![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 42> |
Author | |||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Владимир што опфаќа процесот на вагање?! Нешто како хомологација (а-тест) му доаѓа?!
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Дизелка во Градско може да биде едино за Шивец за влеча на товарни вагони (фероникел)
Тука не би требало едино да немало електро, што не е чудно
Новата електрична локомотива МЖ 642-001 ја чека МЖ 642-002 па заедно да идат на вагање (задолзитено за пуштање во сообраќај) |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Респект за мајсторите! И оние на МЖ и оние на фабриката за шински возила во Велес
![]() Туку што е ова со дизел локомотиви по електрифицирани пруги!? Досега годинава два пати застанав поред пруга да уловам некоја композиција и два пати по К10 гледам шиба дизелка... Овде ја уловив 661-410 кај Градско http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=34155#34155 ,а вчера ја уловив и 661-408 кај Куманово http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=39660#39660 Како капак ваму муабет дека новата електрична 462-001 чмае во депо http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=48&PID=37100#37100 Што се случува побогу? |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Момците (и девојките, директорката) во Фабрика за шински возила - Велес (Колска) се одлични земајќи предвид во какви услови и со каква опрема го прават тоа што го прават само може да им се симне капа.
Просто неможам а да не искажам едно БРАВО за издржливоста и сеуште ентузиазмот икако буквално се крпат ден за ден. Еве еден вагон од серијата Bm кој е на самиот крај така да деновиве ќе го видиме по нашите пруги. ![]() Иначе работат на повеќе фронтови, еве еден товарен вагон кој е при крај од серијата Rgs ![]() Тие момци заслужуваат еден WWW за да се покаже што се направиле и прават уште од далечната 1916 година. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Владимир, дали можеш да ни објасниш и илустрираш што друго во Колска во моментов се работи, има ли патнички вагони што се модернизирааат, колку се, до кај се, а можеби и нешто од товарни вагони?
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Има посебни служби, која прави распред од расположиви локомотиви и вагони - timetable (огромен графикон, штета што немам слика) бидејќи не е само колку пример локомотиви или вагони има туку кога се нивните ревизии, време за замена на венци на тркала, кочници .... мали, средни, главни поправки... дозволено осовинско оптоварување на секоја пруга-правец, време на стоење, помината километража и уште илјадници норми и правила.
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Никогаш не сум ни прашал, ни за автобуси, ни за авиони, па ни за возови, но ме интересира како определуваат кој вагон и која локомотива ќе вози каде денес? Онака случајно од тие што им се слободни бираат кој било вагон или локомотива, или со ред некако си оди? Затоа и прашувам дали ќе има некоја определена релација овај шпанецот бидејќи сигурно не може кај ќе им текне денес Битола утре Штип задутре за Тетово. И тоа е чија работа, самите машиновозачи одлучуваат, или кои?
|
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Чувство за естетика навистина се нема, ама да не заборавиме дека и парите што се вложени се минимални. Инаку јас ги обожавам модернизирани моторни возови на хрватите, коишто се квалитетно направени.
Сепак, сум се возел со нашиве Шпанци и морам да ви признаам дека се мнооогу удобни седиштата, а патувањето е далеку покомотно од автобус или од купињата на патничките вагони. Владимир, дали пуштањето на новиот Шпанец ќе значи дека дел од релациите во возниот ред кон Кичево и Битола ќе се покриваат со оваа гарнитура или можеби ќе има некои нови линии или измени во возниот ред? |
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
ova poslednata slika e katastrofa, a tie sliki sto se vo strana broj 29, tie ne se super ama dobro...
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Мене ми падна чудно што е цела редица на едната страна, а другата редица цела на другата страна свртена. Научен сум да гледам вакви комбинации:
Или пак, како грчкиот вагон што оди за Скопје некако вака (стрелките се на каде гледа патникот)
Ама цела редица свртена на иста страна чудно ми е. Епа добро, штом викаш дека е удобен, мило ми е. А да не знаеш на која релација ќе сообраќа? (веројатно има некоја примарна релација) Edited by гитардемон - 01-Jun-2009 at 13:43 |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Кое? И новите слики или само оваа старава?
Остај ти, навикнат си на швајцарски возови, кај нас тоа на новите слики е премија ![]() |
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
ova e nekako...
![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Прекрасно, прецизно и чисто изработено, иначе во разговорот со директорката која верува дека овие недели едната гарнитура ќе биде готова, додека другата гарнитура сеуште се работи врз лимарските работи.
Логиката на сите возови е да има седишта во двата правца (доколку не се прилагодливи) бидејќи секој патник неможе да поднесе возење во правец или спротивно од правецот на движење. За тесно не е, оваа гарнитура, некаде порано напоменав - е најудобна за возење. А еве и внатрешнос на стара гарнитура, така да димензиите се тие. ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Убава е композицијата, нема што, ама старо си е старо бе, се гледа како и да речиш. Ентериерот ме буни, не само бојата, туку и тоа што една цела страна гледа нанапред, друга цела страна гледа наназад, а изгледа и многу тесно. Вака се оригинал седиштата, или ги прекроиле по своја мера во колска?
|
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Владимир, од фотките ова изгледа прилично солидно сработено, каков ти беше впечатокот во живо? Патем нели успеа да дознаеш кога отприлика ќе завршат? И до каде се другите гарнитури (мислам уште две) кои се за обнова?
Edited by Cloverstack - 01-Jun-2009 at 03:08 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Бетон, линковите велат LNG, то ест течен природен гас кој е воглавно метан, а не „плин“ кој што е всушност пропан-бутан. Плинот се добива како нафтен дериват, што значи цената му е врзана за нафтата, за разлика од природниот гас за кој може реално да се надеваме дека ќе држи пониска цена.
Друга работа која што е испомешана во сите контексти е гасната турбина што ја спомна прееска. Затоа ми беше нејасно во кој контекст велиш „гасна локомотива“. Ако нешто користи некаков гас за погонско гориво не значи дека тоа е гасна турбина, ниту пак гасна турбина подразбира дека за гориво мора да се користи гас. Гасните турбини користат најразлични горива и се прилично флексибилни на ова поле. Но не се ниту ефтина технологија ниту се економични во улога на мотори, па таква модификцаија на стари локомотиви во никој случај не може да доведе до заштеда. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Да ја вратам нишката сепак во Визен парк (а техника и технологија да отвориме нова нишка)
Oд посетата на Фабрика за шински возила - Велес (Колска) деновиве каде се работи со полна пареа Гарнитурата MЖ 712-101 / 716-101 / 712-102 е при крај со обновата. ![]() Внатрешноста е исто така при крај, уште некои маски, осветлуванје ... ![]() Само комбинацијата - компатабилноста на браон и плаво незнам дали можело да се избере нешто посоодветно ![]() Се надевам дека гарнитурата брзо ќе ја видиме по нашите пруги |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
не бе немам некоја идеја чисто информативно во контекст на полвал пуштам муабет за што лично би сакал да чујам од поупатени некој куриозитет или пак некое поопширно размислување...
Edited by Cloverstack - 01-Jun-2009 at 23:13 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() А од каде идеја дека МЖ располага со електро-дизел чим на нив си мислел? Остатокот од постот не го разбирам. Што подразбираш под гасна локомотива и кое гориво би го користела? |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |