![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 91011 |
Author | |||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Типов не го гледам како некој релевантен експерт што може да насети битни политички и економски промени, но текстов може да се вклопи тука, па ај да го постирам.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Патот Битола Ресен е доста солиден со 3 ленти а Ресен Охрид можеби треба да се прошири и да се стави нов асфалт но во никој случај во догледно време таму не би бил потребен автопат. Навистина вакво преувеличување ги засенува и сите други амбициозни најави. Дај боже да грешам.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
dejan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Od damna ne sme slusnale nesto od Mile, sto se sluci so nego..
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Оваа бесрамна лага беше дел и од предходната предизборна кампања на ДПМНЕ и моја омилена предизборна глупост од тоа време. Источно о Штип и Западно од Битола, во моментов ниту е потребно да се планира, а уште помалку разумно да се очекува дека ќе има некаков помак во било каква догледна иднина. Дури и да ни беа готови двата основни коридори, ќе имавме за градење уште над 150km други, веќе зацртани (долгорочно) автопати... (гранката на коридорот 10, спомнатиот Велес-Штип, делницата кон Косово, да се спои Охрид со коридорот 8... да не зборам за урбаните автопати во Скопје кои се врвен приоритет, а кои не ги ни врачунав во тие 150km) Плус тоа, тачно да пливавме во пари и да можевме уште утре да почнеме со градба, која е логиката да градиш автопат на правци на кои сообраќајниот обем е смешен, а плус патниот правец не е дел од некој поважен коридор? За украс ли би се граделе? Еве на пример најголем дел од Штип-Делчево има ПГДС помал од 1000 возила. Кој нормален би го уништувал кочанско поле на пример, за да „планира“ автопат на толку нелогична делница? Мене лично не ми треба никаква физибилити студија за да заклучам дека во наредниве 20 години нема што воопшто да помислуваме на делниците што ги спомнав, а и за понатака е прашање кога би дошло време... Господинов министер или нема поим што зборува, или не му е проблем безочно да лаже... Не знам само дали уште има наивни да веруваат. Со таа глупост, ги става под сомнеж и другите нешта што ги кажува, иако повеќето изгледаат многу поверодостојни. ![]() Edited by Cloverstack - 26-Apr-2008 at 21:43 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
ИНТЕРВЈУ СО МИНИСТЕРОТ ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ - МИЛЕ ЈАНАКИЕСКИ
Со средствата ќе се изградат и реконструираат над 2.000 км локални патишта, а останатите ќе бидат распределени за изградба на регионалните патишта. За локалните патишта во соработка со општините, спроведовме иницијатива за добивање на податоци околу неопходните проекти кои општините не успеале да ги реализираат, а кои опфаќаат рехабилитација на постојните патни правци и изградба на нови. Ова има за цел да овозможи подобар пристап до населените места,
подобрата поврзаност во патната мрежа, истовремено создавајќи
исклучително поволни услови за развој на локалната економија. Коридорот 8 и 10 остануваат приоритети на Владата, како важни економски и транспортни оски? Во однос на Кородорот 8, во тек е изградба на Обиколницата околу Скопје, за делниците на потегот Куманово-Крива Паланка, а за делниците Кичево-Ќафасан во тек е подготовка на проектна документација по што следува отпочнување на постапките за експропријација. Во текот на 2008 година се планира подготовка на проектна документација за градба на ниво на автопат на делниците Велес- Штип-Делчево, Велес-Прилеп, Прилеп-Битола, Битола-Ресен- Охрид. По реконстукцијата на мостовите кај Велес, сега се реконструираат мостовите и кај Демир Капија. Кога се очекува да бидат готови? Какви други инвестиции се предвидени за следниот период во локалната инфраструктура? Сакам да истакнам дека во изминатиот период од дваесетина месеци, постојано се работеше на проекти кои се од директно значење за граѓаните и за нивните локални заедници. Се работеше на изградба на канализација во општина Шуто Оризари, изградба на пречистителна станица во Кривогаштани, изградба на пречистителна станица за болницата Јасеново и многу други. Исто така, се изгради вториот потпорен ѕид во Рамина - Велес, а се санираат и свлечиштето кај селото Ѓермо и свлечиштето кај местото Ракотинци во Сопиште. Со наши пари заврши и изградбата на браната "Лошана", почната уште од 2000 година за водоснабдување на општина Делчево. По десетици години, се овозможува протек на чиста питка вода во Свети Николе, а исто така се реконструира водоводната мрежа во Прилеп и во Тетово. Се добива впечаток дека ретко може да се најде слободно
државно земјиште за да може да се реализира некоја инвестиција затоа
што во најголем дел на земјиштата има неразрешени имотни односи? Исто така, Владата усвои годишна Програма за изработка на приоритетни урбанистички планови, во која се определени најприоритетните планови кои треба да се изработат од општините и Агенцијата за просторно планирање за кои се 120 милиони денари. Изработените урбанистички планови дополнително ќе го забрзаат економскиот раст, преку изградба на голем број објекти со кои ќе се развива инфраструктурата, нови работни места, ќе се зголеми туристичката понуда и многу други бенефиции кои граѓаните ќе ги почувствуваат со нивното реализирање. И покрај се, ние во изминатиот период реализиравме повеќе лицитации преку кои беше овозможен влез на директни инвестиции. Некои од покрупните проекти се изградбата на "Сведмилк Македонија", населбата Сончев Град, хотелот од групацијата "Резидор", трговскиот центар на "Equest", болницата која ќе ја гради "Св. Лазар" во Ѓорче Петров, трговскиот центар на "Sectron" во Капиштец, како и индустрискиот објект на "Fornetti" во општина Илинден. Почната е постапката за издавање на аеродромите под концесија. Каков е интересот? Аеродромите "Александар Велики" во Скопје и "Св.Апостол Павле" во Охрид и новиот карго аеродром во Штип, ќе бидат предмет на концесија во период од дваесет години, а концесионерот ќе мора да го осовремени и подобри аеродромскиот систем во земјава. Важно е што по истекот на концесијата, аеродромите остануваат во државна сопственост, но до тогаш тие ќе ги исполнуваат сите светски стандарди, со што ќе бидат далеку поконкурентни и поатрактивни. Задоволен ли сте од сработеното во изминатите две години во Вашиот ресор? Исто така, се соочивме и со големи предизвици, но нивната постепена реализација само ја потврди нашата определба за поголем економски раст, повисок стандард за граѓаните. Каде ќе го поминете празникот Велигден? РЕХАБИЛИТАЦИЈА НА ПОВЕЌЕ ОД 2000 КМ ЛОКАЛНИ И ИЗГРАДБА НА РЕГИОНАЛНИ ПАТИШТА Состојбата на регионалните патишта е утврдена со Студија на Европската агенција за реконструкција, за приоритетните патни правци Илинден - Калуѓерец, 'Ржаничино - Овче Поле, Лакавица - Дреново, Давидово - Раброво, Струга - Дебар, Макази - Долно Дупени, Прилеп - Кичево, Прилеп - Кривогаштани, Превалец - Смојмирово, Струмица - Нов Дојран - Дојран и поврзување на Кратово со М-2 и М-5. НАД 100 МИЛИОНИ ЕВРА ЗА РЕФОРМА НА АЕРОДРОМИТЕ 120 МИЛИОНИ ДЕНАРИ ЗА УРБАНИСТИЧКИ ПЛАНОВИ ЗА АТРАКТИВНИ ЛОКАЛИТЕТИ http://vecer.com.mk/?ItemID=41CF9323BB769F4580D6DCF9350987E4 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Edited by kire85 - 10-Jan-2008 at 21:15 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() И јас прв пат слушам за ова ![]() Инаку, се слагам со тебе за приоритетите. Веќе имам кажано нешто слично тука: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=48&PID=2485#2485 Попрецизно од коридорот 8, пругата спрема Бугарија мислам треба да ни е врвен приоритет. Во подалечна иднина и спрема Албанија, но за тоа има време. На крајот на краиштата и Албанците треба да се закрпат бар малце. Дури и да ја изградевме, ќе нема со што да се поврземе. Пругите и железницата општо им е во тотално катастрофична ситуација. За нови автопати на коридорот 8 не сум многу загреан во моментов. Иако мислам дека Македонија мора да ја искористи својата поволна географска положба за да стане крстосница во регионот (за тоа сме фаворизирани и од мрежата на пан-европските коридори), сепак моменталните податоци и проекции за обемот на сообраќај воопшто не оправдуваат инвестирање во автопати. Значи во моментов на коридорот 8 треба да имаме само една цел и на нејзе апсолутно да се посветиме: пругата спрема Бугарија! Таа има огромна стратешка а во иднина и огромна развојна вредност. Втор приоритет е Јужен Булевар (барем етапно), но никако без истовремена изградба и на Бул. Крушевска Република. Исто така и 2 интервенции на Северен Булевар: 1. Рушење на клучката дивоградба на Трифун и на нејзино место да се направи добра клучка која ќе може да се вклопи во ГУП-от 2. Изградба на дијамантска клучка на крстосницата во Автокоманда. Со ова би се реализирал најголемиот и моментално најважниот дел од урбаните автопати во Скопје. Јасно е дека тие многу брзо ќе се исплатат преку енормно зголемување на ефикасноста на сообраќајот во градот. Исто така не треба да се заборави и дека тие се незаменливи за добра изведба на трамвајските линии кои треба да се интегрираат во истите коридори. Едит: Ако навистина сериозно се реализира проектот за ЛРТ (трамвај), тогаш заради првата линија која ќе се гради, се наметнува уште еден скап приоритет - тунелот под плоштадот. Едноставно трамвајот ќе е тотално промашена работа ако го дриблаат низ веќе закрчените улици во центар. Во поширокиот центар трамвајот мора да биде на денивелирана траса (во случајов како што е зацртано во ГУП-от во тунел) Се на се, сите овие интервенции во Скопје (урбаните автопати и тунелот под плоштад), колку и да звучат научно-фантастично, вкупно ќе бидат значително поевтини од пругата до Крива Паланка. Мислам дека за такво нешто вреди и да се задолжиме. Позитивните ефекти на спомнатите проекти ќе бидат огромни и ќе бидат моќен подстрек на економијата на многу начини. Edited by Cloverstack - 29-Dec-2007 at 05:17 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 91011 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |