build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 02-Apr-2015 at 22:01
на оваа автобуска редовно се прави гужва затоа што на неа застануваат меѓуградски автобуси и често непрописно застануваат и најобични возила и некои дистрибутери
...секако, не би бил денот ако не се потепаат приватна линија и линија на ЈСП и покрај тоа што има простор често се случува автобус да зафаќа две ленти... стандард
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 02-Apr-2015 at 21:02
Па реално тука автобус не може да застане, такси возило да.Нема потреба за џебови тука, и овде исто како и на бул.Партизански одреди ретко автомобилите возат по првата лента знаејќи дека ќе се мрцварат позади автобусите цело време.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 02-Apr-2015 at 18:44
зошто би ги проширувале? ова се најголемите чебови во цел град... има простор и за такси станица, и за застанување на други возила, и за неклолку автобуси да застанат еден по друг
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 02-Apr-2015 at 18:34
Мислам дека ги прошируваат џебовите за автобуси.
За сè има вторпат
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 02-Apr-2015 at 18:32
Има некои мали градежни захвати под железничка.


23ka.wordpress.com
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 30-Mar-2015 at 13:15
Train station by Bojana P., on Flickr
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 16-Mar-2015 at 14:32
Забрзано се работи на железничката станица во Скопје

Во моментов се поставува челичната конструкција за лифтовите, кои ќе водат директно до платформата, санитарните јазли, подвижните скали, пристапните влезови за инвалидизирани лица, чекалниците и билетарницата.



За околу три месеци железничката станица во Скопје ќе добие обновен лик. Реконструкцијата тече наголемо, во што и екипата на „Телеграф“ имаше можност да се увери. Некогашниот симбол на градот сега е претворено во големо градилиште. Мајстори на сите страни, а одговорните од „МЖ-инфраструктура“ внимателно гледаат да се запази предвидениот рок до мај, за когае планирано да биде свеченото пуштање на станицата. Засега се завршени околу 40 проценти од работите, како во внатрешниот дел на станицата така и на пероните.



Во моментов се поставува челичната конструкција за лифтовите, кои ќе водат директно до платформата, санитарните јазли,<strong> подвижните скали, пристапните влезови за инвалидизирани лица,чекалниците и билетарницата. Финансиските средства за реализација на овој проект изнесуваат околу 2, 5 милиони евра и 85 проценти се обезбедени со помош на Европската унија преку<strong> ИПА-фондовите.

За подобрување на енергетската ефикасност на станицата предвидено е инсталирање фотонапонски систем, односно соларни панели на покривот на платформата. Овие панели ќе произведуваат електрична енергија за потребите на железничката станица.



Покривната конструкција не е предмет на овој проект. Ќе има само пребојадисување на постоечката челична конструкција. По иницијатива на министерот за транспорт и врски беше побарано од изведувачите, по завршување на градежните работи да се изработи елаборат за продолжување на постоечкото покривање и да се види колку тоа би чинело; велат од „МЖ-инфраструктура“.
Железничката станица во Скопје беше пуштена во употреба пред 33 години и во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Станицата низ која дневно поминуваа по 70 воза и околу 7.000 патници, со својот специфичен изглед и градба претставуваше врв на архитектурата за тоа време.



Сегашната состојба е далеку од тоа време. Врвулица од патници нема и покрај тоа што железничкиот превоз е убедливо најевтин. Дневно поминуваат само по неколку воза, а најголем метеж се прави во деновите кога има бесплатни линии за пензионерите и за студентите.

Во втората фаза од овој проект планирано е да се реконструираат и железничките станици долж Коридорот 10 кои се во лоша состојба.



Паралелно со санацијата на станиците ќе се набавуваат и неколку модерни патнички воза од Кина. Тие ќе бидат целосно климатизирани, опремени со вакуум-тоалети, енергетски ефикасни и ќе ги задоволуваат сите безбедносни стандарди, како и стандардите за превоз на лица со ограничена мобилност.
Со тоа возењето со воз во Македонија повторно ќе стане гордост, а не како досега превоз за оние што не можат да си дозволат патување во автобус или со автомобил.



http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/253574-rekonstrukcija-zabrzano-se-raboti-na-zeleznickata-stanica-vo-skopje-foto
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 23-Jan-2015 at 01:59
Previous
од сите работи на станицата, баш плафонот не мораа да го сменат, имаше интересни форми од структурата
ова личи како да се наоѓам во некоја евтина океанска канцеларија
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 23-Jan-2015 at 01:39





23ka.wordpress.com
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 22-Jan-2015 at 09:18
Информативна табла/екран на скопската железничка станица. Веројатно е тројазична (МК / АЛ / АНГ). Фотографијата е од 29 декември 2014.



фото: LeeZhenYu
За сè има вторпат
Back to Top
ile97 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Oct-2014
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote ile97 Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 19-Jan-2015 at 01:17

Железничка станица - Кочани 1925 - во градба





Железничката станица во Кочани во периодот на завршување на изградбата во април 1926 година





Железничка станица Соколарци  во период на изградба 19 април 1926





Железничка станица Соколарци




Edited by ile97 - 19-Jan-2015 at 01:30
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 15-Jan-2015 at 04:37
Добро кога треба да почне реновирањето на железничките станици, се одбра некоја градежна компанија?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 14-Jan-2015 at 14:01
Прилеп ќе ја реновира железничката станица



Реновирање на железничката станица, изградба на нови училишта, градинки, паркови и плоштади во Прилеп, најавено е за оваа година. Градоначалникот Марјан Ристески рече дека оваа година Прилеп ќе ја посвети на економијата.

повеќе на: http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=8811F80EC2A65A4C887CDFFEA1C5475F
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 29-Dec-2014 at 16:00
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 29-Dec-2014 at 10:56
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 24-Dec-2014 at 16:02
Реконструкцијата тече многу бавно. На пероните само се подигнати платформите за 10-20 см, бетонирани, уште ни плочки не се ставени. Внатре нема некои поголеми промени.

DSC06775 by george k. 1981, on Flickr

DSC06777 by george k. 1981, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 18-Nov-2014 at 16:10
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 18-Nov-2014 at 16:09
Една ретро


Alex

Edited by jyvation - 18-Nov-2014 at 16:09
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 09-Nov-2014 at 22:27
Originally posted by my Macedonia

Originally posted by zabegan


Previousза сега, само тие 150 метри ќе се реконструираат, останатата должина од пероните и онака никој не ја користи и дури и според мене е попаметно тие делови да ја дочекаат целосната реконструкција на станицата, вклучувајќи го и покривотинаку, три перони се реконструираат затоа што само тие се функционални и во употреба, а на останатите нема ни шини, ни излези на пероните



Сега разбрав што значи нешто темелно да се реновира.. реклама без крај а на терем ниту 1/3 не се реновирал..
Иначе фала ти
на форумов уште од старт, само според предвидените средства, знаевме што ќе се направи со железничката и дека не е потполна реконструкција
сега засега, јас сум задоволен и од ова што се прави, а и не би бил за тоа да се трошат повеќе средства на станицата, кога имаме толку заостаната и неискористена железница... ма да, се разбира дека за тоа би бил многу повеќе ентузијастичен отколку за тоа што се случува во центаров сега

не треба да ги читаш само бомбастичните наслови, види што има под нив Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 08-Nov-2014 at 11:17
Originally posted by zabegan


Previousза сега, само тие 150 метри ќе се реконструираат, останатата должина од пероните и онака никој не ја користи и дури и според мене е попаметно тие делови да ја дочекаат целосната реконструкција на станицата, вклучувајќи го и покривотинаку, три перони се реконструираат затоа што само тие се функционални и во употреба, а на останатите нема ни шини, ни излези на пероните



Сега разбрав што значи нешто темелно да се реновира.. реклама без крај а на терем ниту 1/3 не се реновирал..
Иначе фала ти

Edited by my Macedonia - 08-Nov-2014 at 11:39
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.