![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Скопје - Блаце |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 12131415> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Неспорно. Но ваљда треба да продолжи и надолу накај Момин поток, таму некако убаво да се слее со градската мрежа. Ако автопатот завршува со спојка со бул. Словенија ќе биде катастрофа. Доста ни се такви пресечени коридори низ Скопје, како Партизанска кај Тифани, а во случајов би било уште полошо затоа што се работи за автопат. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Личи како автопатот да е на нова трада која оди паралелно со индустриската зона на качанички што е одлично!
А ќе се спои со новиот дел од бул Словенија некаде над новиот клинички центар. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Сега сум уште повеќе збунет ![]() Гледам нов автопат западно од индустриската зона Визбегово, без клучка со обиколницата. И гледам автопат или булевар по сегашната траса низ индустриската зона, којшто кон север преминува во обичен пат со еден коловоз и таков се спојува со новиот автопат кон Косово. Се прашувам и како новиов автопат точно се поврзува со постојната градска сообрќајна мрежа. @ Dukac За друг пат упатство за постирање слики: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=181 ![]() |
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Испрати ми ги на vlatkotrajan@gmail.com
Edited by Влатко - 08-Mar-2018 at 13:42 |
|
![]() |
|
Dukac ![]() Newbiе ![]() Joined: 08-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Направив printscreen-ови во jpg формат, само не знам како да ги закачам.
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
дали можеш да ја конвертираш како пдф документ или пак јпг слика? |
|
![]() |
|
Dukac ![]() Newbiе ![]() Joined: 08-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Здраво форумци, јас ја имам трасата во dwg формат и би сакал некако да ја постирам овде, но не знам како. Долго сум на форумот но ретко постирам и коментирам, па молам за инструкции или начин како да го сторам истото.
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Тука на ум мора да се стави и највениот нов мост преку Вардар према зајчев рид и како тоа добро би се поврзало со пат во близина на бардовци а западно од јадранската магистрала.
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Точно тоа ти велам........дека пак ќе се пресекуваат двата правци - Словенечка кон Ѓорче и евентуалниов твој пример. Но колку што знам, во потегот југо-западно од индустриската зона Делта (Визбегово) кон локалитетот Скупи се планира некоја станбена населба така што повторно експресен пат не би дошол во предвид. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не не, Словенија ќе си продолжи накај Бардовци и после Ѓорче ќе се поврзе со Црна Гора.... Јас зборувам за паралелен автопат на Јадранска магистрала, западно од индустриската зона, едноставно да ја заобиколи.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Колку што знам, нели треба Словенечка да продолжи во тој западен правец како булевар Црна Гора или слично така што пак ќе дојде до некој пресек иако како опција би било одлично доколку има можност да излезе директно кај раскрсницата кај Хубо маркет. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не гледам зошто не би се заобиколила цела индустриска зона од западна страна, а сегашниот пат да биде сервисен. Има место западно од зоната да се гради автопатот, и ниви се, ваљда нема да оди многу на експропријација.
Edited by FoSsiL - 07-Mar-2018 at 13:21 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
По мое мислење во 90 отсто од трасата не би требало да има никаков проблем со проширувањето. Во 10 тина отсто можеби ќе се јави потреба од експропријација и евентуално рушење на некоја ограда. Во спротивно што ќе ни е автопат од Блаце до обиколница кога мал процент на возила ќе ја користат обиколницата. Сепак, најголемиот дел од возилата кои доаѓаат од правец на Блаце продолжуваат право кон Визбегово/Јадранска Магистрала а чинам дека и надвозникот кој е предвиден кај касарната Илинден затоа е и наменет, тој експресен пат од обиколница до касарна Илинден да не е попречен туку возилата слободно да продолжуваат кон пластичарска.
Јас, сепак како жител на Визбегово, освен подобриот проток на сообраќај, во целава работа најбитно ми е да се направат тротоари и вело-патека. Следејќи ги активностите на Општина Бутел и скорешното расчистување на околината околу аквадуктот и најавата дека ќе направат пешачка и вело-патека на кејот на река Серава т.е. ќе ја доуредат регулацијата на реката и вело-патеката ќе се поврзе со онаа на Вардар од левата страна во непосредна близина на планираниот надвозник кај касарната, го гледам како најсветла точка бидејќи за да стигнам со велосипед или со пешачење до градскиот парк е еднакво на самоубиство. Доколку и просторот кај аквадуктот се уреди како парк, тука ќе никне едно многу добро катче за Скопје коешто сега практично е зона на самрак. Edited by Влатко - 07-Mar-2018 at 13:11 |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Мислам дека има простор за 2+2 ленти, мал тротоар од едната и тротоар со велосипедска патека од другата страна. Ваквото решение на бул. Борис Трајковски е широко околу 21.2 метри, додека најтесниот дел на Качанички пат е широк околу 13 метри, а има простор за проширување и од двете страни. Всушност, и самите бизнисмени го бараат ова: „Бизнисмените од индустриската зона Визбегово старите проблеми ги кажаа и на новата власт. Побараа Владата да разграничи во чија надлежност е овој дел од градот, со што би се олесниле процедурите околу трошоците кои овие инвеститори ги имаат при градење на нови објекти. Бараат булеварско решение за главниот пат кои минува низ оваа индустриска зона како и поврзување со автопатот кон Косово.“
Би било добро тука да се изгради и IKEA. |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Нема потреба од зеленило, а тротоар може и само од едната страна + велосипедска патека (тука често возат велосипеди по коловозот, а тоа е навистина опасно). И осветлување да се стави, навечер е темно и непрегледно.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
![]() Веројатно ќе треба доста експропријација, нешто слично како со Првомајска, но мислам дека има доволно простор да се изведе барем некое 2х2 решение со минимални тротоари, без зеленило на целиот потег. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Лесно е да се каже да се најде солуција за делот од обиколницата до хотелот Александар Палас, но тоа во моментов е речиси неизводливо. И од лева и од десна страна се дозволи да се изгради индустриската зона Визбегово. Некаде ќе треба да се рушат паркинзи, ѕидови на објекти, па дури и сами објекти на приватни сопственици за да изгради ваквата траса. Можеби треба да се размислува за обнова на асфалтот на оваа траса, со евентуално уште една лента плус за излез од Скопје кон Блаце. На влезот во Скопје, возачите ќе ја имаат обиколницата како избор за да стигнат до било кој дел на градот.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Апсолутно се согласувам, моментално улицата „Јадранска магистрала“ е жив срам за Скопје, а сега, по снегот, има многу новоотворени дупки и возењето по неа е небезбедно. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
13km е од обиколница до граница. Треба паралелно да се работи и на некое решение до Момин поток, во спротивно мал ќе биде ефектот.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 12131415> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |