Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2441 Posted: 21-Jan-2008 at 18:26 |
Originally posted by lslcrew
Тој миладиновци штип мислам дека е патот куманово штип истиот. Поправете ме ако грешам.
|
Веројатно дел, ама од Миладиновци до Свети Николе ќе треба скроз нов пат.
Edited by Cloverstack - 21-Jan-2008 at 18:26
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2442 Posted: 21-Jan-2008 at 18:08 |
Тој миладиновци штип мислам дека е патот куманово штип истиот. Поправете ме ако грешам. Сепак мислам дека велес штип не е некоја долга делница, нема многу екпропријација, може за малце пари да се направи.
Edited by lslcrew - 21-Jan-2008 at 18:14
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2443 Posted: 21-Jan-2008 at 18:05 |
Originally posted by Cloverstack
Абе во суштина убаво е да се гради, ама треба да се гради тоа што е навистина потребно и исплатливо, а како што реков за овој аеродром уште не знаеме каква логика и потреба има.
|
Точно така бидејќи многу потешко од изградбата е одржувањето (дискусијата за МТВ во нишката за Нова Македонија како пример). Затоа секоја инвестиција мора да е добро испланирана и проектите да се одржливи на подолг рок.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2444 Posted: 21-Jan-2008 at 17:50 |
Јас уште немам слушнато никакви прави аргументи за изградба на овој карго аеродром во Штип. Толкава инвестиција која ја форсира држацвата, без нејзината потреба да биде добро аргументирана...  Уште повеќе ме буни оној „автопат“ Миладиновци - Штип. Што е сега ова? Се напушта зацртаниот автопат Велес (Отовица) - Штип? На оваа тема има доста да се коментира, ама подобро да почекаме некаква дополнителна информација или објаснување, па ќе продолжиме во нишката за патишта. @ lslcrew Абе во суштина убаво е да се гради, ама треба да се гради тоа што е навистина потребно и исплатливо, а како што реков за овој аеродром уште не знаеме каква логика и потреба има.
Edited by Cloverstack - 21-Jan-2008 at 17:53
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2445 Posted: 21-Jan-2008 at 16:50 |
Добро ја у принцип поддржувам све што се гради, ама кога ќе помислам по кој пат ќе се оди до тој аеродром мислам дека работите се малце помешани по редослед. Патот Велес-Штип е укупно 5 метра широк, а башка лом. На тој пат му треба реконструкција, ама сигурен сум дека владата го има тоа у план.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2446 Posted: 21-Jan-2008 at 16:37 |
 И Струмица беше само за карго планот. Нема логика уште еден цивилен аеродром, барем не сега. Скопскиот има уште мноооооооооогу неисполнет потенцијал а Охридскиот едвај живурка. А и само за карго нема логика Штип. Преблиску е Скопскиот стварно. Неам ништо против Штип но мислам дека премногу се форсира од владеачкава гарнитура. За универзитетот немав ништо против, дефинитивно е најсоодветен од Источна Македонија ама за аеродромов мислам дека е утка.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2447 Posted: 21-Jan-2008 at 16:29 |
Ама добро овој е само карго, карго е само товарен аеродром, инаку за цивилен и ја навивам за струмица. И да имаме домашни ефтини линии.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2448 Posted: 21-Jan-2008 at 16:26 |
1. Навивав за Струмица. Мислам дека Штип е преблиску до Скопје да има свој аеродром. 2. Се надевам дека "присилбата" за идниот концесионер на Скопскиот аеродром да го гради и Штипскиот нема да има контраефект. Како и да е... 'Крајот на февруари-почетокот на март' за објавување на тендерите. Доколку се испочитува одличен тајминг.
Владата пресече, Штип ќе добие карго-аеродром
Владата
пресече, карго-аеродром ќе се гради кај Штип. Како што јави дописникот
на Нетпрес, спортскиот аеродром Сушево кај штипската приградска населба
Три чешми е идеалното место за градба. Кон крајот на февруари,
почетокот на март, Владата ќе го објави тендерот за давање под
концесија на македонските аеродроми со забелешка, идниот концесионер на
скопскиот аеродром, задолжително да изгради и карго кај Штип.
Според премиерот Никола Груевски, во првите години инвестицијата би
чинела 60 милиони евра, а проекциите до 2015 година. Инвестициите би
пораснале на 80. Планот за градба на карго аеродром
предвидува и слетно-полента писта од 3.000 метри, а до 2013-та година и
старт на градба на автопатот Миладиновци -Штип, како и заокружување на
технолошко индустиската зона лоцирана во непосредна близина на идниот карго аеродром.
Градбата на карго аеродромот се очекува за крајот на годинава или
првата половина од 2009-тата, со тенденција истиот да прерасне во
патнички аеродром. |
Извор: Нетпрес
Edited by pbanks - 21-Jan-2008 at 16:26
|
 |
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
|
Quote Reply
#2449 Posted: 09-Jan-2008 at 00:35 |
Фала богу добивме разумно мислење и разумни цифри (во евра) за Скопјскиот Аеродром. Во секој случај, се плашам да не го направиме тоа во кое што сме најдобри - да прифатиме само оној дел од консултациите кои ни одговараат, па да правиме компилација од проекти, консултации и идеји (нели ние најдобро знаеме) па буџетот за реконструкција од 120 М Евра да се намали на 1,2 М евра и на крај некој локален бизнисмен да го превземе под концесија партизански и дилетантски аеродромот.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2450 Posted: 09-Jan-2008 at 00:17 |
Првата вест на оваа тема годинава  . Да се надеваме дека во скоро време во нишкава ќе ги дискутираме и рендерите и ќе го одбележиме почетокот на изградбата
Скопскиот аеродром ќе се среди со 120 милиони евра

Пистата на „Александар Велики“ ќе се продолжи за 500 метри, а можно е крајот на пистата да го пресече автопатот ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА
За
да се подобри капацитетот за прием и пречек на поголем број патници, за
да се подобри нивото на пистата за слетување и летнување на скопскиот
аеродром „Александар Велики“, неопходни се инвестиции од околу 120
милиони евра. Ова е сумата што ја посочува холандскиот консултант
„Нако“ за развој на скопскиот аеродром, со цел да се приближи со
услугите на другите аеродроми во регионот, односно целосно да одговори
на современите светски текови. Овие средства во основа нема да ги даде
државата, туку идниот концесионер, доколку Владата и официјално одлучи
двата аеродрома да се дадат под концесија, по препораките на
консултантот „Нако“, кој веќе ја изработи студијата за развој на
авиопристаништата во државава. Скопскиот аеродром моментално се наоѓа
во лоша состојба, има мал капацитет за прием и испраќање патници,
фришопот изгледа како мало продавница, има недостиг од места за
паркирање, нема директна редовна автобуска врска, пистата е несоодветна
и слетуваат само мали авиони, така што интерконтиненталните летови се
мислена именка. Како што неофицијално дознаваме, иако „Нако“ првично
предложи пистата да се продолжи од двете страни по 250 метри, во
финалната судија стои дека пистата може да се прошири за 500 метри
единствено на крајот каде што се врши слетувањето, односно јужно.
Засега не доаѓа предвид за мало поместување, односно свртување на
пистата, затоа што голем проблем претставува ридот во непосредна
близина на аеродромот, за чие уривање би биле потребни околу 60 милиони
евра, сума која е економски неиздржана. Затоа, според препораките на
консултантот, пистата ќе се продолжи, иако е можно крајот од пистата да
го зафати и автопатот. Доколку се случи тоа, ќе треба да се направи
измена на трасата на автопатот во близина на наплатната рампа кај
Миладиновци. Евентуалното мало поместување на трасата, според нашите
неофицијални извори, ќе биде сигурно обврска на државата, а не на
идниот концесионер на скопскиот аеродром. Подобрувањето на нивото на
пистата ќе овозможи на „Александар Велики“ да слетуваат и
интерконтинентални авиони.
За време на летните месеци, кога е
сезона на годишни одмори, на скопскиот аеродром се создаваат турканици.
Во студијата на „Нако“ стои дека една од приоритетните работи со кои
новиот концесионер треба да се зафати е да ја подобри инфраструктурата
за прифаќање оптимални 2,5 милиони патници. Студијата опфаќа проект за
проширување и обновување на постојниот терминал или изградба на нов
терминал за 1,5 милион патници со можност за 2,5 милиони. Како што
дознаваме, „Нако“ предлага изградба на нова терминална зграда веднаш до
постојната, во правец на хангарите кои се во функција на армијата. Се
очекува првата фаза од изградбата на нова терминална зграда да биде
готова во 2010 година.
Што се однесува до охридскиот аеродром
„Свети апостол Павле“, за него се неопходни инвестиции од околу 7-8
милиони евра, првенствено технички да се доопреми. Треба да се
инвестира во каргото, во набавка на нови противпожарни апарати, машини
за прифаќање товар и да се дислоцира на царинскиот терминал. Сегашниот
капацитет на охридскиот аеродром е прифаќање 50.000 патници годишно, а
„Нако“ смета дека со дополнително вложување бројот на патници може да
се зголеми на максимум 130.000. „Свети апостол Павле“, според
студијата, ќе се развие доколку државата ја смени земјишната политика,
односно доколку им овозможи на странците да купуваат земјиште за
изградба на хотели, со што охридскиот аеродром ќе стане привлечен за
туристи, а со тоа и атрактивен за странските авиокомпании.
Владата
на некоја од наредните седници, според надлежните од Министерството за
транспорт и врски, треба да одлучи дали ќе се дадат двата аеродрома под
концесија, за концесијата, како и за должината на траење. Се очекува
некаде во мај или јуни 2008 година веќе да се знае кој ќе вложува и
управува со скопскиот и со охридскиот аеродром. |
Извор: Утрински весник
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2451 Posted: 17-Dec-2007 at 19:11 |
 во овој случај се работи за новинарско глупирање каде концесија=приватизација
За да станат европски скопскиот и охридскиот аеродром ќе се приватизираат
 Скопскиот
аеродром Александар Велики и Охридскиот Свети Апостол Павле ќе добијат
нов лик. Холанѓаните од НАКО – Ерпорт консултант- фирмата која ја
изготви стратегијата, деновиве доаѓаат во земјава. На Владата ќе и
презентираат по кој модел да ги направи македонските аеродроми
поевропски. Стратегијата ќе се разгледува на владина седница. Тогаш ќе
се знае дали аеродромите целосно ќе се даваат под концесија или само
одредени делови од нив.
Првите процени се дека најдоцна до март идната година аеродромите
треба да го добија концесионерот. Новиот газда ќе има обврска на
Скопскиот аеродром да ја прошири полетно следната патека и терминалот
за 1,5 милион патници, да се изгради административната зграда и да се
прошири карго терминалот. За Охридскиот предвидено е да се реконструира
пистата, карго терминалот и да се изгради школски воздухопловен центар.
Модернизацијата на аеродромите треба да биде завршена до крајот на 2009. |
Извор: Канал 5
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#2452 Posted: 17-Dec-2007 at 18:33 |
Toj збор не го слушнав
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2453 Posted: 17-Dec-2007 at 17:59 |
 Ваљда концесија, не продавање
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#2454 Posted: 17-Dec-2007 at 17:55 |
Не можам да најдам на нет статија или било што поврзано со ова, ама „Александар Велики“ и Охридскиот аеродром највероватно ќе се продаваат - со цел да бидат „европски“ аеродроми. Ова го соопштил Миле Јанакиевски. Вести на канал 5. Моделот на продавање сеуште не е избран - значи ептен е тазе одлукава, така да допрва ќе дознаваме како би се одвивал цел тој процес.
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2455 Posted: 14-Dec-2007 at 16:05 |
Владата идната недела ќе ја соопшти финалната стратегија за аеродромите
Холандската фирма Нако Консултантс идната недела ќе пристигне во Македонија за да ја презентираат финалната стратегија за аеродромите, по што Владата ќе соопшти како ќе продолжи модернизацијата на двата аеродроми.
“Стратегијата за аеродромите е во финална фаза. Најважно е што побрзо да започне изградбата на скопскиот аеродром, што ќе значи нова терминална зграда, прошурување и зголемување на полетната патека што ќе овозможи подобрување и слетување на поголем број типови на авиони на скопскиот аеродром. Ќе се адаптира мал карго терминал со изградба на административната зграда“, изјави Министерот Миле Јанакиевски, по денешното вопспоставување на редовниот лет Скопје- Софија.
Според Јанакиески, се очекува наредната недела пристигнување на “Нако“ со што со финалниот извештај за аеродромите. |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2456 Posted: 08-Dec-2007 at 01:13 |
Многу ми е криво што поради начиот јавашук и немање визија ја пропуштивме шансата да бидеме еден од водечките авио центри во регионов. Во деведесетите сите околности беа на наша страна  Можевме да имаме и транс-атлански летови... Сега веќе многу доцниме... За да станеме некаков центар веќе немаме таква шанса. Барем да нема дополнителни одлагања и да добиеме аеродроми што добро ќе го сервисираат македонскиот пазар.
Edited by Cloverstack - 08-Dec-2007 at 02:55
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2457 Posted: 08-Dec-2007 at 00:05 |
Не ми се свиѓа моментот дека проценуваат дека сообраќајот нема да падне под 500.000 патници (за Скопски аеродром секако). Па тоа треба да се подразбира ние треба сериозно да размислуваме како да имаме одржлив сообраќај од околу 1.000.000 за почеток. Тирана оваа година имаше милион патници (за првпат во историјата) и тоа веќе во Ноември. Приштина е меѓу 800.000-1.000.000 редовно. За другите во регионот не сакам ни да зборувам, подобри сме само од Сараево и тоа се работи за нијанси.
Аеродромите да се дадат под концесија, предлага консултантот

Холандската фирма "Нако" ја оценува состојбата со пистата на скопскиот аеродром како критична
ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА
Скопскиот и охридскиот аеродром можат да бидат предмет на интерес на
странски концесионери кои би ги развиле авиопристаништата и би го
зголемиле бројот на патници. Ова стои во студијата што ја изготвува
холандскиот консултант "Нако" за развој и унапредување на двата
аеродрома во државава. Во студијата, која се очекува да се комплетира
до крајот на месецот, "Нако" согледал дека бројот на патници на
скопскиот аеродром во наредните години нема да падне под 500.000 на
годишно ниво. Како еден од предусловите кои Холанѓаните ги посочуваат
во прилог на развојот на "Александар Велики" е близината на слободната
економска зона, потоа растот на бруто-домашниот производ од 5,28 отсто
со тенденција за зголемување, како и либерализацијата на визниот режим.
Сите овие фактори, според холандскиот консултант, ќе придонесат за
зголемување на авиосообраќајот, а дополнително ситуацијата ќе се
подобри и со појавата на нискобуџетните авиокомпании. Но, како што
посочува консултантот, за да дојдат евтините авиокомпании, една од
клучните работи кои Македонија треба да ги направи е да се укинат
привилегиите кои МАТ ги има како редовен национален авиопревозник.
Во
студијата на "Нако" најлошо се оценува состојбата со пистата на
скопскиот аеродром "Александар Велики". Токму таа треба да биде
приоритет на идниот концесионер, кој треба да ја прошири и подобри
категоријата на патеката за летнување и слетување или, пак, да изгради
нова. Според нашите сознанија, консултантот предлага, меѓу другото,
пистата да се продолжи од двете страни по околу 200 метри за да се
олесни летнувањето и слетувањето и да се овозможи да слетуваат поголеми
авиони, што досега беше хендикеп.
Студијата за развој на
скопскиот аеродром опфаќа подготовка на проект за проширување и
обновување на постојниот или за изградба на нов терминал за 1,5 милион
патници со можност и за 2,5 милиони. "Нако" предлага, наместо
проширување, изградба на нова терминална зграда веднаш до постојната,
во правец на хангарите кои се во функција на армијата.
Холанѓаните
предлагаат авиопристаништата да се дадат под концесија, потоа државата
да стане нивни целосен сопственик или, пак, предлага лабава државна
сопственост. Ако Владата се реши за концесија, тогаш ќе дојде предвид
моделот БОТ (вложи, управувај и остави), што меѓу другото го предложи и
консултантот "Скот и Вилсон", ангажиран од претходната Влада.
Целосната
студија "Нако" ќе ја изготви до крајот на годинава, бидејќи Владата
планира да распише тендер за концесионер во јануари или во февруари
доколку државата се реши авиопристаништата да се дадат под концесија.
Во тој случај, извесно би било дека во мај или јуни 2008 година ќе се
знае кој ќе вложува и управува со скопскиот и со охридскиот аеродром.
Од
моментот на распишување на тендерот за избор на консултант за изработка
на студија како да се развијат аеродромите, нема никакви инвестициони
активности за подобрување на состојбата со авиопристаништата, бидејќи
се чека анализата на "Нако". Сепак, директорот на јавното аеродромско
претпријатие "Македонија", Зоран Крстевски, вели дека за идната година
се предвидени околу 5 милиони евра за инвестиции, кои треба да се
завршат до почетокот на летната сезона во авиосообраќајот, односно пред
доаѓањето на новиот концесионер. Крстевски истакнува дека дел од парите
ќе се потрошат за опрема за аеродромите. Но, дел од парите ќе се
наменат за изградба поголем број излези на скопскиот аеродром и повеќе
места за пасошки контроли.
"Авиосообраќајот годинава е
зголемен за 16,5 отсто и до крајот на 2007 ќе се превезат околу 630.00
патници, што е за 100.000 повеќе од лани. Има и пораст на операциите за
8,9 отсто. Овие бројки се резултат на намалување на цените за
аеродромските услуги", вели Крстевски. |
Извор: Утрински весник
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2458 Posted: 20-Nov-2007 at 00:16 |
 да почекаме до година. Мислам дека има реални шанси нешто да се случи со Скопскиот аеродром овој пат. Само да биде како што треба.
|
 |
se_manda
Senior Member
Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
|
Quote Reply
#2459 Posted: 19-Nov-2007 at 23:39 |
za aerodromive ke cekame uste edno 10 godini doeka im tekne deka konecno treba da se sredat i posle pak ke zborat deka e veke kasno i ke baraat drugi krivci.veke dzabe ti e da se nadevas deka neso ke im tekne da go napraat a ne samo da go zborat
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2460 Posted: 19-Nov-2007 at 20:06 |
 IMO во најдобра варијанта нешто ќе се случи со Скопскиот аеродром. Штипскиот (па и Охридскиот) не верувам дека ќе се чачкаат до крајот на мандатот на оваа влада. До тогаш се е можно па и промена на плановите за Штипскиот аеродром посебно ако се смени власта. Но многу е битно реконструкцијата на Скопскиот да иде по план, возот е веќе испуштен во однос на конкурентските регионални аеродроми но сепак има уште време нешто да се спаси.
|
 |