build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 06-Jan-2020 at 00:28
Neznam koj e odgovoren ama mislam deka mora da se poraboti na sreduvanje na zeleniloto okolu patistata. Momentalnata situacija e katastrofalna. Znam deka mnogu raboti falat za da zboruvame za zeleniloto no licno za mene ova e bitna rabota i se nadevam kje pochne da se obrnuva vnimanie na ova vo idnina pa koj saka neka e odgovoren i chiiv saka neka e tenderot. Mene licno zeleniloto i gubreto od strana epten mi bodat ochi na avtopatite kaj nas. A isto me nerviraat i onie divi drva koi niknuvaat na sredina na Avtopatot. Se nadevam nekogas kje vozime po ubavi i sredeni avtopatishta. Sreduvanjeto na zeleniloto bar ne bi trebalo da e problem, a i ne e nekoja ekstremno skapa rabota

Edited by Bakica - 06-Jan-2020 at 00:30
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 05-Jan-2020 at 16:38
Па, би требало да е секојдневна пракса на службите за одржување на патиштата. Конкретно за ова што го зборуваш, мислам дека одговорна за одржување е компанија на луѓе блиски до власта (ДУИ) која зема пари, а не работи речиси ништо.
За сè има вторпат
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 05-Jan-2020 at 12:29
Primetiv vcera na avtopatot Skopje-Tetovo deka so mashini se raboti na kosenje na trevata i sreduvanje na zelenoto po stranite na avtopatot. Se kornat onie grmushki sto mnogu go nagrduvaat avtopatot, a gi ima rechisi na site avtopatishta vo Makedonija. Znae nekoj dali konechno kje stane praksa ova kaj nas (niz drugive drzavi mnogu e normalno avtopatishtata da se sreduvaat) ili ova e nesto momentalno, a se sreduvaat samo tie nekolku km pred Tetovo?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 09-Dec-2019 at 21:28
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 08-Dec-2019 at 15:57
Завршена е рехабилитацијата на регионалниот пат Р1207, делница Младо Нагоричане - Пелинце, со должина од 10 км и вредност од 1,2 милиони евра.


За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 03-Dec-2019 at 10:11
Реконструкција на регионалниот пат Старо Нагоричане-ГП Пелинце, инвестиција од 1,5 милиони евра. Патот ќе биде комплетно завршен до крај на овој месец.






Завршена е рехабилитацијата на регионалниот пат Р1109, делница Фурка – Богданци - Гевгелија, со должина од 11 км. и вредност од 1,3 милиони евра. Средствата се обезбедени преку Светска Банка.




Рехабилитацијата на регионалниот пат Р1209, делница Тетово – Попова Шапка, со должина од 18,2 км и вредност од 1,7 милиони евра. Средствата се обезбедени преку Светска Банка.




Од фб страницата на Јавно претпријатие за државни патишта

Edited by Џоле - 03-Dec-2019 at 10:12
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 25-Nov-2019 at 12:07
Dobro e sto se raboti na lokalnite patista niz drzavata , nekoj od niv ne se rekonstruirani duri od vremeto na Jugoslavija , da se nadevame deka vakviot trend na nivna rekonstrukcija ke prodolzi i ke nema poveke takov pat vo drzavata. Neznam samo zosto do sega seuste nema nikakva najava za rekonstrukcija na delot od Gradsko do Negotino na koridor 10 , i vo dvata pravci e mnogu osteten , ima udarni dupki , propadnat e , ispukan , mislam deka vladata pod itno mora da go sredi ovaa delnica od K10 ....
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 24-Nov-2019 at 21:54
Реконструкција на локални и регионални патишта:

Р1302, Делчево-Пехчево, во должина од 10,8 km



Р1204, Кадрифаково-Штип, во должина од 7 km



Р1304, Берово-Виница, во должина од 11 km



Р2235, село Маврово-Никифорово, во должина од 6,6 km





Р2342, Тркање-Пишица, во должина од 9,8 km



Р1310, Берово-граница со Бугарија, во должина од 6,6 km



Р1107, Кавадарци-Росоман, во должина од 6,4 km







извор: фејсбук страницата на Јавно претпријатие за државни патишта

Edited by Џоле - 24-Nov-2019 at 21:56
За сè има вторпат
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 13-Nov-2019 at 11:54
За време на Груевски никнаа автопати насекаде околу Штип, према Велес, Према Скопје, сега гледам и према Радовиш и Струмица се гради, према Кочани нов пат, фали уште Штипските села автопатски да ги решат. Сега е време вероватно истото околу Струмица автопатски да се решат сите околни места. Нешто слично како кога Ѕинго беше на чело на ФСМ секоја година Силекс беше шампион, потоа Харалампие од Прилеп кога беше на чело на ФСМ Победа беше шампион. Така се владее кај нас.
Ок, се шо се гради е добро, макар и локалпатриотски.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 13-Nov-2019 at 09:12
Изградбата на автопат Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија треба да е врвен приоритет на ЈПДП и владата. Со тој автопат патувањето од Скопје до Кожани се скратува за околу 60ина километри, и истовремено ќе се растерети граничниот премин Богородица, а од друга страна ќе „проработи“ преминот Меџитлија. Но ние си имаме работа со премногу пасивна власт, независно која партија има формирано влада, и сите чекаат да дојдеме до процесот на преговори со ЕУ, за во тоа време да може да се повлечат пари од ЕУ за изградба на 10d.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 12-Nov-2019 at 17:21
Битолчани ионака се мирни, не се бунат тие за ништо, не е хитно таму да се гради сега. Што ке им е нив автопат, не се учени тие на добри патишта.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 12-Nov-2019 at 17:00
Чекајте малку, чекор по чекор во вистинска смисла на зборот. Прво да ги направат тие 2км накај Косово до 2024та па "отом потом"
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 12-Nov-2019 at 13:21
Najdobrata varijanta spored mene bi bila , od Gradsko do Prilep ekspresen pat koj sto se gradi , a od Prilep do Bitola isto taka ekspresen pat so moznost vo idnina da prerasne i vo avtopat i isto taka od Bitola do granicen premin Medzitlija da se prodolzi so ekspresen pat , ama za ova da se sluci mislam deka treba mnogu godini , ima nekoj najavi a sto ke ispadne ostanuva da vidime.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 10-Nov-2019 at 17:42
Секако дека каскаме со поврзаноста кон соседите а уште повеке не сме поврзани ни како економски центри како Битола, Струмица, Штип па и квадарци.
според дзс извезуваме стока во Косово до септември месец во вредност од 222 мил евра, а еден автопат кој е 11км не знаеме да го завршиме набрзинка и тоа може од буџет, во најлош случај не би коштал повеке од 120М евра. Додека чекаме србите побрзо ке се поврзат со косовскиот пазар и ке ни го земат делот.
второ приоритетно за мене е поврзувањето со Бугарија и автопатски и преку железница што побрзо оти извезуваме стоки од 233М евра до септември и ни е втора земја по извоз. Автопатско преку Паланка е задолжително, додека не е лошо и продолжување на експресниот од радовиш преку Струмица до ново село.
дури после треба да правиме автопат преку меџитлија и тоа првен поевтините делници од Прилеп до Меџитлија, а делот до градско да прерасне во автопатско режение ама тоа до 2030 не очекувам да биде.
важно Орман Блаце треба час поскоро
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 10-Nov-2019 at 13:29
Според најавите на владата изминативе година дена планот е да се направи проект за автопат Битола - Прилеп. Засега уште нема ништо.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 10-Nov-2019 at 08:38
Си треба автопат Прилеп-Битола.
Исто како што си треба автопат и Прилеп-Градско (а не експресен или со додадена лента пат).

И кај Плетвар да се пробие тунел, а не да се губи време во искачување (зборам за камиони и други големи возила кои губат значително време во искачување и симнување на превојот.

И се сложувам со тебе alexr, имањето на автопат значи побрзо и побезбедно стигнување до одредена дестинација, а тоа придонесува да се патува почесто бидејќи ако знам дека од излез на Скопје до влез на Битола можам константно да возам 120-130 км/ч, реално за максимум 1.5 часа би бил во Битола, а не сегашните 2.5 часа.

Како што кажа, дури и на Прилеп-Битола, на таков рамен и прав пат можеш да заглавиш позади камион, особено 2 камиона, автобус.
Летоска имав ситуација и два-тројца со нормални коли да возеа со 60-70 км/ч на таков прав пат

Edited by FiLo - 10-Nov-2019 at 08:48
Back to Top
alexr View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Nov-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote alexr Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 10-Nov-2019 at 01:18
Значи тотално несфатливи ми се тврдењата дека не треба да има автопат Битола-Прилеп. Оваа работа не треба ни да се дебатира, бидејќи делницата е дел од пан-европскиот коридор 10d, којшто нормално, треба да биде автопат. Иако не е за дебата, ќе наведам неколку причини зошто треба да има:

