build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 15-Jan-2012 at 12:36
Originally posted by N23

Previous

Јас сега одам и се надевам дека нема да зажалам што одбрав воз (као на пример да пуштат само 2 вагони као што знаат)





Се надевам дека ќе направиш фотографии од патувањето во Ниш и ќе ни го пренесеш искуството со воз до Ниш.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 15-Jan-2012 at 07:44

Previous

Јас сега одам и се надевам дека нема да зажалам што одбрав воз (као на пример да пуштат само 2 вагони као што знаат)

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 15-Jan-2012 at 02:53
Има ли некој херој/херои кои во Ниш ќе патуваат со воз? Можеби е малку подолго, ама гледајќи ја гужвата во патниот сообраќај, можеби изборот на возот е супер средство за оваа дестинација на првенството, особено што тајминзите на поаѓањата на двата воза им одговараат на навивачите.




Edited by BOJAN - 15-Jan-2012 at 02:54
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 10-Jan-2012 at 13:16
Во Ниш можете и со воз

Љубителите на ракометот кои сакаат да ги бодрат нашите ракометари на Европското првенство во ракомет во Ниш можат да патуваат и со воз со користење на редовните возови на „Македонски железници“.

Како што соопшти МЖ Транспорт АД – Скопје, тргнувањето од Скопје е во 8:20 часот наутро со возот 336, кој во Ниш пристигнува во 13:20 часот. Во обратен правец сообраќа возот 335, кој доаѓа од Белград, а од Ниш поаѓа во 2:50 часот по полноќ, додека во Скопје пристигнувањето е во 7:22 часот.

Од МЖ Транспорт посочуваат дека доколку се појави потреба, постојните гарнитури во возовите 336 и 335 ќе бидат засилени со дополнителни вагони.


Izvor: Kurir, http://www.kurir.mk/sport/rakomet/56447-Vo-Nis-mozete-i-so-voz
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 24-Dec-2011 at 19:07
За жал, и оваа година идејата за воведување на брз воз на релација Приштина-Скопје-Кичево-Приштина не е спроведена, и тоа не знам која е причината за такво нешто. Македонски и Косовски железници можат да дадат по 1 вагон, а и возниот ред на пругата Скопје-Кичево може да се прилагоди на тргнувањата на брзиот воз. Зошто да не и два пара брзи возови? Можеби линијата од Скопје до Приштина не може да привлече доволно патници, но треба да се направи обид и за вакво нешто во функција на зголемување на бројот на патници.

Edited by BOJAN - 24-Dec-2011 at 19:08
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 07-Dec-2011 at 23:42
За линијата Битола-Прилеп-Битола предвидено е серијата 712 (шпанец), највероватно после добивање на новите мотори и делови.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 07-Dec-2011 at 22:46
Originally posted by Тркало

Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?


Возниов ред е речиси идентичен со овогодинешниот возен ред, што сметам дека е добро за Скопје-Битола-Скопје и Скопје-Гевгелија-Скопје, но не и за Скопје-Кичево-Скопје и Скопје-Кочани-Скопје. Последен воз од Кичево има околу 12 часот, што е многу лошо. Пругата кон Кочани стандардно е лошо покриена со возниот ред, ем 20 пара возови дневно, ем неефикасно покриени утрински и попладневни поаѓања и пристигнувања. Возниот ред и за наредната година наместо на патниците, се прилагодил пред се` на постоечкиот возен парк на МЖ - Транспорт.

Во врска со линијата Битола-Прилеп-Битола, тоа е пријатно изненадување кое очекувам да се реализира во текот на 2011 година, привремено не сообраќа бидејќи се очекува поправка на некој од Шпанците или евентуално некоја дизел маневарка со слободен 1-2 вагони.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 07-Dec-2011 at 22:08
Originally posted by Тркало

Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?

И ако веќе се утрински 5:30 ПП-БТ не би одговарал за студентите Прилепчани во Битола.Исто 66 минути пат за толкава мала километража е премногу (не морало толку рано и би се избегнало прекрстување со Пелагонија Експрес во Бакарно Гумно и чекање 20 минути на таа станица).

Прилепчаните студенти во Битола би им одговарал само возот во 12:45 за враќање, па и 16:21 ако останат подолго.Ама за одење е проблем.
Обратно, Битолчаните студенти во Прилеп им е добар возот во 06:50 (во Прилеп 07:38), првите предавања се од 8,а факултетот е блиску до ЖС.Кај нив проблемот е за враќање ...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 07-Dec-2011 at 22:01
Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 07-Dec-2011 at 18:35
ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 03-Dec-2011 at 18:30

Многу јасно, доколку имаше доволно гарнитури не би го ни поставил прашањето погоре. Сега сме оставени да дискутираме дали треба да има воз кон Битола или воз кон Скопје. Скоро па филозофско прашање   

Edited by mladen_s - 03-Dec-2011 at 18:31
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 03-Dec-2011 at 18:25
Originally posted by Тркало

Originally posted by BOJAN

Originally posted by mladen_s


А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може


Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола.


Битола(~ 120.000) + 20.000 од околните села/општини Новаци, Могила (инаку оваа станица Никола Карев е затворена неколку години за сообраќај, не знам од која причина) итн.
Прилеп (~ 85.000) + 20.000 од општините Долнени и Кривогаштани
Велес (~ 60.000) + 8.000 од Општина Чашка
Oпштините Петровец, Студеничани и Зелениково со села во својот состав кои се станици и стојалишта на пругата креираат уште 30.000 можни патници.
Како студент кој патувал често на оваа пруга, можам да кажам дека голема грешка е укинувањето на утринскиот воз во 7.05 од Битола за Скопје.Обично одеше Макоса.Се полнеше можда до пола со студенти од Битола до Прилеп, а по нивнито слегување се полнеше целосно дури и немаше место за седење во Прилеп.За понатака веќе имаше интересни случки.Сакам да кажам дека друга грешка им беше зошто во 7.05 не одеше ЕМД со вагони, а во 3:30 да одеше Шпанецот ...


Тркало во право си. Мислам дека идеални поаѓања од Битола би биле во 5 и 7 часот наутро, наместо сегашните во 3 и 5 и пол часот, но секогаш како главен проблем се јавува Велес и азотскиот регион, не треба да заборавиме дека токму од овие региони има најголем број на луѓе кои имаат секојдневна работа во Скопје. Според мене, идеално би било доколку има гарнитура за релација Богомила-Скопје-Богомила, која би го надоместувала изоставувањето на ноќниот воз од Битола, еден Шпанец за оваа релација. Инаку хроничниот недостаток на влечни и влечени средства влијае и за лошиот распоред на возовите кон Кичево и Кочани, тоа не е никаква новост.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 03-Dec-2011 at 16:22
Originally posted by BOJAN

Originally posted by mladen_s


А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може


Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола.


Битола(~ 120.000) + 20.000 од околните села/општини Новаци, Могила (инаку оваа станица Никола Карев е затворена неколку години за сообраќај, не знам од која причина) итн.
Прилеп (~ 85.000) + 20.000 од општините Долнени и Кривогаштани
Велес (~ 60.000) + 8.000 од Општина Чашка
Oпштините Петровец, Студеничани и Зелениково со села во својот состав кои се станици и стојалишта на пругата креираат уште 30.000 можни патници.
Како студент кој патувал често на оваа пруга, можам да кажам дека голема грешка е укинувањето на утринскиот воз во 7.05 од Битола за Скопје.Обично одеше Макоса.Се полнеше можда до пола со студенти од Битола до Прилеп, а по нивнито слегување се полнеше целосно дури и немаше место за седење во Прилеп.За понатака веќе имаше интересни случки.Сакам да кажам дека друга грешка им беше зошто во 7.05 не одеше ЕМД со вагони, а во 3:30 да одеше Шпанецот ...
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 03-Dec-2011 at 13:11
Нема зошто конфликт.. Ме интересираше образложението и секако, најдобро би било да има два, секако.

Само јас мислам дека со оглед на тоа колку сме централизирана држава (барем во моментов) и нема баш многу луѓе од Скопје со обврски во други градови, а и тие што имаат најчесто користат сопствен превоз. Со други зборови - населението во помалите градови е посиромашно и повеќе зависи од јавниот транспорт.

Edited by mladen_s - 03-Dec-2011 at 13:12
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 03-Dec-2011 at 12:49
Originally posted by mladen_s


А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може


Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 03-Dec-2011 at 12:22

А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 03-Dec-2011 at 01:17
Originally posted by zookisk


Синоќа само ги ѕирнав возовите за Битола и нема да има некоја промена освен вечерниот 4905 наместо во 19:25 ќе тргнува во 19:30 часот од Скопје...




Тоа значи дека поголеми промени во возниот ред нема да има, иако за Битола, да ми извинат битолчани, но сметам дека треба да има утрински експресен воз Скопје-Битола и попладневен експресен Битола-Скопје.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 03-Dec-2011 at 00:23
Синоќа само ги ѕирнав возовите за Битола и нема да има некоја промена освен вечерниот 4905 наместо во 19:25 ќе тргнува во 19:30 часот од Скопје...

Edited by zookisk - 03-Dec-2011 at 00:24
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 02-Dec-2011 at 23:47
Форумаши, што се случува со возниот ред на железница за 2012 година, уште да не го пишуваат ? Шега настрана, но минатите години во ова време веќе се знаеше што ќе трча наредната година.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 12-Nov-2011 at 01:38
Возен ред на релација Скопје-Белград-Скопје за новиот возен ред што стапува на сила на 11.12.2011 година:

СКОПЈЕ - БЕЛГРАД: 8:20(IC), 20:10(e);
БЕЛГРАД - СКОПЈЕ: 7:50(IC), 21:50(e);

Голема новост е продолжувањето на времетраењето на патувањето, особено на линијата од Белград кон Скопје, па така според новиот возен ред интерсити возот од Белград за Скопје ќе патува 9 часа и 57 минути . Од Белград нема некои поголеми новини во позитивен правец, на релација кон Загреб/Љубљана се укинува еден пар возови, барем сеуште не е ставен возот за Цирих, а сигурно се знае дека нема да сообраќа возот Белград-Минхен-Белград, се` друго е исто.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.316 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.