Author |
Topic Search Topic Options
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#261 Posted: 11-Sep-2009 at 14:35 |
Допополнета градската линија број Сарај - Матка

Градот
Скопје со цел подобрување на пристапноста на туристичкиот локалитет
Матка за граѓаните го дополни постојниот возен ред на автобуската
линија со број 60 на делницата Сарај – Матка, кој важи за неделите и за
државните празници, соопштуваат од прес службата на градот.
Поаѓањето од Сарај за Матка е во следниве термини: 8; 12.30; 14.00; 15.10 и 18.40 часот.
Поаѓањето од Матка за Сарај е во следниве термини: 8.30; 13.30; 14.30; 15.30 и 19.10 часот. |
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=61499&kategorija=1
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#262 Posted: 06-Jul-2009 at 06:04 |
Стварно неможам да разберам кога некој ќе рече мора да има директна врска од сарај или драчево до некоја специфична локација во градот ... мислам дека ако живееш по периферија многу поважно е да има фрекфентна врска со центарот. Стварно не е тешко да се смени еден автобус или 10-15 минути да пешачи човек (ова е сосема нормална работа по цел свет).
Не дека мрежата е совршена, се разбира дека некои линии треба да се поместат или нови да се воведат али треба да биде врз основа на демографски и урбанистички промени , а не зш на некој од незнам каде не му се менувало автобус  .
Edited by vardar - 06-Jul-2009 at 06:08
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#263 Posted: 06-Jul-2009 at 05:37 |
СТАРАТА МРЕЖА НА АВТОБУСКИ ЛИНИИ НЕ ГИ ЗАДОВОЛУВА ПОТРЕБИТЕ Се бара автобус од Сарај до Клинички

Мрежата на автобуски линии е стара над 20 години и одамна не ги задоволува потребите на граѓаните, а најизразен е проблемот со непостоење автобуска врска што би ги поврзала населбите долж булеварот Партизански одреди со Клиничкиот центар. До клиниките има директни автобуски линии од Хиподром, Ново Лисиче и од Топанско Поле, а стотици илјади жители од западниот дел на градот мора да се снаоѓаат за да стасаат до најголемиот здравствен центар во земјава.
- Многу граѓани што живеат на потегот од Сарај до Карпош одат на работа во клиниките, многу ученици и студенти се на настава во Средното медицинско училиште и на Медицинскиот факултет, голем број болни таму одат на специјалистички и редовни прегледи, а исто така, стотици граѓани секојдневно одат во посета на роднини и на пријатели што се на болничко лекување во Клиничкиот центар. Затоа ни е неопходно воспоставување на оваа автобуска линија - потенцираат жители од овој дел на градот.
Тие, за да стасаат до клиниките или мора да одат пеш од „Партизанска“ или да користат такси. Револтирани се што градските власти со години не ја преиспитале можноста од воведување нови автобуски линии, кои ќе бидат приспособени на реалните потреби на граѓаните.
- Веќе подолго се обидуваме да ги поврземе институциите кои би требало да го решат нашиот проблем, а тоа се Општините, ЈСП и Секторот за сообраќај во Градот. Од Општините ни одговараат „ние не сме одговорни“, одете во Градот. Во ЈСП велат дека треба да поднесеме барање до Градот, а градските власти само нудат оправдувања за нерешавање на проблемот - се жалат граѓаните и прашуваат што уште треба да преземат за да го реализираат своето барање.Од Општината Сарај велат дека има потреба од воспоставување линија од Сарај до Клинички, но и на други.
- Има потреба за повеќе нови линии, а на граѓаните им е проблем и тоа што градските автобуси не возат ноќни смени. Затоа сме принудени ова да го решиме на локално ниво, со вклучување комбиња за патниците од околните села - вели Бекир Мухамети, шеф на кабинетот на градоначалникот на Сарај, Блерим Беџети.И Општина Ѓорче Петров е заинтересирана за воспоставување линија до клиниките.
- На тој начин жителите нема да мора да менуваат неколку автобуси за да одат на преглед или на работа - вели Момо Николовски, портпарол во Ѓорче Петров.Портпаролката на Карпош, Виолета Цветковска, вели дека во Општината има пристигнати барања од граѓаните за оваа линија, но од Градот ги одбиле со образложение дека ќе има проблеми при вртењето на автобусите на последната станица кај училиштето „Кочо Рацин“.
- Имаме барања и за две нови линии од Злокуќани кон центарот и од Момин Поток кон центарот - вели Цветковска.И Ленин Јовановски, директор на Приватното претпријатие за јавен превоз „Слобода превоз“, вели дека има голема потреба од нови автобуски линии.
- Мрежата мора да се промени поради демографските и урбанистичките промени во градот. Но, очигледно е дека Градот не е заинтересиран за тоа, иако не се потребни ниту многу пари, ниту време - вели Јовановски. И покрај важноста на новата линија и големата потреба на многу граѓани, од Градот велат дека ќе почекаат да биде изработена сообраќајната, односно транспортната студија за Град Скопје. Во рамките на студијата ќе се направат анкети со жителите во поширокиот Скопски регион за нивната потреба од автобуски превоз до одредени дестинации.
- Студијата треба да биде изработена во рок од 15 месеци. Во неа ќе има и предлог за нова мрежа за јавниот градски превоз - велат во одделението за односи со јавност во ГрадотСпоред одговорните во Секторот за сообраќај во Градот, последната измена на мрежата на автобуските линии е извршена со донесување на ГУП во 2002 година, но генерално, мрежата е стара повеќе од 20 години.
Анела Петрова
|
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#264 Posted: 03-Jun-2009 at 10:05 |
Жителите од Визбегово бараат автобуска линија

Општина Бутел доставила барање до ЈСП за воведување нова автобуска линија до Визбегово
По барање на жители на населеното место Визбегово, Општина Бутел
преку Секторот за сообраќај во Градот побарала од ЈСП да воведе нова
автобуска линија што ќе ги поврзе со другите делови на општината.
Автобусот би требало да сообраќа по траса од почетната станица во
населбата Скопје-Север, преку булеварот „Словенија“ и Момин Поток до
крајната станица во Визбегово. Ова населено место брои околу 3.000
жители кои сметаат дека им е неопходна врска со другите населени места
од општината на која територијално припаѓаат.
Од Градот
потврдуваат дека барањето на Бутел е доставено до ЈСП и моментно се
врши анализа на исплатливоста на линијата. Во рамките на оваа анализа,
надлежните служби на ЈСП ќе извршат и увид на терен, а ќе ги анкетираат
и жителите на целиот потег на кој би требало да сообраќа линијата.
Доколку ЈСП утврди дека има потреба од воведување на оваа линија, ќе
достави барање до Секторот за сообраќај на Град Скопје, по што барањето
ќе го разгледуваат надлежните служби во Градот. Конечната одлука за
воведување нова автобуска линија ќе ја донесе Советот на Скопје. Но, во
ЈСП велат дека до вчера не добиле вакво барање.
„Доколку го
добиеме, студиозно ќе ја опсервираме потребата за нова автобуска линија
за жителите од Визбегово и ќе ја утврдиме и нејзината економска
исплатливост. Ќе утврдиме колкава е должината на линијата и колку
патници би опслужувала. Доколку се покаже дека барањето е издржано,
расположени сме да им излеземе во пресрет на граѓаните“, вели Иле
Георгиевски, технички директор во ЈСП „Скопје“. (Сн.К.) |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2430A113CC77634F8B257B3734B2C267
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#265 Posted: 25-Feb-2009 at 00:28 |
Активирана линијата на автобусот број 26
На барање на граѓаните од населбата Бутел 2, кои останаа без град
ски превоз, Општина Бутел во соработка со ЈСП повторно ја воведе
линијата на автобусот број 26.По прекин од неколку години, автобусот повторно ќе сообраќа од населбата Железарница, преку Бутел 2, Чаир, Центар и булеварот Партизански одреди до населбата Карпош 3.
Оваа
линија ќе вози во две утрински и две попладневни тури, од 6.50 и 8.10
часот, како и од 14.30 и 15.30 на појдовна постојка во Бутел 2. Стартот
од автобуската станица во Карпош 3, кај спортската сала „Партизан“, ќе
биде од 7.30 и 8.50 часот и попладне од 15.30 и од 16.30 часот.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=08318C2B48447B4382129E1A1497D408 |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#266 Posted: 23-Jan-2009 at 23:22 |
Изменет возен ред на две линии
ЈСП
„Скопје“ воведе измени во режимот на сообраќај на автобусите со број
7-б и 17. Градската автобуска линија 7-б е скратена и сообраќа до
фабриката „Хемтекс“, наместо до улицата Вардарска. Изменета е и трасата
на линијата со број 17, која сега води преку населбата Ново Лисиче.
Јавното претпријатие воведе и нова автобуска линија со број 3-а, која
оди од ЕТУЦ „Михајло Пупин“ до Клиничка центар. |
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1604&ArticleID=106131
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#267 Posted: 08-Dec-2008 at 16:22 |
Еве ви свежа информација од сабота 6 декември е продолжена линијата број 2 на ЈСП во насока на Сарај за уште две станици, па така наместо на почетокот на селото, од сега ќе застанува кај супермаркетот во центарот на Сарај на местото на поранешната последна станица на 12. Ова ќе биде прекрасна вест за жителите на Сарај, веќе се возев и има заинтересираност за нејзе!
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#268 Posted: 30-Nov-2008 at 01:45 |
Навистина треба да се оформат нови линии, постојните се недоволни па мора некои наши граѓани да се менуваат по два па дури и три линии за да стигнат на работа. Тоа е големо мачење, јас би направил ревизија на сите линии, некои би ги укинал, ама би вовел многу нови.
|
 |
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#269 Posted: 30-Nov-2008 at 00:48 |
па нема логика така повеќе би држело вода преку автокоманда преку саем или битпазар кон карпош да тера, вака ептен е некако нерационално, не верувам дека многу во брзина ќе се добие во шпицот кај судска и мавровка автобус во шпицот тешко се пробива, тоа сега е блокирано камо ли ако има редовна линија...
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#270 Posted: 29-Nov-2008 at 20:18 |
Originally posted by zabegan
мислам дека во скопје може да има линија која ќе ги поврзува Ново лисиче и Карпош, ама оваа да поминува по Гоце Делчев, па потоа или по Илинденска или Партизанска да продолжи до Карпош.
|
5/15/7 се тука сега за сега. Но не ти е лоша идејата во однос на тоа што може да пренесува граѓани кои сакаат да го избегнат центарот.
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#271 Posted: 29-Nov-2008 at 20:13 |
мислам дека во скопје може да има линија која ќе ги поврзува Ново лисиче и Карпош, ама оваа да поминува по Гоце Делчев, па потоа или по Илинденска или Партизанска да продолжи до Карпош.
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#272 Posted: 22-Nov-2008 at 18:41 |
Се согласувам со pbanks, на кратки и средни релации доколку се возите со 3 или 4 четворица во такси ќе ве фати поевтино отколку автобус, а и побрзо ќе стигнете. Скопје ја има таа привилегија на евтин такси-превоз. Што се однесува до ЈСП, јас пак мислам дека само дел од ноќните линии треба да сообраќаат и тоа само во петок, сабота и неработни денови, кога младите излегуваат во центарот на градот.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#273 Posted: 21-Nov-2008 at 12:49 |
 Не е само тоа проблемот. Таксито е преевтино и предостапно. Тоа не треба да биде така бидејќи го дестимулира јавниот превоз. На овие цени и не е чудно тоа дека луѓето ќе одберат такси пред автобус. Со дигање на стандардите во такси превозот, десеткување на флотата која е преголема а супстандардна работите би дошле на место. Но бидејќи кај нас такси компаниите се уствари социјални установи ништо од ова не очекувам да се смени набргу.
Edited by pbanks - 22-Nov-2008 at 18:56
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#274 Posted: 21-Nov-2008 at 07:44 |
 Добро, овие од ЈСП очекуваат одма невиден инетрес за ноќни автобуси. Свесни ли се оние дека работат во време кајшто треба да зависиат од интересот. Кој ги тераше да ги укинат ноќните линии па цел град да се пре-навикне на такси. Сега неможе за една недела да се вратат сите патници. Ова барем неколку месеци ќе треба.
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#275 Posted: 21-Nov-2008 at 07:37 |
САМО ПО ЕДНА НЕДЕЛА ЈСП Е ПИШМАН ШТО ПУШТИ НОЌНИ ЛИНИИ
Младите сакаат такси комоција, а не стари автобуси
ВО ЈСП напоменуваат дека се разгледува можноста од седум пуштени ноќни линии, единствено автобусите 5 и 41 да бидат оставени и понатаму како линии за кои има поголема заинтересираност
Јавното сообраќајно претпријатие ЈСП-Скопје, само една недела по пуштањето на ноќните линии се покаја. Според Александар Бошковиќ, генерален директор на ЈСП, искористеноста на овие автобуси кои сообраќаат од полноќ до 5 часот наутро, е катастрофален и носи само загуби на претпријатието. Од тие причини можно е линиите кои беа воведени минатиот петок да функционираат само до први декември, односно уште десетина дена и потоа повторно да бидат укинати или пак, да биде извршена нивната редукција?!
-Прво мислевме дека граѓаните не се известени доволно, но имавме допис до сите медиуми кои информираа за пуштање на линиите. Бидејќи тие се воведени главно за младите кои подоцна остануваат во градот и за оние кои работат до доцните вечерни часови, сепак се покажа дека пуштањето на линиите е економски неоправдано. Младите очигледно повеќе ја сакаат комоцијата на такси превозот отколку автобусите. Според сознанијата што и ние ги имаме најчесто се групираат и се возат со такси, а нашите автобуси возат само за двајца, вели Бошковиќ. Според него во случајот, функционирањето на сите ноќни линии кои беа пуштени, односно линиите 41, 5, 2, 45, 57, 7 и број 50, е луксузирање, со оглед дека со средствата што се добиваат од билетите во овој период, не може да се плати ниту за маслото на автобусот, а не и за горивото. Од друга страна и трошоците за ноќните дневници на возачите се 35 отсто поголеми.
Инаку, последните ноќни линии во Скопје сообраќаа 2004 година кога поради економска неисплатливост се укинати. Бошковиќ сепак, напоменува дека во моментот се разгледува можноста автобусите 5 и 41 да бидат оставени како линии за кои има поголема заинтересираност.
Даниела ТРАЈКОВСКА
|
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#276 Posted: 12-Nov-2008 at 18:26 |
Подетално за стартот на ноќниве од skopje.gov.mk
СТАРТУВААТ НОЌНИТЕ ЛИНИИ НА АВТОБУСИТЕ НА ЈСП
|
|
Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ од петок
/14.11.2008 година/ ќе ги пушти во сообраќај ноќните линии на
автобусите со броевите 2, 5, 7, 41, 45, 50 и 57, во периодот од 24 до
05 часот наутро, според утврдениот возен ред:
41 и 5 (ноќна линија)
00.15 од Плоштад до Драчево
00.45 од Драчево до Плоштад
01.15 од Плоштад до Ново Лисиче
01.40 од Ново Лисиче до Плоштад
02.05 од Плоштад до Драчево
02.30 од Драчево до Плоштад
02.55 од Плоштад до Ново Лисиче
03.20 од Ново Лисиче до Плоштад
03.40 од Плоштад до с.Драчево
04.00 од с.Драчево до Југодрво
Линијата сообраќа во делник, сабота, недела и државен празник
57 (ноќна линија)
00.15 од Плоштад до Радишани
00.45 од Радишани до Козле
01.30 од Козле до Радишани
02.15 од Радишани до Козле
03.00 од Козле до Радишани
03.35 од Радишани до Козле
04.05 од Козле до гаража Ѓорче Петров
Линијата сообраќа во делник, сабота, недела и државен празник
2 и 45 (ноќна линија)
00.15 од Автокоманда до Сарај
00.45 од Сарај до М.А.Ченто
01.40 од М.А.Ченто до Сарај
02.30 од Сарај до М.А.Ченто
03.20 од М.А.Ченто до Сарај (с.Глумово)
04.00 од Сарај (с.Глумово) до Автокоманда
Линијата сообраќа во делник, сабота, недела и државен празник
7 и 50 (ноќна линија)
00.15 од Плоштад до нас. Лисиче
00.35 од нас. Лисиче до Плоштад
01.00 од Плоштад до Маџари
01.25 од Маџари до Плоштад
01.50 од Плоштад до нас. Лисиче
02.15 од нас. Лисиче до Плоштад
02.40 од Плоштад до Маџари
03.15 од Маџари до Плоштад
03.40 од Плоштад до нас. Островска
04.00 од нас. Островска до гаража Ѓорче Петров
Линијата сообраќа во делник, сабота, недела и државен празник
Напомена:
|
|
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2215&mid=24&tabId=1&tabindex=0
|
 |
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
|
Quote Reply
#277 Posted: 12-Nov-2008 at 15:08 |
45 drzavna ne sum znael deka ima.
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#278 Posted: 12-Nov-2008 at 14:33 |
Стартуваат ноќните линии на автобусите на ЈСП

Јавното сообраќајно претпријатие Скопје од петок воведува ноќни линии на автобусите со броевите 2, 5, 7, 41, 45, 50 и 57.
Автобусите на тие релации ќе сообраќаат од 24 часот до 5 часот
наутро и тоа во работните денови, сабота, недела и државен празник. |
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=43975&kategorija=1
|
 |
evolutionary
Senior Member
Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
|
Quote Reply
#279 Posted: 03-Nov-2008 at 23:21 |
Topansko, Sutka, Zelezara, Madzari i Cento se 20 km od Centar?
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#280 Posted: 03-Nov-2008 at 23:06 |
Апсолутна будалаштина од страна на ЈСП во поглед на планирање. Навечер нема зашто да е Сарај сврзан со Скопје. Доволно е Ѓорче Петров до Пазарот или најмногу до Општина Ѓ.П. Потоа 41-Драчево. Не е населба со 100 000 жители па да се поврзува, доволно е Кисела Вода. Истото се однесуваи за 57-Радишани. Плус би било пожелно сите линии да се сечат и тргнуваат од една станица. И се согласувам дека неможе секоја населба да биде поврзана навечер, едноставно нема ваква потреба, тие не се доволно големи. Но за дневен превоз ЈСП е ДОЛЖЕН да опслужува и нерентабилни линии пошто е ЈАВНО претприатије за што и добива СУБВЕНЦИИ!
|
 |