build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 119120121122123 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2401 Posted: 17-Mar-2008 at 23:59

Во принцип и ја сум за концесија но.......  Концесијата е само за 20 години, сегашниот профит е минималем (ако воопшто има профит) бројот на патници 600-700 илјади а пак потребната инвестиција 200 милиони евра... Сакам да кажам незнам дали волкава инвестиција може да се врати за 20г, и да не биде последицата од тоа дека ќе добиеме нов ама СТАР (немодерен) аеродром (без сите дрангулии како jetways итн...) .

Затоа и прашав кој модел е подобар за вистински развој.....Dunno
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2402 Posted: 17-Mar-2008 at 23:44
Originally posted by vardar

Изгледа никој не го сакал Штипскиот (а зошто би?) па сега владата ќе инвестирала Ohno

Него ај да ве прашам, што е подобра варијанта концесија или целосно продавање? Поконкретно кој модел е подобар за развојот на аеродромот  и авијацијата во МК?


Не сум некој експерт но мислам дека концесијата е подобра дефинитивно. Но не би можел да наведам некои специјални аргументи за/против освен очигледните
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2403 Posted: 17-Mar-2008 at 23:35

Изгледа никој не го сакал Штипскиот (а зошто би?) па сега владата ќе инвестирала Ohno

Него ај да ве прашам, што е подобра варијанта концесија или целосно продавање? Поконкретно кој модел е подобар за развојот на аеродромот  и авијацијата во МК?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2404 Posted: 17-Mar-2008 at 23:10
Париски и виенски аеродром ги пикираат домашните авиопристаништа


На јавниот повик што пред две недели го распиша Министерството за транспорт и врски, а заврши в петокот, се јавиле над дваесетина реномирани компании или конзорциуми кои веќе стопанисуваат со аеродроми


Голема заинтересираност од познати странски аеродроми за 20-годишно стопанисување со скопскиот и охридскиот аеродром. На јавниот повик што пред две недели го распиша Министерството за транспорт и врски, а заврши во петокот, се јавиле над дваесетина реномирани компании или конзорциуми кои веќе стопанисуваат со аеродроми. Меѓу најпознатите пристигнати пријави, како што неофицијално се дознава, се споменуваат виенскиот и парискиот аеродром, како и аеродроми од Германија, Грција и други.

- Деновиве ги очекуваме и изјавите што се доставени по пошта. Потоа изјавите ќе ги разгледаме за да имаме увид кои се заинтересираните и за нивниот профил. Потоа ќе ја информираме и Владата со предлог услови за тендерската документација. Очекуваме меѓународниот ограничен повик да биде распишан најдоцна за две недели - велат од Министерството за транспорт и врски.

Најдобриот концесионер кој истовремено ќе биде и инвеститор, треба да вложи во подобрување на техничката и финансиската состојба на аеродромите. Тој ќе биде добиен преку јавно наддавање и неговото име ќе се знае во текот на ова лето.

Владата се одлучи за моделот - скопскиот и охридскиот аеродром да ги даде под концесија на еден концесионер. Инвеститорот на "Александар Велики" ќе треба за 20 месеци од добивањето на концесијата да изгради нова терминална зграда, да ја продолжи пистата за 500 метри за слетување на големи воздухоплови, да ја дозаврши административната зграда и да изгради нов карго терминал и паркиралиште. "Свети Апостол Павле" пак, за 12 месеци од одењето под концесија треба да добие нов ВИП-објект и пречистителна станица, како и реконструирана аеродромска зграда.

Изградбата на трет аеродром во Штип, кој во почеток би бил за карго превоз и алтернатива за потребите на цивилната авијација, а подоцна би прераснал во главен аеродром во Македонија, би можел да добие друг инвеститор. Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески најави дека како инвеститор би можела да биде и државата. Според него, од почеток повеќе ќе се инвестира во штипскиот аеродром, бидејќи местоположбата на скопскиот аеродром бара прескапи зафати за да се подигне неговата сегашна категорија.
Инвестицијата во трите аеродроми е планирано да изнесува 200 милиони евра.

