![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 41> |
Author | |||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Ги знам тие, јас мислев на едни други, само не знам како се викаат. Сум ги видел по тротоарите на некои европски градови што сум ги посетил, кај нас не сум ги сретнал. На овие мислев - после жолтата линија: ![]() |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
Од газдата на кичевската автобуска станица која е во склоп на железничката разбрав дека ќе се реконструираат сите железнички станици,како и кичевската,и тоа ќе се работело на етапи.
Во првата група се станиците на коридорот 10 , а во втората ќе бидат опфатени и другите. Сега се прават припреми за тоа(документација, планови...) |
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
Така е тие се ориентација за слепи лица.Ги има насекаде не се само кај нас
![]() |
|||
![]() |
|||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
||
Џоле јас мислам дека тие гуми со испакнатини што ги ставаат на рабовите на пероните се за ориентирање на слепи лица.Такви гуми има по метро и железничките станици во европските градови.
Edited by sase - 11-Oct-2015 at 16:55 |
|||
![]() |
|||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
||
„Случајов„ ќе да е зачестен, оти и пред еден месец го видов истото, каде „АСЕА„-та го влечеше „Горбачов„-от. Малку е чудно и незгодно, бидејќи нивните приклучни механизми не се компатибилни. Се чини дека „синиот„ воз е дебело во дефект. |
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
вероватно е расипана машината на `горбачовот` па како влеча ја користат електричната локомотива, а гарнитурата ја користат како вагон.
дали е тоа само во тој случај или повеќе денови...господ знае |
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Денес се прошетав низ скопската железничка станица, онаа што беше неодамна „реконструирана“. Мои впечатоци: има уште работа. Ескалаторот не работеше, гледав луѓе (мажи, жени, деца) како влечат тешки куфери по скалите за да се искачат на пероните. Кај ѕидовите има уште работа, само ги варосале, ама некако несмасно, барем така се чинеше. Висеа разни кабли пред билетарниците (веројатно за дисплеите), но и на други места. Белата боја некако го живнала просторот, а и осветлувањето е засилено, па го нема оној мрачен и мачен впечаток од пред некое време. Чекалниците се чисти и осветлени, но поради некоја причина никој не ги користеше додека бев (а седеа луѓе на клупи во станицата). Прошетав и на пероните - фино изгледа, на скалите што водат кон нив ставиле некаква шмиргла за да не се лизгаат зимно време, а на пероните, кај рабовите има некакви топчиња што ги има на тротоарите во некои градови кои исто така се против лизгање. Тоа запаметив. Не сликав зашто немаше ништо ново од оние слики што веќе се вртат по форумов. Инаку, едно нешто ме зачуди - видов електрична локомотива како влече моторна гарнитура (мислам дека ги викате Горбачов), оние со сина боја. Тоа одамна си е така или е нешто ново?
Edited by Џоле - 09-Oct-2015 at 18:52 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
||
mon, знаеш како „идат„ нештата овде: Македонија е прва во се‘, со оглед на нејзината големина! ![]() Така, први ја укинавме парната влеча во СФРЈ, а први воведовме дигитална ТВ во Балкансково соседство, иако никој не ја бараше... Така е и со теснолинејката: низ светов, од возовите со парни локомотиви се прави туризам, ама што е тоа битно: битно е дека ние први ја укинавме парната влеча, а локомотивите кои стоеја во Велес, до сега се веројатно исечени и стопени. |
|||
![]() |
|||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
||
Во ред: нека е моја грешката со парите за реконструкцијата. Со некоја поинаква логика, ако 18-те миљончиња за идиотското тркало беа насочени кон железничката, истата би била реконстуирана во најголема можна мерка. |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Koj e covekot od intervjuto?
Devojceto rece prva faza, posle spomna deka vtora faza se displei i avtomati za karti...Da se nadevame deka ke ima drugi fazi koi ke gi opfatat i posta i drugite nadvoresni delovi na zeleznickata. |
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
Еве го и видеото
![]() |
|||
![]() |
|||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
||
Истото и јас сакав да го постирам ![]() А која втора фаза, зар работава стигна у фази да се реконструира станицата...од каде излезе сево ова не ми е јасно...се надевам ќе ја пуштат со завршена втора фаза ![]() |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Parite se od IPARD fondovite i tie pari ne se vrakat tuku se nepovratni sredstva kolku sto znam. |
|||
![]() |
|||
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
||
"Во втората фаза на перонот ќе бидат поставени и видеотабли за информации. За побрза услуга за патниците, ќе бидат поставени и два апарата за издавање карти."
http://republika.mk/?p=489046 Ајде баш да видиме ![]() |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Тоа е зошто никој нема да ти даде кредит за нешто што нема да биде од практична корист на населението или нема да носи профит. |
|||
![]() |
|||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
||
И не само то‘! Железничката е (делумно) реконструирана со позајмени пари (кредит), а тркалото идиотско се гради со буџетски! Логика... ![]() |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() И студентскиот дом Гоце Делчев активно се обновува - согласно со буџетот на располагање за таквата цел - само што студентите намерно и свесно се прават ќорави, а изгледа и тоа што сеуште не мувлосало и не завршило на земја, го уништуваат за да ги задоволат своите провинциски малоумни хирови. Ако има барем милиграм вистина во ова што досега го спомнав, нека ме части некој ![]() Но затоа, за панорамско тркало ги има 19 милиони евра, па и 190 милиони ќе ги има ако треба. Ние сме дале, и ќе дадеме и ќе наддадеме ако треба, ама има право синот... |
|||
![]() |
|||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
||
Со оглед на буџетот?! А за тркало има 19 милиони
|
|||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |