![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 44> |
Author | ||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Како што може да се види, пукнатината не делува како да е од судар, туку делува како да е од удар со камен, односно со тврд предмет. Исто така, како што може да се види, очигледно на ЈСП Скопје полесно им е да ја покријат пукнатината со трака, отколку да го заменат стаклото. За волја на вистината, штетата не делува до толку сериозна за да мора да се смени стаклото, но и самите ЈСП Скопје велат дека автобусите се осигурани, така да би требало да може да се покријат трошоците за менување на стаклото од осигурувањето. |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Денес го забележав проблемот што еден член го потенцираше пред некое време. Автобусот со каросериски број 1006, кој најчесто вози на линија 4ка и има реклама на него, му шкрипат дисковите на секое кочење како да е 100год стар. Зошто некој од ЈСП не реагира и не се поправи тој проблем. Сигурен сум дека тоа спаѓа во гарантниот рок, сепак не се постари од 2-3 месеци.
Сепак најверојатно се работи за исклучок, зошто ако беше сериска грешка сите ќе шлрипеа |
||
![]() |
||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека украинските доцнат, но за кинеските не си во право, уште пред година време беше најавено дека во март ќе пристигне првиот и точно така и пристигна, исто беше најавено 67 до Октомри и после по 67 во 2012 и 2013, така да мислам дека одат по претходно определен план... Edited by medlence - 01-Jun-2011 at 15:24 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Сега се 39 со се двокатниот. Во Јули треба да стигнат уште 15 па пак во септември и пак во октомври и да се заокружи бројката од 84.
Двокатните 67 во октомври со тоа што би почнале да возат од декември/јануар и следните две години исто 10 месец по 67. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Досега требаше да стигнат сите украински автобуси, и пола пола од кинеските,а овие ни пола сеуште не донесоа.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
па се зборуваше дека вториот бил испратен во Германија на технички, ама мислам дека немаме официјални информации за тоа...
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Двокатни мислам дека се 2? или не
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
38 плус двокатниот
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Значи сега се 38 нови ?
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Уште шест нови нископодни автобуси пристигнаа во Скопје
Новите автобуси се очекува да бидат пуштени во сообраќај за 10 дена. Во изминатите месеци во сообраќај беа пуштени 32 нископодни автобуси, со што повеќе од 10 отсто од возниот парк на ЈСП-Скопје е обновен. Вкупната планирана бројка за набавка на нископодни автобуси е 80, а за двокатни 202.лв/са/8:41 http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=84192866&lId=1&pmId=501 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Не знам дали од денес или од поодамна, но изгледа ЈСП Скопје почнале да ги ротираат новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.
Денес автобусот со гаражен број 1008 сообраќаше на линија 50, а ако добро помните, од првите 15 нови градски автобуси од украински ЛАЗ кои пристигнаа ниту еден не сообраќаше на линија 50, а гаражните броеви на истите тие први 15 нови градски автобуси од украински ЛАЗ се од 1001 до 1015. Edited by Dexter26 - 25-May-2011 at 16:08 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Дали третата тура ќе пристига почеток на Јуни?
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
чекајте бре луге каква обука за новите автобуси?
правеме муабет за возачи-професионалци кои без разлика дали е нов или стар автобус они треба и мораат да знаат да возат, и многу и премногу е полесно да возиш автобус со автоматски менувач отколку со рачен менувач. што се однесува на случката кога возачот го заборавил автобусот во брзина, тој возач треба да се отпушти затоа што ако сега го заборавил во брзина утре ке заборави да го закочи итн. |
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јас говорев за општа обука на возачите за новиот автобус, некаков си тест-период во кој би се навикнале на новите автобуси. Фичо и Ферари не е исто да се вози, колку и да имате возачка дозвола. Знам дека по малку претерувам, ама мислам дека сум во право.
Инаку, не бегам од фактот дека секој работник треба да одговара, особено за новите автобуси. Но последната одлука е капак на низата негативни состојби во ЈСП, негативна финансиска состојба, незаконско работење на претходни директори, кратење на плати на вработените, жалби од вработените дека работат прекувремено, така што мислам дека плаќањето на штетата на автобусите од сопствен џеб е чиста лудост и само ќе ги зголеми тензиите во ова претпријатие. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
@BOJAN И после посебна обука ,јас сум сигурен дека истите работи ќе се повторат.Голем процент од возачите се со такви грди навики.Ова ти го зборувам од искуство,постојано се возам во автобус на различни релации (приградски,меѓуградски,странство) и возачите со лоши навики се тие истите години наназад и нема да се сменат (карактер) и обратно.Имам гледано возачи/кондуктери после секоја станица и слегување на патник ги враќаат седиштата назад ако се пуштени ,рачките за потпирање нагоре,завесите на место итн.Ама такви случаи се двајца на десет.И сега ако некој си играл Ники Лауда со автобусот,заслужил казна ![]() @KRALE Поврзано со репликава на Бојан ,најдобра идеја е оваа за доделување одреден автобус на одреден возач. Значи,грдо е ако пр.некој си Митко денес возел стар Санос 115 ,ако утре нашол слободен ЛАЗ (му се ќеифнало дека понов) и слободно си го земат. Имам и порано спомнато во одредени фирми еден возач е задолжен со еден автобус и таму процентот на расипувања и сообраќајки е многу низок. |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Епа брат тоа е под must do. Јас зборам под претпоставка дека тоа мораат да ги имаат научено. Исто како во кола да знаеш кај е трепкач, кај е свирка + за автобусиве кај се отвораат врати и слични работи. Ама според мене тоа не влијае на тоа како возат возачите? Освен ако има некоја напредна технологија па на сред возења да треба да стискаш копчиња како на џојстик на PS
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
За автоматик секако не треба некаква посебна обука освен да им кажат што значат кратенките. Но обука за возилото генерално секако дека треба, а јасно е дека ЈСП не ја спровело или не ја спровело како што треба... видов возачи кои на почетокот беа збунети дури и од командната табла.
|
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Дали некогаш имаш возено автоматик и дали за тоа предходно си имал обука? Ако одговорот е не, еве едно мало појаснување. Автоматикот кој се почесто се среќава во нашево подрачје е менувач за ИДИОТИ(читај Американци). Значи седнуваш стискаш гас и толку е. А да имаш и волан и кочење. Така да не треба обука. Еве вчера се возев со стара 57ца, возачот возеше како да пренесува компири, а не патници. На дупка никако подзакочување, на жолто проаѓање, претркување коли на улица Козле(само 2 ленти има) и слично. Така да треба да се обучат како се вози културно. Не се во село па да возат трактори Едит: Во главно е истата вест како за камерите ама има и објаснување зошто се тргнати чеканите за кршење стакло во случај на опасност ЈСП се штити од тепачки во автобуситеКако превентивна мерка за спречување на инциденти во ЈСП „Скопје“ е отстранувањето на рачните чеканчиња, кои треба да стојат на неколку места и кои треба да се користат за кршење на прозорците во случај на пожарЈавното сообраќајно претпријатие, по зачестените инциденти во неговите возила, го зголемува безбедносното ниво во новите украински автобуси. Како превентивна мерка за спречување инциденти во ЈСП „Скопје“ е отстранувањето на рачните чеканчиња, кои треба да стојат на неколку места и кои треба да се користат во случај на пожар. Исто така, во ова претпријатие планираат да се воведат и видеокамери за следење на насилните патници. На прозорците на новите автобуси што се пуштени во сообраќај има налепница на која пишува „Во случај на хаварија, скршете го стаклото со чеканот“. Но во ниту еден автобус на прозорците на означеното место нема чекан. Од ЈСП ни кажаа дека чеканите од безбедносни причини се сместени кај шоферот. - Ни беше страв да ги оставиме чеканите на видно место, затоа што е можно децата што се возат да се степаат или, пак, да го оштетат автобусот. Резервни чекани има кај возачите на автобусите, па ако нешто несакано се случи, ќе има како да се искршат стаклата - објасни Мишо Николов, директорот на претпријатието. Скопјани што го користат јавниот автобуски превоз го поддржуваат потегот на ЈСП, затоа што некогаш средношколците кога се возат во автобус, знаат да направат големи проблеми. - Неколку пати ми се има случено да се возам во автобус попладне кога средношколците се враќаат од училиште. Пред некое време имаше многу голема тепачка, кога децата извадија и метални прачки и дрва. Удираа со сé што ќе стигнеа. Паметна одлука е да се тргнат чеканите, затоа што може да настане поголема хаварија, отколку што можеме да замислиме - вели Веселинка Стоева, наставничка во основно училиште. За да ја зголемат безбедноста во автобусите, надлежните распишале и конкурс за јавна набавка за инсталација на 80 камери во автобусите. Камерите ќе бидат инсталирани пред почетокот на новата учебна година. Камерите ќе се поставуваат за да се заштитат и патниците и возачите од кражби, како и самиот автобус. Првите камери за снимање во внатрешноста на автобусите биле поставени во четири автобуси во 2008 година на линија што сообраќаше кон Гази Баба http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=51311853565&id=14&setIzdanie=22279 Edited by Djole88 - 13-May-2011 at 13:54 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека мора да се напушти комуњарскиот пристап на колективна одговорност. Не може за искршен автобус, никој да не биде крив. И треба и да се доделат Автобуси на шофери (а не да мењаат автобуси), па точно да се знае кој за што е одговорен и ако е валкан, или удрен, итн., да нема ескивирање. Само така се става ред, а не да се упропасти инвестицијата за 1 година. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Класично кршење на работничките права. Возачите некој треба да ги обучи да можат да ги управуваат новите автобуси, обука што би траела подолг период. Забележувам дека во последно време ЈСП носи штетни одлуки на име на вработените што не е добра работа, бидејќи може да ни се случат штрајкови.
Зошто секогаш во Македонија на крајот најмногу страдаат вработените? |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |