build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 01-Oct-2011 at 18:01
Originally posted by mirakuliks



Во август имав можност да се возам повратно на долги релации со ICE и искрено освен тоа што седиштата си се удобни, доживувањето дека при 250 км на час ти си работиш на лаптоп вклучен во штеќер е единствено. Имаш можност ефективно да го користиш времетово воз а не само да „се возиш во воз“. Освен тоа веќе на неколку делници има и интерен WLAN со пристап до интернет. Значи иднината е времето кое досега го поминувавме во патување да го користиме како време за работа или за мултимедијална забава за поголема ефикасност.Ова во германија е особено важно бидејќи некогаш поради работни обврски треба од сабајче да се качиш на воз и да отидеж до другиот крај на државата (релации како берлин-дизелдорф, берлин-франкфурт,берлин-минхен или хамбург-минхен) и попладнето да го фатиш возот за назад, со што ефективно поминуваш над 7-8 часа во воз.



Mirakulis, дали имаш најнови информации каква е споредбата во времетраењето на патување со ICE воз наспроти авион помеѓу германските градови денес и каква е разликата во цената на картите помеѓу ICE возовите и авионскиот превоз, дали сеуште важи мислењето дека овие возови се поскапи од авионскиот сообраќај?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 01-Oct-2011 at 17:45
Требало да спукаш 3-4 фотки макар со мобилен, да ни ја доловиш атмосферата на нас кои не сме го почуствувале тоа задоволство да се возат со ICE 
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 01-Oct-2011 at 17:06
Во август имав можност да се возам повратно на долги релации со ICE и искрено освен тоа што седиштата си се удобни, доживувањето дека при 250 км на час ти си работиш на лаптоп вклучен во штеќер е единствено. Имаш можност ефективно да го користиш времетово воз а не само да „се возиш во воз“. Освен тоа веќе на неколку делници има и интерен WLAN со пристап до интернет. Значи иднината е времето кое досега го поминувавме во патување да го користиме како време за работа или за мултимедијална забава за поголема ефикасност.
Ова во германија е особено важно бидејќи некогаш поради работни обврски треба од сабајче да се качиш на воз и да отидеж до другиот крај на државата (релации како берлин-дизелдорф, берлин-франкфурт,берлин-минхен или хамбург-минхен) и попладнето да го фатиш возот за назад, со што ефективно поминуваш над 7-8 часа во воз.


Edited by mirakuliks - 01-Oct-2011 at 17:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 30-Sep-2011 at 23:18

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 30-Sep-2011 at 20:59

Владимир ме утепа со линков

Најпријатно искуство на изминатово патување низ Европа ми остаи баш railjet-ов. Ех коа барем еден би се влечел по нашите пруги....
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 30-Sep-2011 at 19:01
Хотово: Чешка железници купи 16 railjet, договорот е завршен



Чешка железници и Сименс денеска потпишаа договор за продажба на 16 гарнитури Viaggio Comfort опција за OBB. Чешкиот производител „Шкода транспорт“ протестираа против купување без тендерска постапка и лобираа во канцеларијата во Брисел, но без успех.

Договорот е во вредност од € 200.465,900,-. Сетовите ќе бидат испрачани на почетокот од 2013-2014 година и ќе бидат пуштени во меѓународниот сообраќај помеѓу Чешка, Австрија и Германија.

повеќе на: http://ekonomika.idnes.cz/hotovo-ceske-drahy-nakoupi-16-railjetu-smlouva-je-kompletni-pob-/eko-doprava.aspx?c=A110930_173816_eko-doprava_fih
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 20-Sep-2011 at 19:10
Педесетина повредени при железничка несреќа во Германија
Вторник, 20 Септември 2011 17:23



Околу 50 лица се повредени попладнево во местото Лаутербах во источниот дел на Германија, кога патнички воз удри во автомобил, по што излета од шините.

Портпаролот на локалната полиција Торстен Хенкел соопшти дека деветмина од жртвите се здобиле со потешко повредини, додека остатантите четириесттина патници минале се лесни повреди.

Според Хенкел, до несреќата дошло кога возот удрил во автомобил кој се нашол на пругата откако се судрил со друго возило, по што од шините излетале три вагони.

Возачот на автомобилот успеал да го напушти возилото пред возот да удри во него, дополни Хенкел.

На местото на несреќата пристогнаа спасувчки тимови и екипи на службата за прва помош, кои со хеликопетри ги пренесуваат повредените во болниците во околината.
http://kurir.mk/svet/vesti/42926-Pedesetina-povredeni-pri-zeleznicka-nesreka-vo-Germanija
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 20-Aug-2011 at 15:39
Фото: Ориент Експрес - еден од најлуксузните возови во светот
Забава | 20. август 2011 - 15:26
Ориент Експрес е еден од најлуксузните возови во светот, кој сообраќа од Тајланд преку Малезија до Сингапур, луксузно патување преку преубави шуми, планини и села. Овој луксуз и ова неверојатно патување ќе ве чини 2300 долари од човек














http://press24.mk/story/zabava/foto-orient-ekspres-eden-od-najluksuznite-vozovi-vo-svetot
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 18-Aug-2011 at 13:15
Бред Пит и Анџелина Џоли
платиле £ 40,000 да се ангажира целиот Virgin воз за да гo однесе семејството до Глазгов.




http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/08/16/brad-pitt-and-angelina-jolie-arrive-in-glasgow-by-virgin-train-as-he-prepares-to-shoot-zombie-movie-scenes-115875-23349489/
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 12-Aug-2011 at 23:01
Четворица мртви и 20 повредени во железничка несреќа во Полска

Најмалку четири лица загинаа, а 20 се повредени во денешната железничка несреќа во Полска, пренесоа светските агенции, повикувајќи се на спасувачи и на полицијата.

Железничката композиција патувала од главниот град Варшава за јужниот град Катовице, кога локомотивата и три од вагоните излетале од шините во селото Баби, во централниот дел на земјата, во близина на градот Пјотарков Трибуналски.

Причината за несреќата во моментов не е позната.

Спасувачките екипи и полицијата веќе се на местото на несреќата.

Многу Полјаци денеска патуваат, на почетокот од тридневниот викенд заради католички празник, забележуваат медиумите.

Сител: http://sitel.com.mk/dnevnik/svet/chetvorica-mrtvi-i-20-povredeni-vo-zeleznichka-nesreka-vo-polska


Полски видеа: http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,wykoleil-sie-pociag-z-warszawy-70-osob-poszkodowanych,258019.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 12-Aug-2011 at 18:53
Кинезите ги повлекуваат небезбедните брзи возови
12.08.2011 | Живот | Извор: Макфакс
Вториот по големина кинески произвoдител на возови „ЦСР Корп“ соопшти дека од безбедносни причини ќе повлече 54 брзи возови, кои се користени како рекламни на линијата од Пекинг до Шангај и тоа е нов удар врз националниот железнички систем.



Повлекувањето на возовите на компанијата доаѓа три недели по судирот на брзи возови во кој загинаа 40 лица, што предизвика големи критики од јавноста и замрзнување на новите железнички проекти.

Во соопштението на ЦСР се наведува дека повлекувањето ќе предизвика уште неутврдени трошоци, но дека нема да влијае на моменталните договори за продажба.

Кинеското производство на брзи возови, владата до скоро го истакнуваше како „пример за технолошки напредок на земјата“, но сега е синоним за промашување.

Кинескиот државен совет соопшти дека ќе биде извршена ревизија на новите проекти пред да биде издадено било какво одобрение. Изведени се безбедносни проверки и на постоечките железнички линии, а најавено е и воведување на ограничувањето на брзината.


izvor
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 11-Aug-2011 at 01:10
Originally posted by Vladimir P


За жал многу нешта уништивме во МК

ПИОНЕРСКИ ВОЗ во Скопје

http://locomotiva.webs.com/pionerskivoz.htm


малку off topic, ама оваа железничка линија да не е повод за мотото „Скопје, Сарај, Матка, релација кратка“?


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 11-Aug-2011 at 01:03

За жал многу нешта уништивме во МК

ПИОНЕРСКИ ВОЗ во Скопје

http://locomotiva.webs.com/pionerskivoz.htm
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 10-Aug-2011 at 19:50
Детска железница во Русија во сибирскиот град Иркутск, мали клинци од 10 до 16 години учат да бидат машиновозачи, диспечери, шефови на станица:

Dečja železnica - a nije igračka

Fotografija: 7/71 komentar Subota, 06. avgust 2011 18:16
U Irkutsku postoji jedna 26 dečijih železnica u Rusiji, na kojima mali železničari uzrasta od deset do šesnaest godina kroz rad uče da budu mašinovođe, strujardi i stjuardese, dispečeri, šefovi stanica... U Irkutsku dečja pruga, izgrađena 1939. ima 3,25 kilometara, i nije samo školska praksa već i atraktivna turistička destinacija.

http://www.mondo.rs/tg5167/Foto/Decja_zeleznica_-_a_nije_igracka.html




Edited by Cloverstack - 10-Aug-2011 at 20:53
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 23-Jul-2011 at 17:16
Originally posted by gjoko

ако можи ова да се деси во Кина,што ќе се деси кај нас ако имаме супер брзи возови


Кај нас за внатрешно-државни услови нема смисла да имаме супер брзи возови бидејчи тие практично би имале смисла само ако има директен воз скопје битола или охрид, е сега како трансбалкански мрежи каде возот би имал на пример следни станици: атина/солун/Скопје/ниш/белград/загреб/љубљана, тогаш има смисла за употреба на „супер“ брѕи возови. Кај доволно е инфраструктурата да дозволува до некои 160 км на час и се користата регинални експреси кои имаат патна брзина од некои 120 км на час. Во основа растојанието на станиците некогаш не прави исплатливост на брѕи возови. На пример во Германија просечната брзина на ICE е под таа на TGV во франција, ама само затоа што во германија доста чест станиците се премногу блиску и возовите немаат доволно пруга да развијат брзина над 250 и ако имаат поради растојанието тоа е сеамо релативно мал дел од патото кој се еинува со таа брзина.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 23-Jul-2011 at 15:54
ако можи ова да се деси во Кина,што ќе се деси кај нас ако имаме супер брзи возови

Кина - Брз воз излетал од шините

23.07.2011
Во Кина денеска екстра-брз воз излетал од шините, јавува државната новинската агенција Ксинхуа. Засега не се знае дали има жртви. Возот сообраќал на релација Хангжои - Венжои, а излетал од шините во областа Жеџијанг. Во извештајот се вели дека најмалку двајца луѓе паднале во блиската река. На 30 јуни, кинескиот премиер Вен Џиабао официјално ја пушти во употреба железничка линија од Пекинг до Шангај, на која сообраќаат брзи возови. Кина потроши 33 милијарди долари за градење на екстра брзата железница.


http://www.time.mk/read/dddafbcd5a/d7f3687738/index.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 15-Jul-2011 at 00:08
Инфраструктурни чуда долж брзата пруга Пекинг – Шангај


За време на одбележувањето на 90 – годишнината од основањето на Комунистичката партија на Кина, на 30 јуни 2011 година беше пуштена во употреба брзата пруга помеѓу Пекинг и Шангај. Супер брзите возови ја минуваат 1.318 километри долгата пруга со брзина од 300 километри на час за времетраење од само 4 часа и 48 минути. Брзата пруга, вредна 32 милијарди долари, минува низ железнички станици, мостови и вијадукти кои претставуваат инфраструктурни чуда на денешницата. Во продолжение следуваат само дел од реализираните брилијантни проекти:

 

 

1. Danyang – Kunshan, најдолгиот мост на светот

 

Комбинацијата од вијадукт и мост со вкупна должина од 164,8 километри е главната карактеристика на Danyang – Kunshan мостот, кој влегува во историјата како најдолг мост на светот. Времетраењето на градбата на мостот изнесуваше 4 години и истата заврши во 2010 година, а за неговата изградба се потрошија фантастични 8,5 милијарди долари. Danyang – Kunshan мостот е изграден воглавно за железнички сообраќај на брзата пруга Пекинг – Шангај, иако во рамките на овој голем проект влегува и Qingdao Haiwan мостот за патен сообраќај, кој воедно го држи рекордот за најдолг мост преку вода во светот.

 

 

 

 

 

2. Dashengguan железнички мост

 

Dashengguan претставува најдолгиот сводест мост на светот изграден над навигационите канали на реката Јангце како дел од брзата пруга помеѓу Пекинг и Шангај. Вкупната должина на мостот изнесува 9.273 метри, од кои главниот мост и пристапот од југ се долги 3.674 метри. Dashengguan претставува исклучиво железнички мост со 6 колосеци со максимална дозволена брзина од 300 километри на час, од кои 2 колосека се за пругата Пекинг – Шангај, 2 за пругата Шангај – Вухан и 2 за постоечката метро линија. Главниот мост е составен од челична сводова конструкција со вкупна должина од 1.615 метри која се издигнува високо кон небото. Специфичната челична структура на мостот Dashengguan претставува една од најимпресивните градежни конструкции на денешнината.

 

 

 

 

 

3. Hongqiao железничка станица во Шангај

 

Поаѓањето на супер брзиот воз за Пекинг е од шангајската железничка станица Hongqiao, која беше пуштена во употреба на 1 јули 2010 година. Вкупната вредност на станицата изнесува 2,3 милијарди долари, а истата се наоѓа на површина од 1,3 милиони метри квадратни со 30 железнички колосеци наменети воглавно за супер брзи возови.

 

За изградбата на железничката станица се употребени 80.000 тони челик, а главната хала на станицата се простира на површина поголема од 10.000 метри квадратни. Железничката станица е позната по инсталираните 20.000 соларни панели на површина од 61.000 метри квадратни со моќност од 6,68 мегавати, со што овој објект претставува најголемиот самостоен фотоволтаичен проект на светот.

 

 

 

 

 

 

 

4. Beijing South Railway Station

 

Јужната железничка станица во Пекинг, на која пристигнува супер брзиот воз од Шангај, се простира на 320.000 метри квадратни  и има 24 железнички колосеци кои опслужуваат преку 30.000 патници на секои 60 минути. За проектирањето на железничката станица се погрижи познатиот британски архитект Тери Фарел. При изградбата на станицата се вградени 60.000 тони челик и 490.000 метри кубни бетон, а истата беше пуштена во употреба на 1 август 2008 година.

 

 

 

 

 

 

Бојан Блажевски




http://www.build.mk/?p=8493

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 28-Jun-2011 at 00:14
Originally posted by BOJAN

Не ми е јасно, од која причина брзината на овие возови ќе биде намалена од 350 на 300 километри на час

http://topics.scmp.com/news/china-news-watch/article/Trains-slowed-to-boost--efficiency
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 27-Jun-2011 at 23:32
Мислам дека ограничувањето е пред се заради комфорот на патниците. За брзини над 350 км/ч бучавата и вибрациите внатре во возот се многу силни и патничите нема да имаат удобен транспорт. Друга причина секако е и екстерната бучава што возот ја прави кога поминува блиску до населени места.
Пред некое време Кина имаше некои планови за развивање на континуиран воз т.е. воз што цело време кружи а патниците чекаат во специјални простории над возот. Можеби сите ови инвстиции во возовите во Кина се и малку proof of concept дека ете Кина може да направи супер брзи возови и нови дизајни. Секако тука и Кина може да има своја фирма која ќе ги произведува додека со авионите е зависна од Airbus и Boing.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 27-Jun-2011 at 22:20
Не ми е јасно, од која причина брзината на овие возови ќе биде намалена од 350 на 300 километри на час, а инаку знам дека има доста неосновани критики зошто Кина толку силно го развива железничкиот сообраќај... кога може да вложи во авионски
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.174 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.