![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 24> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тролејбуси
Икарус 280 Т: ![]() Гужва на плоштадот 5те ќошета, пред влезот во тунелот под НДК: ![]() Ик 280 Т во населбата Мусагеница. Во позадината се гледа надземниот дел на метрото, односно цевката која води до истоимената метро станица Мусагеница: ![]() Нископодни и рециклирани Ик 280 Т, на раскрсницата на бул. Патриарх Ефтимиј и ул. Витоша. Моментално голем дел од раскрсницата е затворен поради изградбата на втората метро линија и станицата под НДК-Национален Дворец на Културата: ![]() ![]() За крај, новите тролејбуси Škoda 26Tr Solaris: На булеварот Цариградско Шосе: ![]() И покрај Универзитетот/Ректоратот: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Божиќниот (Коледен) трамвај на Столичен Електротранспорт:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Наскоро купените (на старо) од Германија трамваи Татра T4D-M, заедно со Татра Т6Б5, како за премин помеѓу двата модела:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Рециклираните трамваи Инекон (најчесто се движат на линијата 5, која има многу својства на ЛРТ - Кнјажево - Съдебната палата):
![]() ![]() Трамваите Татра Т6Б5 (се движи по линиите 20, 22 и 23, кои ги повзуваат источните делови на Софија со центарот и југо-западните населби): ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-Jan-2011 at 16:51 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Трамваи:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Рекламата на ЛИДЛ одлично се поклопува со новите бои на софискиот градски транспорт (сина и жолта):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
СОФИЈА
Автобуси: ![]() ![]() ![]() Автобус TEDOM на новата линија 384, која е третата линија која вози до Аеродромот Софија (покрај веќе постоечките 84 и 284). Оваа нова линија ги носи патниците директно до најблиската метро станица, Младост 1, со што прави врска помеѓу аеродромот и метрополитенот. ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Малку нови слики од системите за градски превоз во регионот:
ПЛОВДИВ: ![]() ![]() ![]() БУРГАС: Тролејбуси: ![]() БургасБус (компанијата за градски транспорт на градот), ги поздравува своите сограѓани, преку дисплеите на возилата. Оваа идеа се практикува веќе долги години насекаде низ Европа и многу ми се допаѓа. ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Вагон метро 81-717/714
Се работи за старите вагони на метрото на Софија и воедно основен модел на метро вагон на СССР, кој се произведува се од 1976 година со многу модификации. Утре кога ќе имам време ќе подобјаснам поподробно, но се користи насекаде во бишиот соц-блок: Баку, Будимпешта, Варшава, Днепропетровск, Јекатеринбург, Јереван, Киев, Минск, Москва, Нижни Новогород, Петроград, Прага, Самара, Софија, Ташкент, Тбилиси и Харкив. Интересното е што поради надалеку прочуениот богат спектар на производи во СССР, сите вагони се доставувале во типичната плава боја, како што е случајот и со Софија. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Поздрав и благодарам на одговорот. Баш ме интересира во кои градови низ светот ги користат метро-вагоните на Метровагонмаш. Инаку морам да ги пофалам бугарите, имаат понови метро-вагоните од Будимпешта. |
|
![]() |
|
kirildz ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2011 Location: София Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Бояне, използват се и стари вагони от 1991 година. Всъщност мисля, че почти всички видове вагони на Метровагонмаш са в употребва сега. Виж сайта на производителя за повече информация. http://www.metrowagonmash.ru/vagon.htm
п.п. Само от вагоните 81-717.6/714.6 май че немаме.
Поздрави! Edited by kirildz - 07-Jan-2011 at 13:25 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Дали може некој да ми одговори дали софиското метро се користи само со новите метро-вагони од Метровагонмаш или во возниот парк има и стари метро-вагони од истиот производител?
|
|
![]() |
|
JloKyM ![]() Newbiе ![]() Joined: 21-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ето една много яка снимка на метрото в София
![]() (via http://grifters-org.blogspot.com) |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Метрото во Софија започнува нов циклус на изградба. Покрај 13те станици на двете линии кои моментално се во изградба, вчера беше објавено дека кон крајот на 2011 или почетокот на 2012 година започнува изградбата на уште 4 станици, по северниот крак на Линијата 1. Се однесува на продолжување од станицата Цариградски Шосе (моментално во изградба), до Аеродромот на Софија (Терминал 2), преку големиот кварт Дружба. Должината е нешто над 4 километри и на него се планираат 4 станици од кои 2 подземни (Дружба 2 и Дружба 1), како и две надземни (бул. Христофор Колумб и Летиште Софија). Изградбата треба да заврши до 2014 година, кога близу до Аеродромот треба да биде завршен и новиот Национален Стадион.
Изградбата на другите две траси а) Јужниот крак на Линија 1 кон Младост 4 и Бизнис Парк Софија, како и на б) продолжувањето на Линија 2 за две станици кон југ (станицте Никола Вапцаров и Хладилника), кои треба да се градат до 2014/2015 година засега е завиена во информативен мрак. ![]() Вчера пак беше пуштен во дејствие новиот воз за Софиското Метро, кој е дел од пратката од 3 нови воза, купени од МетроВагонМаш, од Русија. Другите два воза веќе се во Бугарија и патуваат кон Софија, така што во следните неколку денови се очекува нивното вклучување во сообраќај. Секој воз може да превезува до 1200 патници, вагоните се климатизирани и имаат повеќе врати од претходните. Со овие 3 воза, ќе падне интервалот помеѓу композициите од сегашните 4,5 минути, на 3 минути во шпицовите: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Молим, уколико још нешто устреба ту сам
![]() ГСП и даље заостаје за приватницима. Од приватника се очекује да бус не сме бити старији од 5 година, минимум Еуро3 на прошлом тендеру и да мора да има исправан дисплеј. ГСП не поштује ништа од овог, за њих то не важи и немају свуда дисплеје ![]() Најављена је куповина још 250 аутобуса ове године од Икарбуса. Поред њих сви приватници ће заменити возни пакр да би учествовали са новим аутобусима на тендеру крајем 2011. године. Иначе, нема везе што су белоруски аутобуси, јер су дисплеји наши (новатроник). У оним старијим је и електроника наша, то је рађено у кооперацији са Минском. Проблема је било са дисплејима на Саносима, јер не подржавају њљћђ и онда уместо ”Миљаковац” су кодиранли ”Милјаковац” ![]() Ни ово Кнјежевац ми није јасно ![]() Овај је ок ![]() Извор http://autobusi.net/forum/ Edited by Александар - 14-Dec-2010 at 00:43 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Благодарам за исцрпниот одговор ![]() |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Хвала вам
![]()
Да, Вуков споменик, нисам сигуран за дубину, али тако сам прочитао и било је изјављено на отварању. Као што је члан испред навео БГ:Воз је настао у септембру и то је посебан вид градског превоза. Град Београд је узео и ремонтовао 9 гарнитура РВР 412/416, тако да сада то они држе, док Беовоз, приградску држи Железнице Србије. РВР 412/416 се још користе и за регионални саобраћај (за Нови Сад, Шид,Пријепоље, Ваљево), али не још дуго, јер ће ускоро купити нове возове за ту сврху. Као што се види 412/416 је претрпео малу реорганизацију путничког салона за потребе градске железнице, седишта, држачи итд. ЧКД-КТ4 трамвај је широк 2200мм, док ће нови КАФ бити 2300мм. Цена модела за Београд, дугог 33м је 2.1 милион евра. Прокоп, током лета су само поставили нове колосеке. Како чујем одобрен је кредит од Русије за реконструкцију пруге Београд - Бар (која по оцени Националне Географије спада у 10 најлепшиг пруга Европе ), и београдског чвора што би требало да укључи изградњу ж. станице ”Београд центар - Прокоп”. Ево и сличица старих трамваја. Београд је електрични трамвај убео међу првим градовима у Европи 1984. године. Од фотографија ћу поставити оне после 2. Светског рата: Бреда 2, један од трамваја са најмодернијом опремом и PCC акцелератором. ![]() PCC 7000 ![]() ![]() PCC II (иначе амерички трамвај, само направљен у Белгији) ![]() Први примерак америчког трамваја напревљеног у Европи је био у Београду, белгијанци су били шокирани када су сазнали да га сечемо и шаљемо у старо гвожђе па су откупили и вратили назад за музеј ![]() Bреда 5300 ![]() Ђуро Ђаковић 101 ![]() Ћуро Ћаковић ТМК-1Б (”Бик”), исечени у перфектном стању ![]() ![]() Дебели ЧеКаДејци (ЧКД-Т4) ![]() ![]() И онда сви исечени и замењеним ЧКД-КТ4 тј. Катицама ![]() Деведесетих тако запуштене, веома је чудно како су уопште преживеле ![]() Онда је уследио ремонт само 30 комада 2001. ![]() Ево швајцарца изблица ![]() и унутрашњост ![]() Предвиђено је да се до 2012. све ремонтоју. Задња серија ових трамваја је купљена 1998. године и ово се са оригинал бојама: ![]() Последња ремонтована је добила нову колор шему ![]() Слике преузете са http://gspbeograd.iz.rs/forum/viewtopic.php?f=29&t=220&start=30 Edited by Александар - 14-Dec-2010 at 00:11 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Пишува на сајтот на Енергопроект дека Вуков споменик е длабока "само" 40 метри. Адмиралскаја во Санкт Петерсбург е најдлабоката станица во Европа, со своите внушителни 102 метри. Скоро секоја станица од системите градени во Источна Европа пред падот на комунизмот е градена доста длабоко, под 40 метри. Сепак има ли пиричина Вуков споменик да е 40 метри (кога веројатно може да е 10) или просто го следеле трендот што бил популарен тоа време (знам дека станицава е отворена во времето на Милошевич, но кога е проектирана?).
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Навистина убава репортажа, супер концизна и корисна.
- За автобусите, навистина оптички подобри од нашите, само не ми се допаѓа што на некои дисплеи пишува на кирилица, а на некои на латиница (впрочем генерално во српскиот јазик не ми се допаѓа таа шареноликост, но сепак... ). Гледам дека на тие од белоруско производство има кирилица, а сите други латиница ![]() - За трамваите немам многу што да кажам, какви и да се, мислам дека вршат работа и значително помагаат. Сепак нови трамваи нема да наштетат ![]() - Ремонтот на горбачовите е навистина eye appealing, и надворешно и внатрешно. Мало разјаснување за Cloverstack (мене не ми беше јасно додека не прочитав на Википедија), BG:VOZ и Beovoz не се истата работа. BG:VOZ е нешто како пренатална/воведна фаза на метро системот, додека Beovoz е приградска железница. Еве нешто повеќе за најдлабоката станица Вуков cпоменик: http://www.energoprojekt.co.rs/index.php?pageid=95 Edited by гитардемон - 13-Dec-2010 at 18:13 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Александар, си заборавил да спомнеш, втората најдлабока станица се вика „Вуков споменик“ нели?
Неколку прашања на кои се надевам имаш одговори: - колку гарнитури РВР 412/416 се користат за „Беовоз“? - дали РВР 412/416 гарнитури во Србија се користат и во редовниот железнички сообраќај? - колкава е ширината на трамваите кои се моментално во употреба во Белград? - колкава е ширината на новите шпански трамваи? - која е цената на шпанските трамваи? - што се случува со „Прокоп“? И те молам, може ли да постираш фотки од старите трамваи кои биле исфрлени од употреба во 80-те Edited by Cloverstack - 13-Dec-2010 at 14:42 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |