build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 118119120121122 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2381 Posted: 28-Apr-2008 at 18:10

ЈАВЕН ПОВИК
21 Април 2008 година

ЗА УЧЕСТВО ВО ПОСТАПКА ЗА ДОДЕЛУВАЊЕ НА КОНЦЕСИЈА ЗА АЕРОДРОМИТЕ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА

 

Македонското Министерството за транспорт и врски на 10 април 2008 објави јавен повик за учество во постапката за доделување на концесија за аеродромот “Александар Велики“ - Скопје, аеродромот “Свети Апостол Павле“ - Охрид и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концедент на овој повик е Владата на Република Македонија, а предмет на концесијата е градба, реконструкција и користење на скопскиот и охридскиот аеродром и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концесијата не е делива.
Според огласот од
Министерството за транспорт и врски, рокот за доставување на тендерската документација за првата фаза во постапката за доделување на концесија (претквалификација) е 19 мај 2008 година до 12:00 часот по локално време, во Архивата на Министерството за транспорт и врски.
П
однесувањето на тендерската документацијата мора да биде придружено со неповратен надоместок за апликација во износ од 8.000 евра. Јавното отворање ќе се одржи на 19 мај, годинава. Во рок од десет дена од денот на јавното отворање ќе се изврши преквалификација на понудувачите.

 

преземено од: http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=444&id=92">http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=444&id=92


ова со неповратниот износ е интересно




Edited by гитардемон - 28-Apr-2008 at 18:11
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2382 Posted: 17-Apr-2008 at 23:57
Cheers

Германски „Хохтиф АГ“ сака да инвестира во скопскиот аеродром

Германската градежна компанија „Хохтиф АГ“ е заинтересирана да инвестира во скопскиот аеродром „Александар Велики“, пренесува весникот „Фајненшел тајмс Дојчланд“. Без да открива детали, весникот се повикува на портпаролот на компанијата, кој вели дека до македонската Влада веќе е испратено писмо за интерес. Во информацијата се цитира и изјава на извор од македонската Влада, кој вели дека „Хохтиф“, компанија која веќе има удели во аеродромите во Тирана и во Атина, има добри изгледи за успех во договорот за скопскиот аеродром.

Според планот на македонската Влада, најдобриот понудувач ќе треба да инвестира 300 милиони евра во проширување и изградба на трите аеродроми во земјата. Поголемиот дел од инвестицијата се однесува на скопскиот аеродром, каде што треба да се гради нов терминал за патници.

Германската градежна компанија има удели и во аеродроми во Сиднеј, Будимпешта, Хамбург и во Диселдорф, а заработката на нејзиниот аеродромски сектор во 2007 година, пред оданочувањето, изнесува 142 милиона евра, се вели во информацијата на „Фајненшел тајмс дојчланд“. (С.Н.)

 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2383 Posted: 10-Apr-2008 at 17:09
Cheers

Експерти со негативни оцени за условите за изградба на карго аеродромот во Штип

Експертите од холандската консултантска куќа “Нако“, задолжена за испитување на погодноста на теренот од спротскиот аеродром Сушево во близина на Штип, со цел дали истиот ги исполнува условите за владината најава за градба на карго аеродром, со мошне негативни оценки.

Според нив, по посетата на аеродромот деновиве, теренот во потполност не ги исполнувал строгите критериуми за градба на аеродром од ваков тип. Сепак, со изготвена првична скица на идниот карго аеродром кај Штип, со мали модификации кои би се извеле директно на терен, спортскиот аеродром би можел во иднина да биде првото воздушно карго пристаниште во земјава, со интенција да прерасне во аеродром за превоз и на патници.


http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=27841&kategorija=2
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2384 Posted: 10-Apr-2008 at 02:53
Споредуваш баби и жаби. Кај нас единствена можност за транзит е таа што ја спомнав. Ама дури и да ја земеме како реална и веројатна, реков дека у таков случај би збореле за голема операција и дека би имало скроз нова голема инвестиција. Да се прави транзитна зона у моментов е дефинитивно тотално промашена инвестиција. Нема воопшто причина да се „мисли и на тоа“.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2385 Posted: 10-Apr-2008 at 02:49
Абе Хрватска свака и част, успеа да си створи транзит преку загреб. И они порано се чудеа вака како ние сега кој би транзитирал па се покажа како успешно. Порано кајмакот го збираше само белград. Сега веќе не е така. Ја ипак мислам дека ако веќе се праи нова зграда да се мисли и на транзитот. Од кај знаеш, све бива!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2386 Posted: 10-Apr-2008 at 02:44
Кој би транзитирал низ Македонија? На кои линии? Со кои авиокомпании? Тој воз помина друже... МАТ никад нема да може да се рамња со Кроациа, нити па ќе може да поврзе барем една конекција, макар да го имаше тој транзитен простор. Едиствено што би можеле да се надеваме (сањаме), дека у некоја не баш најблиска иднина, вистински голема авио компанија ќе му фрли око на скопскиот аеродром за да развие тука хаб. Ама у таков (не премногу веројатен) случај, сигурно ќе си инвестираат посеопфатно, па тогаш и би добиле таков простор.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2387 Posted: 10-Apr-2008 at 02:38
Абе ме се нервирам што го нема, ама да го имаше МАТ или друга авиокомпанија ќе можеше да се рамња со Croatia-Airlines. Језда не лежи тука зајакот, ама пак ќе имаа можност за повеќе профит. Вака само за цирих што имаат по 2-3 лета.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2388 Posted: 10-Apr-2008 at 02:34
Originally posted by lslcrew

За првата реплика не те сватив, кажи ми што подразбираш под мостови? Ваљда оние што се како раце што се прилепуваат за авионот ли?!


Да, тие се.



А за втората реплика, го послеков постот, зашто уствари се збунив нешто. Укапирав дека и охридскиот ја нема таа можност. Имаш мапи на http://www.airports.com.mk/


Па затоа ме збуни. Нема никаква логика од таков транзит на нашите аеродроми. Транзит е потребен на аеродроми што се хабови. Веројатно скопскиот имаше можност да стане мал регионален хаб во 90-тите, но таа можност е испуштена. Едноставно на скопскиот и охридскиот никој не мења авиони, а нема ни изгледи за таква работа во било каква догледна иднина. Таков простор за транзитни патници е тотално непотребен, така да не се нервирај што го нема Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2389 Posted: 10-Apr-2008 at 02:24
За првата реплика не те сватив, кажи ми што подразбираш под мостови? Ваљда оние што се како раце што се прилепуваат за авионот ли?! Ако се тие, тогаш тие се дури пред влегување во авионот, а ја под порти мислев дека зборувате за кабини за пасошка контрола. Сега тие кај нас на аеродром ги викаат 1а и 1б. Без разлика од која ќе пројдеш, пак во истата просторија се наоѓаш.

А за втората реплика, го послеков постот, зашто уствари се збунив нешто. Укапирав дека и охридскиот ја нема таа можност. Имаш мапи на http://www.airports.com.mk/


Edited by lslcrew - 10-Apr-2008 at 02:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2390 Posted: 10-Apr-2008 at 02:19
Originally posted by lslcrew

Под порти вероватно се мисли за gates.


Па убаво кажа вардар, не е јасно дали ќе бидат обични, или „мостови“. Мада у 2008 да не градиш мостови според мене е идиотизам.

Сега приметив дека охридскиот може да се користи за транзит патувања, а скопскиот не!!! Каква глупост!!!


Каде примети?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2391 Posted: 10-Apr-2008 at 02:12
Под порти вероватно се мисли за gates. За тргнувања. Моментално на скопскиот има само 2 порти. На скопскиот аеродром му фали и тоа што нема можност за транзит патувања. Сега може само да се користи како крајна и почетна дестинација, но не и како попатна станица каде што може да се менува летот. Ваљда оваа неправда кон македнските компании ќе би исправена со новата зграда!!! Инаку исто така и пистата се приметува колку е само порапава од другите аеродроми низ свет, посебно при слетување. 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2392 Posted: 10-Apr-2008 at 01:38
Концесионерот на „Александар Велики“ за 20 месеци треба да изгради нова терминална зграда со минимална површина од 40.000 квадратни метри и со шест порти за патници.
 
