![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 84> |
Author | ||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka Kitanov kazuva za 3ta lenta na delot od Katlanovo do Petrovec koj sega e so dve lenti i e uzasen , toj vekje bil proektiran i se ocekuva ovaa godina da se pocni so rabota , a nikade vo negovoto intervju ne slusnav deka kazuva drugo prosiruvanje na 3ta lenta na SKopje-Veles ili obratno , od edna strana se karpi od druga strana e vardar , kade ke stavis 3ta lenta ??... |
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Многулоша ти е референцава, еве од Табановце до Богородица должината е 164 километри според GoogleMaps, а вкупно се плаќаат 360 денари за патарина: Куманово - Скопје = 80 денари Скопје - Велес = 120 денари Велес - Неготино = 60 денари Неготино - Гевгелија = 100 денари Ако овие 360 денари = 5,853 ЕУР ги поделиш на бројот на километри, испаѓа дека на коридор 10 се плаќаат по 0,3569 ЕУР на 10 километри. Истата пресметка ако се направи за делот од Скопје до Гостивар, иако е методолошки неисправно, излегува дека се плаќаат 0,32 ЕУР на 10 километри. ![]() |
||
![]() |
||
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Види, замерката мислам дека на никого не му е за цената по километар, туку за фреквенцијата на патарини. Во најмала рака требаше да се оди на систем како во Србија/Хрватска ако не на вињета. Ако ги земеш во предвид летните гужви, македонија е сериозно тесно грло. Бидејќи сме мала земја, на дистанца од помалку од 200км, има 2 гранични премини и 5 патарини. |
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
За претходно кажаното за патарините, пак ќе речам дека е во право, пошто 100% сум сигурен дека во државава се плаќаат најниски патарини пресметано по километар. А дека планирање 3та лента на постоечкиот Скопје-Велес, кој и онака е претесен и со многу кривини, е тешка глупост мислам дека му е јасно и на самиот Китанов. Треба на постоечкиот Велес-Скопје да се испроектира и изгради паралелен во спротивен правец, и тоа ни е јасно на сите. Дополнително на ова да се направи и автопат Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија па да може да се каже дека државава има добра патна инфраструктура. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Интересна вест...
ТЕТОВЕЦОТ ЕЛМИР МУСТАФАИ СТАНА ПРВ РЕВИЗОР ЗА БЕЗБЕДНОСТ НА ПАТИШТАТА ВО МАКЕДОНИЈА Тетовецот Елмир Мустафаи стана првиот ревизор за безбедност на патиштата во Македонија. Мустафаи е магистер по сообраќај, транспортно планирање и инженерство, а стручниот испит за безбедност на патиштата го положи на Факултетот за сообраќај во Загреб, бидејќи кај нас не постојат услови за стекнување на ова звање. „Мојата работа е да утврдам која од предложените варијанти со предлог проектот за изградба на некој пат е најдобра, односно најбезбедна за одвивање на сообраќајот. Ова е важно бидејќи, според статистиките, патот е причината за 5-20% сообраќајни незгоди. Вакви ревизии на безбедноста на патиштата кај нас досега не се правеа бидејќи немаше стручни лица, но тие во наредниот период ќе бидат многу потребни. Тоа произлегува од Директивата на Европската комисија, каде стои дека секоја земја кандидат за ЕУ е должна да врши ревизии на безбедноста на сите автопати и државни патишта што минуваат низ европските ТЕМ коридори. На крајот од 2018 година, кај нас се направени измени во Законот за јавните патишта и тој е усогласен со европската Директива. Ревизијата треба да се спроведува уште на идејниот и основниот градежен проект, потоа на проектот за реализација, пред да се пушти патот во употреба и неколку месеци по пуштањето во употреба“, вели Мустафаи. Стручниот испит Мустафаи го полагал во Загреб пред петчлена комисија, во која имало двајца претставници од Словенија и тројца од Хрватска. Сега чека од Факултетот за сообраќај во Загреб да му го испратат сертификатот, тој да се верифицира во Македонија, со што и официјално ќе стане првиот ревизор за безбедност на патиштата во Македонија. „Мојата работа ќе биде да дадам мислење за одреден проект дали ги задоволува безбедносните аспекти. Досега, при изградба на патиштата не се правеле ревизии на безбедноста зашто не постоеле ревизори. Оваа Директива на ЕУ не случајно е донесена, бидејќи се сака бројот на жртви во сообраќајот да се сведе на нула. Во Осло, на пример, лани само едно лице загинало во сообраќајки. Кај нас на патиштата гинат од 120 до 150 луѓе годишно“, посочува Мустафаи. Тој работи во Општина Тетово како советник за развој на сообраќајот и вели дека во Општината малку се обрнува внимание на оваа проблематика, иако градот има огромни проблеми со сообраќајот. „Поразително е што во Општина Тетово има само еден инспектор за сообраќај и патишта кој ги опслужува не само Општина Тетово туку и другите пет општини во регионот. Тетово има потреба од јавен превоз. Сега таа дејност се извршува со комби возила, но тие не можат да се лиценцираат. Во Тетово е формирано Јавно претпријатие за јавен превоз, но уште нема добиено градски автобуси. За одвивање на јавен превоз потребна е сообраќајна студија, што градот за последен пат ја направил во 1981“, вели Мустафаи. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/tetovetsot-elmir-mustafai-stana-prv-revizor-za-bezbednost-na-patishtata-vo-makedonija/?fbclid=IwAR3_yHvCKWja08Wa10YzJgDxX3y5bEJU3OZxs8j8X43uqpOxFYPMW3Ji5j4#.XiQV65vH8iU.facebook |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Уште еден детал ми фати внимание. Зборува дека се спремаат трета лента на Катланово-Велес. И тоа е тотална глупост. Треба да се планира комплетирање на тој автопат покрај трасата Велес-Скопје. Можеби не ни е приоритет, но ова е фрлање на пари во ветер. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Не е во право за патарините. Каков е тој муабет за наследена ситуација? Наследено беше да имаме и двојници броеви во 1990те па денеска имаме оптички линкови. Ниту примерот дека вињета ќе биде потребна од Скопје до Драчево му држи вода. За се има решние ако се има волја.
|
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Оди на 14:15 од видеото и таму ќе видиш дека ги посочува општините Неготино и Демир Капија од чии градоначалници побарал да вметнат проекти за одмаралишта со придружни содржини.
![]() |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Гостување на Зоран Китанов во Сител од 15.01.2020, со неколку апдејти за дел од патната мрежа. Мислам дека во врска со патарините е потполно во право, но тешко му оди објаснувањето на аргументите зошто во Севернава се плаќаат најниски патарини.
Edited by AleksandarTheGreat - 18-Jan-2020 at 12:48 |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Gledam vo programata za 2020 godina planirana e rekonstrukcija na delnica Stobi - Gradsko , i na Tec negotino - Negotino , a izostaven e delot pomegju Negotino i Stobi , neznam zosto taka , isto taka i sanacija na desen kolovoz na klucka Gevgelija so granicen premin Bogorodica , a i tuka ne vidov nikade sanacija na voznite lenti na samiot granicen premin , dali nekoj vo skoro koj sto pominal nakaj grcija primeti dali se popraveni lentite ili seuste ne se cepnati ?
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Кога ќе речат дека ќе се објават тендери во "текот на годината" обично бидува на 20ти декември да ги објават.
Што треба да значи тоа дека ќе се пуштат првите 10 километри од Кичево - Охрид? На таа делница се вози по нов асфалт после Врбјани (во насока на Охрид) веќе 2 години и должината е повеќе од 10 километри. Како што имам спомнато на темата за автопатот тоа се најмизерните километри некогаш изградени во МК. На кој начин ќе ги пуштат во употреба или ќе ги отворат за сообраќај? Друг пат и нема. Тие веројатно ќе бидат комплетно руинирани (со оглед на квалитетот) додека се пушти комплетно автопатот. Па пишува и дека тоа е реалистично сценарио, а е фактичка состојба веќе подолго време. Во однос на Кичево - Букојчани пишува дека ќе се распише тендер за градба, додека во програмата за 2020 пишува изработка на основен и инфраструктурен проект. Кога ќе успеат едното, кога другото? Што бидна со проширувањето на Тетово - Гостивар? Го најавуваа од крајот на 2018, во програмата за 2019 беше вклучен како реконструкција и рехабилитација на ниво на стандарден автопат, а во програмата за 2020 го нема никаде. Исто така информација што не е спомната во текстот од Мета.мк - ако се најдат средства наводно ќе се изработела техничка документација за автопат Прилеп - Битола, автопат Струга - Ќафасан, експресен пат Струмица - граница со Бугарија. Fun fact: најавена документација за трите делници имаше и во 2019, но ништо не напредуваше во меѓувреме. Имаше најавена документација и за автопат Велес - Прилеп?? која сега повеќе ја нема во програмата за 2020. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Ај, баш да видиме...
Годинава ќе се возиме по првите километри од Кичево – Охрид и по експресниот пат Штип – Крупиште Околу 25 километри нови експресни патишта и автопати ќе можат да се користат од македонските возачи годинава, доколку се остварат планираните проекти од Годишната програма за работа на Јавното претпријатие за државни патишта. Пролетва како прва фаза од изградбата на новата патна врска меѓу Штип и Кочани ќе бидат пуштени во употреба 14,3 километри од експресниот пат Штип – Крупиште. Воедно, десетина километри од автопатот Кичево – Охрид годинава треба да бидат отворени за сообраќај, во делот меѓу Врбјани и Охрид. Постојат различни проценки за тоа колкав дел од автопатот Кичево – Охрид ќе биде пуштен во употреба во 2020 година. Реалистичкото сценарио вели дека ќе може да се вози по околу 10 – тина километри, додека министерот за транспорт и врски Горан Сугарески деновиве изјави дека ќе направат сѐ за да се стави во функција целокупната делница од Врбјани до Охрид, долга 30 километри. Годинава ќе биде значајна за комплетирање на клучните проекти од патната инфраструктура во земјава. Инвестиционата програма на ЈП за државни патишта за 2020 година предвидува вложување на 195 милиони евра во патиштата. Лани ова претпријатие исполнило речиси 85 отсто од планираните инвестиции во неговата Годишна програма за работа, односно околу 180 милиони евра. ![]() Од новите проекти на кои ќе треба допрва да почне да се работи, 2020 година ќе ја одбележи изведбата на првите 2 километри од автопатот Скопје – Блаце. Изградбата на почетната фаза од овој автопат треба да стартува во првиот квартал од годината, а паралелно на неа ќе се работи и на довршување на проектната документација за втората фаза од целокупната траса долга 13 километри. Во периодот април – јуни треба да се распише и тендерската постапка за избор на компанија што ќе ја гради втората фаза. За проектот вреден 110 милиони евра целосно се обезбедени финансиските средства, а се очекува градежната механизација до крајот на 2020 година да работи паралелно на изведбата на двете етапи од автопатот Скопје – Блаце. Годинава ќе биде значајна за распишувањето на новиот тендер за изведба на делницата меѓу Фаришката и Дреновската клисура на експресниот пат Градско – Прилеп, каде што има позначајно доцнење на изведбата на проектот, меѓу другото, и поради минатогодишното раскинување на договорот меѓу ЈП за државни патишта и шпанскиот изведувач. Месецов ќе биде објавена нова постапка за избор на фирма, која што ќе треба да продолжи со изградбата на преостанатите 65 отсто од идниот пат долг 10 километри. Годинава треба да се распише и тендерот за изградба на првата фаза од автопатот Гостивар – Кичево. Станува збор за делницата од Кичево до селото Букојчани, со должина од 12,7 километри. Проектот е во вредност од 105 милиони евра, од кои 20 милиони евра се обезбедени како неповратен грант од Инвестициската рамка за Западен Балкан, 79,2 милиони евра преку кредит од ЕБОР, додека од државниот буџет би се обезбедиле 6 милиони евра. Меѓу позначајните проекти што треба да продолжат со изведба во следните 12 месеци е и втората фаза од експресниот пат Штип – Кочани (делница Крупиште – Кочани), втората фаза од експресниот пат Градско – Прилеп (делница Градско – Дреново), како и двете фази од експресните патишта Ранковце – Крива Паланка и Штип – Радовиш. Сите овие проекти треба да се пуштат во сообраќај во текот на 2021 година. За годинава е планирана реконструкција на три автопатски делници од Коридорите 8 и 10 со должина од 28 километри. Во овој пакет се вклучени делниците Хиподром – Миладиновци, Миладиновци – Петровец и Петровец – Хиподром. Во наредните 12 месеци ќе продолжи реконструкцијата на главните патни врски кон Бугарија и Албанија, кои се составен дел од Коридорот 8. Во март треба да заврши реконструкцијата на делницата Ранковце – Крива Паланка. Истовремено, треба да отпочнат градежните работи на Куманово – Страцин и Крива Паланка – Деве Баир. Кон Албанија, во 2020 година конечно ќе стартува со изведба на долгогодишното ветување – рехабилитацијата на патот Струга – Ќафасан. https://meta.mk/godinava-%d1%9ce-se-vozime-po-prvite-kilometri-od-kichevo-ohrid-i-po-ekspresniot-pat-shtip-krupishte/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
„Малку поќе“ се од 50.000 садници, еве ти линк: https://vlada.mk/sites/default/files/dokumenti/mtvjpdp_-_prezentacija.pdf
|
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
македонија пат плаќа, македонски шуми садат, државата сама си помага, од една државна во друга државна фирма, секаде македонски шуми садат, најстар дрворед е од гоцева шума до градско 2002 година, другите се понови, исто и косините се садени од мак шуми, и некој ке рече грдо изгледа, можеби оти не се оформувале од страна на инвеститорот, мислам дека треба да се кастрат со машини до одредена висина и ширина и че изгледат убаво. Тие имат и друга функција освен естетска, навечер возиш слободно со долги светла
последната нарачка е на 50,000 садници од багрем, за косините на миладиновци Штип, ама садењето ке го вршат вработени во македонија пат. |
||
![]() |
||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
@ironm
Se e toa OK dokolku se odrzuva i izgleda pristojno. Kaj nas situacijata e druga. Tie drvja vo sredina iako mozebi namerno zasadeni izgledaat kako divo niknati. A pretpostavuvam deka i golem del od niv se divo niknati bidejkji na delnici gledas po edno drvo ili grmushka na sredina totalno ne sredena kako da stanuva zbor za planina kade sto pasat ovci, a ne avtopat na koj se plakjaat patarini. Edited by Bakica - 07-Jan-2020 at 13:04 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Одржувањето на зеленилото на автопатите имав шанси да го забележам неколку пати во 2019, а и во 2018, најчесто беше на А1 , на другите патишта сликата беше жална.
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Дрвата на средина од автопатите не никнуваат самите туку се свесно посадени за заштита. Не гледам ништо лошо во садење зеленило околу автопатите или во зелената лента помеѓу коловозите. Едноставно треба редовно да се уредува.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |