build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 27-Apr-2020 at 13:48
Знае ли некој дали е во употреба мостот на Вардар кај Криволак меѓу Неготино и Пепелиште?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 26-Apr-2020 at 14:25
Добро е што им текнало за рехабилитација на Катланово-Велес и Велес-Градско-Неготино бидејќи се во доста лоша состојба,само убаво би било да се реконструира и обратниот правец од Неготино кон Градско.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 26-Apr-2020 at 14:01
Еве една рекапитулација на пресот погоре (да ја архивираме овде бидејќи видеото е екстерен линк), ја опфаќа цела година па дава убав пресек на настаните. Мислам дека има многу читатели на форумов од цела Мк, па ќе ги интересира делницата во нивна близина. Направив транскрипција на неговиот прес, така што се што е напишано подолу е цитирање на Китанов.

Кичево - Охрид
Интензивно се работи на сите делници. Во меѓувреме на изведувачот му се предадени 38 проекти за изработка на косини. Дополнително, уште 20 проекти се изработени од проектантот и предадени на ревизија на градежен факултет.

Скопје - Блаце
Градежните активности се во почетна фаза.

Штип - Кочани
Експресниот пат Штип - Крупиште прва фаза, во должина од 14.3 км да напоменам дека ова е во завршна фаза и за радост на сите жители на тој регион овој пат ќе биде пуштен крајот на јуни 2020 година.

Експресниот пат Крупиште - Кочани втора фаза, во должина од 13.75 км исто така градежните работи се изведуваат без застој. Изградбата е започната минатата есен 2019 година, краен рок за изградбата е април 2021 година.

Штип - Радовиш
Експресниот пат Штип - Радовип прва фаза, во должина од 23.56 км се работи со забрзано темпо, а реализацијата е околу 83%. Доколку дозволат временските услови се очекува експресниот пат да биде завршен и пред превидениот рок којшто е наредната година април месец, но јас очекувам дека некаде околу Нова година веќе ќе биде завршен овој пат.

Експресниот пат Штип - Радовиш втора фаза се започна минатиот месец и неговото завршување е 2022 година, но во разговор со изведувачот имаме постигнато договор да се потрудат првиот дел од Бучим до Радовиш биде заедно пуштен со делот Штип - Радовиш кое ќе биде од голем придобив за жителите на југоисточна Македонија.

Крива Паланка - Ранковце
Експресниот пат Крива Паланка - Ранковце во должина од 25 км градежните активности се во тек, но бидејќи изградбата на оваа делница се наоѓа во планински дел, градежните работи се одвиваат согласно со временските услови.

Крива Паланка - Деве Баир
Започната е изградбата на трета лента и таму пред два месеци се воведе во работа, тековно отпочнуваат активностите.

Градско - Фариш
Градско - Дреново со должина од 15.5 км тековно се работи. Завршени се последните експропријации како и дополнителните геомеханички испитувања кои беа испуштени во минатото и со тоа изградбата продолжува понатаму.

Експресниот пат Фариш - Дреново во должина од 10 км, на оваа делница беше раскинат договорот заради неисполнување на обврските од Рубау. Во завршна фаза е објавувањето на тендерот за доизградба на 70% од нереализираните предвидени градежни работи.
Подготовката на тендерската документација се изработува од страна на експерти од ЕБОР и ЈПДП. Очекуваме јавната набавка да биде објавена во мај 2020 година со што конечно и овој патен правец да биде завршен навреме.

Активни реконструкции
- Матејче - Липково - завршува мај 2020
- Старо Коњарево - Ново Коњарево - завршува мај 2020
- фабрика Вевчани - здравствен дом Вевчани - завршува јуни 2020

Активни рехабилитации
- Пелинце - граничен премин Пелинце во должина од 5 км - завршена
- Ранковце - Крива Паланка во должина од 21 км - завршува мај 2020
- Прилеп - Тополчани - Битола во должина од 15 км - завршува мај 2020
- Лабуништа - Бороец - Јабланица во должина од 11.8 км - завршува мај 2020
- Вевчани - Октиси во должина од 7.9 км - завршува мај 2020
- Смоквица - Удово во должина од 6.1 км - завршува мај 2020
- Сопиште - Долно Соње во должина од 3.7 км - завршува мај 2020
- Пробиштип - с. Крупиште во должина од 18 км - напредна фаза
- Раброво - граничен премин Дојран во должина од 7.8 км - напредна фаза
- Струга - Дрслајца - Биџево - Татеши - Мислодежда во должина од 7 км - напредна фаза
- Мушов гроб - Мрежичко во должина од 6.3 км - напредна фаза
- Куманово - Страцин во должина од 15.2 км - почетна фаза
- Крушево - Слива - Пуста река во должина од 14 км - почетна фаза
- А1 делница Раец - Фариш во должина од 9 км - завршува мај 2020
- Мислодежда - Збажди во должина од 7.3 км - почетна фаза
- Кочани - Пониква втора фаза во должина од 7.4 км - почетна фаза
- транзит низ Охрид (влезот од Ресен) во должина од 2 км - почетна фаза
- транзит низ Кавадарци (влезот од Неготино) во должина од 1.2 км - почетна фаза

Ова се вкупно 150 км рехабилитации коишто очекувам да бидат завршени дел во мај, дел во јуни месец.

Мостови
Исто така продолжува изградбата на мостови кои се започнати во 2019 година и тоа:
- изградбата на мостот на река Пчиња кај Долно Коњаре кој е во напредна фаза и треба да заврши 2020 година. Тој ќе биде најголемиот сам по себе мост во нашата држава.
- изградбата на мостот на река Бабуна исто така е во завршна фаза, очекувам за месец дена да биде пуштен во употреба

Во исто време продолжуваат реконструкции на мостови меѓу кои спаѓаат:
- мост број 1 на Лакавица
- мост број 12 на река Кратовска кај Кратово
- санациски работи на челичен мост Куманово - Св. Николе или таканаречен Искрин мост
- мост број 4 делница Чашка - Лисиче
- мост број 3 Лакавица - Неготино

Свлечишта
- санација на свлечиштето кај Велес на потегот Велес - Градско
- санација на свлечиштето на делница Макази - Маркова Нога кај Преспа
- во тек е тендерска постапка за санација на потпорни ѕидови кај с. Јанче и с. Скудриње

Бариери
Започна изградбата на заштитна бариера на обиколница Битола кај таканаречениот Баир во должина од 1 км

Тендери за рехабилитација и реконструкција кои завршуваат во мај
- Кичево - Македонски Брод во должина од 25 км
- Маврови Анови - Жировница во должина од 18.5 км
- Карпалак - Желино во должина од 16.5 км
- Каменица - Саса во должина од 10 км
- Узем - Тораница во должина од 9 км
- Катланово - Петровец во должина од 5.5 км

Тендери за рехабилитација и реконструкција кои ќе се објават во мај
Во меѓувреме се очекуваат да бидат доставени до ЈПДП проектите за уште 15 рехабилитации во должина од 232 км. Овие постапки ќе бидат објавени во месец мај, се проектираа цела година и сега отпочна нивното објавување. Тука спаѓаат следните рехабилитации:
- Другово - Демир Хисар во должина од 42 км
- Велес - Градско - Неготино во должина од 25 км
- Крушево - Демир Хисар во должина од 24 км
- Катланово - Велес во должина од 20 км
- Подмоље - Струга - Ќафасан во должина од 19 км
- Фаришка клисура - Прилеп во должина од 19 км
- Кривогаштани - Крушево во должина од 13 км
- Битола - Меџитлија во должина од 13 км
- Битола - Демир Хисар во должина од 12 км
- Скопје - Блаце во должина од 12 км
- Хиподром - Петровец во должина од 10 км
- Миладиновци - Хиподром во должина од 10 км
- Миладиновци - Петровец во должина од 8 км
- Ропалце - Матејче во должина од 2.7 км
- обиколница на Богданци во должина од 2.7 км

Друго
Исто така преку ЕБОР во завршна фаза е постапката за набавка на електронски систем на наплатните станици на коридор 8, од Миладиновци до Гостивар по што по реализацијата на тендерската постапка ќе се отпочне со реализација. Паралелно со ова продолжува континуирано одржување на патиштата - чистење на канали, пропусти, кастрење на банкини (?), косење на трева и плевел, кастрење на грмушки и гранки, сечење на дрва по патниот појас и чистење и собирање смет на клучките и автопатиштата на коридор 8 и 10.


Edited by ironm - 26-Apr-2020 at 14:03
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 25-Apr-2020 at 12:50


Edited by stef4o - 25-Apr-2020 at 12:52
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 25-Apr-2020 at 06:44
https://kanal5.com.mk/zavrshi-rehabilitacijata-na-regionalniot-pat-na-delnicata-berovo-klepalo/a395633
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 24-Apr-2020 at 21:03
Значи завршиле со нашиот дел. На последната GE снимка од 26 август не гледам некоја особена разлика од претходно.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 24-Apr-2020 at 19:44
Originally posted by Staro Skopje

Originally posted by Vasilij

Кај Берово оваа година се отвара нов граничен премин, ГП Ново Село, ГП Делчево

Почнале со оспособување на ГП Клепало?
Granicnite premini kolkusto znam se vo nadleznost na MVR. GP Klepalo e izgraden perd 20 godini i ostaven vo zaborav, taka sto mora kompletno da bide renoviran. Kolku sto znam ova ke bide zaednicki GP, taka sto renoviranjeto ke treba da bide finansirano od dvete Vladi!?

Edited by Denko - 24-Apr-2020 at 22:05
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 24-Apr-2020 at 19:17
Од наша страна 100% завршено, реконструиран патот и проширан целосно лани, приврушуваат последните 7,1 км од Бугарска страна.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 24-Apr-2020 at 16:30
Originally posted by Vasilij

Кај Берово оваа година се отвара нов граничен премин, ГП Ново Село, ГП Делчево

Почнале со оспособување на ГП Клепало?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 24-Apr-2020 at 12:51
Originally posted by Vasilij

Не знам која е поентата ама вака: Штип е местото каде што се спојуваат патиштата од Кочани ( со тоа и Виница, Делчево, Пехчево, Берово)  и Радовиш (со тоа и Струмица, значи во превод и треба да се инвестира постојано. И покрај масовното иселување, ден денес по проценките живеат 400 000 луѓе во Источниот регион ( со се Струмичко Радовишкиот). Кај Берово оваа година се отвара нов граничен премин, ГП Ново Село, ГП Делчево, сето тоа се добри причини и факти дека инвестирањето околу Штип е целосно оправдано и ЗАДОЦНЕТО едно 20 години.

Vo Jugoslavija Stip bese administrativen centar vo istociot region, zatoa site patista vodea kon Stip.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 24-Apr-2020 at 11:38
Не знам која е поентата ама вака: Штип е местото каде што се спојуваат патиштата од Кочани ( со тоа и Виница, Делчево, Пехчево, Берово)  и Радовиш (со тоа и Струмица, значи во превод и треба да се инвестира постојано. И покрај масовното иселување, ден денес по проценките живеат 400 000 луѓе во Источниот регион ( со се Струмичко Радовишкиот). Кај Берово оваа година се отвара нов граничен премин, ГП Ново Село, ГП Делчево, сето тоа се добри причини и факти дека инвестирањето околу Штип е целосно оправдано и ЗАДОЦНЕТО едно 20 години.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 24-Apr-2020 at 11:02
Originally posted by Expresway

20km e renoviran tamu kaj sto se gradi noviot pat odnosno od sofilari do bucim,a od bucim do izlezo na radovis i od tri cesmi do mostot kaj bregalnica ke se pravi ekspresniot pat,fakticki je se rekonstruira i prosiruva 11,4 metri.
Koga se rekonstruirani tie 20 km? Zosto toa tuka ne e zabelezano?
Back to Top
Expresway View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Apr-2020
Location: Steyr
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Expresway Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 24-Apr-2020 at 09:03
20km e renoviran tamu kaj sto se gradi noviot pat odnosno od sofilari do bucim,a od bucim do izlezo na radovis i od tri cesmi do mostot kaj bregalnica ke se pravi ekspresniot pat,fakticki je se rekonstruira i prosiruva 11,4 metri.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 24-Apr-2020 at 07:15
Штип е исклучок. Таму ревносно се гради и реконструира.
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 23-Apr-2020 at 22:33
Делницата што оди паралелно на експресниот
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 23-Apr-2020 at 21:24
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by WolfLeader

Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Za zal praksata go pokazuva sosema sprotivnoto. Ke se izgradi nova delnica i starata vednas se zaborava.

Не е така за сите делници.
Штип - Радовиш се гради експресен пат, и стариот го имаат реновирано.
Kade e renoviran stariot?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 23-Apr-2020 at 13:22
Originally posted by Denko

Originally posted by WolfLeader

Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Za zal praksata go pokazuva sosema sprotivnoto. Ke se izgradi nova delnica i starata vednas se zaborava.

Не е така за сите делници.
Штип - Радовиш се гради експресен пат, и стариот го имаат реновирано.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 23-Apr-2020 at 12:59
Originally posted by WolfLeader

Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Za zal praksata go pokazuva sosema sprotivnoto. Ke se izgradi nova delnica i starata vednas se zaborava.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 23-Apr-2020 at 10:36
Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 22-Apr-2020 at 14:52
Поправка и рехабилитација на државен пат А1 делница, Смоквица – Удово и Р1401 делница, врска со државен пат Р1105- Брајковци-Балинци-Марвинци-врска со државен пат А1

Должина: 6.10 km.
Ширина: од 6м до 8м
Вредност: 46.30 милиони денари

Активности: асфалтирање на завршен слој асфалт АБ16с со дебелина од d=5cm врз претходно истругана, обеспрашена и испрскана со емулзија подлога; изработка на банкини.







https://www.facebook.com/drzavnipatista/

Edited by stef4o - 22-Apr-2020 at 14:52
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.363 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.