build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Индустриски
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

ТИРЗ Скопје - Бунарџик

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 16-Feb-2013 at 22:15
Баш денеска направив две слики (во движење и со 2мп) се гледа напредок на објектот,па се погоди и веста за огласов за вработување па ги постирам заедно



Македонија има кадар за производство на автобуси, Ван Хул само нека најде пазар за продажба!

Белгиската фирма Ван Хyл која гради фабрика за производство на автобуси во Технолошко индустриската развојна зона – Скопје 2 во Бунарџик бара кадар. Според огласот кој белгискиот инвеститор го објави во дневните весници за почеток во фабриката се потребни работници за 35 работни позиции. Компанијата во Македонија планира да произведува автобуси за меѓународни пазари, а бара работници од техничките насоки за разновидни позиции, тим лидери, заварувачи, столари, електричари, механичари, контролори, координатори, асистенти…. Минимум услов за дел од работните позиции е завршено средно образование, по можност техничка насока и соодветно работно искуство, за дел одлично познавање англиски јазик, а за дел завршено високо образование.

Евтината работна сила, клучна за инвестицијата во Македонија

Во ексклузивното интервју кое сопственикот на сопственикот на Ван Хул Македонија, Филип Ван Хул, го даде за Фактор, вели дека основната причина што решиле да инвестираат во Македонија е ефтината работна сила.

„Трошоците за работна рака учествуваат со голем процент во производството или над 75% во вредноста на производот.Со оглед на тоа што во последно време се зголеми конкуренцијата од Турција, Полска и Чешка на европскиот пазар и Кина и Мексико, за пласман на американскиот пазар ни треба фабрика каде што ќе произведуваме со ниски трошоци за работна сила“ вели Ван Хул во интервјуто.

Тој вели дека и упорноста на Владата и министрите за странски инвестиции биле едни од клучните моменти кои ги натерале да решат да градат фабрика во Македонија.

„Пакетот на олеснувања за странски инвеститори, беше предност. Ме привлече и директниот контакт на владините претставници со инвеститорите и можеме лично да ги контактираме и да добиеме одговор за било кој проблем за многу кратко време. Ова е многу важно за привлекување на странски инвеститори. Ние сега сме како партнери, што не е случај со другите земји“ потенцира Ван Хул во интервјуто.

Ван Хул планира да вработи до 500 лица во новата фабрика

Изградбата на фабриката за автобуси на „Ван Хул“, почна во јули минатата година, како инвестиција вредна 20 милиони евра, што треба да овозможи вработување на 400 до 500 лица. Се очекува дел од кадрите да се регрутираат и од поранешните македонски фабрики за автобуси, како ФАС.

Покрај новите работни места, се очекуваат позитивни ефекти од инвестицијата и за домашни фирми што ќе имаат можност за соработка, како и зголемување на македонскиот извоз.

Белгиската компанија „Ван Хул“ одлучи да инвестира во Македонија по контактите што ги иницираше македонската Влада и реализирањето економски презентации на можностите за инвестирање во државава. При стартот на изградбата на производствениот капацитет директорот на белгиската компанија „Ван Хул“, Филип Ван Хул истакна дека за успех на инвестицијата ќе се потпре на образованието на младите генерации во техничките училишта и одличните македонски универзитети и на големото искуство во производство на квалитетни автобуси што во минатото биле произведувани во Македонија.

Со реализацијата на нивната инвестиција, од зоната Бунарџик првпат ќе се извезува готов производ, технолошки високософистициран на високософистицирани пазари, кој ќе го носи знакот дека е произведен во Македонија.
Според најавите од инвеститорот, новиот капацитет на „Ван Хул“ ќе се протега на површина од 36.900 метри квадратни, а се очекува да почне да произведува автобуси во првиот квартал од 2013 година. Целта на белгискиот инвеститор е да ја реализира американската нарачка од 400 автобуси од која првите 50 треба да се извезат од погоните на фабриката веќе од крајот на 2013 година. По оваа нарачка, компанијата ќе воведе два нови модела на автобуси, а полниот капацитет што треба да се постигне е годишно производство од 400 автобуси.

„Ван Хул“ е семејна компанија за прозводство на автобуси и индустриски возила основана 1947 година. Во фабриката во Белгија вработува 4.000 лица, а годишното производство изнесува околу 1.200 автобуси и 4.000 други возила. Остварува годишен обрт од над 450 милиони евра, а над 80 отсто од производството е наменето за извоз.

http://faktorarchives/30100utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=%25d0%25b2%25d0%25b0%25d0%25bd-%25d1%2585%25d1%2583%25d0%25bb-%25d1%2581%25d0%25b5-%25d0%25bf%25d0%25be%25d0%25b4%25d0%25b3%25d0%25be%25d1%2582%25d0%25b2%25d1%2583%25d0%25b2%25d0%25b0-%25d0%25b7%25d0%25b0-%25d0%25bf%25d0%25be%25d1%2587%25d0%25b5%25d1%2582%25d0%25be%25d0%25ba-%25d0%25bd%25d0%25b0-%25d0%25bf%25d1%2580%25d0%25be

Edited by ovaj_stariov - 16-Feb-2013 at 22:17
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 10-Jan-2013 at 01:21
УШТЕ ЕДНА СТРАНСКА ИНВЕСТИЦИЈА ВО БУНАРЏИК


Турски Матек отвора фабрика од 15 милиони евра


Компанијата ќе произведува високотехнолошки медицински помагала како трансбронхитални биопсиски игли, ендобронхоскопски игли, биопсиски маркери, хируршки сетови, хируршки наметки, катетери и стентови, открива директорот на Агенцијата за странски инвестиции, Висар Фида


До крајот на годинава ќе почне со работа уште една фабрика во технолошката зона Бунарџик" крај Скопје. Овој пат, како што најавува директорот на Агенцијата за странски инвестиции и промоција на извозот, Висар Фида, станува збор за турската компанија Матекк од медицинскиот сектор која е лоцирана во Анкара, која донесе одлука за инвестиција во Македонија, вредна 15 милиони евра. Договорот за влез на Матек" во Македонија ќе биде потпишан околу 20 овој месец во Скопје, по што почнуваат градежните работи на новата фабрика.
- Компанијата ќе произведува високотехнолошки медицински помагала како трансбронхитални биопсиски игли, ендобронхоскопски игли, биопсиски маркери, хируршки сетови, хируршки наметки, катетери и стентови - открива директорот Фида.

Компанијата Матекк која е контактирана од економскиот промотор во Анкара неколку пати во текот на последните месеци била во посета на Македонија каде е донесена одлука да инвестира во ТИРЗ Бунарџик.

Компанијата првично ќе вработи 100 лица кои ќе бидат обучени за производство на високо технолошки медицински помагала. Компанијата планира да го зголеми бројот на вработените до 300 лица за неколку години. Оваа инвестиција ќе има голема додадена вредност за медицинскиот сектор во Македонија.

(С.Бл.)

вечер
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 08-Dec-2012 at 17:29

Рекордни 48 милиони евра извоз на Џонсон Мети само во ноември

08/12/2012  //  Пред 8 часа  //  ИНФРАСТРУКТУРА  //  Коментирај

IMG_7362%20%28Large%29

Ексклузивно: Фактор објавува до каде е изградбата на вториот погон на британската фабрика Џонсон Мети во технолошко индустриската развојна зона Бунарџик. 

Катерина Попоска

Британскиот производител на катализатори, Џонсон Мети, во ноември оствари рекордно производство откако стартуваа со производство, пред две години, во зоната во Бунарџик. Фантастични 48 милиони евра чинат произведените 426.000 катализатори само во ноември годинава, ексклузивно дознава Фактор.

Проекциите покажуваат дека  со оствареното производство и извоз на катализаторите, Џонсон Мети најверојатно ќе има раст на извозот годинава од 17% во споредба со извозот реализиран во 2011 година.

„Ако се земе предвид дека оваа година е криза секаде во светот, како и тоа дека производството на автомобилската индустрија во Европа е намалено во просек за 10%, успехот на Џонсон Мети е уште поважен, не само за компанијата, туку и за Македонија, од каде оваа фабрика произведува автомобилски делови за Европскиот пазар. Минатата година Џонсон Контролс и Џонсон Мети имаа контрибуција од 16,3% во вкупниот извоз на Македонија, така што зголементото производство на Џонсон Мети во време кога остатокот од македонската економија има намален извозен обем, на крајот од годината може да очекуваме дека извозт од технолошко-индустриската развојна зона Бунарџик и оној од зоната во Штип ќе изнесува над 20% во рамките на вкупниот извоз на Македонија“, вели за Фактор директорот на Дирекцијата за технолошко-индустриски развојни зони“, Виктор Мизо.

Тој додава дека Џонсон Мети најавуваат уште поголема активност во јануари следната година, како резултат на новата легислатива за издувните гасови којашто ја донесе Европската унија, а која стапува на сила од 2013 година. Се работи за нови Еуро 6 стандарди за контрола на штетните емисии на лесни и тешки возила, поради што ќе треба да се монтира нов вид на катализатори во автомобилите.

Од она што може да се види на терен е дека британскиот инвеститор активно работи на завршување на вториот погон од фабриката во Бунарџик, во кој ќе има две нови производни линии. Според Мизо, машините треба да почнат да стигнуваат во погоните веќе во првиот квартал од 2013 година.

„Најавата е дека во септември следната година ќе почне производството и од вториот погон на фабриката. Но, мора да се земе предвид дека ќе има период на  пробно производство, кое ќе почне многу порано. Со текот на времето Џонсон Мети најави дека ќе го дуплира производството, односно ќе има дуплирање по волумен на самиот катализатор. Во вората фаза ќе има производство на катализаторти и за тешки дизел возила, кои се многу погабаритни од обичните катализатори“, објаснува Мизо.

Според финансиските податоци за работењето на македонскиот пазар, минатата година Џонсон Мети оствари вкупни приходи од 450 милиони евра. Заклучно со декември минатата година пак, Џонсон Мети произведе вкупно пет милиони катализатори.

Во продолжение, погледнете до каде е изградбата на вториот погон на Џонсон Мети во Бунарџик.

http://faktor.mk/archives/14351

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 20-Nov-2012 at 20:25

Фабрика за автобуси Van Hool - Бунарџик

Автор: Звонко Тасевски, ДСЦ Дизајн

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 18-Nov-2012 at 12:07
Johnson Matthey
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
oTeget View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote oTeget Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 18-Nov-2012 at 12:00
Која фабрика е ова?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 17-Nov-2012 at 13:38






Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 31-Oct-2012 at 20:01
„Продис“ ќе донесе нови вработувања во Бунарџик
Среда, 31 Октомври 2012 13:45

Рускиот фармацевтски холдинг „Протек Груп“ денеска свечено ја отвори својата фабрика „Продис“ во технолошко-индустриската развојна зона Скопје 1 - Бунарџик во која ќе се произведуваат природни и здрави производи.

Во фабриката со површина од 5.000 метри квадратни првично ќе бидат вработени 45 лица, а до крајот на годинава нивниот број ќе се зголеми на 80. Во втората фаза се очекува да бидат доградени уште 4.000 метри квадратни и да се вработат уште 80 лица со што целосно ќе биде затворено производството на хомеопатски лекови од суровина до финален производ.

Изградбата на објектот досега чинеше 3,8 милиони евра, а до крајот на годинава се очекува да бидат вложени уште 400.000 евра.

Фабриката официјално ја отвори премиерот Никола Груевски заедно со економскиот тим на Владата.
- Октомври 2012 година дефинитивно е месец на инвестиции во Македонија. Отворен е „Сити мол“, инвестиција од околу 70 милиони евра во која се очекува да бидат вработени околу 2.000 лица, „Кемет електроникс“, инвестиција од 25 милиони евра со чие заокружување треба да се вработат 500 лица, „Текнохосе“, инвестиција од 15 милиони евра што ќе овозможи околу 200 вработувања и денеска се отвора фабриката „Продис“ на руски „Протек груп“, инвестиција од 8 милиони евра во која по целосното завршување ќе се вработат 160 лица, рече премиерот Никола Груевски на отворањето на фабриката на „Продис“ во Бунарџик.

Новата фабрика, додаде, треба да донесе нови знаења за производство на лекови и покрај директни ќе овозможи и индиректни вработувања на лица пред се од еколошките краеви на Македонија од каде „Продис“ ќе црпи суровини.

- Македонија е лидер во регионот во водење бизнис и е на петтото место во светот. Успешноста на земјава ја потврди и агенцијата Фич со потврдувањето на кредитниот рејтинг со ББ+, рече Груевски. Додаде дека очекува и се надева оти и во иднина ќе продолжат новите инвестиции во Македонија и дека други руски компании ќе го следат примерот на „Протек груп“.

Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески нагласи дека отворањето на „Продис“ е резултат на средбите со инвеститорите одржани за време на владините роуд-шоуа.

- Тоа покажува дека првиот фактор за привлекување на странските инвестиции во Македонија се средбите и роуд-шоуата што ги организира Владата. Вториот фактор е рангирањето на земјава на 23. место во „Дуинг бизнис“, а третиот фактор е македонската дијаспора која ги убедува странците дека Македонија е добро место за инвестирање, рече Ставрески. Токму таков пример, додаде, е генералниот директор и кофинансиер на „Продис“ Коста Димов кој го убеди сопственикот на „Протек груп“ Вадим Јакунин Сергеевич да инвестира во Македонија.

Протек груп“ е еден од најголемите фармацевтски холдинзи во Русија што се занимава со производство, дистрибуција и трговија со лекови и козметика. Вработува 12.000 луѓе и има годишен обрт од четири милијарди долари.

„Продис“ ќе произведува хомеопатски лекови, органски и неоргански производи од житарки, како и органски и неоргански чаеви, витамини и минерали. Дури 95 отсто од производството ќе биде наменето за странските пазари пред се во Руската Федерација, но и на пазарите во поранешните советски и југословенски републики и во прекуокеанските држави.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/90223-Prodis-ke-donese-novi-vrabotuvanja-vo-Bunardzik
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 29-Oct-2012 at 18:59
„Текнохосе“ ќе вработи 200 лица во Бунарџик
Понеделник, 29 Октомври 2012 13:49

Италијанската компанија „Текнохосе“ денеска го почна производството во фабриката во Македонија лоцирана во ТИРЗ „Скопје 1“. Почетната инвестиција е пет милиони евра со 50 вработувања, а во март наредната година почнува реализација на нова инвестиција од 10 милиони евра со што вкупниот број на вработени ќе достигне 200 вработувања.

Официјално во употреба ја пуштија премиерот Никола Груевски со целиот економски тим, генералниот директор на италијанската компанија Антонио Витило и италијанскиот амбасадор во Република Македонија Фабио Кристијани.

- И покрај тоа што светската економска криза имаше свое влијание на реализација на оваа инвестиција најавена уште во 2008 година, сепак резултатите не изостанаа. Пред нас е новата фабрика на италијанскиот инвеститор „Текнохосе“, рече премиерот Никола Груевски на пуштањето во употреба на новата фабрика.

Според премиерот, оваа инвестиција е уште една потврда дека владините економски политики ги даваат очекуваните резултати. - Во овие тешки години на светска економска криза и европска должничка криза само најдобрите и најснаодливите успеваат да опстојат, да ги алоцираат своите ресурси, да го реинвестираат својот капитал и да го прошират своето производство. Во вакви времиња „Текнохосе“ успеа во својата инвестиција, истакна премиерот Груевски.

Тој напомена дека во овој момент во слободната економска зона веќе произведуваат четири фабрики, а уште неколку се градат и се очекува да почнат со работа. Овие инвестиции, како и повеќе други кои се очекуваат треба да обезбедат неколку илјади нови вработувања што, како што рече премиерот, за Владата е од исклучителна важност.

Потсетувајќи на најновиот извештај на Светската банка „Дуинг бизнис 2013“ во кој Македонија останува лидер во регионот за водење бизнис, како и потврдата за кредитниот рејтинг од страна на агенцијата Фич, покажуваат дека работите во Македонија се движат во добра насока. Ова, смета премиерот Груевски, е јасен сигнал до сите идни инвеститори дека Македонија е стабилна земја со квалитетни економски политики. Тој изрази уверување дека таквите сигнали ќе стигнат до што е можно повеќе компании и многу инвеститори ќе ги следат чекорите на компаниите кои веќе инвестираа во Македонија.

Преговорите за инвестирање на италијанската компанија во Македонија, како што рече директорот на Дирекцијата за ТИРЗ Виктор Мизо, почнале во 2008 година и дека прв значаен чекор е направен во 2009 година со купување на објектот во зоната во кој сега е сместена фабриката.

Фабриката е на простор од 3.000 метри квадратни и ќе произведува гумени армирани црева за висок притисок кои имаат примена во градежништвото, автомобилската индустрија и други индустрии.

Ова е прва фабрика на италијанската компанија изградена надвор од границите на Италија.

Генералниот директор на компанијата Витило истакнува дека во текот на реализацијата на инвестицијата имале за цело време поддршка од Владата. Потенцира дека причини зошто инвестирале во Македонија во период кога Македонија не била интересна локација за други италијански компании, е одличната географска местоположба, конкурентските трошоци и поволниот даночен систем.

Италијанскиот амбасадор Фабио Кристијани потенцира дека италијанските инвестиции во Македонија не се на задоволително ниво, но изразува оптимизам дека ќе бидат поголеми во наредниот период.

Според него, оваа инвестиција е важна за Македонија зашто ќе им даде работа на многу семејства, а за неговата земја е важна бидејќи со неа се зголемува присуството на Италија како инвеститор во Македонија.

Вицепремиерот Владимир Пешевски смета дека тоа што оваа фабрика е прва инвестиција на италијанската компанија надвор од нивната земја покажува оти Македонија има идеална клима за инвестирање.

Компанијата „Текнохосе“, која во Република Македонија е регистрирана под името „Витек Македонија“, е членка на италијанската групација Витилло, а во ТИРЗ Скопје 1 купи постоечки објект кој комплетно е реновиран да одговара на потребите на новото производство што претставува прва фаза од нивната инвестиција.

Наредната година компанијата предвидува да почне со изградба на втор објект во кој ќе се произведуваат хидраулични спојки за армираните црева.

Ова е една од трите најавени фабрики што почнуваат со работа овој месец. Пред 10-тина дена беше пуштена во употреба „Кемет електроникс“, а за неделава е најавено отворање и на руската „Протек“.
http://kurir.mk/makedonija/vesti/89932-Teknohose-ke-vraboti-200-lica-vo-Bunardzik
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 21-Oct-2012 at 01:45
Кемет електроникс (ФОТОГАЛЕРИЈА)









http://www.mkd.mk/68279/foto-video-galerija/kemet-elektroniks-fotogalerija/?pid=2818#img
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 01-Oct-2012 at 09:57

Гранит за 577 илјади евра ќе ја гради канализацијата во ТИРЗ Скопје2

Гранит%20за%20577%20илјади%20евра%20ќе%20ја%20гради%20канализацијата%20во%20ТИРЗ%20Скопје2Една од најголемите градежни компании во земјава, ГД Гранит а.д. Скопје информираше дека потпишала договор со Дирекција за Технолошки Индустриски Развојни Зони. Гранит во технолошко индустриската развојна зона Скопје 2 ќе гради фекална и атмосферска канализација, а вредноста на договорот изнесува 35.240.300 денари или околу 577 илјади евра. Работите треба да бидат завршени за 8 месеци.

http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/88379/granit_za_577_iljadi_evra_kje_ja_gradi_kanalizacijata_vo_tirz_skopje2.aspx
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 26-Aug-2012 at 13:42


Тоа е тоа Андреј
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 26-Aug-2012 at 13:07
Originally posted by pbanks



Исто така на големо се работи на теренот за Ван Хул во ТИРЗ Скопје 2, кој веројатно ќе биде најимпресивен објект од сите бидејќи е апла видлив од автопатот а се работи и на доста голема површина. Сепак веројатно за производство на автобуси се потреби погабаритни хали отколку за продуктиве на другите инвеститори.


Дали можеби се работи за овој објект? Не бев сигурен затоа што не ја видов оградата од Бунарџик, но знам дека зоната беше проширена пред некое време. Како и да е се работи на навистина голема површина, околу 15 машини работеа интензивно на терен кога поминував од таму. Сликите се направени околу 20 Јули, за жал со полош квалитет:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 26-Aug-2012 at 12:46


Тирз Скопје 1 навистина станува успешна приказна против која не верувам дека некој би имал да каже некој лош збор но навистина ме иритираат вакви промоции за работи кои веќе постојат некое време и функционираат (конретно објектов кој го промовираа вчера).

Како и да е, фабриката на Кемет е веќе готова и е видлива веднаш после патарината Миладиновци во правец кон Скопје. Костурот за новиот Џонсон Мети е исто така видлив како и еден „неидентификуван“ костур веројатно на Проетк или ММ Фибер.

Исто така на големо се работи на теренот за Ван Хул во ТИРЗ Скопје 2, кој веројатно ќе биде најимпресивен објект од сите бидејќи е апла видлив од автопатот а се работи и на доста голема површина. Сепак веројатно за производство на автобуси се потреби погабаритни хали отколку за продуктиве на другите инвеститори.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 26-Aug-2012 at 12:43
Ме радуваат вестите за индустриските зони.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 26-Aug-2012 at 12:38



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 25-Aug-2012 at 21:52
ТИРЗ Скопје 1 со сите потребни услови за водење бизнис 



Технолошко-индустриската зона Скопје 1 го заокружи инфраструктурното уредување. Денеска пуштена во употреба новата административна зграда, која ќе придонесе за подобрување на условите за водење бизнис во зоната. Во неа ќе функционира царински терминал со капацитет од 60 товарни возила, шпедиција, банкарски и поштенски услуги, ресторани, околу 40 канцеларии и други помошни простории потребни на компаниите кои работат во зоната.

Според премиерот Никола Груевски со тоа зоната има уште еден адут повеќе да привлече нови инвеститори и да овозможи што подобри услови за веќе постоечките компании во неа. 

- Со изградбата и адекватното инфраструктурно опремување на зоните верувам дека ќе излеземе во пресрет на се поголемиот интерес за инвестирање во земјата, а со тоа ќе овозможиме отворање на што е можно повеќе фабрики и нови работни места во Македонија, истакна премиерот Груевски, обраќајќи се на отворањето на новата административна зграда во ТИРЗ Скопје 1. 

Тој додаде дека ваков начин на уредување ќе добијат сите други зони низ Македонија и истакна дека Владата ќе продолжи да работи на добрите економски политики, да биде партнер со бизнисмените, да ја негува добрата бизнис клима и постојаната промоција на Македонија и македонските услови за водење бизнис во странство.

Оваа зона е првата што почна да се гради во Македонија и таа е во најнапредна фаза. - Има своја сообраќајна, електрична, водоводна канализациска и гасоводна мрежа. Во нејзини рамки веќе функционираат амерканските компании „Џонсон Контролс“ и „Кемет електроникс“, британската „Џонсон мети“, инталијанската „Текнохозе“, руската „Протект груп“, индиската „Мадерсон груп“, а уште многу други пројавуваат интерес за влез во зоната, истакна Груевски. Една од потребите на сите нив, како што рече, е изградбата на административната зграда во зоната за која Владата инвестираше 69,5 милиони денари. 

Според вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески оваа инвестиција е во насока на подобри услови за водење бизнис во зоната. - Придобивките од концептот технолошко-индустриски развојни зони се евидентни. Странските директни инвестиции во земјата кумулативно во периодот од 2007 до 2011 година изнесуваат 1,5 милијарди евра, што означува пораст од 93 отсто во споредба со периодот од 2003 до 2006 година, а значајно е што ова се случува во време кога светската економија ги доживува своите најтешки моменти уште од големата депресија, истакна Ставрески.

Во ТИРЗ Скопје 1 од вкупно 140 хектари досега се закупени 32 проценти, а 20 проценти се веќе резервирани од странски компании. Директорот на Дирекцијата на ТИРЗ Виктор Мизо потенцира дека се очекува да имаат позитивна одлука до крајот на оваа година и да почнат со градба со крајот на градежната сезона. Станува збор, додаде, претежно за компании од автомобилската индустрија од Европа и од Северна Америка и оти некои од нив имаат донесено внатрешни начелни интерни одлуки, но моментот на објавување на целиот тој процес зависи од нив.
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=F13284187CC039408648139AB07AD5DD
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 23-Jul-2012 at 19:29
Client KEMET ELECTRONICS CORPORATION, Skopje / Macedonia
Consultant ZIM – Institute for Testing Materials, Skopje / Macedonia
Project Duration 10 months
Contract General Contract for design & build
Type of Construction Structural steel and reinforced concrete
Description Reinforced concrete columns, space frame structure in production hall, façade and roof covered by IPN Core panels, terrace type flat roof in Administration and Utility Buildings
Total Construction Area 10,500 m²
Total Construction Area 12,000 m²





од Срѓан Адамовиќ


Edited by gjoko - 23-Jul-2012 at 19:29
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 20-Jul-2012 at 20:54
Originally posted by Petar

Originally posted by sanos_a

да не се многу оддалечуваме од темата, ама кога работев во скопје имав колега кој работел во санос од 90 година па се до затворањето на фабриката и според него кој инаку е машински инжинер и вклучен во развојот на автобусите добиле во 1996 година факс од мерцедес фабриката во кој германците понудиле соработка на начин на кој во скопје требало да се произведува моделот O350 RHD Tourismo првата генерација на Toursimo со понатамошна надградба на производството и замисли од само негови познати причини на тогашниот генерален директор на состанок свикан баш за таа соработка го искинал факсот со зборови "НЕ МОЖЕ МЕРЦЕДЕС ДА МИ КАЖУВА КАКО ЈАС ДА РАБОТАМ!" Bash



I sto ima toa vrska so tvojot komentar "и сега ќе се радуваме што некој дошол од страна да вработи 400 луге во фабрика за автобуси кога нашата со 3000 вработени ја затворивме!!а бре македонче "

I treba da se raduvame!
Treba da se raduvame na sekoj dolar, evro, denar sto ke padne vo Makedonija. Ima mnogu drugi mesta kade sto mozat kompaniive da gi investriaat nivnite pari.
So onakov cinichen mentalitet nema do nikade da stigneme...


Не сакам да се зајадиме, ама и твојот коментар не е баш нециничен.Не е лошо фабрика на ВанХол, ама смешно е да се затворат ДВЕ јаки фабрики (едната работеше скоро се по лиценца на МБ и најпочитуван производител во европски и светски рамки од бившата држава, види пак примерот од колегата Санос_А, а другата 90% извоз за шпански пазар)...
Да земиш дома една жена која би ги работела истите обврски како фамилијата, само многу поскапо да ја плаќаш.
Возилата на Санос беа барем за 30% поефтини од конкуренцијата (најверојатно истиот тој ‘директор‘ во тие години не се снашол во ситуацијата кога Санос прв после германските и една холандска фирма произведе двокатен бус во Европа со цена скоро 50% поефтина , а квалитетот можда и подобар од сите освен МБ.Ниту еден ‘европска‘ марка (освен МБ О303 или нашата верзија Санос 315) не издржал по 3 променети нови мотори и ремонти без поголеми каросериски проблеми.
Ван Хол никогаш нема да е право Made in Macedonia.

А за ‘великодушната донација‘ од ЈСП, да не барам од Санос_а слики од нивните возила, па да видиме колку реално се потребни во Кочани



Edited by Тркало - 20-Jul-2012 at 20:57
Back to Top
Petar View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 269
  Quote Petar Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 20-Jul-2012 at 20:14
Originally posted by sanos_a

да не се многу оддалечуваме од темата, ама кога работев во скопје имав колега кој работел во санос од 90 година па се до затворањето на фабриката и според него кој инаку е машински инжинер и вклучен во развојот на автобусите добиле во 1996 година факс од мерцедес фабриката во кој германците понудиле соработка на начин на кој во скопје требало да се произведува моделот O350 RHD Tourismo првата генерација на Toursimo со понатамошна надградба на производството и замисли од само негови познати причини на тогашниот генерален директор на состанок свикан баш за таа соработка го искинал факсот со зборови "НЕ МОЖЕ МЕРЦЕДЕС ДА МИ КАЖУВА КАКО ЈАС ДА РАБОТАМ!" Bash



I sto ima toa vrska so tvojot komentar "и сега ќе се радуваме што некој дошол од страна да вработи 400 луге во фабрика за автобуси кога нашата со 3000 вработени ја затворивме!!а бре македонче "

I treba da se raduvame!
Treba da se raduvame na sekoj dolar, evro, denar sto ke padne vo Makedonija. Ima mnogu drugi mesta kade sto mozat kompaniive da gi investriaat nivnite pari.
So onakov cinichen mentalitet nema do nikade da stigneme...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.