Во насока на давањето на аеродромите под концесија, Владата донесе одлука за преобразба на ЈП за аеродромски услови "Македонија" кое стопанисува со двете домашни авиопристаништа, во акционерско друштво во државна сопственост.

Светлана БЛАЖЕВСКА


Извор: Вечер
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #2405 Posted: 29-Feb-2008 at 23:28
Originally posted by La Linea

Знае ли некој во кој пост беше тоа дека (најверојатно) скопскиот аеродром ќе мораше да се претвори во воен аеродром, или нешто слично на ова. 100% сум сигурен дека го имам прочитано, само не знам дали го имаме постувано.
    А зарем стварно не смееме да имаме ловци?! ProMKD ова сигурен си?


Да, имаше многу најави од типот "не ви се потребни авиони, имате мала земја" и така натаму, и демек "НАТО ќе ве чува ако треба." Тоа во најголем дел беше поради загубите што ги трпеа терористите во Радуша и Арачиново од Сухоите, но да не забегувам од темава.

Ако евентуално има потреба од чист-Воен аеродром, ќе во претворат постоечкиот спортски аеродром во Стенковец во воен, и завршена работа, и тоа за малку пари. Само треба неколку хангари (џабе пари), ќе ја преместат целата опрема од А.В., и ќе го дотераат местото околу по потреба. Ништо големо. Но сепак, доста сум убеден дека нема потреба од поделба патнички-воен аеродром
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2406 Posted: 29-Feb-2008 at 23:21
@ LaLinea

Тој текст од Капитал очигледно не е многу веродостоен. Скопската писта е долга 2450м, не 3000. Плус тоа автопат Миладиноци-Штип не е планиран, туку Отовица-Штип, што е и многу подобра варијанта од повеќе аспекти. Е сега ако властодршциве решиле пак да зацртуваат работи преку ноќ со детско резонирање, било да се тоа цркви, џамии, аеродроми или автопати, тогаш го обравме бостанот.

Edited by Cloverstack - 29-Feb-2008 at 23:22
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2407 Posted: 29-Feb-2008 at 23:04
Дури и да треба чисто воен аеродром ради НАТО и слично, не гледам зошто треба да жртвуваме постоечки цивилен аеродром со идеална локација за таа намена и да градиме нов на безвезна локација. Нека градат нов воен аеродром ако треба, а Петровец нека не го чепкаат.



Edited by Cloverstack - 29-Feb-2008 at 23:05
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2408 Posted: 29-Feb-2008 at 22:40
Originally posted by lslcrew

Јас имав некои такви информации, можеби грешам! Како и да е Аце велики има предиспозиции да стане најголем карго аеродром поради крстопатот на двата коридора Приштина неможе да стене ова зашто нема автопати за пристап. Скопје може да биде кртопат на робата што влага на балканов. Можеме да млатиме пари од царина и аеродромска такса. За патници можеби не одговара. Ама мислам дека приоритетно прашање за Македонија се довршување на коридорите 8 и 10 и аеродромот Аце велики. Многу пара и инвестиции можат да донесат овие коридори.


Да карго е друг муабет но и таму не треба да претеруваме со очекувањата. Локацијата ни е добра но не и најдобра. Софија на пример е поголем град, побитен град, главен град на поголема земја а се наоѓа исто барем на два битни коридора (коридор 10 и коридорот на линија Истанбул-Белград). Белград има одлична локација, стави ги и реките во комбинација. Солун има одлична локација (Скопје, Атина и Истанбул се во близина) а има и големо пристаниште. Така да не сме во некоја уникатна позиција па загарантирано да имаме успех, но треба да дадеме максимум за да земеме пристоен дел од колачот за што реално имаме потенцијал.

@La Linea и јас колку што знам ние нема да имаме авијација туку само хеликоптери.


Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2409 Posted: 29-Feb-2008 at 22:34
Еве го текстот од Капитал:

Зошто Владата ќе гради карго-аеродром во Штип?
Штипскиот ќе прерасне во главен патнички аеродром во Македонија!
Иако многумина беа затекнати од веста на Владата дека во близината на Штип ќе се гради карго аеродром, информациите на Капитал велат дека владината одлука има многу посериозна позадина, отколку само чист локал патриотизам. Главната цел која во следните неколку години треба да се постигне е скопскиот аеродром да стане само воен аеродром, а оној близу Штип да прерасне во главен патнички ареодром. Како на овие планови ќе реагираат граѓаните останува допрва да видиме

Наташа Црвенковска
natasha@kapital.com.mk

Според зборовите на градоначалникот на Штип, Панде Сарев, скопскиот аеродром Александар Велики набргу ќе мора да стане само воен аеродром.
Со одлука на Владата во приградската населба на Штип Три Чешми, во Сушево на местото на сегашниот спортски аеродром ќе се град карго- аеродром. Во перспектива овој аеродром треба да прерасне во патнички.
Од оваа вест многумина беа затекнати, зашто до пред неколку месеци се зборуваше за изградба на карго- аеродром, но во Струмица. Капитал се обиде да ја разреши оваа дилема.
Според зборовите на градоначалникот на Штип, Панде Сарев, скопскиот аеродром Александар Велики набргу ќе мора да стане само воен аеродром.
Како што дознава Капитал ова е поврзано и со нашето влегување во НАТО по што, алијансата ќе бара цивилниот и воениот аеродром да не бидат на исто место и да не користат иста инфраструктура.
Како најпогодна локација за стар-нов аеродром Владата го одбра Сушево зошто таму постои спортски аеродром и е локација што скоро никогаш не е под магла, а од постоечкиот Александар Велики е оддалечен 30 километри воздушна линија. Во план е изградба на автопатот Миладиновци-Свети Николе-Штип со што ќе се развие и патната инфраструктура и пристапот до аеродромот.
Изградбата на аеродромот е дирекно поврзана со давање под концесија на скопскиот и охридскиот аеродром. Идниот концесионер ќе биде обврзан да изгради карго- аеродром до крајот на 2008 година, а во наредната 2009 година, истиот да стане и патнички. Целосната инвестиција би требало да заврши во 2012 година.
Гледано од поширока перспектива со економскиот развој на Источна Македонија и со слободната економска зона аеродромот ќе стане многу актуелен. Новата патна инфраструктура што се планира во овој регион ќе го доближи аеродромот до Пробиштип, Делчево, Куманово, Св.Николе. Со изградба на новиот пат Радовиш- Струмица, југоисточниот дел на Македонија ќе добие добра инфраструктура па транспортот на раноградинарски култури од струмичкиот и гевгелискиот регион до карго- аеродромот нема да биде проблем.
“Идејата за изградба на аеродром во Сушево иако е стара (потекнува уште од 1985 година) е многу добра. Ќе отвори многу нови можности, нови вработувања, подобра инфраструктура и заживување на слободната економска зона. Многу земјоделски и раноградинарски производи, јагниња и живина ќе можат лесно да се извезуваат во земјите на ЕУ”, вели Панде Сарев градоначалник на Штип.

Инвестицијата за изградба на аеродромите во првите години би чинела 60 милиони евра, а до 2015 година, со нивната модернизација и проширување би достигнала до 80 милиони евра.
Во планот за изградба на карго- аеродром се предвидува слетно- полента писта која во почетокот ќе биде долга 2600 метри, а подоцна би се продолжила до 3000 метри колку што сега е долга и полетно- слетна писта на аеродромот Александар Велики кај Петровец. Така на аеродромот во Сушево ќе можат да слетуваат сите типови на патнички и транспортни авиони. Во првите години овој аеродром би служел како алтернативен на скопскиот аеродром Александар Велики а подоцна во 2012 година, комплетно би ја презел неговата функција.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2410 Posted: 29-Feb-2008 at 22:32
Знае ли некој во кој пост беше тоа дека (најверојатно) скопскиот аеродром ќе мораше да се претвори во воен аеродром, или нешто слично на ова. 100% сум сигурен дека го имам прочитано, само не знам дали го имаме постувано.
    А зарем стварно не смееме да имаме ловци?! ProMKD ова сигурен си?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2411 Posted: 29-Feb-2008 at 22:28
Јас имав некои такви информации, можеби грешам! Како и да е Аце велики има предиспозиции да стане најголем карго аеродром поради крстопатот на двата коридора Приштина неможе да стене ова зашто нема автопати за пристап. Скопје може да биде кртопат на робата што влага на балканов. Можеме да млатиме пари од царина и аеродромска такса. За патници можеби не одговара. Ама мислам дека приоритетно прашање за Македонија се довршување на коридорите 8 и 10 и аеродромот Аце велики. Многу пара и инвестиции можат да донесат овие коридори.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2412 Posted: 29-Feb-2008 at 22:26
Мене ми е страшно импресивно дека Лондон има неверојатни 135 милиони патници годишно Crazy ако ги искомбинираме Хитроу, Гетвик, Станстед и Лутон (последниов има 9.3 милиони патници).
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #2413 Posted: 29-Feb-2008 at 22:25
Originally posted by pbanks



јас мислам дека не постои земја каде на два милиони жители има логика од два главни и еден спореде аеродром со тоа што главните би биле раздалечени околу 100км еден од друг. Да не зборувам пак и регионално каде што е и Приштинскиот аеродром кој сигурно ќе биде наш главен конкурент а е исто така на 100на километри од Скопје. Искрено не гледам логика ни за 50 ни за 100 години во сето тоа.

Знам, нема шанси да ни е потребен трет патнички аеродром, тоа е само можноста која ја оставаат, за ако треба некој ден, да се може, што е во ред да се планира напред, дури и ако е 200 години LOL

@Ла Линеа

не знам точно дали е услов за НАТО да се има посебен воен аеродром, но моја претпоставка е дека не би било логично тоа, поради следниве причини:
-немаме доволно Воена Авијација за да ни треба воопшто посебен аеродром
-моментално во состојба на летање имаме само хеликоптери (за кои не е потребна никаква писта), и тоа околи 10-тина, другите се во мирување.
-НАТО самиот ни наложи да не сме користеле воени авиони (ловци - фајтери), бидејќи според нивната стратегија за Балканот, само србија, бугарија, и грција требале да имаат такви авиони (иронија, гледајќи ја нашата историја).
-Според предлог на НАТО, Бугарија треба да го чува небото над МКД, АЛБ, и БГ. (но нема ништо од тоа сепак)

Според тие информации би рекол нема да бараат посебен воен аеродром, но ако имаш други информации тука сме да дискутираме Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2414 Posted: 29-Feb-2008 at 22:23
Originally posted by La Linea

Зарем е можно аеродром поголем од хитроу да има 4.5 пати помалку патници? Зошто би го правеле толку голем тогаш? 


па тоа ми е и мене поентата. Тоа би било дебакл за Хохтиф кој управува со Атинскиот аеродром, тоа би значело дека направиле најлоша физибилити студија.

За најмодерен (бидејќи е најнов) и за еден од поубавите може да конкурира но не и за најголем, лично не верувам во тоа.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2415 Posted: 29-Feb-2008 at 22:21
Зарем е можно аеродром поголем од хитроу да има 4.5 пати помалку патници? Зошто би го правеле толку голем тогаш? 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2416 Posted: 29-Feb-2008 at 22:19
Атина е најголем инфраструктурно, а по патници листат кажува.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2417 Posted: 29-Feb-2008 at 22:16
Originally posted by lslcrew

Атина од олимписките навака е најголем. Пред тоа беше Франкфурт, па после Лондон, па Париз.


друже не знам по која методологија мериш. Незнам која е површината на Атинскиот аеродром но сигурен сум дека е некоја реална површина да го опслужува планираниот број на патници. А Атина а прилично ниско воопшто по бројот на патници на Европско ниво, не е ни блиску ни до Франкфурт ни до Лондон ни до многу други.

еве ти статистика за 2006 за Атинскиот и сите аеродроми поголеми од него.

Rank  ↓ Country  ↓ Airport  ↓ City  ↓ Code
(IATA/ICAO)  ↓
Total
passengers  ↓
Change  ↓
1. London Heathrow Airport London LHR/EGLL 67,339,227 -0.6%
2. Charles de Gaulle International Airport Paris CDG/LFPG 56,849,567 +5.7%
3. Frankfurt International Airport Frankfurt FRA/EDDF 52,810,683 +1.1%
4. Amsterdam Schiphol Airport Amsterdam AMS/EHAM 46,088,221 +4.4%
5. Madrid Barajas International Airport Madrid MAD/LEMD 45,799,983 +8.7%
6. London Gatwick Airport London LGW/EGKK 34,080,345 +4.2%
7. Munich International Airport Munich MUC/EDDM 30,778,352 +7.5%
8. Leonardo da Vinci International Airport Rome FCO/LIRF 30,176,760 +5.4%
9. Barcelona International Airport Barcelona BCN/LEBL 30,008,152 +10.5%
10. Orly Airport Paris ORY/LFPO 25,622,152 +3.1%
11. London Stansted Airport London STN/EGSS 23,680,352 +7.7%
12. Son Sant Joan Airport Palma de Mallorca PMI/LEPA 22,408,427 +5.5%
13. Manchester Airport Manchester MAN/EGCC 22,132,762 +0.2%
14. Malpensa International Airport Milan MXP/LIMC 21,621,236 +10.9%
15. Atatürk International Airport Istanbul IST/LTBA 21,265,974 +10.2%
16. Dublin Airport Dublin DUB/EIDW 21,196,382 +14.9%
17. Copenhagen Airport Copenhagen CPH/EKCH 20,877,496 +4.5%
18. Zürich Airport Zürich ZRH/LSZH 19,298,560 +7.9%
19. Oslo Airport, Gardermoen Oslo OSL/ENGM 17,672,256 +10.2%
20. Stockholm-Arlanda Airport Stockholm ARN/ESSA 17,539,390 +2.6%
21. Vienna International Airport Vienna VIE/LOWW 16,855,725 +6.3%
22. Brussels Airport Brussels BRU/EBBR 16,707,892 +3.3%
23. Düsseldorf International Airport Düsseldorf DUS/EDDL 16,590,055 +7.0%
24. Domodedovo International Airport Moscow DME/UUDD 15,370,355 +10.0%
25. Athens International Airport Athens ATH/LGAV 15,079,662 +5.6%

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2418 Posted: 29-Feb-2008 at 22:12
Се слагам со линеа. Нема што да праиме нови. За нов само Струмица и тоа некој како охрид за помали потреби. Аце Велики треба да го пицнеме, во тоа триаголникот на аутопут. Локацијата му е таман.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2419 Posted: 29-Feb-2008 at 22:10
Атина од олимписките навака е најголем. Пред тоа беше Франкфурт, па после Лондон, па Париз.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2420 Posted: 29-Feb-2008 at 22:08
    Можеби најпаметно е да не се расфрламе со пари по нови аеродроми, туку да се работи на тоа „Александар Велики“ да стане еден од најконкурентите во регионот (невозможно е најконкурентен, тоа само во сон). За штипскиот аеродром, најпаметно би било да си остане карго аеродром. Проблемот е во тоа што, ако влегуваме во НАТО, потребен е посебен воен аеродром, а не импровизации со постојните. Дали тоа значи дека ќе се гради уште еден аеродром не знам, ама во некоја од статиите прочитав дека најверојатно е дека скопскиот аеродром е тој чија функција ќе биде сменета од цивилен во воен.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 119120121122123 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.504 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.