build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 30-Jan-2009 at 15:58
ГРАДОНАЧАЛНИКОТ НА БУТЕЛ НАЈАВИ НОВ КАПИТАЛЕН ПРОЕКТ
Булеварот Христијан Тодоровски - Карпош ќе се поврзе со обиколницата
Новата улица градоначалникот Петре Латиновски бара да ја изгради следниот градоначалник на Скопје

Изградба на нова улица преку која ќе се поврзат булеварот Христијан Тодоровски - Карпош и новата обиколница на Скопје е следниот капитален проект кој градоначалникот на Општина Бутел Петре Латиновски ќе му го предложи на новиот скопски градоначалник. Според општинарите, новата улица треба да биде продолжение на булеварот, но за конкретно решение треба да се направи проект. Со нејзината изградба ќе се растовари сообраќајниот метеж што се создава на улицата Александар Урдаревски која води кон гробиштата Бутел, а во исто време е и единствената патна врска на Радишани со Бутел.
Латиновски вели дека тој веќе разговарал на оваа тема со актуелниот градоначалник на Општина Гази Баба и кандидат за градоначалник на Скопје Коце Трајановски и му кажал од колкава важност за Општината е да се направи еден ваков сообраќаен зафат.
"Еден од најзначајните проекти за Општина Бутел е изградбата на нов пат што ќе го поврзува булеварот Христијан Тодоровски - Карпош со обиколницата. Се надевам дека новиот скопски градоначалник ќе увиди дека оваа улица е од особена важност за Општината и проектот ќе го стави во својата програма", вели Латиновски.
Меѓу останатите капитални проекти за Општина Бутел, градоначалникот Латиновски ги спомена уредувањето на коритото на реката Серава по примерот на кејот на Вардар и продолжување на изград
бата на фекална канализација низ населените места Љуботенски Пат и Радишани.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=162815&idg=9&idb=2586&rubrika=Skopje


Edited by lslcrew - 30-Jan-2009 at 15:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 29-Dec-2008 at 12:23
Originally posted by Cloverstack

... Ама мораме да бидеме реални и да ја согледаме моменталната ситуација. Обиколницата не е комплетирана, тоа го констатираше. Но дури ни нејзиниот изграден дел не е поврзан како што треба (две од четирите клучки излегуваат на земјени патчиња). За обиколницата максимално да ја искористиме, ќе треба да се спроведат проектите за нејзино интегрирање со сообраќајната мрежа во скопскиот регион. Без тоа обиколницата ќе служи само за транзит, а другото ќе чека...

 Во потполност Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 29-Dec-2008 at 02:22
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=52&PID=25587#25587
Originally posted by BlacK

Mnogu ce bide interesno kako ce se razviva gradot posle izgradbata na obikolnicata.Gledam deka vece ima nekoi vlijanija i na investitorite vo odluka na lokaciite za gradenje.Me interesira za vasite razmisluvanja okolu ova:Kako mislite deka ce se razviva Skopje po dogradbata na obikolnicata?

(znam deka prasanjevo e za druga niska,ama go napisav tuka zatoa sto me potikna vesta za izgradba na stambeno delovniot objekt vo Gjorce)


Еве јас да ти одговорам во соодветнава нишка Big%20smile

Обиколницата е инфраструктурен проект со огромен потенцијал да влијае на развојот на градот и тоа влијание долгорочно сигурно ќе се ефектуира без разлика на нашето влечкање и лошо планирање.
Пред се ќе се изврши голема реорганизација на индустриската активност и на сервисните дејности кои бараат голем простор или добра транспортна врска. Очекувам во иднина големо мнозинство инвестиции од ваков вид да се насочат во околината на трасата на обиколницата (со исклучок на Бунарџик кој е специфичен случај). Дури може да се очекува и преселба на некои постоечки субјекти.
Конкретно за потенцијалните локации треба да се има во предвид дека долж обиколницата нема и не се планирани класични сервисни патишта. Значи треба да се очекува инвеститорите да се насочени пред се долж главните сообраќајници кои ја сечат обиколницата (во близина на тие клучки), а не долж самата обиколница. Но клучките се релативно блиску па во иднина ова негде можеби ќе се релативизира.

Исто така може со сигурност да се предвиди дека обиколницата ќе има огромно позитивно влијание и на населените места од нејзината „надворешна“ страна. Од зголемување на економската активност во нив, па се до подобрување на квалитетот на живот таму од аспект на подобри комуникации. Значи не се работи само за Скопје, туку за целиот скопски регион
Во целина може да се предвиди уште еден тренд како резултат на обиколницата - позначајно интегрирање на скопскиот регион и создавање на многу посилни економски и други меѓусебни врски кои нема да зависат од „центарот“. Обиколницата ќе форсира вистинско оформување на метрополитенска област, а особено селата во близина ќе се одглават од 19-ти век. Кој бил на пример по падините на Скопска Црна Гора му е јасно што зборувам.




Ама мораме да бидеме реални и да ја согледаме моменталната ситуација. Обиколницата не е комплетирана, тоа го констатираше. Но дури ни нејзиниот изграден дел не е поврзан како што треба (две од четирите клучки излегуваат на земјени патчиња). За обиколницата максимално да ја искористиме, ќе треба да се спроведат проектите за нејзино интегрирање со сообраќајната мрежа во скопскиот регион. Без тоа обиколницата ќе служи само за транзит, а другото ќе чека...


Edited by Cloverstack - 29-Dec-2008 at 02:31
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 12-Dec-2008 at 21:30
Еве една архивска снимка (извор МИА ако не се лажам) од изградбата на вијадуктите на Сарај-Стенковец... 14.04.2006


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 11-Dec-2008 at 10:59
Еве ја обиколницата како се вијуга

Од фото.идивиди


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 11-Dec-2008 at 02:50
1


2


3

Back to Top
Ганчо View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jan-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ганчо Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 08-Dec-2008 at 18:42
Истите конструкции се.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 08-Dec-2008 at 18:08
истиве табли ги има и на клучката кај континентал?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 08-Dec-2008 at 16:28
ApplauseДобри фотки!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 07-Dec-2008 at 20:59
Еве и некоја слика од обратен правец на клучка Горче





И една од излез од Скопје према Тетово



Edited by Vladimir P - 07-Dec-2008 at 21:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 29-Nov-2008 at 01:16

да тера, абе има секакви ова германциве wirtgen беа закон кај нас, сега незнам како стојат работите, ептен близок човек беше застапник за нив Big%20smile уште дома што не ми донесе едно вакво. прочепкај ги моделите ќе видиш повеќето имаат тркала, но и гасеници се користат пример за врнежливи предели - кал, снег, онаму каде треба екстра стабилност, а ова нашивеединствено за идеални услови се темпирани, малку нешто да не е како што треба и на голем одмор или распуст!      

www.wirtgen.com/en/produkte/heissrecycler/remixer_4500/Remixer4500_Highlights_366.html

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 29-Nov-2008 at 01:01
znam koe e toa za vadenje na asfalt (kornenje) i ja vidov stranicata ama toa so gumiteBig%20smile kako i da se vika neznam dali pominuva i dali prai nesto dodeka se asfaltira.

a za parniot valjak neznam ne sum do tolku informiran.mozebi socuvale nekoj.a moze i otisle na staro zelezoSmile
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 29-Nov-2008 at 00:43

гитаро финишери има и со гасеници и со гуми, а за корнење  машините се со тркала еве  поконкретно www.wirtgen.com/en/produkte/Produktbereich.html

Б.Ѓ.Т. кога веќе те распрашавме кажи дали знаеш некоја од старите ГП-а дали има зачувано некој парен ваљак како експонат или се е во расход, знам дека гранит имаше такви, но што се има случено со нив немам абер! нешто разбрав дека пред механизација Бетон во влае има еден таков, но немам проверено.  

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 29-Nov-2008 at 00:36
Previousneznam na koe mislis,ne mi teknuvana na nikoe so meki gumi,ima edno pozadi e so gumi ama napred si e pak valjak a samo nekoe so gumi neznam t.e sea ne mi teknuva
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 28-Nov-2008 at 23:52

А то чудото со многу меки гуми (го нема на сликите), знајш шо има само гуми, не е ваљак. Поминва дур е многу жежок асфалтот. И то служи како ваљак или?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 28-Nov-2008 at 22:12
valjak e poslednata slika,a toa pred nego e za postavuvanje na asfalt i za ramnenje samo a ne i za nabivanje,pred nego ide kamion kako sto se gleda na slikata i sipuva asfalt vo edno kako inka idepreku nego i toa go ramni i gorasporeduva i i istura i voda t.e go poliva so voda a na kraj go pominuva so edni cetkicki so toa ja sobira vodata t.e ja raznesuva itn. itn.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 28-Nov-2008 at 22:07
БЃТ  добри се сликиве. Се чудевме пре некое време што е со тие мрежите, ама еве ни објасни сега! Инаку првпат гледам дека се поставува нешто како мрежи полни со камења.  И ако може да ми објасниш дали е некој вид на ваљак ова што личи на комбајн или е нешто друго?!

Edited by lslcrew - 28-Nov-2008 at 22:08
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 28-Nov-2008 at 21:57
eve nekoj sliki od obikolnicata,malce se postari ama ne sum imal prilika da gi stavam do sea.

ova inace se postavuva da ne se kliza zemjisteto dodeka da porasne treva i e od nekojsi organski materii i postepeno se razpaga i sluzi kako dzubrivo za trevata
1.

2.

3.

a so ovi kamincinja ja naprskuvaat trevata
4.

vo mrezite se se stavaat kamenja i se postavuvaat za potporni zidovi,ke vidite na slednite sliki
5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.



Edited by Б.Ѓ.Т - 30-Jan-2009 at 17:39
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 28-Nov-2008 at 19:48
Previousne e problem vremeto i ako se gradi na ladno da ne bide nekvaliteten patot,toa ti se lazgi za mali deca sega si ima preparati sto se stavaat i za pobrzo da se isushi i poelasticno da bide itn.nego ne im se raboti, i sto vikas si se cuvaat za pred izbori ili nesto zaglavile.a patot nema sto ponekvaliteten da bide od toa sto e sea,obikolnicata ja praat kolku da ima ulica,od fakultet bev tamo na praksa i profesorot sto mi e po patishta gi naprai tamo site lom.za se im kaza deka taka ne trebalo da se naprai. a nadzorot sto bese tamo si cutese i nisto ne kaza osven sto da praime nie,nie ne sme krivi taka ni vikaat da praaime.sve e bog da cuva,ima i raboti sto prvat se primenuvaat kaj nas za gradba na pat ama i toa nekvalitetno,atmosverskata kanalizacija na nekoj mesta im e postavena obratno od padot na ulicata itn. itn.ima mnogu da se nabrojuva,ke treba cela strana da napisam a me mrziBig%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 28-Nov-2008 at 17:00
Кловер не се нервирај, не ли гледаш дека се штима работава за пред избори. Асфалтот ќе го стаат ако треба у февруари кога е уште поладно од сега и тогаш нема да биде проблем времето. Ако ако стварно технички пречи ладното време, како што викаат, мене ме плаши да не добиеме неквалитетен пат поради партиско чателење. Подобро да биде у април него да зсе зашљака у февруари пред избори.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.