![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 20> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Mirakulis, дали имаш најнови информации каква е споредбата во времетраењето на патување со ICE воз наспроти авион помеѓу германските градови денес и каква е разликата во цената на картите помеѓу ICE возовите и авионскиот превоз, дали сеуште важи мислењето дека овие возови се поскапи од авионскиот сообраќај? |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Требало да спукаш 3-4 фотки макар со мобилен, да ни ја доловиш атмосферата на нас кои не сме го почуствувале тоа задоволство да се возат со ICE
![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Во август имав можност да се возам повратно на долги релации со ICE и искрено освен тоа што седиштата си се удобни, доживувањето дека при 250 км на час ти си работиш на лаптоп вклучен во штеќер е единствено. Имаш можност ефективно да го користиш времетово воз а не само да „се возиш во воз“. Освен тоа веќе на неколку делници има и интерен WLAN со пристап до интернет. Значи иднината е времето кое досега го поминувавме во патување да го користиме како време за работа или за мултимедијална забава за поголема ефикасност.
Ова во германија е особено важно бидејќи некогаш поради работни обврски треба од сабајче да се качиш на воз и да отидеж до другиот крај на државата (релации како берлин-дизелдорф, берлин-франкфурт,берлин-минхен или хамбург-минхен) и попладнето да го фатиш возот за назад, со што ефективно поминуваш над 7-8 часа во воз. Edited by mirakuliks - 01-Oct-2011 at 17:09 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Владимир ме утепа со линков ![]() Најпријатно искуство на изминатово патување низ Европа ми остаи баш railjet-ов. Ех коа барем еден би се влечел по нашите пруги.... |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Педесетина повредени при железничка несреќа во Германија
Вторник, 20 Септември 2011 17:23 Околу 50 лица се повредени попладнево во местото Лаутербах во источниот дел на Германија, кога патнички воз удри во автомобил, по што излета од шините. ![]() Портпаролот на локалната полиција Торстен Хенкел соопшти дека деветмина од жртвите се здобиле со потешко повредини, додека остатантите четириесттина патници минале се лесни повреди. Според Хенкел, до несреќата дошло кога возот удрил во автомобил кој се нашол на пругата откако се судрил со друго возило, по што од шините излетале три вагони. Возачот на автомобилот успеал да го напушти возилото пред возот да удри во него, дополни Хенкел. На местото на несреќата пристогнаа спасувчки тимови и екипи на службата за прва помош, кои со хеликопетри ги пренесуваат повредените во болниците во околината. http://kurir.mk/svet/vesti/42926-Pedesetina-povredeni-pri-zeleznicka-nesreka-vo-Germanija |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Фото: Ориент Експрес - еден од најлуксузните возови во светот
Забава | 20. август 2011 - 15:26 Ориент Експрес е еден од најлуксузните возови во светот, кој сообраќа од Тајланд преку Малезија до Сингапур, луксузно патување преку преубави шуми, планини и села. Овој луксуз и ова неверојатно патување ќе ве чини 2300 долари од човек ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://press24.mk/story/zabava/foto-orient-ekspres-eden-od-najluksuznite-vozovi-vo-svetot |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Бред Пит и Анџелина Џоли
платиле £ 40,000 да се ангажира целиот Virgin воз за да гo однесе семејството до Глазгов. ![]() http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/08/16/brad-pitt-and-angelina-jolie-arrive-in-glasgow-by-virgin-train-as-he-prepares-to-shoot-zombie-movie-scenes-115875-23349489/ |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Полски видеа: http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,wykoleil-sie-pociag-z-warszawy-70-osob-poszkodowanych,258019.html |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Кинезите ги повлекуваат небезбедните брзи возови
12.08.2011 | Живот | Извор: Макфакс Вториот по големина кинески произвoдител на возови „ЦСР Корп“ соопшти дека од безбедносни причини ќе повлече 54 брзи возови, кои се користени како рекламни на линијата од Пекинг до Шангај и тоа е нов удар врз националниот железнички систем. Повлекувањето на возовите на компанијата доаѓа три недели по судирот на брзи возови во кој загинаа 40 лица, што предизвика големи критики од јавноста и замрзнување на новите железнички проекти. Во соопштението на ЦСР се наведува дека повлекувањето ќе предизвика уште неутврдени трошоци, но дека нема да влијае на моменталните договори за продажба. Кинеското производство на брзи возови, владата до скоро го истакнуваше како „пример за технолошки напредок на земјата“, но сега е синоним за промашување. Кинескиот државен совет соопшти дека ќе биде извршена ревизија на новите проекти пред да биде издадено било какво одобрение. Изведени се безбедносни проверки и на постоечките железнички линии, а најавено е и воведување на ограничувањето на брзината. ![]() izvor |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
малку off topic, ама оваа железничка линија да не е повод за мотото „Скопје, Сарај, Матка, релација кратка“? |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() За жал многу нешта уништивме во МК ПИОНЕРСКИ ВОЗ во Скопје http://locomotiva.webs.com/pionerskivoz.htm |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Детска железница во Русија во сибирскиот град Иркутск, мали клинци од 10 до 16 години учат да бидат машиновозачи, диспечери, шефови на станица:
Dečja železnica - a nije igračka Fotografija: 7/71 komentar Subota, 06. avgust 2011 18:16 U Irkutsku postoji jedna 26 dečijih železnica u Rusiji, na kojima mali železničari uzrasta od deset do šesnaest godina kroz rad uče da budu mašinovođe, strujardi i stjuardese, dispečeri, šefovi stanica... U Irkutsku dečja pruga, izgrađena 1939. ima 3,25 kilometara, i nije samo školska praksa već i atraktivna turistička destinacija. http://www.mondo.rs/tg5167/Foto/Decja_zeleznica_-_a_nije_igracka.html Edited by Cloverstack - 10-Aug-2011 at 20:53 |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Кај нас за внатрешно-државни услови нема смисла да имаме супер брзи возови бидејчи тие практично би имале смисла само ако има директен воз скопје битола или охрид, е сега како трансбалкански мрежи каде возот би имал на пример следни станици: атина/солун/Скопје/ниш/белград/загреб/љубљана, тогаш има смисла за употреба на „супер“ брѕи возови. Кај доволно е инфраструктурата да дозволува до некои 160 км на час и се користата регинални експреси кои имаат патна брзина од некои 120 км на час. Во основа растојанието на станиците некогаш не прави исплатливост на брѕи возови. На пример во Германија просечната брзина на ICE е под таа на TGV во франција, ама само затоа што во германија доста чест станиците се премногу блиску и возовите немаат доволно пруга да развијат брзина над 250 и ако имаат поради растојанието тоа е сеамо релативно мал дел од патото кој се еинува со таа брзина. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ако можи ова да се деси во Кина,што ќе се деси кај нас ако имаме супер брзи возови
Кина - Брз воз излетал од шините 23.07.2011 Во Кина денеска екстра-брз воз излетал од шините, јавува државната новинската агенција Ксинхуа. Засега не се знае дали има жртви. Возот сообраќал на релација Хангжои - Венжои, а излетал од шините во областа Жеџијанг. Во извештајот се вели дека најмалку двајца луѓе паднале во блиската река. На 30 јуни, кинескиот премиер Вен Џиабао официјално ја пушти во употреба железничка линија од Пекинг до Шангај, на која сообраќаат брзи возови. Кина потроши 33 милијарди долари за градење на екстра брзата железница. http://www.time.mk/read/dddafbcd5a/d7f3687738/index.html |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.mk/?p=8493 |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
http://topics.scmp.com/news/china-news-watch/article/Trains-slowed-to-boost--efficiency |
|
![]() |
|
buco55 ![]() Newbiе ![]() Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
Мислам дека ограничувањето е пред се заради комфорот на патниците. За брзини над 350 км/ч бучавата и вибрациите внатре во возот се многу силни и патничите нема да имаат удобен транспорт. Друга причина секако е и екстерната бучава што возот ја прави кога поминува блиску до населени места.
Пред некое време Кина имаше некои планови за развивање на континуиран воз т.е. воз што цело време кружи а патниците чекаат во специјални простории над возот. Можеби сите ови инвстиции во возовите во Кина се и малку proof of concept дека ете Кина може да направи супер брзи возови и нови дизајни. Секако тука и Кина може да има своја фирма која ќе ги произведува додека со авионите е зависна од Airbus и Boing. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не ми е јасно, од која причина брзината на овие возови ќе биде намалена од 350 на 300 километри на час, а инаку знам дека има доста неосновани критики зошто Кина толку силно го развива железничкиот сообраќај... кога може да вложи во авионски
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 20> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |