и пол) со експресниот воз доколку е реновирана (сменети прагови, шини...) и доколку се нови гарнитурите. Во тој случај автобусот воопшто и не би бил конкурентен со своите 3 и пол часа. Исто така без проблем би можеле да се прават еднодневни посети Битола-Скопје и обратно.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Она што треба да не загрижува е дека идните планови ни се поврзување на некои релации кои сега не постојат, рекоструирање на постојната инфраструктура, наместо модернизирање на истата во смисла имање по два колосеци (макар било тоа и само на К10), и инфраструктура што овозможува патување до 200 км на час и следствено скратување на патувањето и претставувањето на железницата како вистинска алтернатива за транспорт за секого а не само на тие што економски потешко можат да си приуштат автомобил. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Апропо муабетов, раздалеченоста помеѓу Загреб и Сплит е 423 километри, а возовите истата ја минуваат за време од 6 часа и 10 минути до 9 часа и 9 минути, во зависност од тоа кој ранг на воз сообраќа. Времетраењето на патување помеѓу двата најважни града е ИДЕНТИЧНО на релацијата помеѓу Скопје и Битола.
Или во Романија, помеѓу Темишвар и Сибиу со воз се патува околу 7 саати за релација помеѓу 300 и 350 километри. Темишвар е втор град по големина во Романија, а Сибиу културен центар на Романија. Од овие причини сметам дека не треба да не загрижува времетраењето на патување со воз помеѓу Скопје и Битола. Реално е да се споредуваме со соседите, а не со Германија или Швајцарија. |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Пругата Битола-Скопје е 232км, барем така пишува на картата
![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Цела Македонија чека на нови моторни гарнитури. Од владата и од МЖ се крстат во Европската банка за обнова и развој, која треба да даде согласност за кредитот во износ од 50 милиони евра. Ако веќе владата дала согласност, тогаш ЕБРД треба да му дозволи на МЖ-Транспорт да објави меѓународен тендер за купување на гарнитурите.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Колку километри има по пругата до Битола?
И дали возовите беа полни? Ах колку ми е криво што се нема политичка волја за решавање на проблемите во железницата. Треба навистина малку работите да помрднат од мртва точка (пред се преку купување на едно 5 гарнитури, неколку локомотиви и 10-15 вагони што е макс. 50 милиони евра-смешна сума), за потоа на некаква здрава основа да се зафатиме со големата работа како реконструкција на постојната и изградба на нова инфраструктура. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
|
Wow, импресиониран сум. Стигнав и се вратив од Битола за по 3 и пол саати двата пати возење. Невозможно
![]() (извинете за пост врз пост) |
||
![]() |
||
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
|
Јас никогаш не се имам возено со воз во Битола, а тоа да не биде под 4 и пол саати... Затоа и ми падна чудно. А рекорд ми е едно 8 саати мислам.
![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
И јас треба да се приклучам на ставот дека возниот ред сепак не се прекршува во толкава мера од страна на железница. Исклучок, а не пракса е кога возот сообраќа 4 и пол до 5 саати, иако никој не може да потврди дека со сигурност тоа нема да може да се случи. Мене лично ми се има случено во неколку наврати да се расипе дизел локомотивата, но истоврено(поретко) таа да пристигне 5 или 10 минути порано на дестинацијата во Скопје, т.е. Битола.
П.С. Треба да си планираш за секој случај 3 часа и 45-50 минути за битолскиот воз како секојдневна појава на времетраење на патувањето. |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Големи се шансите...тоа зависи до машиновозачот... ![]() |
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
541 до Битола за 2Ч50 минути, Р Е С П Е К Т!
Какви се шансите да се намали тоа време на 2Ч40 минути? |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Воз бр. 641 Скопје (06:48) Битола (10:27)- патување 3 часа и 39 минути Воз бр. 643 Скопје (14:30) Битола (18:00)- патување 3 часа и 30 минути Воз бр. 541 Скопје (17:10) Битола (20:00)- патување 2 часа и 50 минути Воз бр. 645 Скопје (19:30) Битола (23:13)- патување 3 часа и 43 минути Ете ти одговор на првото прашање...Ова ти е реалното време на патување со плус 10-тина минути непредвидено закаснување...Не се толку страшни возовите во 14:30...страшно е жешкото време...моја препорака да си патуваш или со 541 или со 645... |
||
![]() |
||
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
|
Едно прашање, зошто на возниот ред Скопје-Битола за сите возови пишува дека во просек стигнуваат за 3 и пол часа, а јас убаво се сеќавам дека до Битола се патува едно минимум 4 и пол часа?
Некој со искуство во последниве година-две кој одел на оваа релација, кое е реалното времетраење на патувањето? Ако може одговор, навистина ми треба. ![]() И бонус прашање, дали сега во летниов период возовите во петок во 14:30 се толку „страшни“ како преку сезона? Edited by maestro - 22-Aug-2012 at 21:17 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Најверојатно имаш споредувано спрема далечината во патишта.Една интересна забелешка отсекогаш ми била доста големата разлика во километража на пругата со патиштата... Со пругата е добар процент подолг пат, отприлика едно 30%...Велес - Скопје е ~ 61 км (автопат = 53 км), Прилеп - Битола точно 58 км според картите на МЖ (патот е 43км.), Скопје - Табановце е 71 км, исто според картите на МЖ (49 км. по автопат!), Тетово - Скопје е околу 70 км. (автопат 42 км.)... Велес - Прилеп е над 110 км. по пругата преку Богомила, а преку Градско 80. Значи по патот Скопје - Битола е 175 км., а пругата е ~ 230 км.Вака просечната брзина би била нешто над 83 км/ч., за Пелагонија Експрес. Единствено Гостивар - Тетово е скоро идентична километража(пругата е во најголем дел паралелна со автопатот), а Кичево - Гостивар е 46 км. според МЖ, а 53 км. по ‘магистралнио‘ пат. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Видете вака, ниту во Романија просечната брзина на возовите е далеку испод европскиот просек, 300 километри со брз воз се поминуваат за 7 саати, но имаат чисти, нови и климатизирани вагони, голем број на возови дневно и голем број на возови со преседнувања кои ја зголемуваат богатата понуда. Цените за патување се евтини и никој не се буни. Имаат и изградено култура за патување со воз, така што мислам дека сме достојни за споредба со нив.
Новата климатизирана ДМГ Шпанец треба да ја рачунаат за втор експресен воз Скопје-Битола-Скопје, кој би поаѓал овој пат наутро од Скопје и попладне од Битола. Возот патува 2 часа и 45 минути, можеби е поспор од автомобил, но е побрз од автобус и тоа е доволно за македонски услови. Ќе ги нуди сите квалитети со автобускиот превоз и дополнително кафе и минерална вода. |
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
И не треба да се споредуваме, наместо тоа треба да ги искористиме позитивните искуства на железниците кои оставиле трага во развојот на железничкиот сообраќај.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Vo Germanija npr. relacija od 500km so 3-4 zastanuvanja so ekspresen voz se pominzva za 3h:15min. Pomala relacija npr. 100km so 5-6 zastanuvanja so regionalen voz za 1h:5min. Jasno mi e deka ne mozeme da se sporeduvame so Germanija, no kaj nas zeleznickiot soobrakaj e navistina katastrofa!
|
||
![]() |
||
buco55 ![]() Newbiе ![]() Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
|
Според сегашниот распоред, патувањето од Скопје до Битлоа со најбрзиот воз трае нешто помалку од 3 часа (57 km/h)
(извор: http://balkan.fabian-vendrig.eu/fileadmin/Macedonia/mz/RED_NA_VOZENJE_DZEPEN_2011-2012.pdf). Истовремено со кола патувањето трае околу 2 часа (80 km/h). За релација што е +/- 160 км. помегу два големи града тоа е многу долго. Патувањето со воз мора да биде конкурентно и еднакво брзо ако не и побрзо во однос на патувањето со кола/автобус. На пример,според bahn.de и Goolge Maps помеѓу Минхен и Будимпешта со обичен воз или кола се патува 7 саати (94km/h), Франкфурт и Минхен со воз за 5 саати (78km/h), додека со кола за 4 (98 km/h). Од друга страна Скопје - Белград со воз се патува 10 (44 km/h) додека со кола за 5 (88 km/h) а Белград - Будимпешта со воз 8 (45 km/h) а со кола 5 саати (83 km/h). Bидејќи немаме друга железничка врска со Европа, мора да се инвестира во дополнителни брзи возови и железнична инфраструктура која тоа би го овозможила и која ќе конкурираат на превозот со автобус или кола. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |