build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 10-Apr-2011 at 20:30
Од примеров на Белград гледаме дека не е ништо страшно форсирање на домашно производство.
Замислете тие 4 фабрики во Србија да немаа домашни клиенти За тие шо викаа државата не е за градење или директен влез во фабрики - точно,ама (ако сакаат) властите можат доста да им помогнат.(пр.намалување/укинување на ДДВ за нископодни домашни возила итн.доста други опции)...
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 10-Apr-2011 at 19:23
Ево и мене да се јавим. Што се аутобуског парка тиче, није тачно да смо добили само тих 100 аутобуса од Јапана, а и да јесмо то је било још 2003. године. Возни парк се константно обнављао, али је оптерећење аутобуса велико, пошто град ове величине као Београд нема метро,који му је преко потребан. Чињеница јесте да су аутобуси увек пуни, али и неке линије иду на 2-3минута, проблем су саобраћајне гужве у шпицевима па аутобуси постају јако нередовни. Што се наплате тиче, тачно је да се у Београду можете возити бесплатно, нико вас приликом уласка у аутобус неће питати да ли имате карту или не, али се наравно возите на ризик ако се појави контрола, која је сада чешћа, ако немате карту морате да напустите возило или евентуално да платите доплатну карту.

Укупан превоз обавља ГСП и други аутопревозници, али за разлику од Скопја у Београду све функционише у јединсвеном тарифном систему*, тако да иста карта, било појединачна или месечна важи свуда подједнако, тако да вас не занима да ли је приватан или државни. Сви приватни превозници су у обавези да после 5 година замене све аутобусе, сада је услов Евро 5 и климатизован салон. Већ је почела замена свих аутобуса из 2005. што се приватника тиче, а ГСП ће ове године  наручити још 100 аутобуса, до 2012. још 150.

Ноћни превоз (00:00-04:00) држе само приватници и ту не важе класичне карте, већ се посебно купују.

*превозници Citybus и Dоmico држе и ”комфорне” Експрес линије са минибусевима у којима се посебно купује карта.

Тролејбуси: Прошле и почетком ове године је пристигло 83 тролејбуса од укупно 100 колико их је у саобраћају, што је преко 80% возног парка. До краја године очекује се куповина још 16 зглобних тролејбуса.

Трамваји: Они су најстарији, али морате имати у виду да шинска возила се контруишу да трају 30-40 година!!! Неко је споменуо да су у Београду већином трамваји из Базела, што није баш тачно. Има Швајцараца, али су у умањини у односу на чешку Татру ЧКД-КТ4, задња серија је купљена 1997. године. Новост је да у мају стижу нови трамваји од произвођача КАФ из Шпаније.

Да не би остало само на речима, ево комплетног списка возила која учествују у Градском Превозу у Београду, са годином производње. Недостају само 9 гарнитура РВР 412/416 које ће од априла радити на градској железници од П.Моста до Батајнице.

http://gspbeograd.tumblr.com/vozni-park

Поздрав.


Edited by Александар - 10-Apr-2011 at 19:26
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 09-Apr-2011 at 15:50
100%. Затоа крај на дискусијата, очигледно секој со своето искуство.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 09-Apr-2011 at 15:36
Originally posted by N23

Originally posted by krale


Не е место да изнесувам приватни работи, меѓутоа за Загреб си страшно грешка, тоа јас лично ти го кажувам не преку втора трета рака. Ако имаш некои колеги што се шверцаат, не значи дека тоа е пракса - напротив, мнозинството имаат месечни карти.

За Белград си во право, тоа не го ни спорев.


Значи испаѓа според тебе дека тоа што со него се возев гага, тоа што неговите другари се возеа гага значи дека е само поединечен случај. Како ондак ти си сигурен дека е обратно, кога и он ми збореше дека голем дел од луѓето што немаат месечни карти се возат гага. Не ми е намерата да се натегам кој у кој град гага се вози, ама муабетот ми е дека кај нас многу помалце се возат гага него во соседните држави. А за Белград ми текна уште еден пример, прв пат кога се возев, му реков на шоферот колку е карта, а тој ми се уби од смеење и си продужи да вози.


Јас сум за Загреб сигурен. Ти колку си сигурен?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 09-Apr-2011 at 11:16
За Загреб не знам, но морам да признаам дека во Белград навистина многу луѓе се возат без карти. Градските власти се обидуваат некако тоа да го спречат, но попусто. Едноставно, Белград има голем буџет, па има и финансиски средства да инвестира во сопствениот јавен превоз, а и да го финансира неговото опстојување. Скопскиот буџет е смешен и затоа во Скопје ни се случува владата да купува автобуси на ЈСП, а не градот. Дополнително, се воведоа приватни превозници, затоа ЈСП работи со загуби, така што не доаѓа в предвид самото претпријатие да купува автобуси.

Згора на се`, кога ќе се купи нов автобус во Скопје се крева таква пропаганда, иако всушност со децентрализација на финансиските средства од државниот буџет, град Скопје самиот би си ги купил тие автобуси.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 09-Apr-2011 at 10:57
Најава за метро во Белград

Белград добива метро, кое ќе го гради Париз


Претседателите на Србија и на Франција, Борис Тадиќ и Никола Саркози разговараа во Париз за можностите на Спогодбата за стратешко партнерство меѓу двете земји, а една од точките беше и изградбата на белградско метро

Во изградбата на метрото во Белград ќе учествува француската фабрика „Алстом“.

- Во Спогобата се наведува дека француската фабрика е во трката за изградба на првата линија на белградското метро за износ од околу една милијарда до 1,2 милијарди евра. Но преостанува договорот околу финансиските модалитети за изградба на метрото, се наведува во соопштението на кабинетот на Саркози.

Тадиќ изјави дека следните месеци ќе биде пронајден модалитетот за финансирање на изградбата на метрото.

Тој додаде дека овој проект ќе биде конкретен споменик на српско-француската соработка


http://sitel.com.mk/dnevnik/balkan/belgrad-dobiva-metro-koe-ke-go-gradi-pariz



Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 08-Apr-2011 at 19:40
Originally posted by krale


Не е место да изнесувам приватни работи, меѓутоа за Загреб си страшно грешка, тоа јас лично ти го кажувам не преку втора трета рака. Ако имаш некои колеги што се шверцаат, не значи дека тоа е пракса - напротив, мнозинството имаат месечни карти.

За Белград си во право, тоа не го ни спорев.


Значи испаѓа според тебе дека тоа што со него се возев гага, тоа што неговите другари се возеа гага значи дека е само поединечен случај. Како ондак ти си сигурен дека е обратно, кога и он ми збореше дека голем дел од луѓето што немаат месечни карти се возат гага. Не ми е намерата да се натегам кој у кој град гага се вози, ама муабетот ми е дека кај нас многу помалце се возат гага него во соседните држави. А за Белград ми текна уште еден пример, прв пат кога се возев, му реков на шоферот колку е карта, а тој ми се уби од смеење и си продужи да вози.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 08-Apr-2011 at 19:11
Од искуство во Белград во автобуси имам платено само на тие вечерните линии кога еден човек на лице место во автобус наплаќаше за карти, иначе преку ден ело време се возев гага.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 08-Apr-2011 at 16:19
Originally posted by N23

Крале немој јаден на мене! Имам колега од Хрватска, значи оваа работа ја зборам со 100% сигурност. Ако ги пратиш моите постови секаде пишувам каде што имам искуство директно со работите. Убаво пишав погоре, студенти, ученици и пензионери имаат карти, тачно е тоа. Ама вработени, лица кои фигурираат надвор од овие групи треба да купат карти. Ама голем дел од нив не го прават тоа. Плус у трамвај не можеш да купиш карта, едино место за купување се трафики. Знам што зборам, затоа и напишав така. Исто е и во Белград, со познаник од таму се возиме нон-стоп гага, а и тој самиот речиси никогаш не купува карта. Иако во Белград коа бев задњи пут граѓаните почнуваат да купуваат билети, затоа што ГСП Белград воведе пошироки акции на контрола на билети.


Не е место да изнесувам приватни работи, меѓутоа за Загреб си страшно грешка, тоа јас лично ти го кажувам не преку втора трета рака. Ако имаш некои колеги што се шверцаат, не значи дека тоа е пракса - напротив, мнозинството имаат месечни карти.

За Белград си во право, тоа не го ни спорев.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 08-Apr-2011 at 15:58
a za koja drzava i grad ti zborish?
Kade ima tolkava svest?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 08-Apr-2011 at 15:12
Ај кога сите си кажуваме со искуствата, имам и јас да споделам едно од тука... Имено, на билетот пишува нели датум, број на линија, кога е поништен билетот и слично, нели. Епа сега ако се симнеш, и при симнувањето му го дадеш некому што се качува во тој момент, ако дојде контролор нема шанса да знае дали тој човек се качил пред 30 минути и уште се вози или не. Па така, бидејќи шоферот не изиграва и контролор, можеш слободно да си земеш од некој што се симнува.

Е цела работа е што многу многу луѓе одбиваат да го земат, и секогаш си вадат билети, бидејќи верувале или не, свесни се дека ако не плаќаат за билети, ни „а“ од автобуси ќе немаат. Интересно, би рекол

____

P.S. Нели и во Скопје исто така работат билетите? Е што бидува ако тој што се симнува на средната врата, му го даде на некој што се качува, и тој што се качува кога влегува да се направи дека го удира билетот, и да си продолжи. Мислам дека е изводливо, не? Цела работа е што ако нема гужва, тие што влегуваат додека да го земат од тие што излегуваат ќе им дојде редот да влезат.

Edited by гитардемон - 08-Apr-2011 at 15:14
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 08-Apr-2011 at 15:02
Крале немој јаден на мене! Имам колега од Хрватска, значи оваа работа ја зборам со 100% сигурност. Ако ги пратиш моите постови секаде пишувам каде што имам искуство директно со работите. Убаво пишав погоре, студенти, ученици и пензионери имаат карти, тачно е тоа. Ама вработени, лица кои фигурираат надвор од овие групи треба да купат карти. Ама голем дел од нив не го прават тоа. Плус у трамвај не можеш да купиш карта, едино место за купување се трафики. Знам што зборам, затоа и напишав така. Исто е и во Белград, со познаник од таму се возиме нон-стоп гага, а и тој самиот речиси никогаш не купува карта. Иако во Белград коа бев задњи пут граѓаните почнуваат да купуваат билети, затоа што ГСП Белград воведе пошироки акции на контрола на билети.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 08-Apr-2011 at 13:12
Originally posted by гитардемон

Ν23, покажувањето на месечната карта на шоферот при влез е нешто што го имам видено само во Македонија. Да не е работата како што вика krale, тие да си имале сите месечна карта па затоа не ваделе? Ако е така, си се спасил од казна, ќути, ум за друг пат.



Sega sakaat toa da go vovedat i vo Belgrad, veke funkcionira na nekolku linii.
A sto se odnesvua do akznite, niv retko koj gi plaka, a vo nekolku slacai kontrolorite jadeja i cotek!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 08-Apr-2011 at 12:37
Vo Berlin praviloto generalno so avtobusite e da se vleguva na predna i red e da se pokazhe karta, ama koga ima mnogu narod se vleguva i na sredna. Dodeka kaj shinskiot prvoz kako S-bahn i U-bahn si velguvash vo voz i ponekogash ima kontroli i ako pri kontrola nemash validna karta togash kazna e 40 evra. E sega tochno e deka ima odreden procent shto si pravat presmetka i im se isplati rizikot da vozat bez karta bidejki mesechna e 80 evra a nego kontrola kje go fati najmnogu ednash na mesec i pol. Samo pak normalno povekje od dvapati mislam deka ima i drugi mehanizmi koi navistina kje te nateraat da zazhalish shto ne si plakjal.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 08-Apr-2011 at 12:04
Originally posted by гитардемон

Ν23, покажувањето на месечната карта на шоферот при влез е нешто што го имам видено само во Македонија. Да не е работата како што вика krale, тие да си имале сите месечна карта па затоа не ваделе? Ако е така, си се спасил од казна, ќути, ум за друг пат.


Истиот принцип е речиси секаде во свет, па и во источна Европа. Еве на пример во Прага никој не проверува ни во автобус, трамвај, метро. Секаде влегуваш слободно - амааааа ако влезе инспекција или те провери на излез од метро, е тогаш мисли му ја.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 08-Apr-2011 at 11:23
Ν23, покажувањето на месечната карта на шоферот при влез е нешто што го имам видено само во Македонија. Да не е работата како што вика krale, тие да си имале сите месечна карта па затоа не ваделе? Ако е така, си се спасил од казна, ќути, ум за друг пат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 08-Apr-2011 at 09:32
Во загреб речиси сите што се возат со јавен транспорт имаат месечни карти, ти јадниот си сфатил дека треба да се шверцаш...

А во Белград реков, купија нешто нови автобуси (т.е. добија), ама се тоа е мачкање на очи. Тотално се нередовни, преполни со луѓе, за сликање се одлични, во живо се валкани. За трамваите па да не збориме - такво трускање што подобро да немаш трамвај него во таква состојба.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 08-Apr-2011 at 09:24
Крале, па белградскиот е најмалце 20 години пред скопскиот. Ако им ја споредиме историјата на двата града во последните 20 години, Скопје требаше да биде 20 години пред Белград. Значи тука се спие, таму не. А тоа дека домашните граѓани го критикуваат градскиот превоз, се дешава насекаде низ свет. Хрватине што за нас имаат ко што кажав јавен превоз-научна фантастика, па не се задоволни. Во психата на човекот е да се жали. Па слободно глеј ги погоре моделите на автобусите што се возат низ Белград, а не паушално да зборуваш. А што ако им се астрономски казните, кога 90% од трамвајот во кој бев јас, никој не плати карта. Значи дека иако се големи, ретко се наплаќаат. И кај нас има казни, па пак има луѓе шо се возат гага и што не се казнуваат. Ние сме дупка у Европа со јавниот превоз. Дај боже да беше ко белградскион, барем ќе седевме на поасални столчиња. Трамваите им се ужас, тоа никој не го порекнува, ама и тоа за 5 години сигурно ќе се среди.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 08-Apr-2011 at 08:29
Можам да ѕборувам ѕа Белград, но не сакам да го споредувам со Скопје бидејки има премногу разлики. Според самите грагани градскиот превоѕ е очај. Постојано се вршат споредувања со Виена , Будимпешта или слични европски градови и резултатите се катастрофални. ПО мене, не е така ни лошо, во секој случај подобро е од Скопје и сараево. Љубљана е помал град така да е полесно да се органиѕира превозот таму, во Ѕагреб не сум се воѕел со нивниот градски превоз. Во Белград е проблем самиот сообракај, кој е сам по себе катастрофа, така да многу често градските автобуси заглавуваат и заради тоа и доцнат. Најдобро е да се избегне шпицот. градската железница има само една линија со неколку станици, а и таа скоро ја пуштија така да има само ограничено знашење.
Што се однесува за цената точно е дека големд ел од патниците се возат бесплатно, и тука градските власти никако не можат да воведат ред. По мене виновен е системот на наплата од 19 век. Се подслушна дека системот ан наплата ке го дадат на Турска фирма, но изгледа дека од тоа нема ништо. Интересни ми се и самите грагани, кои мислат дека имаат право на бесплатно возење, па се лутат кога ке им се рече дека треба да платат карта!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 08-Apr-2011 at 08:10
Во Загреб не е баш возењето бесплатно. Казните се астрономски.

А да се каже дека Белград има солиден превоз, не да е преувеличување. Солиден во споредба со што? Па дури и Скопскиот не би го котирал многу подоле од Белградскиот. Автобусите им се валкани и нередовни, трамваите им се стари, расклатени тотално, дува од сите страни. Единствено што добија некои нови јапонски автобуси донација и замачкаа очи.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.