build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 27-Jun-2011 at 19:56
Тргна нов воз на линија Пекинг – Шангај, ќе помине 1 318 километри за 5 часа



Возот на релација Пекинг - Шангај тргна на своето прво пробно возење на кое треба да мине 1 318 километри за 5 часа, што е двојно поголема брзина од онаа на возовите во Кина досега.

Во возот се државни претставници, директори на компаниите кои ја изградија пругата и новинари. Кинеската влада гради илјадници километри пруга за големи брзини, за да ги поврзе оддалечените области и да го покаже растечкото богатство и технолошката моќ на земјата.

Кинеските возови се базирани на јапонската, француската и германската технологија. Владата планира годинава да потроши 700 милијарди јуани (106 милијарди долари) на брзи пруги. Пругата Пекинг – Шангај, според владата, чини 215 милијарди јуани (32,5 милијарди долари).
www.kanal5.com.mk





Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 06-Jun-2011 at 21:27
Евро-возот добива зелено поттик.



Тунелот од 3.2 км на релацијата Париз - Амстердам на кој има 16.000 соларни панели од кој се напојува Антверп станицата и белгиската железничка мрежа.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 06-Jun-2011 at 19:54

'Reliable and economical' Russian EMU to roll out next year

06 June 2011

RUSSIA: Following Alstom's acquisition of a 25% stake in Transmashholding, on June 6 the companies confirmed details of their ongoing project to develop a 'reliable and economical' electric multiple-unit for the Russian market.

The ED10 modular EMU platform will offer a range of regional and suburban options combining modern standards of passenger comfort and technology with 'particularly competitive' purchase and maintenance costs.

Each EMU will have four to 12 cars, giving a capacity up to 1 500 passengers, with provision for multiple working. Top speed will be 160 km/h, with asynchronous traction motors and a bogie designed to offer a better ride and lower track forces than current designs. A range of interior options will be offered, with passenger information systems, modern HVAC, LED lighting and wheelchair access from high and low platforms.

Design work is being undertaken by the TRTrans joint venture of Alstom and TMH. Most of the development will be carried out in Russia, with the first prototype trainset scheduled to roll out by the end of 2012.


Извор: http://www.railwaygazette.com/nc/news/single-view/view/reliable-and-economical-russian-emu-to-roll-out-next-year.html


Почна трката за тоа кој производител ќе ги замени популарните „електрички“ во Русија, чиј број изнесува неколку илјади на целата територија на земјата. Странските компании се натпреваруваат да влезат во партнерска изработка со некоја од руските производители за новите електромоторни гарнитури.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 23-May-2011 at 21:01
Само обично има многу повеќе возови, јас повеќе пати се имам воѕено со воз за франкфурт
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 23-May-2011 at 16:46
Налетав на оваа фантастична фотка од Франкфурт. Ова е пристапот кон главната патничка станица.


Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 21-May-2011 at 09:41

Нова железничка траса меѓу Европа и Азија

Со оваа линија треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинската бирократија

Деновиве беше пуштена во употреба нова железничка линија од пристаништето во Антверпен во Белгија до кинескиот град Чонгчинг, со која треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинска бирократија.

„Товарниот воз тргнува на пат од пристаништето во Антверпен дури петпати во неделата. Преку пругата во Германија, Полска, Украина, Русија и Монголија па се до градот Чонгчинг во централна Кина, тој поминува единаесет илјади километри. Предностите од овој вид транспорт ни стојат на дланка“, вели Зинг Су, претставник од службата за развојна помош на Антверпен во Чонгчинг: „Покрај скапиот и брз авионски превоз, како и бавниот и поволен бродски транспорт, сега имаме и релативно брза, но евтина алтернатива. Доколку некој клиент има повисоки побарувања, што се однесува до транспортот, тогаш може да се одлучи за железничкиот транспорт“.

Во проектот, што беше започнат минатата година, учествуваат градовите Антверпен и Чонгчинг, швајцарската фирма Хупац, како и по една руска и кинеска градежна фирма. Трасата проработи на почетокот од неделава на веќе постоечките шини. Посебното во проектот е тоа што транспортниот воз, и покрај тоа што преминува шест граници, сепак нема да наидува на големи застои поради царинската бирократија. „Во проектот белгиската царина направи пионерска работа“, вели Марк ван Пел, претседател на пристанишната служба Антверпен. „Сакаме да создадеме т.н. ’зелена траса’, што подразбира царински договори со поединечни земји. Се надеваме дека тоа и ќе го постигнеме до октомври, што значи дека потоа царинската бирократија ќе биде екстремно намалена“, истакна ван Пел.

Поради компликуваните царини, патот од Антверпен до Чонгчинг сепак трае 23 дена. Од октомври би требало да се скрати на само 18. Иако на Запад е малку познат, Чонгчинг е еден од најголемите градови на светот. Тој има централна управа и се наоѓа покрај реката Јангце. Градот е голем колку Белгија и Холандија заедно и има 30 милиони жители.

Кинеската влада со години вложува во градот, со намера тој да стане важен индустриски и трговски центар во кинеската провинција. Од тоа треба да профитира и релативно неразвиената област во западна Кина. Со изградбата на гигантската акумулациона брана „Три клисури”, градот Чонгчинг има директен излез на источното Кинеско Море. Од браната се создаде вештачко езеро со должина од 600 километри, каде можат да пловат прекуокеански бродови се? до Чонгчинг, кој е оддалечен 1.500 километри од морето.

Затоа, железничката линија е важна дополнителна алтернатива за бродскиот сообраќај, вели Зинг Су: „Железничката линија отвора сосема нови можности, кога е во прашање логистиката во Чонгчинг. Нашиот сервис помага да се развие внатрешниот, периферен дел на земјата“, вели Зинг Су. Пристаништето во Антверпен е второ по големина во Европа и е важен крстопат за трговската размена меѓу европските земји, но и за трговијата со американскиот и со африканскиот континент. (Дојче веле)

http://www.time.mk/read/NONE/a8c2265081/index.html
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 04-May-2011 at 18:52
Нема зезање со природа
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 04-May-2011 at 18:45
Страшна случка во Канада

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 17-Apr-2011 at 20:50
Google превод на веста од ЕВРОПА без граници
Франција ги откажа мигранциските возови од Италија



Тунискиот мигранти редица пред привремениот логор на италијанскиот остров Лампедуса на.
AFP / Роберто Salomone
Со РФИ


Италија има поднесено жалба до француската влада, откако Франција го откажа прекугранични услуги воз во неделата за да се спречи планираниот протест против имиграцијата контроли. Активистите за човекови права го блокираа италијански станица на Ventimiglia, наместо.

Француски, италијански и Тунис, демонстрантите планираат да се качат во она што се нарекува "возот на достоинство" во Ventimiglia и се патува во Ница во јужна Франција, во пркос на границите на имиграцијата воведен во пресрет на последните немири во Северна Африка.

Демонстрантите сакаат да се "отвори границите, се гарантира слободниот пристап до европска територија, и ги потсети луѓето дека не е човечко суштество е" незаконски ", според организаторите.

Но, сите mainline воз услуги од Италија на Франција се откажани, во неделата попладне.

Активистите изјавија дека ќе спијат во станицата и се обидуваат да се качат во возот во понеделникот.

Рим побара појаснување за одлуката на Франција да го блокира користењето на услугите, кои "се чини дека се незаконски и е јасно прекршување на европските принципи", според министерот за надворешни работи Франко Фратини.

Француската влада се противи на неодамнешната одлука на Италија да му се даде привремен визи до илјадници доселеници од Тунис, велејќи дека тоа не сака прилив на имигранти кои пристигнуваат во Франција.

http://www.english.rfi.fr/europe/20110417-france-cancels-trains-italy-stop-immigration-protest
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 17-Apr-2011 at 15:08
Што се случува во Тајланд...




Edited by Danielbtmk - 17-Apr-2011 at 15:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 17-Apr-2011 at 10:29
Германските железници купуваат 300 IC возови

Germany's Bahn and Siemens reach train order deal-sources

BERLIN, April 14

(Reuters) - German national rail operator Deutsche Bahn DBN.UL has reached a deal for a new order worth over five billion euros for high-speed trains from producer Siemens (SIEGn.DE), industry sources told Reuters on Thursday.

"The parties have agreed," an industry source familiar with the negotiations said, declining to be named.

"We are in the final end phase of the talks," a spokesman for Deutsche Bahn said.

The deal involves the purchase of 300 high-speed ICE trains and would be the largest order ever by Deutsche Bahn. (Reporting by Markus Wacket, writing by Brian Rohan)

http://www.reuters.com/article/2011/04/14/siemens-bahn-order-idUSBAT00616320110414
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 09-Apr-2011 at 19:15

Со воз директно од Германија до Кина

09.04.2011 | Автор: Мк Фондови
Со%20воз%20директно%20од%20Германија%20до%20Кина


Најголемиот железнички превозник во Германија, концернот „Дојче Бан“ планира да отвори редовна железничка линија за теретни сообраќај со Кина.


Директната линија во должина од повеќе од 2.000 километри, ќе се движи јужно од Монголија, преку територијата на Казахстан, Русија, Белорусија и Полска и е пократка од другите маршрути, северно од Монголија.

http://daily.mk/cluster3/bcd4a10e9f1ffec78c61581b3b31edc9/678478
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 27-Mar-2011 at 19:59
И нешто езотерично, достигнувањата на Северна Корејa и нивните херои во железницата.



И првата асихрона локомотива произведена во Северна Корејa.



Узивајте !

Edited by Vladimir P - 27-Mar-2011 at 20:01
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 24-Mar-2011 at 20:23

Но запамети дека е градена на крајот на 19-от век. Каква технологија тие имале тогаш, а каква имаме ние сега?

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 24-Mar-2011 at 20:10
Добро сега, Трансибирската железница е градена во едни сосема различни историско/политички услови, и мислам дека не е баш адекватна споредбата. Далеку од тоа дека треба да ни биде оправдување за нашата неспособност! Вината треба да се бара само во нас и во никој друг!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 24-Mar-2011 at 19:54
А гледајте го ова:
 
 
Транссибирска железница
 
Основные вехи строительства
Строительство Транссиба
RR5115-0003R.gif
RR5215-0006R.gif

Официально строительство началось 19 (31) мая 1891 года в районе близ Владивостока (Куперовская падь), на закладке присутствовал цесаревич Николай Александрович, будущий император Николай II. Фактически же строительство началось раньше, в начале марта 1891 года, когда началось строительство участка Миасс — Челябинск.

Одним из видных руководителей строительства одного из участков был инженер Николай Сергеевич Свиягин, в честь которого названа станция Свиягино.

Часть необходимых грузов для строительства магистрали были доставлены Северным морским путём, учёный-гидролог Н. В. Морозов провёл 22 парохода из Мурманска к устью Енисея[6].

Регулярное сообщение между столицей империи — Санкт-Петербургом и тихоокеанскими портами России — Владивостоком и Дальним по железной дороге было установлено в июле 1903 года, когда Китайско-Восточная железная дорога, проходящая через Маньчжурию, была принята в постоянную («правильную») эксплуатацию. Дата 1 (14) июля 1903 года ознаменовала собой также ввод Великого Сибирского Пути в строй на всём его протяжении, хотя в рельсовом пути был перерыв: через Байкал приходилось переправлять поезда на специальном пароме.

RR5111-0022R.gif

Непрерывный рельсовый путь между Санкт-Петербургом и Владивостоком появился после начала рабочего движения по Кругобайкальской железной дороге 18 сентября (1 октября) 1904 года; а спустя год, 16 (29) октября 1905 года, Кругобайкальская дорога, как отрезок Великого Сибирского Пути, была принята в постоянную эксплуатацию; и регулярные пассажирские поезда впервые в истории получили возможность следовать только по рельсам, без использования паромных переправ, от берегов Атлантического океана (из Западной Европы) до берегов Тихого океана (до Владивостока).

Конец строительства на территории Российской империи: 5 (18) октября 1916 года, с пуском моста через Амур близ Хабаровска и началом движения поездов по этому мосту.

 
Карта Транссиба.
Красной линией на карте обозначена Транссибирская магистраль (основной маршрут), зелёной — Байкало-Амурская магистраль, синей - исторический маршрут, черной - промежуток южного пути в Сибири
 
И тоа пруга долга 9288,2 km, направена за 13 години!
 
А нашиве:
 
1. Пруга Бељаковце - Ѓуешево ( сега нема шинобус ниту до Бељаковце, а имаше, зашто дел од пругата, шините, праговите и спојките  е украден)
 
2. Автопат Долно Којнаре - Табановце ( 7,5 Km, го прават веќе неколку години!).
 
Што повеќе да се каже? Што?
 
 Знам дека отидов  of topic, но многу се нервирам поради ваквата неспособност.
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 20-Mar-2011 at 01:24
Уште неколку снимка од земјотресот во Јапанија

















Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 19-Mar-2011 at 01:08
Ужасот во Јапан

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 19-Mar-2011 at 00:53
Проект на MTA

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 18-Mar-2011 at 22:25
Нездрава работа...Crazy Но мислам дека имаат некој план.. за џабе не ги фрлаат во вода 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.