Се молам само дека под порти мислат џетбриџ....а и големинава е импресивна...новиот софиски е негде 50.000м2 и има капацитет 2.5 мил,за нашиов не пишува проток/саат (капацитет) али негде 2--2.5 мил. изгледа ќе биде. Ова е особено добро заш албанскиот е нов а само по 2 години веќе е премал и треба реновирање....Само зошто ли зошто поставиле како услов 7 години СИТЕ вработени да останат.... Roll%20eyes
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2393 Posted: 10-Apr-2008 at 01:29
Почнавме да ги осеќаме "благодетите" од предвремни избори!!!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2394 Posted: 10-Apr-2008 at 01:26
Bash  Bash
 
 

ПРЕДВРЕМЕНИТЕ ИЗБОРИ ГО ОДЛАГААТ ЈАВНИОТ ОГЛАС

Ќе почека изборот на нов газда на аеродромите

Неопходно е да ги дадеме аеродромите под концесија за да се остварат значителни инвестиции,за што во овој момент немаме пари , вели министерот Миле Јанакиески

Се замрзнува планот на Владата за давање на македонските аеродроми под концесија ако се закажат предвремени парламентарни избори во јуни. Иако заврши претквалификацискиот повик, на кој над 20 странски компании изразија намера да станат стопанственици на аеродромите, Законот за спречувањето на корупцијата налага целата постапка да се одложи до изборот на новиот состав на Ссобранието.Од денот на донесување одлука за распишување избори до нивното завршување, вклучувајќи го и рокот за жалби, односно до издавањето решение за добиен мандат на пратеник, не може да се отуѓува државен имот - вели Мирјана Димовска, претседателка на Државната комисија за спречување на корупцијата.

ИНТЕРЕСОТ ГОЛЕМ

Деновиве се очекуваше да биде објавен огласот за доделување концесија за градба, реконструкција и за користење на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид и за изградба на нов карго-аеродром во Штип. Меѓу заинтересираните компании се споменуваат виенскиот и парискиот аеродром, како и аеродроми од Германија и од Грција. Македонските воздушни пристаништа ќе се издаваат на 20-годишна концесија. Инвеститорот треба да вложи 200 милиони евра во реконструкција и осовремување на аеродромите, при што има обврска да ги задржи сите вработени во аеродромското претпријатие „Македонија“ најмалку седум години.Утврдени се условите што концесионерот мора да ги исполни во определен рок. Неопходно е да ги дадеме аеродромите под концесија за да се остварат овие цели, за кои се потребни значителни инвестиции, за што немаме пари. Со доделување на концесијата на инвеститор што има значително искуство за користење и развој на аеродромски услуги ќе добиеме поефикасни аеродроми. Со тоа ќе се зголеми и бројот на превезените патници и товар - изјави министерот за транспорт Миле Јанакиески.

СЕРИОЗНИ ОБВРСКИ

Според условите од јавниот оглас, еден концесионер ќе ги добие аеродромите во Скопје и во Охрид, а штипскиот може да го добие и друг инвеститор. Концесионерот на „Александар Велики“ за 20 месеци треба да изгради нова терминална зграда со минимална површина од 40.000 квадратни метри и со шест порти за патници. Пистата ќе се продолжи за 500 метри, со што ќе се овозможи слетување на воздухоплови за директни прекуокеански летови. Концесионерот има обврска да постави системи за земска и за сателитска навигација, да изгради паркинг за автомобили и пристапен пат, нова клучка, да ја догради административната зграда и да изгради нов карго-терминал. „Свети Апостол Павле“, пак, за 12 месеци од одењето под концесија треба да добие нова навигациска опрема, ВИП-објект, пречистителна станица и реконструирана аеродромска зграда. Штипскиот аеродром треба да биде со полетно-слетна патека од 2.400 метри, со можност за продолжување до 3.000 метри. Системите за инструментална и визуелна навигација и радионавигациските уреди треба да се постават три години по потпишувањето на договорот.Аеродромот во Штип во почеток би бил за карго-превоз и алтернатива за потребите на цивилната авијација. Намерата ни е во иднина да прерасне во главен аеродром во Македонија. Местоположбата на скопскиот аеродром диктира прескапи зафати за да се подигне неговата категорија - истакнува Јанакиески.

Став

Продолжена агонија

Предолго трае агонијата на скопскиот аеродром, кој повеќе личи на меѓуградска автобуска станица отколку на главна воздушна порта низ која пристигнуваат странските посетители. Условите на аеродромот со „велико“ име не се достојни ниту за нашите граѓани. Ако во концесијата се најде единственото решение за доближување на македонските воздушни пристаништа до европските стандарди, не е јасно зошто постапката се влече со години. За модернизирање на аеродромите се зборува многу одамна, но за тоа време речиси ништо не се направи. Се земаа и кредити за нивно опремување и обновување, но од тоа не се виде никакво фајде. Остана надежта дека странскиот инвеститор ќе биде многу поодговорен газда од државата и ќе вложи пари со цел аеродромите во земјава да заличат европски. Додека ние губиме време, земјите во регионот не претркаа и нивните аеродроми станаа модерни авиопристаништа на кои слетуваат сите водечки авиокомпании и секоја година соборуваат рекорди по бројот на патниците. За тоа време скопскиот и охридскиот аеродром пропаѓаа поради претерано вработување и нестручно раководење од партиски гарнитури. Најтрагичниот епилог беше појавата на безбедносни дупки, кои се закануваат „Александар Велики“ да го стават на црната листа со небезбедени аеродроми од терористички закани. Тоа ќе биде најтрагичниот крај на долгогодишната агонија

Dnevnik

 
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #2395 Posted: 18-Mar-2008 at 18:29
Napraviv popravka - 185 milijoni evra... u momentot citam 200 raboti i pomesav 9000 vraboteni so milijardi evra i sto znam uste sto LOLLOLNuts
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #2396 Posted: 18-Mar-2008 at 13:15
100 odgovori
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2397 Posted: 18-Mar-2008 at 12:41
Абе се вртат милијарди ама не кај нас , барем не сеуште.
 
Него ова со алиталиа ја сушнав 140 милиони евра не 9 милијарди
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2398 Posted: 18-Mar-2008 at 11:46
alitalia може вода да му носи на airfrance. Alitali ме чуди како може да вреди толку. Мислам дека и е многу.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #2399 Posted: 18-Mar-2008 at 04:47
Концесионерите веќе имаат израчунато дека со сигурност ќе ги вратат тие 200 милиони назад, и можат и уште многу да направат. Авиобизнисот е на високо ниво, милијарди се вртат секој ден, само штета нашите не открија како да соберат нешто од тоа :(

Читам Алиталиа ќе се продава на Air France-KLM за 9 милијарди евра мислам.... алиталиа има преку 9000 вработени!
 
EDIT: Pecatna greska.. 185 milioni evra


Edited by ProMKD - 18-Mar-2008 at 18:28
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2400 Posted: 18-Mar-2008 at 00:09
Originally posted by vardar

Во принцип и ја сум за концесија но.......  Концесијата е само за 20 години, сегашниот профит е минималем (ако воопшто има профит) бројот на патници 600-700 илјади а пак потребната инвестиција 200 милиони евра... Сакам да кажам незнам дали волкава инвестиција може да се врати за 20г, и да не биде последицата од тоа дека ќе добиеме нов ама СТАР (немодерен) аеродром (без сите дрангулии како jetways итн...) .

Затоа и прашав кој модел е подобар за вистински развој.....Dunno


ЈПАУ беше едно од најдобро стоечките претпријатија во 90те. Потоа настана превработување и тука лежи голем дел од проблемот со малиот профит (барем колку што јас знам но како што реков, не сум некој експерт на темава).

За споредба ЈПАУ (кој нели стопанисува со двата аеродрома) има 900 вработени во моментов а во 1998 имало 500 вработени.

Истовремено аеродромот во Тирана кој лани процесираше повеќе од 1 милион патници има 200 вработени. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 118119120121122 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.578 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.