![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Србија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 19> |
Author | ||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
![]() профилот таму е малку шашав. Точно е дека улицата функционира како 1х1 но во голем дел има барем 3 ленти ако не се лажам. Друга работа не сум сигурен дека 2 ленти по правиц би биле доволни за еден во иднина битен правец а тоа е јужен булевар (кој собира сообраќај од доста населби) со излезот на Скопје. Тоа што сега на многу мест овој прстен е 2х2 јас го гледам и го осеќам на своја кожа како возач, како проблем. Особено во делот од ФОН до клучката Естекада. На чист терен без врска ми е да се иде на 2х2. За железничкиот мост пак мислам дека си во право, таму е тесно грло. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Не е заебанција, таму моментално нема профил од 3 туку од 2 ленти, а и ДУП-от не предвидува 3+3. Плус тоа изградените делови од прстенот на други места никаде немаат 3+3, дури ни помеѓу Ново Лисиче и Аеродром каде е 2+3. А не сум загледал дали воопшто може да се протне 3+3 под железничкиот мост на излез од депото Лисиче, со сите нишани се разбира. Доколку има проширувања на крстосниците, сметам дека во догледна иднина 2+2 е сосема доволно за остатокот. ДУП-от понатака предвидува дополнителни колекторски улици помеѓу крстосниците со Првомајска и 3 Македонска Бригада (сигурно поради клучката со Јужен булевар која за малце не е опфатена на сликава): ![]() Edited by Cloverstack - 27-Jul-2009 at 16:37 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Единствено не ми е јасно како се планира да биде раскрсницата помеѓу Булевар Србија и влезот на цементарницата. Односно оваа јужната раскрсница што се гледа горе на сликата. Дали тоа ќе биде класично прекрстување со семафори или без семафори?! Пошто влезот на Усје иако е изграден со профил на булевар сепак има многу помало значење и од маалска улица пошто по него има многу малку сообраќај, односно само камиони од фабриката. Најлогична варијанта ми е дека ќе биде обично прекрстување без можност за вртење на лево (без потребна тахикардија, се мисли од сите кон сите правци), пошто реално нема потреба од класична раскрсница, со тоа што предност на минување би имал булевар Србија. Изградба на ќошеви за свртување во десно воопшто не пречи дополнително на сообраќајот, напротив е пожелно и ќе овозможи делумно растеретување на раскрсницата Првомајска/Србија, а и не коштаат многу таквите ќошеви, а може би и нема да треба да бидат сите четири. Всушност не само што не ми е јасно како планираат да биде оваа раскрсница, туку не ни можам со сигурност да се одлучам за најлогично решение за оваа раскрсница (имајќи го в предвид комплетот од трите раскрсници од кои Првомајска/Србија е главната според која треба да се раководиме). Да се вратам малку на најпростото и може би најефективно решение, односно единствено прекрстување на улиците со првенство на булеварот, без вртења.
п.с. Надвозник не го ставам во игра зашто нема економска исплатливост за него, односно ако Усје изрази желба да гради нешто вакво...нема проблем тогаш. Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 03:00 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Цело време ме бунеше должината што се споменува од 1720 метри, а неколку пати го имам мерено потегот од раскрницата со Јане Сандански до Првомајска и добивам должина од 1500 метри. Всушност ќе се работи и за овој дел кој ќе го поврзе неодамна изградениот сегмент евидентиран поназад во нишкава. Исто така ги расчистува и дилемите кои ги имавме околу проширувањето на раскрниците....
![]() ![]() Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 01:23 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Еве еден подетален текст кој делумно ги расчистува дилемите околу тоа што конректно ќе се работи и некои други ситници. Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 01:22 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
..... Северен Буилевар, Крушевска, Првомајска, Цветан Димов, Словенечка, Хрватска, Црна Гора, тунел под плоштад .....
Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 00:58 |
||||
![]() |
||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||
Супер конечно, браво за проектов остануваат уште Климент Охридски, Илинденска и Јужен Булевар
![]() |
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
4 ленти? Каква е оваа заебанција мислев дека ќе ја шират улицата како што треба? Па таму веќе има профил од 3 ленти.
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Рендери за улици ми е малку необична работа!
![]() ![]() Јавноста кај нас ја креираат група себични граѓани што немаат ни срам ни перде да кажат дека булевар не треба да се гради зашто ќе им бил под прозор, за разлика од свет каде што јавноста ја креираат група инженери кои во секои момент во фиока имаат подобро решение од тоа што се гради па тамо дури и пожелно да се развие стручна јавна дебата. Ете затоа нема да видиме проект јавно у скоро време, највеќе од страв од саботажа. Нормалчно и неажурноста како неизбежен темен облак над ова општество. Edited by lslcrew - 26-Jul-2009 at 19:16 |
||||
![]() |
||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||
![]() posto gledam toa sto nekoj od forumot go srabotil no me interesira renderot kako izgleda ako go ima se razbira neka go postira nekoj |
||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() www.mia.com.mk |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Крпен живот ![]() Пенката веројатно сакал да заштеди пари кога таму се прошируваше булеварот, а 2 ленти ги задоволувале потребите во догледно време. Ова ми се чини како најлогично објаснување. |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Е ова е веќе убава вест.
btw. дали некој знае зошто булевар Србија од раскрницата со Јане Сандански до мостот близнак во едниот правец има 2 ленти иако има повеќе од доволно простор за убав булвар 2х3? |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Да да истот го приметив, проширувањево требало да биде многу порано. Види ја раскрницата (Видео(
![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Во право си.
Ионака 3 Македонска Бригада во иднина е планирана како булевар. Само грешка си што си вцртал моментална состојба низ Лисиче 3х3. Булеварот таму е 2х2. Инаку ова проширување што го предлагаш требало да биде направено и многу одамна, не морало да се чека доизградба на Бул. Србија. Вака како што е сега, на 3 Македонска Бригада во правец од кај средното хемиско често има гужва, а од страната на Лисиче многу глупо и нелогично булеварот се стеснува токму пред самата крстосница! |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Незнам што точно опфаќа доизградбата на булеварот Србија, но дефинитивно би треба да се опфати раскрсницата со бул. трета мак. бригада, односно раскрницата кај Лисиче (41°58'38.01"N 21°27'52.46"E). Не само што би требало туку и по секоја здрава логика, апсурдно би било да остане моменталната состојба. Кога тука булеварот Србија ќе се прошири ќе нема смисла 3-та мак. бриг. да се прекрстува во нејзината тесна форма односно би требало комплетно да се опфати доизградба на целата раскрница па стеснувањето /проширувањето на 3-та мак. бригада да биде некаде пред хемиското средно школо.
Да не останам нејасен... ![]() Моментална ситуација Опфатено со доизградбата Она што сметам дека треба да се доизгради Edited by lslcrew - 25-Jul-2009 at 08:13 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Од тука (41°58'55.47"N 21°28'14.38"E) до тука (41°58'19.79"N 21°27'36.65"E). Edited by lslcrew - 25-Jul-2009 at 07:49 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Не ги знам деталите од договорите за привремен закуп на локациите и до кога важат тие и дали ќе бидат обештетени закупниците, но ме охрабрува решителноста со која се пристапува кон пробивање на трасата. Може би се работи за траса која е претежно државно земјиште, но сепак поддршка за проектов, пошто можеше да ни се спакува и некоја импровизација и да се скрати средипно зленило или којзнае што.
Камо среќа вака да бевме решителни и да имавме законска подлога кога се правеше новиот мост на Вардар. |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 19> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |