build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 31-May-2009 at 21:42

да да за електро дизел мислам, еве имало и на вики нешто en.wikipedia.org/wiki/Electro-diesel_locomotive , а за гасните имав чуено но прашувам евентуално утре кога нафтата би била скапа дали дизел локомотивите теретски би можеле да се прешалтуваат во гасни!? но тоа може на старите да биде вградување цела гасна турбина со оглед дека пренамена на дизел мотор во плински мислам дека не е ни економично ни корисно, иако има и такви кои велат дека истото е повеќе од добредојдено www.lngplants.com/Locomotives.html  www.captsrail.com/lng.html    en.wikipedia.org/wiki/Gas_turbine-electric_locomotive

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 31-May-2009 at 21:25
И јас се сложувам дека не е офтопик особено што Железниците добија свој подфорум и има простор дискусиите да се разглобуваат во повеќе детали.


Edited by pbanks - 31-May-2009 at 21:26
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 31-May-2009 at 21:08
Ај уште малку off,
Има неколку парни локомотиви во европа преправени на плин.
Но видено дека нема заинтересираност од љубителите за вакви имитации, пробано е и со  додавање на мала комора со јаглен да може да осетат низ оџакот мирис на дим, но ни тоа не помогнало. Big%20smile

Edited by Vladimir P - 31-May-2009 at 21:09
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 31-May-2009 at 20:55
@ гитардемон
Воопшто не пречи доколку подетално го разглобиме тој муабет тука, баш напротив, местото е сосема прикладно, а искрено и јас би сакал да чујам повеќе на таа тема од некој вистински познавач.


@ beTon
Немаме ни една електро-дизел локомотива. Ако мислиш на дизел-електрични, таков ни е најголем дел од дизел возниот парк, но тоа е сосема друг принцип, кај нив нема никакво прешалтување од електро во дизел мод, туку тие се во суштина дизел локомотиви. Финтата е во тоа што кога се работи за голема маса, работата на дизел моторот не може директно механички да се пренесе на тркалата, бидејќи се јавуваат непремостливи проблеми кај трансмисијата. Затоа дизел-електричните локомотиви со дизел моторот генерираат електрична енергија, а локомотивата се движи со помош на електромотори. Исто така има дизел-хидраулични какви што се „шпанците“, но овој метод на пренос на снагата не ми е јасен, ако некој знае да го објасни подетално би било супер. Дизел-механички можат да бидат само некои лесни примероци од возниот парк со специфична намена, никако локомотиви.

Инаку која би била логиката во тоа ние да „пренаменуваме“ локомотиви со вградување на гасна турбини??? Знам дека на времето се експериментирало со вакви локомотиви за постигнување на големи брзини, но очигледно електричното напојување добило апсолутен монопол за ваква цел затоа што се покажало како оптимално. Плус тоа за која пруга и за кои вагони би имале потреба од ваква локомотива? Туристичка атракција??? Да не забегуваме...


Edited by Cloverstack - 31-May-2009 at 20:59
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 31-May-2009 at 18:46
не е воопшто офтопик, јас би бил прилично благодарен доколку се разглоби муабетов и ел. шематски и конструктивно дијаграмски, како и обичен очвек ја сконта работата на локомотивите! мене пример ме интересира нешто повеќе за електро-дизел локомотивите, дали и колку имаме такви кај нас! како оди прешалтувањето од електро во дизел мод итн.
исто колку е исплатлива гасна локомотива, и дали некоја постара локомотива би можело да се пренамени со вметнување гасна турбина...
 
добро би било ваквите едукативни нишки да се издвоени во посебен подфорум, но засега додека евентуално би се собрало доволно материјал за такво нешто, може да се тераат такви нишки и тука! 
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 31-May-2009 at 15:03
Друго е работата. Но да не навлегувам....... се извинувам за офф топикот
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 31-May-2009 at 14:53
Бидејќи нема врска со возниот парк, туку со физика, а форумов не е за физика, туку за инфраструктура. Супер е линкот, научив тоа што ми требаше од линкот, а верувам и другите. Не верувам да има потреба од толку детали тука.


Edited by гитардемон - 31-May-2009 at 14:55
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 31-May-2009 at 14:12
Зашто не и овде? Има доволно компетентни. Ете го Томо на пример, тој е професионалец во врска со сите прашања околу локомотивите и железниците воопшто.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 29-May-2009 at 13:19
Originally posted by beTon

би требало директно, затоа тука е Владимир да фрли некој дијаграм на локомотива и да ни посочи кој е системот, која е смислата на релеите, амперметарот, контакторите итн.

Дали овдека да ја разглабаме оваја тема, но еве ја расправата на соседен форум:
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=2288&st=0&sk=t&sd=a&hilit=diagram&start=20
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 29-May-2009 at 13:10
Барем не е на истото место, го мрднале
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 29-May-2009 at 12:39



Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 29-May-2009 at 12:00
Не сум знаел дека го имаме и ова:





Инаку по патот забележав и друга многу нова механизација, не беше само ова (кое е амфибија).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 29-May-2009 at 11:56
Пак ќе ве навратам назад на загубите. Се обидов со една самостојна симулација да ја видам зависноста на напонот во однос на загубите по каблите. Го добив приближно она што го замислував, само што ме изненади стрмнинава, очекував да биде тоа истито облик само со многу поблаг пад.

На хоризонтална оска е влезниот напон од 15-25 kV, а на вертикланта треба да се загуби во W(x10^-8). При симулацијата претпостаив струјно коло со два сериски врзани потрошувачи. Првиот е кабелот со фиксна отпорност, а вториот со фиксна моќност, односно тоа е локомотивата која ја диктира јачината (А) во согласност со својата фиксна моќност. За каблите земав 3,8 оми (10км), а за локомотивата потреба од 6MW. Ова на графикот всушност треба да е потрошувачка на кабелот...


Да нема забуни, ова е потрошувачка само на кабелот. Се приметува дека е од редот на миливати што не е нити споредливо за величини од редот на мегавати како што е потрошувачката на локомотивата. Ако нацртаме дијаграм за вкупната потрошувачка (P1+P2) она зголемување што ке се јави на почетокот нема да се ни приметува. Многу цепидлачиме за капка во море LOL.


Edited by lslcrew - 29-May-2009 at 12:15
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 29-May-2009 at 09:18
би требало директно, затоа тука е Владимир да фрли некој дијаграм на локомотива и да ни посочи кој е системот, која е смислата на релеите, амперметарот, контакторите итн.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 29-May-2009 at 08:56
Па незнам точно дали напонот од пантограф директно се пласира врз моторот или предходно се транформира во помал. Но обично ако еден уред е проектиран за одреден напон, тогаш може да има многу негативни последици ако се искористува на неприкладен напон, без разлика дали помал или поголем. 
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 29-May-2009 at 08:14
ете и пета среќа закачив!
па тоа е тоа! а дека е мала тоа не би можел да кажам, капака по капка река, две реки езеро LOL
шала на страна, теоретски значи на прашањето на гитар дали помал и поголем напон влијаат на перформансите на локомотивата, јас велам индиректно да, во процесот на влечење на ен. помалиот напон прави поголем зијан! за некого занемарлив за некого не!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 29-May-2009 at 07:54
Ама бетон тие бројки што ти ги остави во неколку поста поназад кога се работи за струја диктирана од локомотивата, во тој случај, многу нормално, што повеќе струја (А) повлече локомотивата толку повеќе моќност ќе потроши и жицата, што помалку ампери тоа помалку моќ. Но ова во случај кога е присутна локомотивата за да ја диктира струјата (А). Кога не е тука локомотивата протокот си е регулиран исклучиво од кабелите. Но таа зависност на загуби-напон за која мислиш дека е нешто драстично голема за различни напони е занемарливо во промили многу мала и неприметлниво опаќа со пораст на напон.

Еве сега се обидував и на хартија да добијам некоја зависност. Добивам некоја параболична функција, па наверојатно при изборот на мрежата се користел минимумот!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 29-May-2009 at 07:11
кој рано рани три среќи граби, а може и четири лсл поголема ампеража има поголем отпор во мрежата, а помала помал!
јас невелам кој колку треба да повлече, само констатирам дека со помал напон, протокот расте експоненцијално, значи тече поголема-појака струја!
значи повеќе струја повеќе отпор во мрежата следствено поголема загуба!


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 29-May-2009 at 06:37
[offtopic]
Originally posted by beTon

инаку примерот е сликовита споредба за абењето на вишок енергија при различен напон, а тој го одбрав бидејќи најсликови ми ја доловува поентата, и незнам од каде најде сооднос на 100 спрема еден ом...


U1=10000V     U2=1000V

Пошто разговараме за истиот потрошувач, тогаш мораме да имаме иста отпорност и во двата случаеви. Еве тоа нека биде потрошувач со R=100Ω.

Во првиот случај ако овој потрошувач се приклучи на U1=10000V, тогаш тој ќе повлече I1=U1/R=10000/100=100A. Во вториот случај кога ќе го приклучиме на 1000V тогаш ќе имаме I2=U2/R=1000/100=10A, а не како што мислиш ти дека ќе можеме со сила да го натераме да повлече 1000А. Ако разговараме за комбинација 1000V со 1000A тогаш всушност имаме R=1Ω па кога ќе се вратиме во првиот случај ќе имаме I1=U1/R=10000A, а не 100А.

Во таа равенката што ти ја гледаш всушност треба да разгледаш два случаја за R. Во првиот за I1=100А P=I1^*R=100^2*100=1MW, a во вториот кога I2 викаш дека е 1000А тогаш всушност се работи за R=1Ω, па P=I2^2*R=1000^2*1=1MW, и на крај P1=P2.

Значи во едно коло неможеш ти да му ги диктираш на потрошувачот и напонот (V) и јачината (A).
[/offtopic]


Edited by lslcrew - 29-May-2009 at 06:48
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 29-May-2009 at 03:40
не загубите си ги плаќа секој потрошувач посебно, а не потрошувачите да плаќаат за железница, значи овие загуби во мрежата постоеја и како паушална стапка во сметките порано, сега немам забележано дали истата ставка стои, но посекако ние ја плаќаме, државата покрива одреден процент како што кажа 11% a вкупните загуби се отприлика 20 и кусур %...

технички загуби на енергија има во секој систем, но овој на железницата е независен па и сите загуби што ќе се јават во нејзината мрежа, ги плаќа самата таа затоа и велам некои локомотиви абат повеќе некои помалку, затоа денес се модернизираат теристорки истите како овие разлики би се компензирале, а воедно и моќноста им се зголемува...

инаку примерот е сликовита споредба за абењето на вишок енергија при различен напон, а тој го одбрав бидејќи најсликови ми ја доловува поентата, и незнам од каде најде сооднос на 100 спрема еден ом...

инаку загубите во локомотивата се неспоредливо мали, и неможат да направат некоја битна разлика, значи зборуваме за зијанот што се јавува во мрежата како резултат на користење помал или поголем напон! е сега дека и тоа е некоја минимална оптрошувачка се сложувам но истата постои, тоа сакав да го потенцирам на почетокот дека има теоретска разлика во потрошувачката кај локомотивите, која кај модернизираниве верзии би требало да е сведена на минимум...


Edited by beTon - 29-May-2009 at 03:42
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.