build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 27-Jun-2012 at 00:45
Патничкиот воз Прилеп-Битола-Прилеп е привремено укинат до почетокот на септември. Кога го воведоа, кога успеаја да го укинат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 11-Jun-2012 at 01:04
Originally posted by zookisk

Бугарски спален вагон е...мислам дека беше темно црвена боја баш и јас го видов пред некој ден во воз бр.335


Прв пат во животот гледам бугарски патнички вагон на македонска територија, дали секојдневно сообраќа овој вагон и поради која причина или пак се работи за факултативна излетничка посета на туристи?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 10-Jun-2012 at 12:20
Бугарски спален вагон е...мислам дека беше темно црвена боја баш и јас го видов пред некој ден во воз бр.335

Edited by zookisk - 10-Jun-2012 at 12:21
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 10-Jun-2012 at 11:46
Вчера возејќи точак на велосипедската патека го видов вечерниот воз од Скопје за Белград, покрај стандардните три вагони имаше и еден изненадувачки четврти вагон. Јас сум убеден дека беше бугарски спален или кушет вагон, само не знам зошто би саобраќал, дали можеби веќе тргна вагонот Скопје-Бургас-Скопје, можеби тоа е тој вагон?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 31-May-2012 at 14:20
Забележувам дека кон Кочани речиси редовно сообраќаат возови на чие чело се дизел маневарки со два вагони и не можам никако да сфатам зошто не се промени возниот ред и не се замени она неразбирливо поаѓање од 2 часот по полноќ од Скопје со нормален воз кој би поаѓал помеѓу 5 и 30 и 8 часот од Скопје и во попладневните часови од Кочани кон Скопје. Разбирам дека досега немаше патници и гарнитури, ама штом може да сообраќа дизел маневарка тогаш мислам дека е многу лесно да се организира нормален сообраќај кон оваа пруга. Два пара возови дневно, по еден наутро и еден попладне од Скопје и Кочани и мислам дека ќе има многу поголема рентабилност и резон за задржување на превозот со воз кон Кочани.

Денеска имаме вработени на источната пруга, имаме нереален возен ред и малку патници и возови кои се кратат со изговор дека наводно се остварува заштеда, а солуцијата за која говорам мислам дека би била од корист за сите [}].
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 29-May-2012 at 14:36
Па кај и онака се скратени многу линии а со новиот возен ред претпоставувам дека ќе си останат досегашниве Скопје-Белград-Скопје...334,335,336 и 337...

Edited by zookisk - 29-May-2012 at 14:37
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 29-May-2012 at 11:32
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Морам да го споделам мојот впечаток дека македонските возови по поскапувањето на билетите се празни. Пред неколку дена ми се случи возот од Битола кон Скопје да има од 30 до 70 патници долж целиот пат, иако се работи за патнички воз. Истото можам да го заклучам и за кичевскиот воз, во кој како ретко досега успеав да најдам место но и да патувам сам во купе.

Во кој ден си патувал од Битола за Скопје и со кој воз?


Од Битола за Скопје патував ми се чини минатата среда со вечерниот воз од Битола за Скопје од 18:35 часот. Возот беше празен, иако е разбирливо во работни денови од Битола да нема патници. Впрочем, на 31 мај излегува биланс за првите три месеци на Државниот завод за статистика за превоз на патници и стока па ќе имаме појасна слика околу бројот на патници.

Туку ме интересира, гледам дека помеѓу останатите балкански држави има поприлични кратења на меѓународните возови за 2013 година, барем сеуште неофицијално се пишува, па заинтересиран сум што ќе биде со нашиот меѓународен возен ред за 2013 година?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 28-May-2012 at 19:49
Originally posted by BOJAN

Морам да го споделам мојот впечаток дека македонските возови по поскапувањето на билетите се празни. Пред неколку дена ми се случи возот од Битола кон Скопје да има од 30 до 70 патници долж целиот пат, иако се работи за патнички воз. Истото можам да го заклучам и за кичевскиот воз, во кој како ретко досега успеав да најдам место но и да патувам сам во купе.

Во кој ден си патувал од Битола за Скопје и со кој воз?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 28-May-2012 at 18:54
Морам да го споделам мојот впечаток дека македонските возови по поскапувањето на билетите се празни. Пред неколку дена ми се случи возот од Битола кон Скопје да има од 30 до 70 патници долж целиот пат, иако се работи за патнички воз. Истото можам да го заклучам и за кичевскиот воз, во кој како ретко досега успеав да најдам место но и да патувам сам во купе.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 28-Mar-2012 at 16:52
Originally posted by BOJAN

Уште една убава вест која се надевам дека ќе го заживее железничкиот сообраќај во земјава, особено во Прилеп, град кој има висока култура во однос на употребата на возот како превозно средство. Сепак, ако добро се сеќавам, во возниот ред за 2011 година беа два пара возови на релација? Можеби се работи за тест-период со кој ќе се увиди дали е исплатлива линијата?

Дали е предвидено 712-107/108 да сообраќа помеѓу Прилеп и Битола или истата ќе вози на релација Скопје-Кичево?


Eве го стариот возен ред
Originally posted by Тркало

Originally posted by Тркало

[QUOTE=Vladimir P] ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?

Утринската линија од Прилеп место во 5:30 ја префрлиле во 6:40, многу подобар тајминг со оглед дека поголем дел фирми работат од 8, а исто и предавањата на факултет се со ист почеток.
Само во обратен правец, студентите ќе останат без тргнување со стигнување пред 8 за Прилеп (најмногу студентите на Економски, а и некаков факултет за информатика се отвори + Земјоделски факултет), па не е лошо линијата во 3:30 да ја пренасочат во 07:05(прекрстување во 07:20 со локалниот ПП-БТ на станица Даме Груев).



Edited by Тркало - 28-Mar-2012 at 17:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 28-Mar-2012 at 09:45
Уште една убава вест која се надевам дека ќе го заживее железничкиот сообраќај во земјава, особено во Прилеп, град кој има висока култура во однос на употребата на возот како превозно средство. Сепак, ако добро се сеќавам, во возниот ред за 2011 година беа два пара возови на релација? Можеби се работи за тест-период со кој ќе се увиди дали е исплатлива линијата?

Дали е предвидено 712-107/108 да сообраќа помеѓу Прилеп и Битола или истата ќе вози на релација Скопје-Кичево?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 28-Mar-2012 at 00:01
НОВ ПАТНИЧКИ ВОЗ ПРИЛЕП-БИТОЛА-ПРИЛЕП !!!
Македонски Железници Транспорт АД - Скопје Ве известува дека од 01.04. 2012 год. покрај постоечките редовни возни линии воведува две нови локални линии на релацијата Прилеп - Битола - Прилеп.
Тргнувањето на возот бр.2041 од Прилеп е во 06:40 часот, во Галичани е во 06:47, во Бакарно Гумно е во 06:53 часот, Тројкрсти во 06:58, Новоселани во 07:02, Лознани во 07:06 часот, во Даме Груев е во 07:19 а во Битола пристигнува во 07:28 часот.
Од Битола возот бр.2042 поаѓа во 17:03 часот, во Даме Груев е во 17:18, во Лознани во 17:23 часот, Новоселани 17:26 часот, во Тројкрсти 17:30 часот, Бакарно Гумно во 17:35 часот, во Галичани е во 17:41 а во Прилеп пристигнува во 17:48 часот.
Возниот билет во еден правец чини 98.50 денари, додека цената на повратниот изнесува 158 денари.
Повратниот возен билет за еден месец изнесува 2.049, оо денари, а додека повратниот возен билет за ученици и студенти изнесува 1.734, оо денари.
Македонски железници им излегува во пресрет на своите корисници со воведувањето на дополнителни линии, поврзувајќи ги двата града за непречено функционирање во обврските.
Уживајте во нашите услуги!!!

Edited by zookisk - 28-Mar-2012 at 00:06
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 25-Mar-2012 at 01:09
Постојат 10-тина машиновозачи со место на живеење Битола...Истите тие со овој возен ред го возат патничкиот воз бр.644 од Битола до Чашка и одма го враќаат воз бр.645 од Чашка до Битола...Најверојатно тие ќе ги покриваат локалните возови Битола-Прилеп-Битола...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 24-Mar-2012 at 23:37
Originally posted by Тркало

Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?

Имам забелешка за Прилеп - Битола тргнувањата.
Во 07:50 и стигнување во 08:38.За студентите не би одговарале (за дел), најголем дел од предавањата се со почеток во 8:00.Ама ај, не е страшно за 1 час
Во 05:30 е премногу рано, средношколците се со почеток на настава од 7:15/7:30 ако не е нешто различно во Битола.
И уште нешто ме заинтересира.Zookisk, дали постојат машиновозачи со место на живеење Прилеп/Битола кои би ја одржувале оваа линија?
Под претпоставка колку централизирани се работите во МЖ.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 24-Mar-2012 at 18:32
Гледам дека има најави за локален сообраќај на пругите Прилеп-Битола-Прилеп и Велес-Штип-Велес од директорот на МЖ-Транспорт, а многу е веројатно дека ќе видиме такво нешто во брзо време, па јас би дал неколку предлози:

1. Една дизел маневарка заедно со 1 или 2 вагони да се стационира во Битола како резерва на дизел моторната гарнитура. Ова го кажувам, за ако излезе од сообраќај(не би сакал) истата, да има возен парк кој би можел да се активира за да се одржува возот помеѓу Прилеп и Битола;
2. Најавените возови помеѓу Велес и Штип да се продолжат до Кочани, мислам дека ова би била идеална комбинација за оние што студираат и работат на оваа релација, друга работа е што железничката станица во Штип е многу далеку од градот, тоа би било демотивирачки фактор.
3. Возот да се прилагоди пред се` на барањата за превоз на патници од Велес, бидејќи мора да признаам дека висока култура за патување со воз од Штип и Кочани нема, а и во Штип како студентски град треба повеќе да пристигнуваат, отколку да поаѓаат патници.
4. ВИСТИНСКО ПРОМАШУВАЊЕ ќе биде ако не се усклади барем едно поаѓање на возовите дневно од Велес или од Кочани со возовите Скопје-Велес. Јас лично ваков предлог на возен ред би предложил:
Велес-Кочани 5:10(пoаѓање), 8:06 (пристигнување во Кочани), 10:20 (поаѓање), 12:04 (пристигнување во Кочани);
Кочани-Велес 8:20 (поаѓање), 10:10 (пристигнување во Велес), 17:05 (поаѓање), 19:05 (пристигнување во Велес), се разбира треба да се пресмета вкупното време заедно со намирувањето на гориво за гарнитурата, но и разминувањето со возот Скопје-Кочани-Скопје.

На овој начин би можело оние кои патуваат од Скопје со возот од 9:00 часот да преседнат во возот Велес-Кочани и обратно оние кои патуваат од Кочани ќе можат да преседнат во возот од Велес за Скопје од 19:15 часот.




Edited by BOJAN - 24-Mar-2012 at 18:35
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 22-Mar-2012 at 21:48
Може да биде темпирана линијата така што да има 30 минути меѓу возовите од Велес за Штип/Кочани и Неготино/Демир Капија/Гевгелија. Со сегашните возни редови, имаше еден дневно со погодно време за чекање во Велес за продолжување кон Штип/Кочани, но за Гевгелија ако не се лажам, малку беше терсене. Не мислам дека има потреба од директен воз.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 22-Mar-2012 at 17:28


Интересно би било да постои линија Кочани - Битола, но тоа веќе би била IC линија, а не IR. Сепак, добро би било линијата да биде Велес - Кочани, а Прилеп - Битола во иднина да се продолжи до инд. зона Жабени (за Лерин веројатно би биле потребни други услови)..

Мислам дека главниот проблем е нагибот кон Богомила, кој можеби троши многу повеќе гориво. Но, мислам дека „шпанциве“ немаат проблем со тој наклон? Сеапк останува фактот дека така долга линија би создавала проблеми и големи доцнења, барем со оглед на сегашните услови.

Но еве еден интересен момент: на станицата Велес би се одвивала промена на страната, па не знам што ова значи во поглед на гарнитурите?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 22-Mar-2012 at 00:34
Ако ова се оствари, тогаш навистина ќе имаме заживување на локалниот железнички сообраќај и низ Македонија, Прилеп-Битола и Велес-Штип како нови релации, само мислам дека е штета што никој не ја испланирале и Битола-Кочани-Битола, линијата исток-запад може исто да им донесе патници. Еве извадок од интервјуто на директорот на МЖ Транспорт за месечниот магазин „Деница“:

Во текот на оваа година, до лето, планираме пуштање на две нови локални линии. Првата на релацијата Прилеп – Битола и втората на релацијата Велес – Штип. Анализите ја покажаа потребата од овие линии, бидејќи има многу средношколци, студенти и работници, кои секојдневно патуваат на овие релации. Ќе оспособиме две дизел гарнитури (шпански возови со по 150 седишта), кои ќе сообраќаат на овие релации. Инаку идната година се навршуваат 140 години од пуштањето на првиот воз на релацијата Солун – Велес. Ние ќе славиме јубилеј, рече директорот Оливер Деркоски.


Целото интервју („ШПАНСКИ“ – ДИЗЕЛ ВОЗОВИ ЌЕ ГИ ВРАТАТ „МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ“ НА ВИСТИНСКИОТ КОЛОСЕК) можете да го прочитате на линков: http://www.denicamk.com/index.php?option=com_content&view=article&id=199&catid=199&Itemid=160


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 23-Feb-2012 at 14:57
Од утре ќе сообраќаат возовите кон Кичево и Битола

Со нормализирање на временските услови МЖ Транспорт АД – Скопје од утре ќе ги врати во редовен сообраќај првремено укинатите возови кон Битола и Кичево.

Како што соопшти компанијата „Пелагонија – експрес“, утре во 8:05 часот ќе тргне возот кон Кичево, а од Кичево кон Скопје ќе појде во 12:18 часот.

Што се однесува до Првото тргнување на „Пелагонија – експрес“ од Скопје кон Битола е утре во 17:10 часот. Од Битола кон Скопје возот ќе тргне наредниот ден односно во сабота во 5:30 часот.


Izvor: Kurir, http://kurir.mk/makedonija/vesti/61910-Od-utre-ke-soobrakaat-vozovite-kon-Kicevo-i-Bitola
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 19-Feb-2012 at 02:16
Снежното невреме помина, ако смеам да забележам, сеуште нема никакви најави кога ќе се вратат укинатите возови за Битола и Кичево.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.