build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 30-Jan-2011 at 12:45

Човечка грешка предизвика тешка железничка несреќа
 
Спасувачките%20екипи%20веднаш%20се%20упатиле%20на%20местото%20на%20несреќата

Најмалку десет луѓе загинаа во железничка несреќа во источна Германија, а четириесетина се повредени, од нив 18 посериозно. Локален патнички воз и товарен воз се судрија во Саксонија-Анхалт, во близина на Магдебург.

 

Несреќата се случи доцна синоќа (29.01.). Повеќе од 150 пожарникари и полицајци се упатиле кон местото на настанот, а железничкиот сообраќај во тој дел на земјата е во застој. Во моментот на несреќата во патничкиот воз имало околу 45 луѓе.

Поради густата магла хеликоптерите беа спречени да ги евакуираат повредените. Полицијата не исклучува дека бројот на жртвите би можел да се зголеми, поради сериозноста на повредите кај дел од патниците,

Според првичните наоди на истрагата, причината за судирот е човечка грешка, односно непочитување на железничката сигнализација, соопшти шефот на регионалната влада, Волфганг Бемер.

„Констатирано е дека не се почитувал знакот за застанување. Мораме да ги идентификуваме сите загинати. Засега нам ни е познат идентитетот на само две загинати лица“, изјави тој.

Според%20очевидци,%20во%20времето%20на%20судирот%20имало%20густа%20магла

Според локален полициски портпарол, силината на ударот била толку жестока што патниците во предниот дел на возот загинале на лице место, звукот од судирот се слушнал на неколку километри од местото на несреќата.

Во последниве години во Германија се случија неколку железнички несреќи со катастрофални последици. Во 2006 година, 23 лица загинаа кога експерименталниот воз Трансрапид, кој се движи на магнетна пруга се судри со инспекциско возило. Три години претходно, 25 луѓе загинаа во директен судир на регионални композиции на југозападот на земјата.

Најтешката железничка несреќа во Германија се случи во 1998 година, кога брзиот воз кој патуваше од Минхен за Хамбург се удри во мост во близина на градот Еншеде. Повеќе од сто луѓе загинаа, а осумдесетина беа повредени.



Извор: DW

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 13-Jan-2011 at 19:26
Незнам како ова стана актуелна вест кога е од почетокот на прошлата година

UAE rail project work begins
Company plans passenger trains after building infrastructure for freight
By Derek Baldwin, Senior ReporterPublished: 00:00 May 12, 2010, gulf news


...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 13-Jan-2011 at 14:40
Во ПРОМЕТ ќе била пуштена железницата?! Кој е овој збор во нашиот јазик може некој да ми објасни? Јас лично кога наоѓам вакви базични грешки ја саботирам самата статија пошто очигледно е дека не е квалитетна, штом може да си дозволи ваква грешка.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 13-Jan-2011 at 13:26
Нов мегаломански проект: Железница низ пустина

Обединетите Арапски Емирати можат да се пофалат со највисоката зграда на светот и вештачкиот остров во облик на палма, а сега сакаат да ги поврзат градовите со пустинска железница.

Пругата ќе поминува низ седум емирати, ќе биде долга 1500 километри, а би требало да биде готова и пуштена во промет во 2017 година, а нејзината изградба ќе чини 11 милијарди американски долари.

Првиот дел на проектот, би требало да биде довршен до 2014 година, а возовите кои ќе го пренесуваат цементот, алуминиумот и челикот за изработка, ќе возат со брзина од 120 километри на час, а патничките до 200 километри на час.



извор: Нетпрес

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 05-Jan-2011 at 00:30
Има само една слабост кај овој воз, а тоа е што нема барем еден обичен патнички вагон. За жал, целата композиција се состои од спални вагони кои се доста скапи за патувањеRoll%20eyes.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 05-Jan-2011 at 00:28
Еве го распоредот на тој воз

Thessaloniki     поваѓа     19:48
Kilkis           поваѓа     20:14     
Serres(GR)     поваѓа     21:26     
Drama           поваѓа     22:12     
Xanthi           поваѓа     23:29     
Komotini     поваѓа     23:57     
Alexandroupolis     поваѓа     00:43     
Pythion           поваѓа     02:51     
Uzunköprü     поваѓа     04:00     
Pehlivankoy     поваѓа     04:21     
Alpullu           поваѓа     04:48     
Cerkezköy     поваѓа     06:06     
Halkali           поваѓа     07:27     
Istanbul Sirkeci присти     08:07

Само во до тогаш во Pythion - Питон да не се истегне ѕидот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 04-Jan-2011 at 23:56
Осумте најдобри ноќни возови во Европа одбрани од најпознатиот портал за патувања Lonely Planet: http://www.lonelyplanet.com/europe/travel-tips-and-articles/18130.
Меѓу 8-те дестинации е и ноќни воз Филиа експрес на релација Солун-Истанбул-Солун, па кој патува кон Истанбул може да ја испроба оваа препорака.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 22-Dec-2010 at 22:19
Светот оди напред, Руската државна железница отвори сопствен телевизиски канал ТВ РЖД: http://www.rzdtv.ru/. На неа имате репортажи, интервјуа и секојдневни вести дополнети со интересни видеа.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 24-Nov-2010 at 19:28
Земјотрес искривил пруга како шпагети

Земјотресот кој во септември го погоди Нов Зеланд ја искриви железничката пруга така што личи на шпагети.

Фотографите кои се најдоа на местото на настанот тврдат дека оваа фотографија, која дури синоќа е објавена, не е дигитално изманипулирана.

Американскиот геофизичар Дејв Петлиј ја објасни штетата која ја направи земјотресот со јачина од 7,1 степени според Рихтеровата скала на пругата која го поврзува Кантербери со западниот брег. Според Петлиј, тоа се случило поради слабите точки на особено цврстата пруга. Прво пругата се свиткала еднаш на лево, а силата која продолжила да делува на двете страни ја свиткале уште неколку пати.

Свитканиот дел на пругата е заменет со рамни шини, кои се за околу два пати пократки од оригиналните.


Извор: http://www.idividi.com.mk/zabava/Zanimlivosti/642830/index.html
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 10-Nov-2010 at 12:19
Судир на 2 воза во Полска...



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 06-Nov-2010 at 10:16
Има делови на метрото во Лондон и четврта трака (антена) за CCTV од внатресноста на возот.


фото Chris McKenna
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 05-Nov-2010 at 16:36
Не сум бил во Лондон, ама претпоставувам исто како метрото во Њујорк (и на многу други места), со трета шина.

http://en.wikipedia.org/wiki/Third_rail
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 05-Nov-2010 at 16:08
Дали некој знае како се напојуваат со струја возовите во градската железница во Лондон, бидејќи нема жици над пругите? Претпоствувам дека струјата е на пругите. Дали е таа опасна?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 26-Oct-2010 at 23:40
А1 требале да стават просечна брзина од 350 км/ч

А друга е работа за каков рекорд се работи, прво шина или маглев, потоа во пролаз или стална, просечна, ... во редовна линија ...

Во секој случај Кинезите (со инициална помош на Германија) прават чуда во железницата.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 26-Oct-2010 at 22:54


Овие од А1 побркале нешто, светскиот рекорд е значително повисок. Дали можеби овде се работи за рекорд на редовна патничка линија? Или пак нема никаков рекорд?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 26-Oct-2010 at 22:25

Нова линија за брзи возови во Кина

26.10.2010 10:19
 

 

Најбрзите возови во светот денеска тргнаа од станицата во Шангај, за да ја отворат најновата линија на брзи пруги во Кина, пренесува Асошиејтед прес.

Возовите новата делница од Шангај до Хандзоу, долга 200 километри, ќе ја минуваат за само 45 минути. Овие два воза од типот „CRH380“ го рушат светскиот рекорд со брзина од 420 километри на час.

Минатата година во декември, најбрзиот воз кој Кина го пушти во употреба, се движеше со брзина од 350 километри на час.

До 2012. година Кина планира да има 13.000 километри пруги за големи брзини. Додека управата на железниците неодамна објави дека работи на технологија што брзината на возовите ќе ја зголеми на преку 500 километри на час.

Една од најголемите брзи пруги во изградба е линијата Пекинг - Шангај, долга 1.318 километри, што ќе чини 32,5 милијарди долари.

Пругата треба да биде отворена во 2012. година и ќе го преполови патувањето меѓу двата најголеми кинески града на пет часа.


Извор: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=129296

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 16-Oct-2010 at 10:10
Моментот на побивот





и повторно МК знаме



и министрите на транспорт од ЕУ


фото од: Deadeye Reloaded
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 15-Oct-2010 at 14:29
Македонското знаме се вее во најдолгиот тунел во светот

Женева, 15. октомври 2010 (ИНПРЕС)

Денеска ќе биде пробиен последниот метар од најдолгиот железнички тунел во светот. Најдолгиот железнички тунел Готхард Бејз, е долг 57 километри и вреди преку 10 милијарди долари.


Тунелот кој минува низ масивот Готхард во Швајцарија има за цел да ги заштити планините од транзитот на странски камиони низ земјата и ќе биде пуштен во употреба за седум години.

Според најавите ќе бидат изградени и неколку помали тунели за железнички врски меѓу Швајцарија, Германија и Италија.

Во историската акција за пробивање на најдолгиот тунел на светот учествуваат и македонски државјани.

Охриѓанецот Горан Ангелески кој е на привремена работа во Швајцарија за агенцијата Инпрес вели дека ова е вистинско чудо, особено моќта и силата на  џиновската машина „Сиси“ со која денеска се ископува последниот метар.

Од вчера на ѕидовите од тунелот се вее и македонското знаме.

http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=2A239E865C2E114393FE8E4FB39D8475
Cheers
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 15-Oct-2010 at 14:24
Браво за новиов тунел. Кај Седрун треба да има подземна железничка станица, така? Мислам дека на некоја скица што ја имам гледано имаше такво нешто.

Интересно ова на страта пруга тие 360 свртувања да се совладаат висинските разлики. Колку што се сеќавам и кај нас имаше некој предлог, една од трите можни верзии на трасата за Бугарија некаде пред Крива Паланка?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 15-Oct-2010 at 08:17
Пробивање на последниот метар од најдолгиот тунел во светот
15 октомври 2010, 07:37
Извор: Бета

Женева
Пробивањето на последниот метар од најдолгиот железнички тунел Готхард Бејз, долг 57 километри, треба да се случи денеска, кога џиновската машина под име „Сиси“ треба да го ископа последниот метар.

Тунелот вреден 10 милијарди долари минува низ масивот Готхард, долж патот за Италија, а е дел од поголем проект за транспорт на стока од камиони на железницата, инициран поради стравувањата дека тешките камиони го уништуваат алпскиот пејзаж, пренесува Асошиејтед прес.

Швајцарските гласачи, од кои секој плаќа по 1.300 евра за финансирање на проектот, ја одобрија изградбата на тунелот преку серија референдуми пред речиси две децении, а ќе почекаат уште неколку години до довршувањето на тунелот.

Генерално уверување е дека парите се добро потрошени, иако по 23 години изградба новиот тунел ќе го скрати железничкиот сообраќај меѓу северна Европа и Италија за само еден час.

За да ги заштитат своите планини, Швајцарците решија да го спроведат планот стар преку 60. години, наместо да забранат на странските камиони премин преку земјата.

Тунелот се очекува да биде пуштен во употреба во 2017. година, кога ќе го симне од прво место јапонскиот тунел Сеикан, долг 53,6 километри.

Дополнителни 14 милијарди долари ќе бидат потрошени за редица пократки тунели и железнички врски на брзите пруги, што ќе овозможи возовите со големи брзини од Германија да продолжат кон Италија да возат со брзина од 250 километри на час.

Околу 13 милиони кубни метри камен изваден од планините е искористен за обнова на алпските езера, загрозени со вадењето на песок, додека топлата вода што тече длабоко под планините и може да достигне до 50 Целзиусови степени, ќе се користи во рибниците.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#118668
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.