build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 18-Nov-2015 at 22:36
Originally posted by kultuzin

Za se treba vreme a osobeno za zeleznica. Nemoze zemja koja nekolku decenii a osobeno decenijata i pol po osamostojuvanjeto bila bukvalno ruinirana, vo nisto ne bese investirano, se se raspagase za 10 godini da bide TIP TOP. Investiciskiot ciklus vo zeleznicata startuva pred godina ili dve taka da jasno e deka rezultatite uste ne se vidlivi. NO do idnoto leto mnogu raboti verojatno ke si dojdat na svoe. Se renovirat zeleznickite stanici, ke dojdat i vozovite i da se nadevame deka dotogas ke ima i poasalen Direktor na zeleznicata koj ke znae da gi mendjira resursite koi ke gi dobie od vladata.


Култузин, лесно е сето тоа да го коментираш од Германија, каде со милина се возиш во возовите на Германски железници. Јас сум дете на железничар и сум израснат во воз, ама тргнувајќи од се и верувај ми, со мислењето што го дадов погоре, јас сум тажен, а кога стоев на железничката станица во Скопје (која е нашминкана, а не реновирана) и го чекав возот (ако можеше да се нарече тоа воз) и сето пропратно до неговото тргнување и самото тргнувањето, мене ми се плачеше, затоа што јас се чувствував мизерно.

Така што, со мислењата како твоите само бев поттикнат да ја кажам реалната приказна на железницата, во која нема блескави станици, брзи возови, климатизирани, со современи перони, брзи пруги, чисти вагони, автомати на станиците, редовни линии, нови возни редови, во кое нема ништо ново и пропаѓа старото.

Убаво ти кажаа и погоре, ако сакаа досега ќе го имавме сето тоа погоре и ќе ги имавме твоите резултати.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 16-Nov-2015 at 23:32
Originally posted by kultuzin

Originally posted by FoSsiL

За 10 години? Дај не заебавај... многу лош муабет, се распаѓало претходно сега 10 години не биле доволно да се среди баш затоа децении наназад ништо не се инвестирало... многу лош изговор...

И додека ние гледаме на реконструкции на пруги како незнам што да се... мн земји околу и пошироко отидоа мн со железницата напред...

За 10 години ако се сакаше можеше цела мрежа да се изгради отпоново... Така да не збориме... Аплаудираме на вециња, плочки и ескалатори...



Ne e samo zeleznicata. Drzava e malku pokompleksen poim.
и затоа постојат приоритети при уредувањето на државата... тоа сака да го каже и Фосил

реално, дури после десет години се инвестира во минимална реновација на железничката станица во Скопје, што е жалосно, а не па да збориме за железницата на државно ниво
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 16-Nov-2015 at 22:50
Originally posted by FoSsiL

За 10 години? Дај не заебавај... многу лош муабет, се распаѓало претходно сега 10 години не биле доволно да се среди баш затоа децении наназад ништо не се инвестирало... многу лош изговор...

И додека ние гледаме на реконструкции на пруги како незнам што да се... мн земји околу и пошироко отидоа мн со железницата напред...

За 10 години ако се сакаше можеше цела мрежа да се изгради отпоново... Така да не збориме... Аплаудираме на вециња, плочки и ескалатори...



Ne e samo zeleznicata. Drzava e malku pokompleksen poim.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 16-Nov-2015 at 22:44
За 10 години? Дај не заебавај... многу лош муабет, се распаѓало претходно сега 10 години не биле доволно да се среди баш затоа децении наназад ништо не се инвестирало... многу лош изговор...

И додека ние гледаме на реконструкции на пруги како незнам што да се... мн земји околу и пошироко отидоа мн со железницата напред...

За 10 години ако се сакаше можеше цела мрежа да се изгради отпоново... Така да не збориме... Аплаудираме на вециња, плочки и ескалатори...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 16-Nov-2015 at 22:05
Za se treba vreme a osobeno za zeleznica. Nemoze zemja koja nekolku decenii a osobeno decenijata i pol po osamostojuvanjeto bila bukvalno ruinirana, vo nisto ne bese investirano, se se raspagase za 10 godini da bide TIP TOP. Investiciskiot ciklus vo zeleznicata startuva pred godina ili dve taka da jasno e deka rezultatite uste ne se vidlivi. NO do idnoto leto mnogu raboti verojatno ke si dojdat na svoe. Se renovirat zeleznickite stanici, ke dojdat i vozovite i da se nadevame deka dotogas ke ima i poasalen Direktor na zeleznicata koj ke znae da gi mendjira resursite koi ke gi dobie od vladata.
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 16-Nov-2015 at 21:55
А будалите ќе веруваат..
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 16-Nov-2015 at 21:04
Во напливот на позитивните вести, суровата реалност е дека железницата немала помизерни времиња.

Така, по седум месеци, сабајле на пат кон Велес се упатив со возот за Битола, кој всушност и не оди, нели зашто месец дена отстрануваат карпа и оди само до Чашка (уште една мизерија).

Според возниот ред требаше да тргне во 6:42, но нели имаме нови возови, брзи и модерни, обновени пруги и слично, и токму поради сето тоа, возот со ЕДЕН вагон, ја чекаше истата локомотива од возот од Велес, за да тргне во 7:15. Но, сепак тоа не било се во приказната ако го заборавам и моментот на 45-минутно мрзнење во возот, затоа што фала богу, треба да бидеш благодарен што си стигнал со получасовно доцнење, па камоли да бараш и парно.

И така после седум месеци невозење со воз, заклучувам дека железницата го има достигнато своето дно.

Па така многу ми се смешни приказните на некои членови тука, за планови на нови линии, пруги, возни редови и слично, кога железницата кубури со локомотиви, вагони, пола линии не се одржуваат, се доцни со часови, ладни возови, ама битно премиерот ќе се слика со еден воз демек нешто се случува.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 16-Nov-2015 at 16:24
Асани: Реконструирани повеќе од 55 километри пруга на Коридорот 10
Последниве четири години имаме реконструирано повеќе од 55 километри пруга на Коридорот 10, како и повеќе од 30-40 црни точки кај Лисиче, Драчево, Кадина Река, Миладиновци, Романовце, Демир Капија, Ѓорче Петров, Јегуновце…, помеѓу Тетово и Гостивар, па и од Битола до Велес.

Ова денеска на прес-конференција го истакна директорот на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани како одговор на обвинувањата од опозициската СДСМ која вчера во соопштение истакна дека македонските пруги се „скапани“.

– Можеби биле скапани во некое време или оставени да седат така 20 години како што е случајот од Куманово до Бељаковце и од Бељаковце до Крива Паланка, но пред четиири години почнавме да ги рехабилитираме. Нормално дека не претендираме дека сме направиле се и оти сме ги завршиле сите работи, но сме направиле толку големи зафати што денеска значат многу, а тоа е можноста на возовите да сообраќаат од Гевгелија до Табановце со проектирана брзина од 120 километри на час, рече Асани.

Нашите пруги, додаде, се изградени и проектирани со брзина до 120 километри на час и повеќе не можеме да дозволиме.

– Гарантираме дека таму каде што возовите сообраќаат до 120 километри на час не е загрозена безбедноста ниту за 0,01 отсто. Значи, сто отсто безбедноста е гарантирана. Сите сме сведоци дека кај нас немаме несреќи од вид удирање на воз со воз, туку имаме несреќи кои се од хибридниот дел – вкрстување на пат со железничка инфраструктура , рече Асани.

Тој додаде дека само пред четири години имавме делници и делови каде што возот одеше побавно дури и од брзината на човекот кој оди пеш. Но, тоа, нагласи, е веќе заборавено.

– Имаме ситуација каде што поради многу чести дефекти и кражби се случувало да не работи сигурносниот сигнален систем, но исто така согласно правилниците имаме и таква можност кај што не се загрозува безбедноста на луѓето и на сите тие коишто го користат железничкиот сообраќај. Со поставување на камерите или видео надзор долж станиците, а во фаза сме на поставување таков видео надзор и во деловите на вкрстување на железница со инфраструктура и тие проблеми веќе ќе бидат минато. Три месеци по поставувањето на видео надзорот кражбите се сведоа на 10 или 9 отсто, што значи дека за три месеци ни се исплаќа целата инвестиција, потенцира Асани.

Прецизира дека новиот воз, кој вчера имаше промотивно возење, ќе се обраќа само на Коридорот 10, кој е електрифициран, а за Коридорот 8 и другите пруги ќе се користат дизел композиции. Од новите шест патнички композиции, како што нагласи, само две се електрични, а четири се дизел.

– Ниту еден регион од Македонија нема да биде пропуштен. Новите возови ќе сообраќаат и тие се наменети и купени за сите луѓе во Македонија без оглед дали се од една или друга етничка припадност или се од една или друга политичка партија, рече Асани.

Во наредните два до три дена, истакна, ќе биде целосно оспособена и пругата од Битола до Велес каде имаше опасност од одрони, а до крајот на 2016 година ќе биде готов и проектот за железничко поврзување со Албанија кога ќе биде готов и главниот проект за пругата на делот од Кичево – Албанија.
http://lider.mk/2015/11/16/asani-rekonstruirani/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 16-Oct-2015 at 23:01
Хахаха нема туш кабини а
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 16-Oct-2015 at 18:54
    Џоле ми го зема зборот.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 16-Oct-2015 at 13:59
Чекаат да заврне дожд.
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 16-Oct-2015 at 11:24
Originally posted by sase

Се сеќавам порано кога функционираше машинската перална за надвоешно миење на возовите која се наоѓа во влеча Скопје, мене ми беше права атракција да доаѓам и да ги гледам возовите како поминуваат помеѓу огромните четки со пена. Е тоа ба времиња, сега ова не функционира.



Сега како ги перат ?
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 15-Oct-2015 at 23:52
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 15-Oct-2015 at 23:49
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 15-Oct-2015 at 23:48
Се сеќавам порано кога функционираше машинската перална за надвоешно миење на возовите која се наоѓа во влеча Скопје, мене ми беше права атракција да доаѓам и да ги гледам возовите како поминуваат помеѓу огромните четки со пена. Е тоа ба времиња, сега ова не функционира.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 08-Oct-2015 at 09:03
Железницата доби мултимодален царински терминал во Скопје

МЖ Инфраструктура го реализираше проектот за адаптација на железничката станица Скопје – Товарна во мултимодален царински терминал. Домашните и странски компании во иднина на едно место ќе можат да вршат царинење на стоката, нејзин претовар од железнички вагони во товарни камиони и обратно, како и испостава до одредена локација. Во изминативе неколку месеци беше поставена нова ограда и влезно – излезна портирница со контролни рампи, додека во објектот беа монтирани колска вага, челична настрешница за вага, систем за електронско евидентирање на возила и издавање на терминалска белешка, како и системи за видео надзор и осветлување. Со зафатот беа реконструирани санитарните јазли со гардероби и туш кабини, додека паркинг просторот беше хоризонтално и вертикално обележан.



Во меѓувреме, МЖ Инфраструктура со Царинската управа на РМ склучила договор за користење на мултимодалниот царински терминал Скопје – Товарна. Од државното железничко претпријатие очекуваат дека отворањето на новиот терминал ќе придонесе за зголемување на оперативната ефикасност, пренос на тежок товар со железница, како и поповолен пристап на камионите од аспект на поповолната локација на терминалот. На тој начин, би требало да се зголеми и искористеноста на македонската железничка инфраструктура од домашните компании.

Адаптацијата и санацијата на железничката станица Товарна – Скопје започна кон средината на 2013 година. Целокупната постапка за реализација на новиот логистички центар во главниот град ја спроведе проектантското биро „ДОТ Архитекти“ од Скопје. Во заедничкиот проект на МЖ Инфраструктура, Министерството за транспорт и врски и Царинската управа на Македонија беа инвестирани 21.035.058 денари (околу 340 илјади евра).

http://www.build.mk/?p=46584
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 14-Sep-2015 at 18:17
Можи,ако има профил некој нека му пиши. Ако не јас имам број, ќе му јавам. Подобро е напишано да се сподели линкот
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 14-Sep-2015 at 13:12
Или на Facebook,мислам дека би одговорил
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 14-Sep-2015 at 12:35
Ova samo Vladimir go znae najtočno, ama da mu se piši nekako po mail ilj mob
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 14-Sep-2015 at 10:05
Еден тип од Женева, на форумот ЅЅС, ми постави неколку прашања, па ако има поупатени во овие работи, одговорете ги тука, па јас ќе му ги преведам. Веќе му одговорив на првото прашање, но потврдете ми дали уште локомотивата стои во дворот на средното училиште во Лисиче...

Originally posted by tkautzor;127071104

Thank you so much for your help.

Maybe you could answer some more of my questions:

- Do you know if 83-064 is still on display outside the railway training school near Lisice Depot?
http://www.internationalsteam.co.uk/trains/macedonia01.htm (bottom)

- Is it possible to obtain a permit to visit Lisice Depot to see the steam locos there (33-090 restored for film and dumped 62-112) and from whom?

- Do you know if 01-046 is still dumped at Veles Depot?

- Does the Skopje oil refinery still operate and does it still use fireless loco LBV-005?

Best regards, Thomas.


За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.553 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.