build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 29-Sep-2014 at 19:03
Тунел од теснолинејката во клисурата помеѓу Росоман и Плетвар:

41.436959, 21.817568


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 24-Sep-2014 at 20:46
мирисот е гратис од купувањето на картата.како мирисалче-елкичка во автопералните
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 24-Sep-2014 at 18:53
Originally posted by BOJAN

Башка што го имам пробано едно десетина пати
Јас го имам пробано еднаш и доволно ми беше. Оттогаш неколку пати со автобус имам патувано до Велес и по еднаш до Неготино и Гевгелија, патувања кои сигурно ќе ги направев со железница, ако не беше на тие линии ангажиран овој крш, кој BTW внатре мириса на јавен тоалет.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 24-Sep-2014 at 18:47
Го памтам вакво шарено се движи најмалку од 2007 навака. За овие минимум 7 години не им текна ни да го префарбаат... За ваков крш сметаат дека дури и фарбање е непотребен трошок, ама да превезува патници тоа може...

 Applause


Edited by Cloverstack - 24-Sep-2014 at 18:48
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 24-Sep-2014 at 18:40
Originally posted by гитардемон



Ова е ако не се лажам Горбачов кој настрада од пожар пред многу години, па само едниот дел е заменет со друг, меѓутоа не е никогаш исфарбан.


Да, да, тоа е нечуената технолошка иновација што ја спроведоа Македонски железници. Една гарнитура им се запали, па од друга гарирана ЕМГ успеаја да ја расклопат за да склопат еден воз.

Само две работи ми се нејасни во светот. Првата е како луѓето ќе живеат на Марс во догледна иднина, а втората е како сеуште се движи ова чудо од воз. Башка што го имам пробано едно десетина пати
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 24-Sep-2014 at 17:21


Ова е ако не се лажам Горбачов кој настрада од пожар пред многу години, па само едниот дел е заменет со друг, меѓутоа не е никогаш исфарбан.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 24-Sep-2014 at 15:46
две композиции се спрегнати?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 24-Sep-2014 at 08:26


фото: Ване Михајловски
За сè има вторпат
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 21-May-2014 at 18:00
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 09-Apr-2014 at 13:36
Originally posted by zookisk

Originally posted by marfimk

Од која година е сликата за првата електрична локомотива во Гевгелија?



Гевгелија 16-03-1987 година...JZ 442-001...


ТОА Е ДЕНОТ КОГА СВЕЧЕНО БЕШЕ ПУШТЕНА ВО ЕКСПЛОАТАЦИЈА
ЕЛЕКТРИФИЦИРАНАТА ПРУГА СКОПЈЕ - ГЕВГЕЛИЈА,
СО ШТО БЕШЕ РЕАЛИЗИРАН ПЛАНОТ НА ЈЖ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЈА
НА ЖЕЛЕЗНИЧКАТА ПРУГА ОД СЕГАШНИОТ КОРИДОР 10.

ВО РАЗВОЈОТ НА ОВАА ЛОКОМОТИВА УЧЕСТВУВАШЕ И МАКЕДОНСКАТА ЖЕЛЕЗНИЦА,
НО ОСВЕН ПАРАДНОТО И ПРОБНИТЕ ВОЗЕЊА ДРУГИ ВОЗЕЊА НЕ СЕ РЕАЛИЗИРАА.

НЕ СЕ ИЗВРШИ НАБАВКА НА НИТУ ЕДНА ВАКВА ЛОКОМОТИВА,
НО ЗАТОА ПО УРНЕК НА НЕЈЗИНАТА ТЕХНОЛОГИЈА
БЕА НАБАВЕНИ ТРИ РЕКОНСТРУИРАНИ ЛОКОМОТИВИ
СЕГА СЕРИЈА 442 ВО МЖ ТРАНСПОРТ И ТОА СО БРОЕВИТЕ 001, 002 И 003.

ПОТОА ПО ИСТАТА ТЕХНОЛОГИЈА БЕШЕ ИЗВРШЕНА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ЛОКОМОТИВИТЕ
СЕРИЈА 461 СО БРОЕВИТЕ 117 И 116, КОИ СЕГА СЕ СЕРИЈА 462 ВО МЖ ТРАНСПОРТ
СО БРОЕВИТЕ 001 И 002.

И НАЈНОВО Е НАЈАВЕНАТА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА 2 ЛОКОМОТИВИ ОД СЕРИЈАТА 441
И 1 ЛОКОМОТИВА ОД СЕРИЈАТА 461,
КОИ СООДВЕТНО ЌЕ СТАНАТ СЕРИЈА 442 СО БРОЕВИТЕ 004 И 005,
КАКО И СЕРИЈА 462 СО БРОЈ 003.

ОВА ГО КАЖУВАМ ДА СЕ ЗНАЕ ДЕКА ЈЖ ЛОКОМОТИВАТА 442-001
Е ПРОТОТИП ЗА ПОВЕЌЕ НОВИ ЛОКОМОТИВИ,
КАКО И ЗА ПОВЕЌЕ РЕКОНСТРУИРАНИ ЛОКОМОТИВИ,
КАЈ НАС КАКО И ВО БЛИСКИТЕ ДРЖАВИ НА БАЛКАНСКИОТ РЕГИОН.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 25-Mar-2014 at 23:10
Originally posted by marfimk

Од која година е сликата за првата електрична локомотива во Гевгелија?



Гевгелија 16-03-1987 година...JZ 442-001...
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 18-Mar-2014 at 15:13
Случајот на оваа загрепска локомотива во Македонија е изненадување зашто е уникатен
за разлика од наште локомотиви во Солун кои биле секојдневна глетка.

Originally posted by mali.paja, post: 82816, member: 734

Lokomotivu do Beograda vozio ili pratio Pejo Čičak. Od Beograda pa dalje u Makedoniju je strojovođa bio Ljubo Babić. Ne sjećam se da li je lokomotiva sama vozila ili je bila u sastavu nekog vlaka. Radi toga sam i napisao "vozio ili pratio".

Originally posted by cvijic

...442 je isla na probu po svim prugama JZ elektrificiranim sa 25 KV 50 Hz jer je to planirana lokomotiva kao jedinstvena domace proizvodnje za sve Vuce vozova.Serijski se trebala poceti proizvoditi 1992...



Edited by mon - 18-Mar-2014 at 15:19
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 18-Mar-2014 at 09:59
Фотографијата не може да биде порано од 1986 година бидејќи тогаш е завршена електрификацијата на пругата до Гевгелија, барем колку што јас знам. Немојте да сте изненадени за загребската локомотива во МК, во тоа време наши локомотиви оделе и до Солун.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 17-Mar-2014 at 23:58
Originally posted by Џоле

Првата електрична локомотива во Гевгелија.

Браво Џоле, фотографијава е невероватно откритие!   
Серијата 442 популарно наречена „Брена„ била во посед на ЈЖ ЖТО Загреб и возела до Белград;
како и зошто е дојдена на територијата на Македонија е прашање за поупатените од мене.

Оваа машина (ЈЖ 442-001) е произведена во 1981 година па највероватно фотографијава е направена од 1981 па навака.

Како и да е, вистинско пријатно изненадување е да се знае дека и оваа серија се има „прошетано„ по нашите пруги!
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 17-Mar-2014 at 22:46
На Фејсбук профилот од каде што ја презедов не е наведена годината...
За сè има вторпат
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 17-Mar-2014 at 22:40
Од која година е сликата за првата електрична локомотива во Гевгелија?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 17-Mar-2014 at 19:52
Кога сме веќе кај серија 442, дали некогаш стандардно се користела во Македонија и воопшто дали имало обиди за вклучување во сообраќај или пробувале и тогаш некој маркетинг за првиот воз?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 17-Mar-2014 at 00:28
Првата електрична локомотива во Гевгелија

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 26-Feb-2014 at 14:51
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 26-Feb-2014 at 14:51
Некаде кај Велес...

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.157 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.