build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 18-Mar-2011 at 21:58
I jas istoto go mislev!
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 18-Mar-2011 at 20:57


Да не се обидуваат да индуцираат создавање на корални гребени? Инаку не би имало никаква смисла толку метал кој може да се рециклира, вака да оди во неповрат. Особено со денешниве цени на металите.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 18-Mar-2011 at 19:03

kade-zavrsuvaat-vagonite-povekjeПогледнете како се ослободуваат од старите вагони во подземната железница во Њујорк. Просто како грав – ги фрлаат во океанот. Иако ни изгледа несоодветно, ова овде е нормално. Наводно, тие ги чистат вагоните од сè она што може да му штети на океанот и живиот свет во него.

kade-zavrsuvaat-vagonite-1

kade-zavrsuvaat-vagonite-2

kade-zavrsuvaat-vagonite-3

kade-zavrsuvaat-vagonite-4

kade-zavrsuvaat-vagonite-5

kade-zavrsuvaat-vagonite-6

kade-zavrsuvaat-vagonite-7

kade-zavrsuvaat-vagonite-8

kade-zavrsuvaat-vagonite-9

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 04-Mar-2011 at 11:21
Originally posted by Cloverstack



Ако збориме конкретно за железница, со оглед на големината на земјите и други фактори, веројатно Кинезите ќе ги засенат и Јапонците и Германците
Околностите во Кина се токму идеални за поместување на досегашните поимања на патничкиот железнички транспорт. Бојан има напишано одлична статија баш за вртоглавиот развојот на брзата железница во Кина:
http://www.build.mk/?p=4635


И додека јас пишував, Кинезите рушат рекордиBig%20smile. Не можеш да ги престигнеш.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 04-Mar-2011 at 03:53


Ако збориме конкретно за железница, со оглед на големината на земјите и други фактори, веројатно Кинезите ќе ги засенат и Јапонците и Германците
Околностите во Кина се токму идеални за поместување на досегашните поимања на патничкиот железнички транспорт. Бојан има напишано одлична статија баш за вртоглавиот развојот на брзата железница во Кина:
http://www.build.mk/?p=4635
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 03-Mar-2011 at 16:03
Од 64-та имаат таква мрежа!!! Тоа е 19-20 години по завршување на Втората светска војна... Јапонциве се луди дефинитивно и заедно со Германците и Кинезиве се едни од најтрудољубивите нации на планетава. Ќе се изнаслушаме допрва од нив.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 03-Mar-2011 at 15:53
Јапонија има нов "куршум" Сподели5
[03-03-2011 | 14:55 часот]
%20Земјата лидер во брзи возови ги поместува границите. Новиот "Shinkansen", познат како воз - куршум, е најбрзиот воз кој...

 

... ќе сообраќа на јапонските железници.

"Возот го претставува самиот врв на јапонската технологија, не само поради брзината, туку и заштитата кон околината, сигурноста и механичките перформанси.

Покрај тоа, возот на патниците им овозможува врвен комфорт и најдобра услуга", истакна Томојоки Ендо, директор на групацијата.

Новата генерација брзи возови доаѓа по пауза од 14 години, но чекањето се исплати, ако се видат перформансите и комфорот кој ги нуди возот, вклучувајќи ги и дополнителните услуги кои вклучуваат јадење и пиење.

Мрежата на брзи возови во Јапонија е отворена дамнешната 1964 година.

Иако тие се движат со просечна брзина од 300 километри на час, со леснотија можат да забрзаат и до 443 километри на час.

Освен што се брзи, возовите на "Shinkansen" се и исклучително сигурни. Во 46 години постоење, немало ниту една поголема несреќа.

За точноста најдобро говори фактот што на пресметани 200 илјади возења, просечното доцнење на брзите возови било само 6 секунди

%20

http://www.time.mk/read/24e015e306/a4c7e62ed3/index.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 05-Feb-2011 at 23:52
Originally posted by BOJAN

http://www.youtube.com/watch?v=yMDM0EiX0Fs&feature=related

Ова видео мора да го видите, типот поставил камера на источната железничка станица во Будимпешта и ги снимил сите возови што доаѓаат и заминуваат, изгледа феноменално, се надевам дека и Скопје некогаш ќе го доживее ова.

П.С. И покрај оваа гужва од возови, сепак изгледа извонредно лесно да се снајдете на оваа железничка станица, просто е невозможно да се загубите внатре.

Master
Брутално добро видео!

Ама што викаш за Скопје, тешко дека може да се долови некој приближен ефект, макар сообраќајот да биде на максимум. Ај што нашата станица е проточна (за среќа), ама ни депото не е поставено баш поволно за некој посилен видео впечаток. Битно станицата ни е поефикасна, а за вакви клипчиња ќе се задоволиме од други места

Инаку ме изненади интензитетот на сообраќај на клипот. Знае некој колкав процент држи станицата од вкупниот број железнички патници во Будимпешта? И колку е развиен внатрешниот патнички железнички сообраќај во Унгарија.


Еве уште две интересни убрзани клипчиња што ги најдов у фејворитс кај типот

Уметност на склопување на композиции на ранжирна станица. Ова би требало да е кај Цирих:



Навала на долги TGV кобасици на приодот кон Gare de Lyon во Париз



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 05-Feb-2011 at 14:47

Не одсегогаш и двете биле овакви на сите перони, иначе има доста овакви непроточни железнички станици низ Европа.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 05-Feb-2011 at 13:47
Старата железничка била проточна или не? Има некои како се викаа тие бампери ли беа што стојат. Или само некои перони зашто пругата продолжувала.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 05-Feb-2011 at 08:56
Одлично видео, но дали забележавте колку маневри мораат да направат. Тоа е проблем на станици кој не се пролазни.
Една локомотива ја донесува композицијата а друга ја отпремува.

Тоа е случај и во двете иначе прекрасни станици Keleti и Nyugati во Будимпешта.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 04-Feb-2011 at 23:52
http://www.youtube.com/watch?v=yMDM0EiX0Fs&feature=related

Ова видео мора да го видите, типот поставил камера на источната железничка станица во Будимпешта и ги снимил сите возови што доаѓаат и заминуваат, изгледа феноменално, се надевам дека и Скопје некогаш ќе го доживее ова.

П.С. И покрај оваа гужва од возови, сепак изгледа извонредно лесно да се снајдете на оваа железничка станица, просто е невозможно да се загубите внатре.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 02-Feb-2011 at 20:20
Ја па прочитав покана, си викам пуштиле црево овие.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 02-Feb-2011 at 20:11
Originally posted by lslcrew

Иди и не му ја мисли!

Абе нешто „чешмичето“ во дворот не ми работи.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 02-Feb-2011 at 19:56
Иди и не му ја мисли!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 02-Feb-2011 at 19:51
Еве нешто што добив ко покана

Kuwait Metro and Rail Conference & Exhibition

Ако некој е заентересиран, еве ја адресата
http://promediakw.com/2011/rail/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=1
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 02-Feb-2011 at 18:53
Originally posted by Cloverstack


Може некој да ми ја објасни целта на постапката на 4:05 ?

Набивач би бил некој соодветен израз, ги подигнува праговите и испод го нанесува хомогено туцаникот, воедно ја нивелира пругата.

Или градежнички пандан би бил вибраторот за бетон.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 02-Feb-2011 at 15:28


Може некој да ми ја објасни целта на постапката на 4:05 ?


Edited by Cloverstack - 02-Feb-2011 at 15:29
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 02-Feb-2011 at 11:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 30-Jan-2011 at 14:23
И видео од несреќата во Германија

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.189 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.