![]() |
![]() |
![]() |
Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 13141516> |
Author | ||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Еволушнреи не се слагам со тебе. Нема тука граѓани од прв и втор ред! Неможе ЈСП да работи у загуба зашто некој живее на 20 км од центар и сака да се врати у 3 саат сабајле за 30 денари! Ако има интерес ќе има и автобус, ако нема ништо. Очигледно се јавил интерес и затоа се воведуваат. Порано ги имаше едно време па ги укинаа отприлика кога се деси една несреќна ситуација на плоштад па се донесе некој закон за ограничено движење после 1 часот. Тоа беше страшен удар по ноќниот живот во Скопје што прилично се преточи и врз интересот за градски превоз навечер. Сега очигледно тој интерес за вечерни линии е повторно присутен и затоа се враќаат. ЈСП не се глупи да воведат линии ако знаат дека на нив нема кој да се вози! Ако мисли градот дека треба да го субвенционира ноќниот живот во Скопје тогаш незнам што да искоментирам. Ако е побитна социолошката димензија од економската димензија, тогаш ОК нека има субвенциониран вечерен превоз. Велам субвенциониран пошто не гледам дека во скопје може да успее од почетокот па дури и да биде профитабилен. Edited by lslcrew - 03-Nov-2008 at 22:53 |
||||
![]() |
||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|||
Novolisicanecot se kaci vo 7, Zelezarecot, Madzarot i Centovecot se kacija vo 2, Topanecot i Sutoorizarecot vo 57 i po simnuvanjeto na poslednata stanica dostoinstveno pesaceja nakaj svoite domovi vo 4 casot nautro, svesni deka se ziteli na prigradski naselbi (prevedeno na jazikot na svesnite: gragani od vtor red).
Edited by evolutionary - 03-Nov-2008 at 22:44 |
||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||
![]() |
||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|||
СО РЕВИЗИЈА НА ВОЗНИТЕ РЕДОВИ НА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ
ЈСП ќе ги враќа ноќните автобуси Освен враќање на ноќните, раководството на ЈСП најавува дека ќе скрати или ќе укине дел од нерентабилните автобуски линии кон приградските населби ![]() Ноќните линии, односно автобусите со број 2, 7, 41 и 57, кои се движеа низ Скопје во два, три и во четири часот по полноќ, ЈСП ги укина пред околу пет години бидејќи тогашното раководство на претпријатието оцени дека се нерентабилни. Пред повеќе од една година, дел од овие линии беа вратени, но само половично. Пуштени беа автобуси на линиите 2, 7 и 41 во четири часот наутро, но само во еден правец. Така беа пуштени двојката, која во 4 часот наутро поаѓа од село Глумово во Општина Сарај и се движи кон Автокоманда, потоа автобусот број 7 кој поаѓа од улица Островска и завршува во автобазата на ЈСП во Ѓорче Петров, и линијата 41, која поаѓа од село Драчево и оди до крајната станица кај "Југодрво". На овие линии сега последните автобуси поаѓаат 15 минути по полноќ, и тие се последни ноќни автобуси за цело Скопје. "Ревизијата очекуваме да заврши до крајот на неделата и новиот возен ред да го дадеме на одобрување во Градот", вели директорот Бошковиќ. (Е.А.) http://vest.com.mk/default.asp?id=159084&idg=8&idb=2514&rubrika=Skopje |
||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Да навистина метроата секаде низ светот престануваат околу 12-1 часот по полноќ, но бидејќи тоа не е единствениот начин на транспорт во градот. Кај нас автобусите немаат алтернатива. Скопје е доволно голем град за ноќни линии. Софија, Белград, Загреб, Љубљана...имаат ноќни линии. И јас сум за секој ден ноќни линии затоа што не само младите скопјани имаат потреба од тоа туку и вработените и луѓето од внатрешноста (кои често преку викенд не се во Скопје).
|
||||
![]() |
||||
se_manda ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|||
denes u vest mislam pisuva za noknive linii.kao neso sakale pak da gi vovedat...koj ne go mrzi neka pastira...
|
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Мислам дека Скопје имаше ноќни автобуски линии до пред неколку години, и тоа комбинирани 2-ка со 50-ка и слично. Нема да биде лошо повторно да воведат, ама мислам дека тоа би требало да биде само за денови за викендот и во петок. Кога бев во Виена ме предупредија дека последното метро и автобус за враќање кон хотелот ми е во 24 часот, а потоа си плаќаш такси, така што не би рекол дека сите градови во светот имаат линии 24/7. Во Париз, на пример, RER железницата сообраќа до 1 часот по полноќ.
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Во моите средношколски денови имаше некакви ноќни линии но незнам ни колку ниту на кои дестинации бидејќи ги немам користено. Само низ магла имам запамтено дека имаше автобуси околу 2 и околу 4. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Имаше некои чудни комбинирани... Не можам добро да се сетам па да не лупам сега. Но секако беа помалце од твоиве
![]() Затоа и ми беше зборот да не забегуваме во луксузни филмови - дај боже за западниот дел на градотт да се почне со една, па ако ситуацијата налага и дозволува, никој не брани да се воведе и втора. Edited by Cloverstack - 02-Nov-2008 at 22:37 |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Да до некаде се сложувам ама проблемот (и на дневната шема на линии) е дека цело Западно Скопје се опслужува главно од линиите на Партизанска (исклучок прават 5, 8 и 57). А тоа не би требало да биде така, го дискутиравме погоре во темава. Некој што треба да пешачи 15 минути до автобуската станица ќе фати такси. Затоа предложив две паралелни линии. А за Маџари, па незнам доста даелку е, не е густо населено и незнам дали постигнува автобус во еден саат да ги извози двата правци. Но ако добро се осмисли тоа нема да биде лошо. А знае ли некој, имало ли било кога ноќни линии?
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Замерка ми е истовременото постоење на 100 и 101 што мислам дека е преголем луксуз и дека подобро би било од нив да се искова само една линија. 105 би ја продолжил накај Маџари, па полукружно преку Ченто пак накај центар. |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
НОЌНИ АВТОБУСКИ ЛИНИИ:
Дојде време и Скопје како сите нормални големи балански градови да помисли и на ова прашање. Неможе толкав град, притоа главен да си дозволи граѓаните данемаат колку-толку 24 часовен јавен превоз. Еве го мојот предлог: Да има 6 ноќни линии кои биги спојувале главните населби на градот со центарот. Линиите би функционирале од 1 или 2 часот после полноќ до 5 наутро кога и почнува дневниот возен ред. Сите би трнувале на половина саат од Рекорд кон населбите и обратно. Би им дал диференциани бројки (да речеме 100-105) чисто заради разликување. Линија 100: Рекорд-бул Партизанска-Порта Влае (и обратно). Таа ги опфаќа Карпош 1-4 и Влае. Линија 101: Рекорд-ул. Митропполит Теодосиј Гологанов-Ѓорче Петров (и обратно). Опфаќа Капиштец, Тафталиџе, Влае како и два студентски дома (мислам дека Кузман и Г. Делчев). Тоа е особено важно бидејки главните корисници на ноќните линии се токму младите и студентите. Линија 102: Рекорд-Гл. Жел. Ст.-бул Јане Сандански-Ново Лисиче (и обратно). Кон неа гравитира огромен дел на Скопје плус транспортниот центар (знаете возови и автобуси има 24 чаца во денот). Линија 103: Рекорд-Стара Рампа-Кисела Вода-Расадник (и обратно). Линија 104: Рекорд-Бит Пазар-ул. Цветан Димов-Чаир (и обратно). Главните северни квартови на градот плус сообраќаен јазол Бит Пазар. Линија 105: Рекорд-Бит Пазар-бул. Александар Македонски-Автокоманда (и обратно). Повторно големи населби и студентски домови. Сите автобуси би тргале наеднаш од Рекорд (на полн и половина саат) каде што стојат најмалку 5 минути да има време за трансфер. Мислам дека со подновување на возилата ке го снема комплексот наречен Јас никогаш во автобус и младината место да фрла пари на такси ќе се превезува со автобус, како секаде низ светот. Штом една Љубљана има ноќни линии (кои се преполни) мислам дека и Скопје има потреба. Плус по 2 автобуси на линија се сосема доволно значи вкупно 12 возила не е некој трошок за ЈСП. ![]() |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Тоа е само резултат на политизацијата на нашето општество и во тие сфери каде треба да постои само стручен збор. Секако ова не е нова појава и не почнува од сегашнава гарнитура но дефинитивно добива на сила. Сепак ќе прекратам бидејќи дискусијата не е за тука.
Можеби вакво нешто постои но пристапот до тие информации е крајно нетранспарентен а истите воопшто не се земаат во предвид при влечењето потези. И тука се враќаме на претходната точка, политизација на општеството. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 16:01 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Мене цело време ме мучи една друга работа. Еве дури и ќе се организира јавна расправа за автобусиве. Јас незнам што ќе се деси со таа јавна расправа. Вероватно пак ќе ја упропастат истите тие што мафтаа со икони, сега ќе мафтаат со слики од старо Скопје.
Дали некој се запрашал сиве овие години дали е потребна темелна ревизија и создавање на стратегија за јавен превоз. Дали некој го разгледал јавниот превоз во глобала. Сме се запрашале ли некогаш или дали па сме проучиле некогаш колку такси, колку автобуси и колку трамваи и слично му е потребно на Скопје. Па да составиме една стратегија за јавен превоз и во тој правец да се движиме. Сите бројки во јавниот превоз се паушални, број на таксисти е паушален, трасите на линиите не соодветствуваат со денешната состојба него со состојба од пред десетици години. Никој редовно не ги согледува тие проблеми. И како да се сите овие проблеми што ги набројав решени па сега како перверзија доаќаат 300 двокатни автобуси, кои ни мање ни више ќе се грижат за туристичкиот аспект, како да е тоа последен проблем што го има во Скопје. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 16:01 |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
@pbanks
за бројот на возила во СК знам само дека во 1998 имало 120000 па сега види за 10год. колку може да рипне, а за 170 проекцијата е дека таа бројка ќе биде сега на почетокот од следната декада, земи во предвид дека цела Македонија влегува и излегува од СК како институционално така и економски... Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:51 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Бетон и ти ставаш добри поенти на маса
Точки 1, 2 и 3 во твојата реплика се тесно поврзани и може да се резимира дека - изградба на инфраструктурата која недостасува е императив - потребна е поголема стимулација на користење на јавниот превоз и дестимулација на користење на коли и ова важи посебно за централното градско подрачје и тоа не мал туку голем ринг - потребно е редефинирање на линиската мрежа и на главните јазли - потребнао е дефинирање на P & R јазли Веројатно овие проблеми треба и да се решат по овој редослед. 4. Воопшто не ти е констатацијата на место, Љубљана има многу поголема навалица на сообраќај од Скопје а ако го изземеме прстенот инфраструктурно стои доста послабо од Скопје. Словенците имаат култура да живеат во помали места а да работат во поголемите така да дневната миграција кон/од Љубљана е огромна и голем дел од овие луѓе мораат да патуваат со автомобил. Ако на тоа се придодаде фактот дека во Словенија се продаваа ~80.000 нови возила годишна (во споредба со ~8.000 во Македонија) по последните ХХ години сликата е јасна. Така да во тој контектс двокатните автобуси не менуваат ништо (другите аргументи против нив се повеќепати кажани). Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:48 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:47 |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
Андреј твоите ставови во исто време се издржани, но може и да се гледаат како порозни, еве нешто контрапункт на твојата мелодија. дека распоредот на линиите во СК е аут сите од прва ќе се согласиме но европските експерти го демантираат тоа, па после малку анализа излегува сепак дека на развојот на јавниот сообраќај кај се работело и се работи, а и јсп колку што ми е познато редовно ја мери потребата од некоја линија, па онаму каде автобусите се вишак прво се пуштаат комбиња а после ако и тие се вишок се исклучуваат но во исто време се остава простор по барање на општината(граѓаните) некој правец да се реактивира или смени, ова предсе се јавува како последица на преголемата употреба на автомобили, па затоа и некои линии се тотално нерентабилни, поготово сега кога општините се задолжени да обезбедат организиран превоз за учениците. а што е до пешачењето и сам знаеш како е во европа каде дефинитивно на секој чекор нема автобуска...
ниедна линија не е дуплирана од ЈСП, туку пред се од Слобода Превоз кои нормално како и во цел свет заради конкуренција фаќаат правци кои се рентабилни. ако убаво с погледне СК има такви 4 чвора: железничка, битпазар, рекорд и партизанска кои прилично добро функционираат само што информативниот дел изостанува т.е. тајмингот. инаку да има потенцијал скопје да формира попроточни трансферни точки но тоа е врзано со директно со инфраструктурата, пр. кога ќе се среди детелината на битбазар, или кога рекорд ќе стане пешачка зона а тунелот под плоштад ќе избие на партизанска, или јужен булевар кога ќе се пробие кај тутунски...
ова држи но без да се ограничи пристапот во центарот(мал ринг) со такса како congestion charging истиов муабет нема да има ефект, исклучоци се службите за тревожење, таксистите и еко/хибридни автомобили имаат попуст, но сите останати треба ем оваа дневна такса да ја платат и плус паркинг место да најдат до своето одредиште, е во таков случај овој систем ќе има ефект, како што има и по цела европа па и во љубљана.
да во LJ можеби се е зглобно но не е волку навалица колку што е во СК, инаку и во СК дневно има 170000 возила но сите крстарат низ градот, па е невозможно за единечните да се пробиваат а камо ли зглобните, затоа истите во СК ќе ја затнат мрежата па уште кога трамваи ќе се закачат на неа зглобните ќе бидат супер оптеретување. во таков случај двоспратните ќе се покажат како екстра решение и сообраќајно и безбедносно, а и естетски. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:44 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Андреј здраво и од мене
![]() 1. Супер поента. Бидејќи како помлад и не бев преголем љубител на пешачењето што гледам да го сменам денеска, раздалеченоста од автобуските постројки до голем дел од точките на зоните кои треба да ги опслужуваат секогаш била една од поважните причини зошто сум избегнувал јавен градски превоз. Ако на ова се надоврзе цената за такси во Скопје која во тоа време беше и 5 + 10/км изборот е јасен. Дефинитивно би било добро да се направи една сеопфатна анализа и се ова да се редефинира од корен. 2. Повторно се сложувам но за креирање на главниот јазол не гледам можност пред да се изгради тунелот под Плоштад Македонија со подземната постројка за автобуси и ЛРТ. Еден од јазлите дефинитивно треба да биде и транспортниот центар, поголемиот дел од линии што гравитираат низ центарот треба да проаѓаат од очигледни причини. 3. Особено ми се допаѓа оваа точка, стварно супер идеја, одличен концепт. 4 и 5 се веќе доста дискутирани на форумов и тука немам што да дополнам. ![]()
КамаЗ е од Словенија ![]() Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:40 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Андреј, добредојде и од мене. Анализава и поентите што си ги направил и те како држат вода. Би додал само дека реално фалат некои клучни алки во примарната сообраќајна мрежа во Скопје (планирани а неизградени) за да може уште порадикално да се пристапи кон поефикасна реорганизација на јавниот автобуски сообраќај, но и без нив може да се пристапи кон точките 1 и 2 според моменталната ситуација на терен, а точките 3,4 и 5 ги тангира уште помалку.
Но моменталната ситуација очигледно е резултат на тоа дека недостасува издржана и опсежна студија на ова поле, а одлуките и концептите се донесуваат во голема мерка паушално. Таквиот пристап еве го крунисавме со оваа будалаштина за двокатните автобуси. Edited by Cloverstack - 20-Oct-2008 at 19:21 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Андреј Љ добредојде на форумов. Драго ми е што имаме прв член од словенија. Твоите ставови се прилично аргументирани, а и доста внесоа ново во дискусијава која во последно време се врти само околу двокатните автобуси. Добра ти е идејава со П+Р. Тука мислам дека добро може да се искористат гаражите на ЈСП (кои се по периферните населби), преку ден се празни додека голем број од автобусите се на терен!
Еве ти упатство за постирање http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=181 |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 13141516> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |