build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 12-Oct-2012 at 01:43
По повод фудбалскиот меч помеѓу Македонија и Хрватска, од Загреб денеска попладне ни пристигнува посебен навивачки воз со 7 ганц нови хрватски вагони кои би било добро да ги имаме во архива на Билд. Ако некој се најде на железничката станица во Скопје, нека направи некоја фотка.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 28-Aug-2012 at 15:05
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by BOJAN

Апропо муабетов, раздалеченоста помеѓу Загреб и Сплит е 423 километри, а возовите истата ја минуваат за време од 6 часа и 10 минути до 9 часа и 9 минути, во зависност од тоа кој ранг на воз сообраќа. Времетраењето на патување помеѓу двата најважни града е ИДЕНТИЧНО на релацијата помеѓу Скопје и Битола.

Или во Романија, помеѓу Темишвар и Сибиу со воз се патува околу 7 саати за релација помеѓу 300 и 350 километри. Темишвар е втор град по големина во Романија, а Сибиу културен центар на Романија.

Од овие причини сметам дека не треба да не загрижува времетраењето на патување со воз помеѓу Скопје и Битола. Реално е да се споредуваме со соседите, а не со Германија или Швајцарија.


Она што треба да не загрижува е дека идните планови ни се поврзување на некои релации кои сега не постојат, рекоструирање на постојната инфраструктура, наместо модернизирање на истата во смисла имање по два колосеци (макар било тоа и само на К10), и инфраструктура што овозможува патување до 200 км на час и следствено скратување на патувањето и претставувањето на железницата како вистинска алтернатива за транспорт за секого а не само на тие што економски потешко можат да си приуштат автомобил.


Токму на вакво пашање инсистирав од МЖ да добијам одговор, од каде пак сите се согласни дека мала земја како Македонија нема потреба за шини на кои ќе се вози со 200км на час. 120 на цела територија би биле одлични, со образложение дека со таква брзина и од најодалечените места кон Скопје ќе се стига за 2 часа. Аналогно на ова и на тендерот кој треба идниве недели да искочи, не може да се очекува дека ќе се купуваат богзнае какви гарнитури.
23ka.wordpress.com
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 28-Aug-2012 at 14:19
Не би рекол дека не треба да не загрижува. Пругата Битола-Скопје е проектирана за 120км/ч што значи дека растојанието од 232км би се поминувало за 2 часа (наместо 3 и пол) со експресниот воз доколку е реновирана (сменети прагови, шини...) и доколку се нови гарнитурите. Во тој случај автобусот воопшто и не би бил конкурентен со своите 3 и пол часа. Исто така без проблем би можеле да се прават еднодневни посети Битола-Скопје и обратно.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 28-Aug-2012 at 10:23
Originally posted by BOJAN

Апропо муабетов, раздалеченоста помеѓу Загреб и Сплит е 423 километри, а возовите истата ја минуваат за време од 6 часа и 10 минути до 9 часа и 9 минути, во зависност од тоа кој ранг на воз сообраќа. Времетраењето на патување помеѓу двата најважни града е ИДЕНТИЧНО на релацијата помеѓу Скопје и Битола.

Или во Романија, помеѓу Темишвар и Сибиу со воз се патува околу 7 саати за релација помеѓу 300 и 350 километри. Темишвар е втор град по големина во Романија, а Сибиу културен центар на Романија.

Од овие причини сметам дека не треба да не загрижува времетраењето на патување со воз помеѓу Скопје и Битола. Реално е да се споредуваме со соседите, а не со Германија или Швајцарија.


Она што треба да не загрижува е дека идните планови ни се поврзување на некои релации кои сега не постојат, рекоструирање на постојната инфраструктура, наместо модернизирање на истата во смисла имање по два колосеци (макар било тоа и само на К10), и инфраструктура што овозможува патување до 200 км на час и следствено скратување на патувањето и претставувањето на железницата како вистинска алтернатива за транспорт за секого а не само на тие што економски потешко можат да си приуштат автомобил.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 27-Aug-2012 at 16:28
Апропо муабетов, раздалеченоста помеѓу Загреб и Сплит е 423 километри, а возовите истата ја минуваат за време од 6 часа и 10 минути до 9 часа и 9 минути, во зависност од тоа кој ранг на воз сообраќа. Времетраењето на патување помеѓу двата најважни града е ИДЕНТИЧНО на релацијата помеѓу Скопје и Битола.

Или во Романија, помеѓу Темишвар и Сибиу со воз се патува околу 7 саати за релација помеѓу 300 и 350 километри. Темишвар е втор град по големина во Романија, а Сибиу културен центар на Романија.

Од овие причини сметам дека не треба да не загрижува времетраењето на патување со воз помеѓу Скопје и Битола. Реално е да се споредуваме со соседите, а не со Германија или Швајцарија.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 27-Aug-2012 at 16:13
Пругата Битола-Скопје е 232км, барем така пишува на картата
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 26-Aug-2012 at 12:16
Цела Македонија чека на нови моторни гарнитури. Од владата и од МЖ се крстат во Европската банка за обнова и развој, која треба да даде согласност за кредитот во износ од 50 милиони евра. Ако веќе владата дала согласност, тогаш ЕБРД треба да му дозволи на МЖ-Транспорт да објави меѓународен тендер за купување на гарнитурите.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 26-Aug-2012 at 02:22
Колку километри има по пругата до Битола?
И дали возовите беа полни?

Ах колку ми е криво што се нема политичка волја за решавање на проблемите во железницата. Треба навистина малку работите да помрднат од мртва точка (пред се преку купување на едно 5 гарнитури, неколку локомотиви и 10-15 вагони што е макс. 50 милиони евра-смешна сума), за потоа на некаква здрава основа да се зафатиме со големата работа како реконструкција на постојната и изградба на нова инфраструктура.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 26-Aug-2012 at 02:11
Wow, импресиониран сум. Стигнав и се вратив од Битола за по 3 и пол саати двата пати возење. Невозможно

(извинете за пост врз пост)
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 24-Aug-2012 at 04:06
Јас никогаш не се имам возено со воз во Битола, а тоа да не биде под 4 и пол саати... Затоа и ми падна чудно. А рекорд ми е едно 8 саати мислам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 23-Aug-2012 at 23:30
И јас треба да се приклучам на ставот дека возниот ред сепак не се прекршува во толкава мера од страна на железница. Исклучок, а не пракса е кога возот сообраќа 4 и пол до 5 саати, иако никој не може да потврди дека со сигурност тоа нема да може да се случи. Мене лично ми се има случено во неколку наврати да се расипе дизел локомотивата, но истоврено(поретко) таа да пристигне 5 или 10 минути порано на дестинацијата во Скопје, т.е. Битола.

П.С. Треба да си планираш за секој случај 3 часа и 45-50 минути за битолскиот воз како секојдневна појава на времетраење на патувањето.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 23-Aug-2012 at 22:18
Originally posted by polval

541 до Битола за 2Ч50 минути, Р Е С П Е К Т!

Какви се шансите да се намали тоа време на 2Ч40 минути?


Големи се шансите...тоа зависи до машиновозачот...Big%20smile
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 23-Aug-2012 at 21:29
541 до Битола за 2Ч50 минути, Р Е С П Е К Т!

Какви се шансите да се намали тоа време на 2Ч40 минути?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 23-Aug-2012 at 11:28
Originally posted by maestro

Едно прашање, зошто на возниот ред Скопје-Битола за сите возови пишува дека во просек стигнуваат за 3 и пол часа, а јас убаво се сеќавам дека до Битола се патува едно минимум 4 и пол часа?

Некој со искуство во последниве година-две кој одел на оваа релација, кое е реалното времетраење на патувањето? Ако може одговор, навистина ми треба.

И бонус прашање, дали сега во летниов период возовите во петок во 14:30 се толку „страшни“ како преку сезона?

Воз бр. 641 Скопје (06:48)   Битола (10:27)- патување 3 часа и 39 минути
Воз бр. 643 Скопје (14:30)   Битола (18:00)- патување 3 часа и 30 минути
Воз бр. 541 Скопје (17:10)   Битола (20:00)- патување 2 часа и 50 минути
Воз бр. 645 Скопје (19:30)   Битола (23:13)- патување 3 часа и 43 минути

Ете ти одговор на првото прашање...Ова ти е реалното време на патување со плус 10-тина минути непредвидено закаснување...Не се толку страшни возовите во 14:30...страшно е жешкото време...моја препорака да си патуваш или со 541 или со 645...
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 22-Aug-2012 at 20:46
Едно прашање, зошто на возниот ред Скопје-Битола за сите возови пишува дека во просек стигнуваат за 3 и пол часа, а јас убаво се сеќавам дека до Битола се патува едно минимум 4 и пол часа?

Некој со искуство во последниве година-две кој одел на оваа релација, кое е реалното времетраење на патувањето? Ако може одговор, навистина ми треба.

И бонус прашање, дали сега во летниов период возовите во петок во 14:30 се толку „страшни“ како преку сезона?

Edited by maestro - 22-Aug-2012 at 21:17
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 16-Aug-2012 at 16:38
Originally posted by buco55

Според сегашниот распоред, патувањето од Скопје до Битлоа со најбрзиот воз трае нешто помалку од 3 часа (57 km/h)
(извор: http://balkan.fabian-vendrig.eu/fileadmin/Macedonia/mz/RED_NA_VOZENJE_DZEPEN_2011-2012.pdf).
Истовремено со кола патувањето трае околу 2 часа (80 km/h). За релација што е +/- 160 км. помегу два големи града тоа е многу долго. Патувањето со воз мора да биде конкурентно и еднакво брзо ако не и побрзо во однос на патувањето со кола/автобус.

На пример,според bahn.de и Goolge Maps помеѓу Минхен и Будимпешта со обичен воз или кола се патува 7 саати (94km/h), Франкфурт и Минхен со воз за 5 саати (78km/h), додека со кола за 4 (98 km/h). Од друга страна Скопје - Белград со воз се патува 10 (44 km/h) додека со кола за 5 (88 km/h) а Белград - Будимпешта со воз 8 (45 km/h) а со кола 5 саати (83 km/h).

Bидејќи немаме друга железничка врска со Европа, мора да се инвестира во дополнителни брзи возови и железнична инфраструктура која тоа би го овозможила и која ќе конкурираат на превозот со автобус или кола.


Најверојатно имаш споредувано спрема далечината во патишта.Една интересна забелешка отсекогаш ми била доста големата разлика во километража на пругата со патиштата...
Со пругата е добар процент подолг пат, отприлика едно 30%...Велес - Скопје е ~ 61 км (автопат = 53 км), Прилеп - Битола точно 58 км според картите на МЖ (патот е 43км.), Скопје - Табановце е 71 км, исто според картите на МЖ (49 км. по автопат!), Тетово - Скопје е околу 70 км. (автопат 42 км.)...

Велес - Прилеп е над 110 км. по пругата преку Богомила, а преку Градско 80.

Значи по патот Скопје - Битола е 175 км., а пругата е ~ 230 км.Вака просечната брзина би била нешто над 83 км/ч., за Пелагонија Експрес.

Единствено Гостивар - Тетово е скоро идентична километража(пругата е во најголем дел паралелна со автопатот), а Кичево - Гостивар е 46 км. според МЖ, а 53 км. по ‘магистралнио‘ пат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 15-Aug-2012 at 15:50
Видете вака, ниту во Романија просечната брзина на возовите е далеку испод европскиот просек, 300 километри со брз воз се поминуваат за 7 саати, но имаат чисти, нови и климатизирани вагони, голем број на возови дневно и голем број на возови со преседнувања кои ја зголемуваат богатата понуда. Цените за патување се евтини и никој не се буни. Имаат и изградено култура за патување со воз, така што мислам дека сме достојни за споредба со нив.


Новата климатизирана ДМГ Шпанец треба да ја рачунаат за втор експресен воз Скопје-Битола-Скопје, кој би поаѓал овој пат наутро од Скопје и попладне од Битола. Возот патува 2 часа и 45 минути, можеби е поспор од автомобил, но е побрз од автобус и тоа е доволно за македонски услови. Ќе ги нуди сите квалитети со автобускиот превоз и дополнително кафе и минерална вода.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 15-Aug-2012 at 08:03
И не треба да се споредуваме, наместо тоа треба да ги искористиме позитивните искуства на железниците кои оставиле трага во развојот на железничкиот сообраќај.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 14-Aug-2012 at 17:32
Vo Germanija npr. relacija od 500km so 3-4 zastanuvanja so ekspresen voz se pominzva za 3h:15min. Pomala relacija npr. 100km so 5-6 zastanuvanja so regionalen voz za 1h:5min. Jasno mi e deka ne mozeme da se sporeduvame so Germanija, no kaj nas zeleznickiot soobrakaj e navistina katastrofa!
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 14-Aug-2012 at 17:22
Според сегашниот распоред, патувањето од Скопје до Битлоа со најбрзиот воз трае нешто помалку од 3 часа (57 km/h)
(извор: http://balkan.fabian-vendrig.eu/fileadmin/Macedonia/mz/RED_NA_VOZENJE_DZEPEN_2011-2012.pdf).
Истовремено со кола патувањето трае околу 2 часа (80 km/h). За релација што е +/- 160 км. помегу два големи града тоа е многу долго. Патувањето со воз мора да биде конкурентно и еднакво брзо ако не и побрзо во однос на патувањето со кола/автобус.

На пример,според bahn.de и Goolge Maps помеѓу Минхен и Будимпешта со обичен воз или кола се патува 7 саати (94km/h), Франкфурт и Минхен со воз за 5 саати (78km/h), додека со кола за 4 (98 km/h). Од друга страна Скопје - Белград со воз се патува 10 (44 km/h) додека со кола за 5 (88 km/h) а Белград - Будимпешта со воз 8 (45 km/h) а со кола 5 саати (83 km/h).

Bидејќи немаме друга железничка врска со Европа, мора да се инвестира во дополнителни брзи возови и железнична инфраструктура која тоа би го овозможила и која ќе конкурираат на превозот со автобус или кола.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.