build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 120121122123124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2421 Posted: 29-Feb-2008 at 22:05


Атина е сосема друга лига. Најголем во Европа сигурно не е ама е еден од помодерните.

Друга лига за нас се и Софија, Белград а реално и Тирана ќе стане тоа. Но со Приштина сеуште треба да ги одмериме силите. Реално Скопје на среден рок може да се надева на 2-3 милиона патници под услов се да иде како подмачкано на многу полиња.


Edited by pbanks - 29-Feb-2008 at 22:07
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2422 Posted: 29-Feb-2008 at 21:59
Сега најконкурентен е атинскиот кој што е сега најголем во европа (за олимписките игри го направија). Ако веќе сакаме да бидеме конкурентни мораме доста да се потрудиме! Инаку аеродром со еден оргомен во овче поле може да намлатиме пара огромна.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2423 Posted: 29-Feb-2008 at 21:49


јас мислам дека не постои земја каде на два милиони жители има логика од два главни и еден спореде аеродром со тоа што главните би биле раздалечени околу 100км еден од друг. Да не зборувам пак и регионално каде што е и Приштинскиот аеродром кој сигурно ќе биде наш главен конкурент а е исто така на 100на километри од Скопје. Искрено не гледам логика ни за 50 ни за 100 години во сето тоа.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #2424 Posted: 29-Feb-2008 at 21:41
Новинариве не знаат многу, оти владините претставници нејќат да потенцираат за и самите да не испаднат дека се глупи. Уствари таа "стратегија" за да стане главен аеродром, колку што јас знам, не значи буквално да стане главен, туку еден од главниТЕ аеродроми во МКД, а тоа значи некаде за 50 години... кога МОЖЕБИ ќе има потреба за трет патнички аеродром во МКД.

Секако, очекувам на 15ти март да имаме добра вест за Александар Велики и Ап. Павле!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2425 Posted: 29-Feb-2008 at 20:47
Не се работи ни за грешка. Во сите утрешни весници а и во некои од другиве вести ја има токму истата информација. Штип се спрема за главен аеродром на земјава CrazyCrazyCrazy

Освен логиката од оваа нишка не ми текнува на ништо друго што би можело да биде мотив за  таква исклучително глупава стратегија.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2426 Posted: 29-Feb-2008 at 17:56
Александар велики е на најповолна позиција во Македонија. На крстопатот на балканот! Што има сега топла вода да се измислува.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2427 Posted: 29-Feb-2008 at 15:20
Интенцијата за изградба на новиот карго аеродром во Штип е тој да функционира како алтернативен аеродром за потребите на цивилната авијација со можност во иднина да прерасне во главен аеродром во РМ.


Ама зошто побогу? Петровец, има идеална местоположба! И плус каква е логиката да се планираат толкави големи инвестиции за патничкиот сообраќај на Петровец ако имаат такви планови за Штип???

Crazy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2428 Posted: 29-Feb-2008 at 15:15
Конечно тргнува работава. Но!!

Погледнете го болдираниот претпоследен параграф CrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazy

Аеродромите понудени на 20-годишна концесија

29.02.2008 15:08

Министерството за транспорт и врски денеска во домашните печатени медиуми и во интернационалните „Financial Times“ и „The Economist“ објави јавен повик за искажување интерес за учество на меѓународниот повик за избор на инвеститор кој ќе го имплементира проектот за подобрување на техничката и финансиската состојба на аеродромите во земјава.

До 15 март ќе може да се јават заинтересираните компании по што ќе биде објавен тендер за квалификација на компаниите, за потоа да почне процесот на наддавање.

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески очекува во летниот период да се избере најповолниот концесионер.

„Ќе се бара реномирана компанија која има искуство во оваа област и многу е важно да е финансиски силна бидејќи бараме многу кратки рокови за изградба на аеродромите. Генерално тоа ќе бидат условите. Нашата главна цел е што е можно побрзо да се изградат аеродромите во Штип, Скопје и Охрид“, рече министерот Јанакиески на денешната прес-конференција во Владата на РМ.

Аеродромите ќе бидат дадени под концесија на 20 години, период во кој се очекува на скопскиот аеродром „Александар Велики“ да се изгради нова терминална зграда, да се продолжи полетно-слетната писта за 500 метри, да се изгради пристапен пат заедно со изградба на нова клучка, да се изврши инсталирање на системите за земска навигација, да се изгради потребната комунална инфраструктура, да се догради административната зграда и нов карго терминал.

За овој период на охридскиот аеродром „Св. Апостол Павле“ се предвидува реновирање на објектите во карго центарот, изградба на Вип објект и реконструкција на постоечката административна зграда и на постоечкиот паркинг.

На новиот карго-аеродром во Штип треба да се изгради полетно-слетна писта, нова терминална зграда, два хангари за увоз и извоз, два хангари за гаражирање на воздухопловите, изградба на административни објекти итн.

Интенцијата за изградба на новиот карго аеродром во Штип е тој да функционира како алтернативен аеродром за потребите на цивилната авијација со можност во иднина да прерасне во главен аеродром во РМ.

„Владата очекува со спроведувањето на овој проект аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид и новиот карго аеродром во Штип да добијат аеродромската инфраструктура според светски стандарди и зголемен капацитет“, рече министерот Јанакиески на прес-конференцијата во Владата на РМ.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.asp?VestID=90255
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2429 Posted: 31-Jan-2008 at 14:13
Originally posted by pbanks

И јас тежнеам кон мислењето дека ваков аердором во моментов не треба. Во иднина можеби да но сега за сега треба да се пополнат капацитетите на постоечките (кои BTW со најновата интервенција ќе се шират). 
 
Се согласувам со мислењето, меѓутоа факт е дека треба проширување на веќе постоечките капацитети
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2430 Posted: 31-Jan-2008 at 13:15
Па незнаев ја дека тоа ќе биде под концесионерот. Ја мислев дека концесијата се однесува само на постојните аеродроми.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2431 Posted: 31-Jan-2008 at 12:45
И јас тежнеам кон мислењето дека ваков аердором во моментов не треба. Во иднина можеби да но сега за сега треба да се пополнат капацитетите на постоечките (кои BTW со најновата интервенција ќе се шират). 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2432 Posted: 31-Jan-2008 at 12:36
Originally posted by lslcrew

Абе мислам дека ресерното министерство за транспорт и врски треба да ги пренамени средствата за пругата кон бугарија. Така уште повеќе ќе се унапреди источна македонија, ако е тоа идејата, ама за пругата изгледа ќе бараат пари од еу, па затоа сеа тука ги трошат. Пак ќе кажам дека малце се помешани шишињата.


Ама и ти си ги помешал малце LOL

Па обврската за карго аеродромот сакаат да му ја натурат на концесионерот за Скопје и Охрид... Е сега дали и како тоа ќе пројде кај заинтересираните концесионери, тао е друго прашање...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2433 Posted: 31-Jan-2008 at 11:16
Абе мислам дека ресерното министерство за транспорт и врски треба да ги пренамени средствата за пругата кон бугарија. Така уште повеќе ќе се унапреди источна македонија, ако е тоа идејата, ама за пругата изгледа ќе бараат пари од еу, па затоа сеа тука ги трошат. Пак ќе кажам дека малце се помешани шишињата.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2434 Posted: 31-Jan-2008 at 01:44
ama makedonija nema golema teritorija za 3 aeodromi ,toa e mnogu jasno , treba ovie 2-ta prvo da gi napravi kako sto treba posle da vlozuva vo 3-et eventualno , i toa ovoj 3-tiot treba da bide so mnogu razmisluvanje , znaes deka so 60 milioni evra celo skopje moze da go sredi,i tie pari da padnat na voda nekako ne mi e po kejf proektov, pred se toa se nasi pari ne moze on da odluci sosema na svoja glava KE GRADAM AERODROM , KE GRADAM CRKVA , KE GRADAM OVA ONA , opa STOP ! gradi ama so pamet , a ne na slepo  
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2435 Posted: 31-Jan-2008 at 01:38
Па добро, во текстот иако преовладува противењето, има и спротивни гледишта.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2436 Posted: 31-Jan-2008 at 01:16
izlegoa moite zborovi
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2437 Posted: 31-Jan-2008 at 00:26
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9FC4A2A775E5CB4D91CD7ECA582F0C09

Три карго-аеродроми на 200 километри – премногу

Капацитетите на каргото на скопскиот и на охридскиот аеродром се минимално искористени

Верче Георгиевска

Оние што добро ја познаваат состојбата во авиосообраќајот тврдат дека изградбата на карго-аеродромот кај Штип нема економска оправданост кога во државава има два аеродрома и кога капацитетите на постојните каргоцентри се минимално искористени. Наместо да се вложува 60 милиони евра во изградбата на карго- аеродромот во Штип, државата може овие пари да ги намени за подобрување на патната инфраструктура во државава, така што и од најоддалеченото место во Македонија до скопскиот аеродром ќе се стигне брзо и сигурно.

Карго-аеродромот во Штип има обврска да го изгради идниот концесионер на скопскиот и на охридскиот аеродром. Треба да биде алтернатива на скопскиот аеродром „Александар Велики“, а според премиерот за околу 20 години тој може да стане цивилен, односно да се превезуваат и патници.

Дел од експертите се скептични дека идниот концесионер на двата аеродрома ќе вложи 60 милиони евра за изградба на карго-аеродромот кај Штип. Во студијата на холандски „Нако“ за развој на аеродромите стои дека ќе бидат неопходни над 120 милиони евра за модернизација на двете авиопристаништа. Оттука, според експертите, неразумно е да се потрошат половина од овие пари за нов карго- аеродром, особено ако се има предвид фактот дека концесионерот нема да ја врати оваа инвестиција. Излузорно е, велат експертите, да се очекува по 20 години аеродромот кај Штип да стане цивилен и да носи приходи од патници, бидејќи прашање е како воопшто ќе се стимулира и зголеми авиосообраќајот на постојните два аеродрома.

Поранешниот директор на јавното аеродромско претпријатие „Македонија“, Орхан Рамадани, смета дека капацитетите на карго-центрите на скопскиот и на охридскиот аеродром не се доволно искористени. Според него, каргото на „Александар Велики“ е искористено само 20 отсто, а на „Свети апостол Павле“ околу два отсто. Приходите од каргото во Охрид не можат ниту да ги покријат трошоците за плата на тројцата вработени. Рамадани оценува дека подобро е да се модернизира скопскиот аеродром, отколку да се гради каргото во Штип.

„Од економска гледна точка нема оправданост за карго-аеродромот во Штип. Тоа може единствено да биде оправдано доколку Владата размислува во непосредна близина да изгради индустриска зона. Премиерот најави дека аеродромот ќе биде достапен за патнички авиосообраќај, но ние по 20 години ќе немаме потреба од трет аеродром. Треба само да се направат напори да се опремат и модернизираат постојните два аеродрома и да се привлечат повеќе патници“, вели ексдиректорот на ЈПАУ „Македонија“, Орхан Рамадани, кој појаснува дека во претходната судија за развој на двата аеродрома во државава изработена од консултантската куќа „Скот и Вилсон“ не беше воопшто спомната идеја за карго-аеродром во државава. Рамадани вели дека новиот консултант „Нако“, кој исто така изработи студија за развој на авиопристаништата, ја вметна изградбата на карго-аеродромот по барање на Владата.

Актуелниот директор на карго-центарот на скопскиот аеродром „Александар Велики“, Зоран Богдански, не се согласува со бројките на Рамадани. Тој вели дека лани обемот на каргото во споредба со 2006 се зголемил за 11 отсто и биле прифатени и испратени 2.547 тони карго-пратки. Според Богдански, работата на каргото зависи од периодот во годината и дека во основа капацитетот на увозот за карго-пратки е речиси 80 отсто, додека извозот на пратки е една третина од увозот, што зависи, пред се', до домашните компании. Извозот на стоки преку ависообраќај зависи од стопанството во државава, појаснува Богдански.

Според него, капацитетот на скопскиот карго-центар ќе биде целосно исполнет, особено во делот на извозот, доколку се развие економската зона „Бунарџик“. Охридскиот карго-центар е неискористен поради регионалната поставеност и поради малиот број индустриски капацитети.

„Доколку пристапот, односно инфраструктурата до скопскиот аеродром се подобри, тогаш од најоддалечениот град во државава може да се стигне до скопскиот аеродром за два часа, што не е многу за превоз на стоката со камион“, изјавува Зоран Богдански.

Пред дефинитивно да пресече Владата, Струмица беше еден од потенцијалните градови за изградба на карго- аеродромот. Многу енергија и пари во изминатите десет години се вложени во подготвувањето на проектот за карго-аеродром во овој град. Во 1997 година е подготвен проектот, а две години пред тоа била завршена експропријацијата на земјиштето. Струмичките стопанственици, чија главна дејност е извоз на земјоделски производи, реагираат на владината одлука за карго-аеродромот во Штип.

„Не е исто дали карго-аеродромот ќе биде во Струмица или во Штип. Наместо нашето големо земјоделско и градинарско производство веднаш да се извезува преку аеродром во Струмица, треба да се прават дополнителни трошоци и да се носи во Штип“, велат струмичките земјоделци. Локалната самоуправа на Струмица со аргументи ја брани економската оправданост за карго-аеродромот во нивниот град. Карго-превозот е потреба за лесно расипливи производи и затоа се поврзува за земјоделското производство, бидејќи такво е светското искуство.

Претседателот на Советот на Општина Струмица, Зоран Ристов, вели дека се изненадени од одлуката на Владата, особено поради фактот што во Струмичко почнала процедурата за експропријација на земјиштето. Ристов вели дека ако веќе се гради карго во Штип, тогаш за струмичани им е подобро да го користат каргото на скопскиот аеродром, пред се' заради бизнис-контактите во Скопје. Од друга страна, на земјоделците им е сеедно дали ќе возат до Штип или Скопје, ако разликата е само околу 30 километри, доколку патот е добар.

Претседателот на Федерацијата на фармери, Данаил Паланков, оценува дека одлуката за карго-аеродромот во Штип е лоша владина стратегија и дека премиерот прави грешка. Ако веќе земјоделските производи треба со камион да се превезуваат до Штип, тогаш зошто да не се возат и до Скопје.

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2438 Posted: 24-Jan-2008 at 18:10
ja mislam deka ovoj aerodrom e promasena investicija, kako prvo imame 2 aerodroma koi ne znaeme da gi drzime, pa sega ke otvarame tret KARTGO aerodrom, sepak toa e moe mislenje

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2439 Posted: 21-Jan-2008 at 21:29


добар пост Ла Линеа, држи вода Thumbs%20Up Cheers
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2440 Posted: 21-Jan-2008 at 21:27
    Најчесто сум критичен, ама мислам дека сепак аеродромов се гради во Штип од потреба што не можеме да ја разбереме со нашите знаења. Постојат експерти на овие полиња што одлучуваат за вакви работи.

1.    Можеби климата и теренот се по поволни за изградба на аеродром. Кога викам климата, мислам на облачноста, дождливи денови, магла и сите тие променливи што можат да го отежнат летањето.

2. Штип и не е толку блиску до Скопје, а од друга страна, е горе-доле, во средина на  источна Македонија, значи е еднакво оддалечен од другите градови.  Таму веќе има изградено спортски аеродром, што значи не се почнува од нула. + Коридорот 8 е неспоредливо поблиску до Штип отколку Струмица

3. Може да допринесе до развој на Штип, што не видел значајна инвестиција со години. Струмица е меѓу нај развиените општини. Ова не е толку јак аргумент, ама сепак...


Ова е мое гледање на проблемов. Македонија е мала земја, навистина нема потреба од многу аеродроми - а домашни линии со растечкиот тренд на цените на нафтата е крајно неисплатливо. Добра патна мрежа може се тоа да го реши, сепак се работи за релативно мали растојанија.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 120121122123124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.578 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.