- Како што напишав погоре, делницата е дел од коридорот 10d кој се поврзува со Виа Игнација и треба да биде автопат. Кај нас тоа што прават измислици во стилот на експресните патишта е друга работа. Грците направија автопат кај Лерин до граничниот премин Меџитлија. Која е логиката Грците да направат, а од наша страна да нема автопат? Грците будали, ние паметни.
- Тотална глупост е дека не е фреквентен тој правец. Сообраќај има и тоа како. Покрај автомобили има и доста камиони кои го кочат сообраќајот. Тие што патуваат по правецот Битола-Скопје знаат добро каква катастрофа е патот Битоола-Прилеп и Плетварот... неверојатно малтретирање.
- Оваа делница е една од најцрните точки во Македонија. Имаше некаде на форумот постирано мапа со статистики за црните точки. Колку што се сеќавам, Битола-Прилеп беше на врвот. Ако успеам да ја најдам сликата, ќе ја постирам.
- Битола е втор град по големина и важност во државата, а постојано игнориран и дискриминиран. Голем дел од градовите во Македонија имаат пристап до автопат и во поново време експресен, додека Битола нема во ниеден правец пристап до автопат. На која страна и да тргниш од Битола, нема здрав пат.

Освен ова, има и еден друг многу важен аспект за кој никој не дискутира. Сте запнале во фреквентноста. Ај пробајте малку обратно да размислите - дека треба прво да се изгради автопат, па тоа да привлечи и поттикни поголема фреквенција на сообраќај. Како најпопуларен пример ќе го наведам Меѓудржавниот автопатен систем во САД (Interstate Highway System), кој беше инициран од претседателот Ајзенхауер во 50те години. Овој систем е еден од најважните проекти во историјата на Америка, проект кој ѝ донесе неверојатен развој и буквално го смени нејзиниот лик. Со самото градење на овој систем, се поттикна огромен економски раст, се зголеми мобилноста, се поттикна градењето на карактеристичните амерички предградија, се иницираа инвестиции и вработувања на самите коридори (бензински станици, хотели, трговски центри и сл.). За тие што ги интересира подетално за овој систем, посетете го линкот: The Interstate Highway System

Значи самото градење на автопати носи развој и ја зголемува фреквенцијата на сообраќајот и мобилноста. Така што, сите тези дека нема потреба од автопат се тотално погубни. Затоа сме на ова дереџе каде што сме - наместо да бараме да се градат што повеќе автопатишта, ние имаме луѓе со типично македонско размислување - противење на нешто за кое што не треба ни да има дебата дали да се прави или не.





Edited by alexr - 10-Nov-2019 at 01:50
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 04-Nov-2019 at 21:22
Освен оваа година што Владата конечно по неколку години најави на проекти за регионални и локални патишта, останатите години не се мрдаше со прст.

Како страствен велосипедист и шетач на Македонија службено со проектот „Викиекспедиции“ и посетени над 500 села од државава, можам да кажам дека ситуацијата е особено очајна во најсиромашните делови на Македонија, а тоа се Североисточниот дел (Крива Паланка, Ранковце, Старо Нагоричане), средишниот дел (Општина Чашка) и Мариово.

Инаку, еден куриозитет е дека постојат десетина примери на кои сме наишле и се феномен е да почне асфалт, да прекине, и по 3-4 километри земја пак да се појави асфалт. Македонска логика
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 04-Nov-2019 at 17:06
Сѐ уште се возиме по илјадници километри локални патишта од земја и макадам (инфографик)



И во дваесет и првиот век, постојат стотици патишта во земјава по кои граѓаните сѐ уште возат по земја и макадам. Асфалт, бетон или коцка како коловоз имаат само 62,6 отсто од македонските патишта. Податоците на Државниот завод за статистика покажуваат дека во 2018 година имало 4.191 километар земјени и непросечени патишта, додека на 1.251 километар се возело по макадам.

Станува збор првенствено за споредни патишта од локално значење, кои водат до руралните населени места низ општините во земјава. И покрај тоа што по нив сообраќаат незначителен број на возила, во статистичките податоци тие заземаат значајно место. Од вкупно 14.559 километри патишта низ земјава, на дури 5.442 километри не се вози по асфалт.

Дека состојбата со патната инфраструктура не е сјајна во нашата земја, не покажува единствено видот на коловозот на патните правци. До крајот на 2018 година, само 287 километри од патиштата во земјава биле издигнати на ниво на автопат. „Мета.мк“ веќе ги објави податоците за 10 – те најфреквентни патишта низ земјава, кои покажуваат дека три од делниците на кои имало најмногу сообраќај во 2017 година не се проширени во автопатски профил.

https://meta.mk/sѐ-ushte-se-vozime-po-ilјadniczi-kilometri-lokalni-patishta-od-zemјa-i-makadam-infografik/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 28-Oct-2019 at 18:00

Единствената пофалба е дека годинава удрија на асфалтирање на стари делници, особено на регионални патишта, кои не добиле обнова од првиот асфалт
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.551 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.