![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 18> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве ја станицата ОВЧЕ ПОЛЕ во време на градба, иначе градена 1924 година
![]() Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 22:09 |
||
![]() |
||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Бев заведен од еден чуден план што го имав, но сега важно е разрешено, тоа е тоа ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
@ Vladimir е токму за тоа ти зборев и јас во врска со скопската стара железничка, со двоспраното зградиче и другите детали, значи сум бил во право и фала што ги потврди моите сомнежи
![]() @ МАРЈАН добри видеа си нашол, и фотки кои првпат ги гледам ![]() |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Старите железнички станици во Скопје.
Првата која е срушена по изградбата на втората,
за да и втората ја гледаме сега само како Музеј на Град Скопје.
Edited by MAPJAH - 25-Feb-2009 at 15:24 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Прва железничка станица во Скопје
![]() Првата железничка станица највероватно е градена заедно со завршувањето на четвртата делница од трасата Солун - Скопје или во период од 09-04-1873 до 09-08-1873 кога е градена делницата Велес - Скопје. ![]() Нејзината локација се наоѓала точно (не како во некој документи - во близината) на денешната стара станица или Музеј на град Скопје. Тоа го потврдуват сликите и плановите (од 1929 год.) дека главниот влез на станицата гледа на денешната улица Македонија, што е случај и со „новата станица“ - МГС. ![]() Итересантно е да се напомене дека станицата во Скопје и Солун се правени од ист почетен план. Зградата се состои од два ката, каде долниот е за јавен пристап, хол,чекални ~180 м2 и билетарница и дел за персоналот. Додека горниот дел е станови за станичниот персоналот и за персонал кое преноќува сменски. ![]() Но во текот на градбата станицата во Скопје е проширено со едно крило, така да ги добива сите потребни намени за една современа станица. Самата станицата била градена од камен и тула со варов малтер со мала пластика на фасадата. ![]() Станица опслужувала седум колесеци, неколку помошни, свртница, водонапојник и ложилница. ![]() На сликата може де се види двокатната зградата испред хотел Бристол која е присутна и на втората колор фотографија од левата страна ![]() Во почетокот називот на станицата во Скопје била „Uskub“ но со доаѓањето на српската војска е преименувана во „Српска краљ станица Скопље“ ![]() Нејзиното постоење по 64 години т.е. се до 1937 кога се урнува и на истото место се гради новата за тоа време една од најмодерните станица на Балканот. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Парни локомотиви користени од Железниците на Отоманската империја, 1871 - 1913, Истанбул.
Поздрав од железничарот по струка и душа. Edited by MAPJAH - 04-Mar-2009 at 08:22 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Срушен е делот каде беше холот од станицата
![]() Останатиотото крило од станицата кој подоцна е срушен !! и привремената железничка станица - барака после земјотресот ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Може да имало структурни оштетувања и да морала да се урне... има милион варијанти |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
На последнава слика се гледа дека земјотресот не ја уништил целосно левата страна на стара железничка него само средниот дел. Зашто тогаш е урнат левиот дел, и ако веќе си идело на рушење, тогаш зашто не ја срушиле скроз?!
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Јасно, денешна привремена станица од последната картицка се всушност привремени бараки - станица кој се изгради после земјотресот до МГС или денес во цветниот пазар.
Ја мислев неко привремен објект од 18xx година ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
01.
![]() 02. ![]() 03. Најстарата железничка станица од задната страна, исто и слика 04. ![]() 04. ![]() 05. ![]() 06. ![]() Edited by lslcrew - 12-Feb-2009 at 12:25 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Благодарам, се претпоставува дека ова е слика на првиот железнички мост во Скопје, денес тоа би требало да е низводно од мостот кај Транспортен центар, на правец кон Ниш.
Те молам таа како велиш „една слика од некоја си, прв пат слушам, привремена железничка“ ако можеш да ја постираш, да можам некој нови сознанија да расчистам |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Владимир оваа специјално за тебе....
![]() Исто така имам и десетина слики од страта железничка од турско што ја дискутиравме, а и една слика од некоја си, прв пат слушам, привремена железничка! Дали околу земјотресот?! За жал морам со принт скрин слика по слика пошто неможам да одпакувам ILM фајлови! |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() Еве го клипот. |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па донекаде сите сте во право само што секаде фалат по неколку информации за да се разбистри сликата, прво да фрлам една битна информација за сликава на лсл
најбитно според мене како информација е ова ископов од лева страна доле тоа било местото за исфрлање на пепелот од јаглен, така да ако нешто ме интригира од сликава е тоа ископот како појава кој прилично добро бил решен а да не се наруши воопшто визурата на првата железничка станица во СК е сега за ова на сликата дека е ул МКД се сложувам со Z , но зошто бидејќи навистина имало голема станица и кај денешната нова железничка но таа била пред се наменета за фабриката за преработка на овошје и зеленчук добро познатата Мичурин поточно имало две станици во СК во тоа време, значи товарна станица пред се за фабриката а и за останатите стопанства. инаку фабриката ја хранела цела Србија, Хрватска и Словенија со конзерви со ајвар, доматно пире, бамји, слатко од смокви, вишни, малини, круши, јаболка, итн. итн. за да нема многу спорење еве малку цитат кој би го поткрепил моето инфо
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еве една статија од http://www.staroskopje.vestel.com.mk/sites/c12/c123.html Се надевам ќе разбие некои од дилемите!
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Јас мислам дека е логично да имало и таму некој објект но немам прецизна информација така да би можел само да шпекулирамм. Ваљда Владимир ќе ни ја разјасни мистеријата. И јас вчера прв пат дознав дека отоманската железничка станица која сме ја гледале на сликите била во делот кај новиот транспортен центар. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
да да, за трасата сосема се согласувам и тоа е загарантирано, само коментирам дека сликата се некако не ми се совпаѓа со тој податок
затоа не ми е јасно, дали е можно ова да е привремено изградена станица пред да се изгради денешната стара железничка, а на местото кое го посочува владимир, да имало друга железничка која била првата во градов ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |