build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 05-Jun-2011 at 18:10

 

 
Како што може да се види, пукнатината не делува како да е од судар, туку делува како да е од удар со камен, односно со тврд предмет.
 
Исто така, како што може да се види, очигледно на ЈСП Скопје полесно им е да ја покријат пукнатината со трака, отколку да го заменат стаклото.
 
За волја на вистината, штетата не делува до толку сериозна за да мора да се смени стаклото, но и самите ЈСП Скопје велат дека автобусите се осигурани, така да би требало да може да се покријат трошоците за менување на стаклото од осигурувањето.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 01-Jun-2011 at 17:25
Денес го забележав проблемот што еден член го потенцираше пред некое време. Автобусот со каросериски број 1006, кој најчесто вози на линија 4ка и има реклама на него, му шкрипат дисковите на секое кочење како да е 100год стар. Зошто некој од ЈСП не реагира и не се поправи тој проблем. Сигурен сум дека тоа спаѓа во гарантниот рок, сепак не се постари од 2-3 месеци.

Сепак најверојатно се работи за исклучок, зошто ако беше сериска грешка сите ќе шлрипеа
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 01-Jun-2011 at 15:24
Originally posted by mitatos

Досега требаше да стигнат сите украински автобуси, и пола пола од кинеските,а овие ни пола сеуште не донесоа.


Мислам дека украинските доцнат, но за кинеските не си во право, уште пред година време беше најавено дека во март ќе пристигне првиот и точно така и пристигна, исто беше најавено 67 до Октомри и после по 67 во 2012 и 2013, така да мислам дека одат по претходно определен план...

Edited by medlence - 01-Jun-2011 at 15:24
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 01-Jun-2011 at 12:38
Сега се 39 со се двокатниот. Во Јули треба да стигнат уште 15 па пак во септември и пак во октомври и да се заокружи бројката од 84.
Двокатните 67 во октомври со тоа што би почнале да возат од декември/јануар и следните две години исто 10 месец по 67.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 01-Jun-2011 at 12:23
Досега требаше да стигнат сите украински автобуси, и пола пола од кинеските,а овие ни пола сеуште не донесоа.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 01-Jun-2011 at 12:14
па се зборуваше дека вториот бил испратен во Германија на технички, ама мислам дека немаме официјални информации за тоа...
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 01-Jun-2011 at 12:12
Двокатни мислам дека се 2? или не
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 01-Jun-2011 at 12:10
38 плус двокатниот
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 01-Jun-2011 at 12:07
Значи сега се 38 нови ?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 01-Jun-2011 at 08:13
Уште шест нови нископодни автобуси пристигнаа во Скопје

Скопје, 1 јуни 2011 (МИА) - Јавното сообраќајно претпријатие Скопје денеска соопшти дека се пристигнати уште шест нови нископодни автобуси, согласно договорот меѓу Министерството за транспорт и врски и „Лвивски автобусни заводи“ од Украина.

Новите автобуси се очекува да бидат пуштени во сообраќај  за 10 дена.

Во изминатите месеци во сообраќај беа пуштени 32 нископодни автобуси, со што повеќе од 10 отсто од возниот парк на ЈСП-Скопје е обновен.

Вкупната планирана бројка за набавка на нископодни автобуси е 80, а за двокатни 202.лв/са/8:41

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=84192866&lId=1&pmId=501
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 25-May-2011 at 13:11
Не знам дали од денес или од поодамна, но изгледа ЈСП Скопје почнале да ги ротираат новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.
 
Денес автобусот со гаражен број 1008 сообраќаше на линија 50, а ако добро помните, од првите 15 нови градски автобуси од украински ЛАЗ кои пристигнаа ниту еден не сообраќаше на линија 50, а гаражните броеви на истите тие први 15 нови градски автобуси од украински ЛАЗ се од 1001 до 1015.


Edited by Dexter26 - 25-May-2011 at 16:08
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 18-May-2011 at 19:01
Дали третата тура ќе пристига почеток на Јуни?
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 15-May-2011 at 19:38
чекајте бре луге каква обука за новите автобуси?
правеме муабет за возачи-професионалци кои без разлика дали е нов  или стар автобус они треба и мораат да знаат да возат, и многу и премногу е полесно да возиш автобус со автоматски менувач отколку со рачен менувач.
што се однесува на случката кога возачот го заборавил автобусот во брзина, тој возач треба да се отпушти затоа што ако сега го заборавил во брзина утре ке заборави да го закочи итн.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 14-May-2011 at 00:04
Јас говорев за општа обука на возачите за новиот автобус, некаков си тест-период во кој би се навикнале на новите автобуси. Фичо и Ферари не е исто да се вози, колку и да имате возачка дозвола. Знам дека по малку претерувам, ама мислам дека сум во право.

Инаку, не бегам од фактот дека секој работник треба да одговара, особено за новите автобуси. Но последната одлука е капак на низата негативни состојби во ЈСП, негативна финансиска состојба, незаконско работење на претходни директори, кратење на плати на вработените, жалби од вработените дека работат прекувремено, така што мислам дека плаќањето на штетата на автобусите од сопствен џеб е чиста лудост и само ќе ги зголеми тензиите во ова претпријатие.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 13-May-2011 at 16:49
Originally posted by krale

Originally posted by BOJAN

Класично кршење на работничките права. Возачите некој треба да ги обучи да можат да ги управуваат новите автобуси, обука што би траела подолг период. Забележувам дека во последно време ЈСП носи штетни одлуки на име на вработените што не е добра работа, бидејќи може да ни се случат штрајкови.Зошто секогаш во Македонија на крајот најмногу страдаат вработените?



Мислам дека мора да се напушти комуњарскиот пристап на колективна одговорност. Не може за искршен автобус, никој да не биде крив.

И треба и да се доделат Автобуси на шофери (а не да мењаат автобуси), па точно да се знае кој за што е одговорен и ако е валкан, или удрен, итн., да нема ескивирање.

Само така се става ред, а не да се упропасти инвестицијата за 1 година.


@BOJAN И после посебна обука ,јас сум сигурен дека истите работи ќе се повторат.Голем процент од возачите се со такви грди навики.Ова ти го зборувам од искуство,постојано се возам во автобус на различни релации (приградски,меѓуградски,странство) и возачите со лоши навики се тие истите години наназад и нема да се сменат (карактер) и обратно.Имам гледано возачи/кондуктери после секоја станица и слегување на патник ги враќаат седиштата назад ако се пуштени ,рачките за потпирање нагоре,завесите на место итн.Ама такви случаи се двајца на десет.И сега ако некој си играл Ники Лауда со автобусот,заслужил казна

@KRALE Поврзано со репликава на Бојан ,најдобра идеја е оваа за доделување одреден автобус на одреден возач.
Значи,грдо е ако пр.некој си Митко денес возел стар Санос 115 ,ако утре нашол слободен ЛАЗ (му се ќеифнало дека понов) и слободно си го земат.
Имам и порано спомнато во одредени фирми еден возач е задолжен со еден автобус и таму процентот на расипувања и сообраќајки е многу низок.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 13-May-2011 at 15:12
Епа брат тоа е под must do. Јас зборам под претпоставка дека тоа мораат да ги имаат научено. Исто како во кола да знаеш кај е трепкач, кај е свирка + за автобусиве кај се отвораат врати и слични работи. Ама според мене тоа не влијае на тоа како возат возачите? Освен ако има некоја напредна технологија па на сред возења да треба да стискаш копчиња како на џојстик на PS
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 13-May-2011 at 14:20
За автоматик секако не треба некаква посебна обука освен да им кажат што значат кратенките. Но обука за возилото генерално секако дека треба, а јасно е дека ЈСП не ја спровело или не ја спровело како што треба... видов возачи кои на почетокот беа збунети дури и од командната табла.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 13-May-2011 at 13:48
Originally posted by BOJAN

Класично кршење на работничките права. Возачите некој треба да ги обучи да можат да ги управуваат новите автобуси, обука што би траела подолг период. Забележувам дека во последно време ЈСП носи штетни одлуки на име на вработените што не е добра работа, бидејќи може да ни се случат штрајкови.

Зошто секогаш во Македонија на крајот најмногу страдаат вработените?


Дали некогаш имаш возено автоматик и дали за тоа предходно си имал обука?

Ако одговорот е не, еве едно мало појаснување. Автоматикот кој се почесто се среќава во нашево подрачје е менувач за ИДИОТИ(читај Американци). Значи седнуваш стискаш гас и толку е. А да имаш и волан и кочење. Така да не треба обука. Еве вчера се возев со стара 57ца, возачот возеше како да пренесува компири, а не патници. На дупка никако подзакочување, на жолто проаѓање, претркување коли на улица Козле(само 2 ленти има) и слично. Така да треба да се обучат како се вози културно. Не се во село па да возат трактори

Едит: Во главно е истата вест како за камерите ама има и објаснување зошто се тргнати чеканите за кршење стакло во случај на опасност

ЈСП се штити од тепачки во автобусите



Како превентивна мерка за спречување на инциденти во ЈСП „Скопје“ е отстранувањето на рачните чеканчиња, кои треба да стојат на неколку места и кои треба да се користат за кршење на прозорците во случај на пожар


Јавното сообраќајно претпријатие, по зачестените инциденти во неговите возила, го зголемува безбедносното ниво во новите украински автобуси. Како превентивна мерка за спречување инциденти во ЈСП „Скопје“ е отстранувањето на рачните чеканчиња, кои треба да стојат на неколку места и кои треба да се користат во случај на пожар. Исто така, во ова претпријатие планираат да се воведат и видеокамери за следење на насилните патници.

На прозорците на новите автобуси што се пуштени во сообраќај има налепница на која пишува „Во случај на хаварија, скршете го стаклото со чеканот“. Но во ниту еден автобус на прозорците на означеното место нема чекан.

Од ЈСП ни кажаа дека чеканите од безбедносни причини се сместени кај шоферот.

- Ни беше страв да ги оставиме чеканите на видно место, затоа што е можно децата што се возат да се степаат или, пак, да го оштетат автобусот. Резервни чекани има кај возачите на автобусите, па ако нешто несакано се случи, ќе има како да се искршат стаклата - објасни Мишо Николов, директорот на претпријатието.


Скопјани што го користат јавниот автобуски превоз го поддржуваат потегот на ЈСП, затоа што некогаш средношколците кога се возат во автобус, знаат да направат големи проблеми.

- Неколку пати ми се има случено да се возам во автобус попладне кога средношколците се враќаат од училиште. Пред некое време имаше многу голема тепачка, кога децата извадија и метални прачки и дрва. Удираа со сé што ќе стигнеа. Паметна одлука е да се тргнат чеканите, затоа што може да настане поголема хаварија, отколку што можеме да замислиме - вели Веселинка Стоева, наставничка во основно училиште.

За да ја зголемат безбедноста во автобусите, надлежните распишале и конкурс за јавна набавка за инсталација на 80 камери во автобусите. Камерите ќе бидат инсталирани пред почетокот на новата учебна година.

Камерите ќе се поставуваат за да се заштитат и патниците и возачите од кражби, како и самиот автобус.
Првите камери за снимање во внатрешноста на автобусите биле поставени во четири автобуси во 2008 година на линија што сообраќаше кон Гази Баба

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=51311853565&id=14&setIzdanie=22279



Edited by Djole88 - 13-May-2011 at 13:54
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 13-May-2011 at 09:28
Originally posted by BOJAN

Класично кршење на работничките права. Возачите некој треба да ги обучи да можат да ги управуваат новите автобуси, обука што би траела подолг период. Забележувам дека во последно време ЈСП носи штетни одлуки на име на вработените што не е добра работа, бидејќи може да ни се случат штрајкови.Зошто секогаш во Македонија на крајот најмногу страдаат вработените?



Мислам дека мора да се напушти комуњарскиот пристап на колективна одговорност. Не може за искршен автобус, никој да не биде крив.

И треба и да се доделат Автобуси на шофери (а не да мењаат автобуси), па точно да се знае кој за што е одговорен и ако е валкан, или удрен, итн., да нема ескивирање.

Само така се става ред, а не да се упропасти инвестицијата за 1 година.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 13-May-2011 at 09:16
Класично кршење на работничките права. Возачите некој треба да ги обучи да можат да ги управуваат новите автобуси, обука што би траела подолг период. Забележувам дека во последно време ЈСП носи штетни одлуки на име на вработените што не е добра работа, бидејќи може да ни се случат штрајкови.

Зошто секогаш во Македонија на крајот најмногу страдаат вработените?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.