![]() |
![]() |
![]() |
Аеродроми |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 118119120121122 124> |
Author | ||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
ЈАВЕН ПОВИК ЗА УЧЕСТВО ВО ПОСТАПКА ЗА ДОДЕЛУВАЊЕ НА КОНЦЕСИЈА ЗА АЕРОДРОМИТЕ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА Македонското Министерството за транспорт и врски на 10 април 2008 објави
јавен повик за учество во постапката за доделување на концесија за
аеродромот “Александар Велики“ - Скопје, аеродромот “Свети Апостол Павле“ - Охрид и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концедент на овој повик е Владата на Република
Македонија, а предмет на концесијата е градба, реконструкција и
користење на скопскиот и охридскиот аеродром и изградба на нов
карго-аеродром во Штип. Концесијата не е делива. ова со неповратниот износ е интересно Edited by гитардемон - 28-Apr-2008 at 18:11 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]()
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=27841&kategorija=2 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Споредуваш баби и жаби. Кај нас единствена можност за транзит е таа што ја спомнав. Ама дури и да ја земеме како реална и веројатна, реков дека у таков случај би збореле за голема операција и дека би имало скроз нова голема инвестиција. Да се прави транзитна зона у моментов е дефинитивно тотално промашена инвестиција. Нема воопшто причина да се „мисли и на тоа“.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Абе Хрватска свака и част, успеа да си створи транзит преку загреб. И они порано се чудеа вака како ние сега кој би транзитирал па се покажа како успешно. Порано кајмакот го збираше само белград. Сега веќе не е така. Ја ипак мислам дека ако веќе се праи нова зграда да се мисли и на транзитот. Од кај знаеш, све бива!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Кој би транзитирал низ Македонија? На кои линии? Со кои авиокомпании? Тој воз помина друже... МАТ никад нема да може да се рамња со Кроациа, нити па ќе може да поврзе барем една конекција, макар да го имаше тој транзитен простор. Едиствено што би можеле да се надеваме (сањаме), дека у некоја не баш најблиска иднина, вистински голема авио компанија ќе му фрли око на скопскиот аеродром за да развие тука хаб. Ама у таков (не премногу веројатен) случај, сигурно ќе си инвестираат посеопфатно, па тогаш и би добиле таков простор.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Абе ме се нервирам што го нема, ама да го имаше МАТ или друга авиокомпанија ќе можеше да се рамња со Croatia-Airlines. Језда не лежи тука зајакот, ама пак ќе имаа можност за повеќе профит. Вака само за цирих што имаат по 2-3 лета.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да, тие се.
Па затоа ме збуни. Нема никаква логика од таков транзит на нашите аеродроми. Транзит е потребен на аеродроми што се хабови. Веројатно скопскиот имаше можност да стане мал регионален хаб во 90-тите, но таа можност е испуштена. Едноставно на скопскиот и охридскиот никој не мења авиони, а нема ни изгледи за таква работа во било каква догледна иднина. Таков простор за транзитни патници е тотално непотребен, така да не се нервирај што го нема ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
За првата реплика не те сватив, кажи ми што подразбираш под мостови? Ваљда оние што се како раце што се прилепуваат за авионот ли?! Ако се тие, тогаш тие се дури пред влегување во авионот, а ја под порти мислев дека зборувате за кабини за пасошка контрола. Сега тие кај нас на аеродром ги викаат 1а и 1б. Без разлика од која ќе пројдеш, пак во истата просторија се наоѓаш.
А за втората реплика, го послеков постот, зашто уствари се збунив нешто. Укапирав дека и охридскиот ја нема таа можност. Имаш мапи на http://www.airports.com.mk/ Edited by lslcrew - 10-Apr-2008 at 02:26 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Па убаво кажа вардар, не е јасно дали ќе бидат обични, или „мостови“. Мада у 2008 да не градиш мостови според мене е идиотизам.
Каде примети? |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Под порти вероватно се мисли за gates. За тргнувања. Моментално на скопскиот има само 2 порти. На скопскиот аеродром му фали и тоа што нема можност за транзит патувања. Сега може само да се користи како крајна и почетна дестинација, но не и како попатна станица каде што може да се менува летот. Ваљда оваа неправда кон македнските компании ќе би исправена со новата зграда!!! Инаку исто така и пистата се приметува колку е само порапава од другите аеродроми низ свет, посебно при слетување.
|
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Се молам само дека под порти мислат џетбриџ....а и големинава е импресивна...новиот софиски е негде 50.000м2 и има капацитет 2.5 мил,за нашиов не пишува проток/саат (капацитет) али негде 2--2.5 мил. изгледа ќе биде. Ова е особено добро заш албанскиот е нов а само по 2 години веќе е премал и треба реновирање....Само зошто ли зошто поставиле како услов 7 години СИТЕ вработени да останат....
![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Почнавме да ги осеќаме "благодетите" од предвремни избори!!!
|
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]()
|
||
![]() |
||
ProMKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
![]() ![]() |
|
Napraviv popravka - 185 milijoni evra... u momentot citam 200 raboti i pomesav 9000 vraboteni so milijardi evra i sto znam uste sto
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
dejan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
![]() ![]() |
|
100 odgovori
![]() |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Абе се вртат милијарди ама не кај нас , барем не сеуште.
Него ова со алиталиа ја сушнав 140 милиони евра не 9 милијарди
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
alitalia може вода да му носи на airfrance. Alitali ме чуди како може да вреди толку. Мислам дека и е многу.
|
||
![]() |
||
ProMKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
![]() ![]() |
|
Концесионерите веќе имаат израчунато дека со сигурност ќе ги вратат тие 200 милиони назад, и можат и уште многу да направат. Авиобизнисот е на високо ниво, милијарди се вртат секој ден, само штета нашите не открија како да соберат нешто од тоа :(
Читам Алиталиа ќе се продава на Air France-KLM за 9 милијарди евра мислам.... алиталиа има преку 9000 вработени! EDIT: Pecatna greska.. 185 milioni evra Edited by ProMKD - 18-Mar-2008 at 18:28 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
ЈПАУ беше едно од најдобро стоечките претпријатија во 90те. Потоа настана превработување и тука лежи голем дел од проблемот со малиот профит (барем колку што јас знам но како што реков, не сум некој експерт на темава). За споредба ЈПАУ (кој нели стопанисува со двата аеродрома) има 900 вработени во моментов а во 1998 имало 500 вработени. Истовремено аеродромот во Тирана кој лани процесираше повеќе од 1 милион патници има 200 вработени. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 118119120121122 124> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |