build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 17-Feb-2012 at 18:21
Не се вика ниту раскрсница ниту разминувачница туку вкрстосница (укрсница)...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 16-Feb-2012 at 23:19
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Cloverstack


Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?
Супер е   ApplauseЕдно прашање - зошто обичните возови Скопје-Битола и Скопје-Кочани не застануваат на истите станици помеѓу Скопје и Велес, како што застануваат возовите Скопје-Велес и Скопје-Гевгелија?


Помеѓу Скопје и Велес не постојат само железнички станици, туку и објекти кои служат исклучиво за разминување на возови. Не се сеќавам кој термин железничарите го употребуваат за овие објекти, но мислам дека Кадина Река и Јане Сандански се пример за железнички објекти кои служат за разминување на возовите, бидејќи кај нас постои единствено едноколосечна пруга.

ЖС „Кадина Река“
Од Википедија, слободната енциклопедија

Железничката станица „Кадина Река“ е железничка станица во Република Македонија која се наоѓа на пругата Скопје - Велес, односно на меѓународниот железнички коридор 10 на линијата Скопје - Гевгелија - Солун. Таа е 5. станица и 8. постојка на овие пруги. Железничката станица Кадина Река е сместена непосредно на десниот брег на реката Вардар, веднаш по утоката на Кадина Река во Вардар. Нејзината оддалеченост од главната станица во Скопје изнесува 30,2 километри[1].
Станицата Кадина Река има функција на железничка раскрсница (разминувачница) и на неа се наоѓаат три електрифицирани колосеци

А за дијаграмот
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 16-Feb-2012 at 20:54
Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?

Професионално изработено, секоја чест. Би можел да им го испратиш на МЖ.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 16-Feb-2012 at 18:11
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?
Супер е   ApplauseЕдно прашање - зошто обичните возови Скопје-Битола и Скопје-Кочани не застануваат на истите станици помеѓу Скопје и Велес, како што застануваат возовите Скопје-Велес и Скопје-Гевгелија?


Помеѓу Скопје и Велес не постојат само железнички станици, туку и објекти кои служат исклучиво за разминување на возови. Не се сеќавам кој термин железничарите го употребуваат за овие објекти, но мислам дека Кадина Река и Јане Сандански се пример за железнички објекти кои служат за разминување на возовите, бидејќи кај нас постои единствено едноколосечна пруга.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 16-Feb-2012 at 17:14
Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?


Супер е   Applause

Едно прашање - зошто обичните возови Скопје-Битола и Скопје-Кочани не застануваат на истите станици помеѓу Скопје и Велес, како што застануваат возовите Скопје-Велес и Скопје-Гевгелија?
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 15-Feb-2012 at 09:06
Одлично изгледа, можеш да пробаш и со други ротации, мислам дека би добил уште подобра претстава, а можеш и да го претставиш железничкиот полу-прстен на Скопје (ако тоа вопшто прави разлика). Не знам дали има некаква методологија за цената на билетот кој би можела да се претстави врз картава?

И само една замерка - бидејќи се работи за мапа-дијаграм, не знам дали има поента да ставаш ознака за север и размерник?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 15-Feb-2012 at 00:54
Браво за мапава Стратус, ако добро се сеќавам, ова е прво вакво дело, а МЖ Транспорт треба да се огледаат од тебе. Единствено што би направил по ова, е веќе означените линии би ги дуплирал со бројот на возови што сообраќаат кон секоја дестинација.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 14-Feb-2012 at 23:49
Мое дело , што мислите?


Edited by stratus - 15-Feb-2012 at 23:29
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 13-Feb-2012 at 16:45
Денеска ниту еден автобус од Охрид и Струга не стигна до Кичево, Симекс возат 2-3 тргнувања дневно од Кичево за Скопје и Транскоп еднаш.
И овие јакиве менаџери уште го укинаа возот.Изгледа не сме сите уште во 21-ви век.Уште поинтересно едната останата линија од Скопје е во 3 навечер.Немаме ние навика за вечерни патувања, а и со оглед на трасата не е баш безбедна линија за ова време.

А постојат луѓе со неодложни патувања!Неозбилно и без оправдување!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 13-Feb-2012 at 16:22
Originally posted by zookisk

ПРИВРЕМЕНО ПРЕКИНАТ ДЕЛ ОД ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ
Понеделник, 13 Февруари 2012 14:24

Поради обилните снежни врнежи кои предизвикаа повеќечасовни доцнења на возовите и неможност на одржување на турнусот на возните средства, МЖ Транспорт АД – Скопје соопшти дека не е во можност редовно да го спроведува возниот ред во железничкиот патнички сообраќај.
Од денеска привремено нема да сообраќа патничкиот воз 662 кој од Скопје за Кичево тргнува во 08:05 часот, а во повратен правец од Кичево кон Скопје привремено се укинува возот 663 кој од Кичево кон Скопје тргнува во 12:18 часот.

Покрај возот кон Кичево привремено нема да сообраќа и еден пар возови на релација Битола – Скопје – Битола („Пелагонија експрес“) кој од Битола кон Скопје тргнува во 05:30, а од Скопје кон Битола во 17:10 часот.


СРАМОТА!!! Наместо МЖ Транспорт да организира дополнителни возови кон Кичево, каде што имаше проблеми со патниот сообраќај, од претпријатието се решија да укинуваат возови. И порано имало вакви снегови, да не речам секоја зима, но прв пат во мојот живот слушам дека во Македонија не сообраќаат возови поради снегот, кој веќе почна и да се топи, особено кон Кичево и Битола, ајде да речеме снежните наноси кон Кочани можат да направат проблеми.


Јас мислам дека ова намерно се прави од страна на директорите во железница, т.е. снегот е погоден оправдување за да се укинуваат возови, а особено на релацијата кон Кичево, на кого очигледно е дека некому му смета што воопшто има возови натаму. Кој гарантира дека ова „привремено не сообраќаат“ нема да трае до крајот на возниот ред?


Можеби грешам и не сум во право, ама снегот ќе помине за 2-3 дена и ќе видиме што се случува: дали навистина снегот ја блокирал работата и локомотивите не можат да се оспособат(иако електричните локомотиви не возат кон овие градови, пантографот не може да им замрзне ним), дали има голем недостаток на вагони и исправни локомотиви(за што подолго време се говори низ јавноста и овде на форум) или пак се работи за нечии интереси, за одредени автотранспортни претпријатија(читај Симекс и Транскоп) или пак желбата на директорот да си пушти регионален воз помеѓу Прилеп и Битола, кој очигледно е главното достигнување за кое се бори периодов. Многу брзо ќе се знае што е работата!
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 13-Feb-2012 at 15:45
ПРИВРЕМЕНО ПРЕКИНАТ ДЕЛ ОД ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ
Понеделник, 13 Февруари 2012 14:24

Поради обилните снежни врнежи кои предизвикаа повеќечасовни доцнења на возовите и неможност на одржување на турнусот на возните средства, МЖ Транспорт АД – Скопје соопшти дека не е во можност редовно да го спроведува возниот ред во железничкиот патнички сообраќај.
Од денеска привремено нема да сообраќа патничкиот воз 662 кој од Скопје за Кичево тргнува во 08:05 часот, а во повратен правец од Кичево кон Скопје привремено се укинува возот 663 кој од Кичево кон Скопје тргнува во 12:18 часот.

Покрај возот кон Кичево привремено нема да сообраќа и еден пар возови на релација Битола – Скопје – Битола („Пелагонија експрес“) кој од Битола кон Скопје тргнува во 05:30, а од Скопје кон Битола во 17:10 часот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 05-Feb-2012 at 12:22
Чешки vagonweb го има објавено целиот возен ред на МЖ со приказ на составот на вагоните во возовите. Меѓународни возови: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=MZ&kategorie=B&rok=2012 и внатрешен сообраќај: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=MZ&kategorie=PT&rok=2012.

Многу сум заинтересиран зошто сеуште се поставени факултативни кушет вагони на релација Скопје-Сараево-Скопје и Скопје-Љубљана-Скопје. Има ли некој информации дали некогаш во последниов период биле пуштени вагони до овие градови, поточно дали постоел интерес? Ако се суди според чешкиот портал, до Битола редовно би требало да сообраќаат 6 вагони во возовите, а до Кичево, Велес и Гевгелија по 3 вагони, што е мислена именка.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 20-Jan-2012 at 18:00
Originally posted by N23

Затоа и на нас пред некој ден ќе ни киднеше од Ниш. У задњиве пар месеци се поприлично редовни и нашиве и Србиве. Особено линијата Ск-Бгд имаше проблем затоа што имаше поставено нереален возен ред за пристигање.

А за ова со возов има попричина утка направено токму само во делот со тргање од Ск, можеле бар накај 3-4 кога и по нашиве пруги нема линии, бар накај Табановце, а и можеле у Србија да се укомпоноваат некако. 

Најбоља варијанта е со вечерниот од Скопје, после тоа ќе има поприлично време за цугање и после тоа правец на текмите и 11 и пол правец Ск Ја бар така ќе играм.



Журка во вечерниот воз до Белград, мала прошетка низ Белград, натпревар по ракомет и славење на победи во вечерниот воз назад кон Скопје .
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 20-Jan-2012 at 16:32

Затоа и на нас пред некој ден ќе ни киднеше од Ниш. У задњиве пар месеци се поприлично редовни и нашиве и Србиве. Особено линијата Ск-Бгд имаше проблем затоа што имаше поставено нереален возен ред за пристигање.

А за ова со возов има попричина утка направено токму само во делот со тргање од Ск, можеле бар накај 3-4 кога и по нашиве пруги нема линии, бар накај Табановце, а и можеле у Србија да се укомпоноваат некако. 

Најбоља варијанта е со вечерниот од Скопје, после тоа ќе има поприлично време за цугање и после тоа правец на текмите и 11 и пол правец Ск Ја бар така ќе играм.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 20-Jan-2012 at 15:55
Се сложувам со тебе, мислам дека МЖ Транспорт ќе направи многу поголема работа доколку воведе вонреден ноќен воз, кој би поаѓал од Скопје околу 23:30-00:00 часот и во Белград би пристигнал наутро околу 9:30 часот. Навивачите така би имале време да удрат „мали цуг“ и подготвено да го дочекаат натпреварот.

Во секој случај, се надевам дека е предвидено овие возови да не стојат никаде до Белград, така што ќе нема проблеми со доцнењето. Српските железнички форуми напоменуваат дека од новиот возен ред доцнењата на сите возови се минимални, бидејќи е времетраењата на патувањата се корегирани во согласност со состојбата на српските пруги.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 20-Jan-2012 at 15:31

Возови до Белград за македонската фаланга

Со цел да им се овозможи на македонските фанови што полесен и поудобен транспорт од Скопје до Белград за да ја бодрат нашата репрезентација во втората фаза од ЕП 2012, Македонски железници „Транспорт“ денеска објави дека се воведени нови посебни возови што ќе сообраќајат на релација Скопје - Белград - Скопје во периодот од 21 до 25 јануари.  

 

Од оваа компанија информираат дека цената на повратен возен билет на релација Скопје - Белград - Скопје ќе изнесува 2,018 денари, а возовите ќе тргнуваат од Скопје во 6 часот наутро в сабота, в понеделник и в среда, поточно на деновите на одигрување на натпреварите. Пристигнувањето во Белград се очекува во 15 часот и 25 минути, што може да биде огромен проблем за мечот в понеделник, ако се знае дека нашиот дуел со Полска ќе биде прв на програмата за тој ден и ќе почне во 16.20 минути.  Дури и во случај да нема застој и возот да пристигне според планираното, македонските фанови ќе имаат големи проблеми да го минат „шпицот“ во сообраќајниот метеж во Белград и за помалку од еден час да се сместат во салата каде што ќе се игра натпреварот.

 

Возовите тргнуваат назад од Белград кон Скопје во 23.30, а нивното пристигнување во нашиот главен град се очекува околу 7.50 изутрина, следниот ден.

http://ekipa.mk/News.aspx?newsId=4716

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 20-Jan-2012 at 12:14
Возовите со нов возен ред

Од декември минатата година, има промени во возниот ред на Македонски Железници, генерално земено, возниот ред во 98% останува ист, измени има само на три линии на релацијата Битола – Скопје и Скопје – Битола. Поаѓањето од Битола за Скопје останува исто, во термините 03часот и 10 минути и 05 часот и 30 минути изутрина, во исто време поаѓа возот за Скопје и во 12 и 45 минути, промена има само во попладневниот воз со број 644, кој од Битола досега поаѓаше во 18часот и дваесет и пет минути, сега тргнува за десет минути подоцна односно во и 35.

Исти остануваат и релациите од Скопје за Битола односно во 06 часот и 48 минути и во 14 часот и 30 минути, измени има кај возот со број 541, наместо во 17.00 часот попладне, кон Битола сообраќа десет минути подоцна, како и возот 645 кој досега тргнуваше од Скопје во 19 часот и дваесет минути, сега тргнува во и 30. Денеска голем број патници го користеа возот како превозно средство до Скопје, имаше и такви кои заборавиле дека истиот постои.

„ Да ви кажам со години не сум патувала со воз незнам сега прв пат ќе ми биде и ние прв пат се возиме."
„ Па добро е има греење во вториот вагон добро е ."

„ Незнам сега прв пат после 10 години ќе патувам со воз се надевам дека ќе биде топло."- велат анкетирани патници на железничката сатница во Битола.
Според информациите кои ги добивме од Македонски железници, овој возен ред ќе важи до декември годинава и патниците се известени за истиот.Безбедно било возењето и покрај наносите со снег и ниските темепратури, во вагоните имало греење.

Извор: Тера - Битола, http://www.tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=44602:vozovite-so-nov-vozen-red&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=156
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 16-Jan-2012 at 23:34

Previous

Види друже, и вчера имаше коментари од типот што е ова стари вагони (луѓе кои тоа им беше 2-3-то патување со воз), ама ако ја споредам ситуацијата од пред 4-5 години, плус одлично реновираните вагони во Колска, не можам да кажам лош збор, кога ако ништо друго прв пат у 10-тина спиења во кушетот, коа се вратив дома не смрдев на железо. И да не претераме у фалбите, овие се стриктно наменети за вчерашните композиции, плус на сево ова е и тоа што во Скопје на враќање закасни само 3 минути! а во Ниш композицијата тргна со само 1 -минутно каснење. 

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 16-Jan-2012 at 22:52
Originally posted by N23

Previous

Иам само една слика од композицијата :/ Плус не го носев апаратот со мене, а и атмосферата беше подзаспана речиси цел пат, ипак се чуваа сили за после тоа. Искуството, споредено со организирано навијачко патување со автобус, е неспоредливо подобро. Самиот амбиент на вагоните, на купињата и тесните ходници даваат посебен шмек и интересно е да се види желбата кај луѓево за патување со воз, што се покажа и со тоа што најголем дел се вратија со воз, иако тргаше у 2 и 50 после полноќ. Штета поради обврски ќе ги пропуштам наредниве две текми и вожњата со воз, но ако некој од форумов се реши да иде накај Ниш, никако со кола или бус, само воз. Плус ретко чисти и средени беа вагоните, на идење имаше 4, на враќање 5, пушењето на наша територија беше забрането а и како ретко до сега сите кондуктери и нашите и српските беа видно расположени. Со оваа тура МЖ си купи уште 100-тина нови патници.






Да се надеваме дека ќе има повеќе наши фанови кои ќе патуваат до Ниш со воз. Инаку ретко вакви фалби на форумов, а и воопшто во јавност се даваат за Македонски железници
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 16-Jan-2012 at 17:48

Previous

Иам само една слика од композицијата :/ Плус не го носев апаратот со мене, а и атмосферата беше подзаспана речиси цел пат, ипак се чуваа сили за после тоа. Искуството, споредено со организирано навијачко патување со автобус, е неспоредливо подобро. Самиот амбиент на вагоните, на купињата и тесните ходници даваат посебен шмек и интересно е да се види желбата кај луѓево за патување со воз, што се покажа и со тоа што најголем дел се вратија со воз, иако тргаше у 2 и 50 после полноќ. Штета поради обврски ќе ги пропуштам наредниве две текми и вожњата со воз, но ако некој од форумов се реши да иде накај Ниш, никако со кола или бус, само воз. Плус ретко чисти и средени беа вагоните, на идење имаше 4, на враќање 5, пушењето на наша територија беше забрането а и како ретко до сега сите кондуктери и нашите и српските беа видно расположени. Со оваа тура МЖ си купи уште 100-тина нови патници.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.