build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 11-Oct-2015 at 21:11
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 11-Oct-2015 at 20:14
Originally posted by sase

Џоле јас мислам дека тие гуми со испакнатини што ги ставаат на рабовите на пероните се за ориентирање на слепи лица.Такви гуми има по метро и железничките станици во европските градови.


Ги знам тие, јас мислев на едни други, само не знам како се викаат. Сум ги видел по тротоарите на некои европски градови што сум ги посетил, кај нас не сум ги сретнал.

На овие мислев - после жолтата линија:

За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 11-Oct-2015 at 17:37
Од газдата на кичевската автобуска станица која е во склоп на железничката разбрав дека ќе се реконструираат сите железнички станици,како и кичевската,и тоа ќе се работело на етапи.

Во првата група се станиците на коридорот 10 , а во втората ќе бидат опфатени и другите. Сега се прават припреми за тоа(документација, планови...)
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 11-Oct-2015 at 17:10
Така е тие се ориентација за слепи лица.Ги има насекаде не се само кај нас   
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 11-Oct-2015 at 16:51
Џоле јас мислам дека тие гуми со испакнатини што ги ставаат на рабовите на пероните се за ориентирање на слепи лица.Такви гуми има по метро и железничките станици во европските градови.

Edited by sase - 11-Oct-2015 at 16:55
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 09-Oct-2015 at 20:43
Originally posted by gjoko

вероватно е расипана машината на `горбачовот` па како влеча ја користат електричната локомотива, а гарнитурата ја користат како вагон.

дали е тоа само во тој случај или повеќе денови...господ знае


„Случајов„ ќе да е зачестен, оти и пред еден месец го видов истото, каде „АСЕА„-та го влечеше „Горбачов„-от. Малку е чудно и незгодно, бидејќи нивните приклучни механизми не се компатибилни. Се чини дека „синиот„ воз е дебело во дефект.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 09-Oct-2015 at 20:11


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 09-Oct-2015 at 19:13
вероватно е расипана машината на `горбачовот` па како влеча ја користат електричната локомотива, а гарнитурата ја користат како вагон.

дали е тоа само во тој случај или повеќе денови...господ знае
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 09-Oct-2015 at 18:50
Денес се прошетав низ скопската железничка станица, онаа што беше неодамна „реконструирана“. Мои впечатоци: има уште работа. Ескалаторот не работеше, гледав луѓе (мажи, жени, деца) како влечат тешки куфери по скалите за да се искачат на пероните. Кај ѕидовите има уште работа, само ги варосале, ама некако несмасно, барем така се чинеше. Висеа разни кабли пред билетарниците (веројатно за дисплеите), но и на други места. Белата боја некако го живнала просторот, а и осветлувањето е засилено, па го нема оној мрачен и мачен впечаток од пред некое време. Чекалниците се чисти и осветлени, но поради некоја причина никој не ги користеше додека бев (а седеа луѓе на клупи во станицата). Прошетав и на пероните - фино изгледа, на скалите што водат кон нив ставиле некаква шмиргла за да не се лизгаат зимно време, а на пероните, кај рабовите има некакви топчиња што ги има на тротоарите во некои градови кои исто така се против лизгање. Тоа запаметив. Не сликав зашто немаше ништо ново од оние слики што веќе се вртат по форумов. Инаку, едно нешто ме зачуди - видов електрична локомотива како влече моторна гарнитура (мислам дека ги викате Горбачов), оние со сина боја. Тоа одамна си е така или е нешто ново?

Edited by Џоле - 09-Oct-2015 at 18:52
За сè има вторпат
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 01-Oct-2015 at 11:28
Originally posted by mon

Originally posted by Dexter26

...Не изградивме железничка пруга од Кичево кон Струга и Охрид...

...а 600 милиметарската пруга ја искорнаа!

Можеа барем неа да ја остават, денес ќе беше голема туристичка атракција како онаа на Швеѓаните;
билетите им чинат од 9 до 35 евра во зависност од тоа каков билет се купува!

Mariefreds 600mm Järnvägsmuseum

.


mon,

знаеш како „идат„ нештата овде: Македонија е прва во се‘, со оглед на нејзината големина! Big%20smile

Така, први ја укинавме парната влеча во СФРЈ, а први воведовме дигитална ТВ во Балкансково соседство, иако никој не ја бараше...

Така е и со теснолинејката: низ светов, од возовите со парни локомотиви се прави туризам, ама што е тоа битно: битно е дека ние први ја укинавме парната влеча, а локомотивите кои стоеја во Велес, до сега се веројатно исечени и стопени.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 01-Oct-2015 at 11:23
Originally posted by kultuzin

Originally posted by MIKI1


Originally posted by Staro Skopje

Со оглед на буџетот?! А за тркало има 19 милиони
И не само то‘!Железничката е (делумно) реконструирана со позајмени пари (кредит), а тркалото идиотско се гради со буџетски!Логика...Nuts


Parite se od IPARD fondovite i tie pari ne se vrakat tuku se nepovratni sredstva kolku sto znam.


Во ред: нека е моја грешката со парите за реконструкцијата.

Со некоја поинаква логика, ако 18-те миљончиња за идиотското тркало беа насочени кон железничката, истата би била реконстуирана во најголема можна мерка.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 30-Sep-2015 at 18:20
Koj e covekot od intervjuto?
Devojceto rece prva faza, posle spomna deka vtora faza se displei i avtomati za karti...Da se nadevame deka ke ima drugi fazi koi ke gi opfatat i posta i drugite nadvoresni delovi na zeleznickata.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 30-Sep-2015 at 07:58
Еве го и видеото

Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 30-Sep-2015 at 03:51
Originally posted by Могли

"Во втората фаза на перонот ќе бидат поставени и видеотабли за информации. За побрза услуга за патниците, ќе бидат поставени и два апарата за издавање карти."
http://republika.mk/?p=489046

Ајде баш да видиме


Истото и јас сакав да го постирам

А која втора фаза, зар работава стигна у фази да се реконструира станицата...од каде излезе сево ова не ми е јасно...се надевам ќе ја пуштат со завршена втора фаза
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 29-Sep-2015 at 22:43
Originally posted by MIKI1


Originally posted by Staro Skopje

Со оглед на буџетот?! А за тркало има 19 милиони
И не само то‘!Железничката е (делумно) реконструирана со позајмени пари (кредит), а тркалото идиотско се гради со буџетски!Логика...Nuts


Parite se od IPARD fondovite i tie pari ne se vrakat tuku se nepovratni sredstva kolku sto znam.
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 29-Sep-2015 at 22:40
"Во втората фаза на перонот ќе бидат поставени и видеотабли за информации. За побрза услуга за патниците, ќе бидат поставени и два апарата за издавање карти."
http://republika.mk/?p=489046

Ајде баш да видиме
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 29-Sep-2015 at 04:20
Originally posted by MIKI1


Originally posted by Staro Skopje

Со оглед на буџетот?! А за тркало има 19 милиони
И не само то‘!Железничката е (делумно) реконструирана со позајмени пари (кредит), а тркалото идиотско се гради со буџетски!Логика...Nuts


Тоа е зошто никој нема да ти даде кредит за нешто што нема да биде од практична корист на населението или нема да носи профит.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 28-Sep-2015 at 11:15
Originally posted by Staro Skopje

Со оглед на буџетот?! А за тркало има 19 милиони


И не само то‘!

Железничката е (делумно) реконструирана со позајмени пари (кредит), а тркалото идиотско се гради со буџетски!

Логика...Nuts
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 27-Sep-2015 at 20:38
Previous
 
И студентскиот дом Гоце Делчев активно се обновува - согласно со буџетот на располагање за таквата цел - само што студентите намерно и свесно се прават ќорави, а изгледа и тоа што сеуште не мувлосало и не завршило на земја, го уништуваат за да ги задоволат своите провинциски малоумни хирови.
 
Ако има барем милиграм вистина во ова што досега го спомнав, нека ме части некој Bash по глава.
 
Но затоа, за панорамско тркало ги има 19 милиони евра, па и 190 милиони ќе ги има ако треба.
 
Ние сме дале, и ќе дадеме и ќе наддадеме ако треба, ама има право синот...
 

Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 27-Sep-2015 at 19:39
Со оглед на буџетот?! А за тркало има 19 милиони
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.354 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.